Ja die kerels doen dat 2 of 3x per maand dus das goed te doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die de hele dag op weg zijn van eet afspraak naar eet afspraak. De hele dag door borreltjes, peuken, hapjes. ELKE dag, en dat is ook echt niet alles hoor
[afbeelding]
Dat zijn prima secundaire arbeidsvoorwaarden jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die kerels doen dat 2 of 3x per maand dus das goed te doen
hij is best puik, vind hem alleen een beetje traag vergeleken met m'n vorige maar misschien moet ik ze helemaal niet vergelijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
5.0 nogwat...
de nieuwste iig
lukt het verder allemaal met de tel![]()
welke software heb je er op dan???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is best puik, vind hem alleen een beetje traag vergeleken met m'n vorige maar misschien moet ik ze helemaal niet vergelijken![]()
Ach t was inderdaad wat werk, maar met de gum en clone tool gaat t rapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Jimmeh, ik zou hem nog ff watermerken of iig ondertekenen, die pic zal veel op gaan duiken overal gok ik en er zitten aardig wat uurtjes poetswerk in
[afbeelding]
Moet je een beter hotel uitzoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
Wel weer een ontzettend KUTbed in dat hotel![]()
Het is echt zeldzaam dat ze daar fatsoenlijke bedden hebben staan![]()
Wat een sneu jong ben je toch ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een beter hotel uitzoeken![]()
Voor mij is morgen gewoon een 4 sterren geregeld in Frankfurt zelf met gereserveerde bewaakte parkeerplaats![]()
RKGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een sneu jong ben je toch ook.
Zulke posts kunnen gewoon maar uit één iemands toetsenbord komen.
[afbeelding]
Dit was een 4 sterren hotel, maar dat wil niet zeggen dat de bedden goed zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een beter hotel uitzoeken![]()
Voor mij is morgen gewoon een 4 sterren geregeld in Frankfurt zelf met gereserveerde bewaakte parkeerplaats![]()
wees blij dat je de 3.0 er niet op hebt danquote:
jij hebt dezelfde versie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wees blij dat je de 3.0 er niet op hebt dan![]()
Jammer voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een sneu jong ben je toch ook.
Zulke posts kunnen gewoon maar uit één iemands toetsenbord komen.
[afbeelding]
heb er eerst 3. nogwat erop gehad maar heb hem laatst laten updaten naar 5. nog watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt dezelfde versie?![]()
die Nokia PC Suite wil hem niet herkennen![]()
mjah, kwam er ook achter dat alles opgeslagen stond op m'n vorige telefoon en niet op de SIM, eens kijken of ie die herkentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb er eerst 3. nogwat erop gehad maar heb hem laatst laten updaten naar 5. nog wat
usb-poort en dergelijk allemaal goed staan??
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
ik vertel donderdag avond wel hoe t in t stadion was bij Ned - Arg en k krijg er nog voor betaald ook![]()
Wij komen elkaar vast nog wel eens tegen op een meet kerel, je bent van mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
ik vertel donderdag avond wel hoe t in t stadion was bij Ned - Arg en k krijg er nog voor betaald ook![]()
Als je een vent met een dikke kop en een oranje shirtje ziet: daar zat ik vandaag naast in de kantinequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
Nu niet meer denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij komen elkaar vast nog wel eens tegen op een meet kerel, je bent van mij [afbeelding]
En f.y.i ik heb een kankerhekel aan voetbal dus hier maak je me niet jaloers mee oid.
[afbeelding]
van je oude naar je sim kopieren kan ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, kwam er ook achter dat alles opgeslagen stond op m'n vorige telefoon en niet op de SIM, eens kijken of ie die herkent![]()
Ook prima lijkt me zo.quote:
Mn achteroudoom uit Nigeria is overleden, en ik ben de enige erfgenaam van zn kapitaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Zolang je dat soort mailtjes maar niet uit Nigeria krijgt
[afbeelding]
Western Union Money Transferquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Zolang je dat soort mailtjes maar niet uit Nigeria krijgt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van je oude naar je sim kopieren kan ook
ik bedoelde van je oude tel naar je sim kopieren en dan naar je nieuwe telquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
die usb kabel past ook op de 6230, ben aan het proberen om met die pc suite daar eerst alles af te trekken en daarna weer op de n70.
ik verdenk dat activesync van MS problemen brengt, dus die heb ik even verwijderd en pc suite herinstalleerd.
Want windows herkent wel de tel, en installeerd alle meuk daarvoor.
ohja das een goeiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik bedoelde van je oude tel naar je sim kopieren en dan naar je nieuwe tel
pc suite is ruk![]()
ik heb het er al afgepleurt omdat het al conflicten van hier tot tokia opleverde![]()
Oxygen explorer (als dat nog bestaat)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja das een goeie![]()
ja dat pc suite blijft zeggen dat ie geen telefoon kan vinden![]()
heb je de nieuwste versie van pcsuite eropstaan??? Kun je vinden op de site van nokiaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja das een goeie![]()
ja dat pc suite blijft zeggen dat ie geen telefoon kan vinden![]()
Nee nog veel ouder. Dit ging nog om die 'ik moet veel geld bij je stallen' scam.quote:
uhu, ik vind net dat het komt omdat ie conflicteerd met een oudere versie die ik ooit erop heb gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je de nieuwste versie van pcsuite eropstaan??? Kun je vinden op de site van nokia
http://nds2.nokia.com/fil(...)8_rel_22_dut_web.msiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu, ik vind net dat het komt omdat ie conflicteerd met een oudere versie die ik ooit erop heb gehad
naja dat word weer in de registry bitfucken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |