Ja die kerels doen dat 2 of 3x per maand dus das goed te doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die de hele dag op weg zijn van eet afspraak naar eet afspraak. De hele dag door borreltjes, peuken, hapjes. ELKE dag, en dat is ook echt niet alles hoor
[afbeelding]
Dat zijn prima secundaire arbeidsvoorwaarden jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die kerels doen dat 2 of 3x per maand dus das goed te doen
hij is best puik, vind hem alleen een beetje traag vergeleken met m'n vorige maar misschien moet ik ze helemaal niet vergelijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
5.0 nogwat...
de nieuwste iig
lukt het verder allemaal met de tel![]()
welke software heb je er op dan???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is best puik, vind hem alleen een beetje traag vergeleken met m'n vorige maar misschien moet ik ze helemaal niet vergelijken![]()
Ach t was inderdaad wat werk, maar met de gum en clone tool gaat t rapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Jimmeh, ik zou hem nog ff watermerken of iig ondertekenen, die pic zal veel op gaan duiken overal gok ik en er zitten aardig wat uurtjes poetswerk in
[afbeelding]
Moet je een beter hotel uitzoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
Wel weer een ontzettend KUTbed in dat hotel![]()
Het is echt zeldzaam dat ze daar fatsoenlijke bedden hebben staan![]()
Wat een sneu jong ben je toch ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een beter hotel uitzoeken![]()
Voor mij is morgen gewoon een 4 sterren geregeld in Frankfurt zelf met gereserveerde bewaakte parkeerplaats![]()
RKGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een sneu jong ben je toch ook.
Zulke posts kunnen gewoon maar uit één iemands toetsenbord komen.
[afbeelding]
Dit was een 4 sterren hotel, maar dat wil niet zeggen dat de bedden goed zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een beter hotel uitzoeken![]()
Voor mij is morgen gewoon een 4 sterren geregeld in Frankfurt zelf met gereserveerde bewaakte parkeerplaats![]()
wees blij dat je de 3.0 er niet op hebt danquote:
jij hebt dezelfde versie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wees blij dat je de 3.0 er niet op hebt dan![]()
Jammer voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een sneu jong ben je toch ook.
Zulke posts kunnen gewoon maar uit één iemands toetsenbord komen.
[afbeelding]
heb er eerst 3. nogwat erop gehad maar heb hem laatst laten updaten naar 5. nog watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt dezelfde versie?![]()
die Nokia PC Suite wil hem niet herkennen![]()
mjah, kwam er ook achter dat alles opgeslagen stond op m'n vorige telefoon en niet op de SIM, eens kijken of ie die herkentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb er eerst 3. nogwat erop gehad maar heb hem laatst laten updaten naar 5. nog wat
usb-poort en dergelijk allemaal goed staan??
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
ik vertel donderdag avond wel hoe t in t stadion was bij Ned - Arg en k krijg er nog voor betaald ook![]()
Wij komen elkaar vast nog wel eens tegen op een meet kerel, je bent van mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
ik vertel donderdag avond wel hoe t in t stadion was bij Ned - Arg en k krijg er nog voor betaald ook![]()
Als je een vent met een dikke kop en een oranje shirtje ziet: daar zat ik vandaag naast in de kantinequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
Nu niet meer denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij komen elkaar vast nog wel eens tegen op een meet kerel, je bent van mij [afbeelding]
En f.y.i ik heb een kankerhekel aan voetbal dus hier maak je me niet jaloers mee oid.
[afbeelding]
van je oude naar je sim kopieren kan ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, kwam er ook achter dat alles opgeslagen stond op m'n vorige telefoon en niet op de SIM, eens kijken of ie die herkent![]()
Ook prima lijkt me zo.quote:
Mn achteroudoom uit Nigeria is overleden, en ik ben de enige erfgenaam van zn kapitaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Zolang je dat soort mailtjes maar niet uit Nigeria krijgt
[afbeelding]
Western Union Money Transferquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Zolang je dat soort mailtjes maar niet uit Nigeria krijgt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van je oude naar je sim kopieren kan ook
ik bedoelde van je oude tel naar je sim kopieren en dan naar je nieuwe telquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
die usb kabel past ook op de 6230, ben aan het proberen om met die pc suite daar eerst alles af te trekken en daarna weer op de n70.
ik verdenk dat activesync van MS problemen brengt, dus die heb ik even verwijderd en pc suite herinstalleerd.
Want windows herkent wel de tel, en installeerd alle meuk daarvoor.
ohja das een goeiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik bedoelde van je oude tel naar je sim kopieren en dan naar je nieuwe tel
pc suite is ruk![]()
ik heb het er al afgepleurt omdat het al conflicten van hier tot tokia opleverde![]()
Oxygen explorer (als dat nog bestaat)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja das een goeie![]()
ja dat pc suite blijft zeggen dat ie geen telefoon kan vinden![]()
heb je de nieuwste versie van pcsuite eropstaan??? Kun je vinden op de site van nokiaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja das een goeie![]()
ja dat pc suite blijft zeggen dat ie geen telefoon kan vinden![]()
Nee nog veel ouder. Dit ging nog om die 'ik moet veel geld bij je stallen' scam.quote:
uhu, ik vind net dat het komt omdat ie conflicteerd met een oudere versie die ik ooit erop heb gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je de nieuwste versie van pcsuite eropstaan??? Kun je vinden op de site van nokia
http://nds2.nokia.com/fil(...)8_rel_22_dut_web.msiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu, ik vind net dat het komt omdat ie conflicteerd met een oudere versie die ik ooit erop heb gehad
naja dat word weer in de registry bitfucken![]()
ja thanks maar die heb ik dus al 4x herinstalleerd, er schijnt ook ergens een pc suite reg cleaner te zijn.... ach ik kloot nog wel wat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://nds2.nokia.com/fil(...)8_rel_22_dut_web.msi
normaal gesproken moet die hem erover installeren![]()
oude versie van pc suite heeft idd kuren gehad met de n70
das pas voor over 3 maandenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja thanks maar die heb ik dus al 4x herinstalleerd, er schijnt ook ergens een pc suite reg cleaner te zijn.... ach ik kloot nog wel wat.
zo toch eerst nog even trainen voor mijn match tegen sjoewe![]()
zeg dat maar tegen de coachquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef lipje het volgende:
[..]
das pas voor over 3 maandenEerst ff zweten achter de pc
wat voor een matchquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja thanks maar die heb ik dus al 4x herinstalleerd, er schijnt ook ergens een pc suite reg cleaner te zijn.... ach ik kloot nog wel wat.
zo toch eerst nog even trainen voor mijn match tegen sjoewe![]()
Cracker trekkenquote:
verliest bojo tochquote:
Kansloos, beetje gefrusteerd raken door een forumquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij komen elkaar vast nog wel eens tegen op een meet kerel, je bent van mij [afbeelding]
En f.y.i ik heb een kankerhekel aan voetbal dus hier maak je me niet jaloers mee oid.
[afbeelding]
Waar is onze burgerkingmastermetklavertjevier?quote:
Niet minder kansloos dan om iedere post aan te grijpen om jezelf te verheerlijken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kansloos, beetje gefrusteerd raken door een forum
Geylquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut dat had met mn nieuwe kloontje gemoeten
Heeeeee, die had ik ook nog ergens liggenquote:
Alsof ik hier nog een serieuze post neer zet, dat doe ik wel in andere delen van Fokquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet minder kansloos dan om iedere post aan te grijpen om jezelf te verheerlijken?
[afbeelding]
Nee, mn sok-over-het-haar-zodat-de-helm-niet-op-past-neger-collega heeft het maaien (met een bosmaaier btw) voor zn rekening genomen. Ik heb met een speciaal apparaat iets onkruid tussen tegels vandaan gehaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef Paladijn het volgende:
Nog op de grasmaaier gezeten vanmorgen Alexxx?
Ja in ONZ zekerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik hier nog een serieuze post neer zet, dat doe ik wel in andere delen van Fok![]()
Pics! of mag dat niet meer onder de nieuwe policy?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, mn sok-over-het-haar-zodat-de-helm-niet-op-past-neger-collega heeft het maaien (met een bosmaaier btw) voor zn rekening genomen. Ik heb met een speciaal apparaat iets onkruid tussen tegels vandaan gehaald![]()
ik heb mn camera niet mee naar mn werk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Pics! of mag dat niet meer onder de nieuwe policy?
Je bent een misselijkmakend patsertje Robquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik hier nog een serieuze post neer zet, dat doe ik wel in andere delen van Fok![]()
Da's nogal uit de richting enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
de stoep van het crysrtallic centre dus, waar ik werkte
niet waarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent een misselijkmakend patsertje Rob![]()
Altijd weet/ken/heb je iets weer beter dan een ander, je maakt ons daar ook altijd maar al te graag op attent.
Zwaar kansloos.
[afbeelding]
Welkom op het internetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Altijd weet/ken/heb je iets weer beter dan een ander, je maakt ons daar ook altijd maar al te graag op attent. Waarbij dan ook nog een komt dat het merendeel van je verhalen doorspekt zitten met leugens en aangedikte dingen.
Zwaar kansloos.
[afbeelding]
Neem je een trapje mee zodat je over de vangrails kan kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet waar![]()
hij mag volgend jaar vast niet naar lemans als VIP van audi![]()
Ik weet het.... Er staat nog achterlijk veel in de wachtrij.. maar in begin juli heb ik twee of drie weken achter elkaar geen evenementen, dus dan komt het er wel door... geloof me, staat nog veel meer in mn to do list, maar ik heb de laatste tijd geowon veel minder tijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef Jimmeh het volgende:
Oja Alexxx tijd geleden had ik je alle types door gemailed van de foto's die ik had gemaakt en je hebt het nog steeds niet aangepast!!
Ja alles maar lekker laten begaan, dat is een instelling waar je ooit ergens mee komt in het leven 14.gifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Welkom op het internet
Waar maak je je eigenlijk druk om? Het is niet alsof iemand hier het serieus neemt, afgezien van jullie drieen die elke keer met het stier-rode lap effect happen.
Ik heb zelf ook weinig op met praatjesmakers en sterke verhalen, maar om mezelf daar nou over op te winden, laat staan over een dergelijk iemand op internet....
Door voor m'n voeten te gaan liggen?quote:
trapje is maybe wel een goed ideequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neem je een trapje mee zodat je over de vangrails kan kijken
En een cam om een HORDE dikke pics te maken![]()
[afbeelding]
Mag je geen fotograaf meenemen als gast?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
trapje is maybe wel een goed idee![]()
moet zowiezo nog een nieuwe cam halen maar dat moet wel lukken in 1 jaar tijd
een A4 is okay +quote:
geen langharig vrachtwagen fappende personen toegestaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je geen fotograaf meenemen als gast?
Je mag op m'n schouders zittenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen langharig vrachtwagen fappende personen toegestaan![]()
Audi heeft zelf ook vrachtwagens gebouwd anders.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je haalt ook gewoon veels te veel werk op je hals met al die 6 zinnen toevoeging per fotoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het.... Er staat nog achterlijk veel in de wachtrij.. maar in begin juli heb ik twee of drie weken achter elkaar geen evenementen, dus dan komt het er wel door... geloof me, staat nog veel meer in mn to do list, maar ik heb de laatste tijd geowon veel minder tijd
Ach, ik heb mezlef het vliegende deel in ieder geval ontlastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je haalt ook gewoon veels te veel werk op je hals met al die 6 zinnen toevoeging per foto
Op de Alfa pagina staat die ene (1e foto pagina 3) nog steeds als Alfasud, maar is een Alfetta GT
en onderaan waar geen type bij staat, een zogenaamde brievenbus model oftewel GT Junior
Maar dit zal wellicht als is aangevuld zijn door de andere Alfa fans hier in de SC![]()
Ik had eerlijk gezegd een gefundeerder antwoord van je verwacht dan het 'nee, hij/jij' ad-rem huilie gezever. Denk eens na.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja alles maar lekker laten begaan, dat is een instelling waar je ooit ergens mee komt in het leven 14.gif
[afbeelding]
Je kan jezelf natuurlijk weer voordoen als persquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je geen fotograaf meenemen als gast?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Door voor m'n voeten te gaan liggen?
[afbeelding]
Net nadat je zo'n 300 foto's van de open dag gepost hebt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb mezlef het vliegende deel in ieder geval ontlastDaar heb ik M5 een paar uur geleden op gezet
![]()
Ruim weekendje boven de pitbox van audi doorbrengen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet waar![]()
hij mag volgend jaar vast niet naar lemans als VIP van audi![]()
Tja. Er ligt een klachten formulier bij de deur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd een gefundeerder antwoord van je verwacht dan het 'nee, hij/jij' ad-rem huilie gezever. Denk eens na.
Werkt altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kan jezelf natuurlijk weer voordoen als pers
Nee, wel meerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Net nadat je zo'n 300 foto's van de open dag gepost hebt?
Dus ik mag meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Aan maikuul, of hoe je dat ook maar schrjift?quote:
Best jammer dat je dat dan weer zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Altijd weet/ken/heb je iets weer beter dan een ander, je maakt ons daar ook altijd maar al te graag op attent. Waarbij dan ook nog een komt dat het merendeel van je verhalen doorspekt zitten met leugens en aangedikte dingen.
Zwaar kansloos.
[afbeelding]
nee, iemand met 4 posts op fokquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan maikuul, of hoe je dat ook maar schrjift?
Dan krijg je dingen als type lollerfox enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan maikuul, of hoe je dat ook maar schrjift?
Hendig sjiek merk en type: Zoeengare Ducati Lollermonsterquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dan krijg je dingen als type lollerfox enzo
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hendig sjiek merk en type: Zoeengare Ducati Lollermonster
Ah, ik kan dus met je meerijden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Paladijn het volgende:
http://www.concourselegance.com/ <-- zijn er nog plannen voor dit jaar?
Waar schijnlijk wel, maar weet nog niet of ik daar specifiek met PTA heenga, kan ook zijn dat ik met wat vrienden zelf rond ga lopen... gezien er maar plek is voor twee man in mijn MX-5 gaan we ongetwijfeld met twee auto'squote:
Mwa, ik weet niet of ik wel ga. Ik heb al veel Alfa's, en veel Engelse sportwagens er op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar schijnlijk wel, maar weet nog niet of ik daar specifiek met PTA heenga, kan ook zijn dat ik met wat vrienden zelf rond ga lopen... gezien er maar plek is voor twee man in mijn MX-5 gaan we ongetwijfeld met twee auto's
Ach, als het zulk lekker weer is als vorig jaar is het een leuk dagje uit om te roadtrippenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet of ik wel ga. Ik heb al veel Alfa's, en veel Engelse sportwagens er op.
welterustenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga op bedmorgen een lange zware dag voor de boeg
Kjoetiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Een gummibeer! (ja het is gofdomme een beer)
[afbeelding]
met bessensapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Een gummibeer! (ja het is gofdomme een beer)
[afbeelding]
carbon bootjes?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben 4 gieg aan potentieel fapmateriaal voor je aan het downen
High-res carbon-shizzle
[afbeelding]
sjoewe is vast dol op jou met deze postquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/2391/1467603497557026923_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu35.webshots.com/image/234/1405097806812278736_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu15.webshots.com/image/814/1051853041428978850_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
sjoewe is vast dol op jou met deze post![]()
10mb de stuk of wat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet nog maar 3 gieg![]()
[afbeelding]
Ik heb er hier nog 2 liggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
Wie heeft er een pagger pc'tje over? Ik heb de ftp-server hier aan het werk gekregen.
En voor Huug heb ik al een accountje liggen
[afbeelding]
Lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
Wie heeft er een pagger pc'tje over? Ik heb de ftp-server hier aan het werk gekregen.
En voor Huug heb ik al een accountje liggen
[afbeelding]
KANKERHIPPIEquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker
Ik ook altijd voor jou, weet je toch poepie
[afbeelding]
Er hoeft alleen windows en de http/ftp/email/server op te draaienquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog 2 liggen
Wat wil je voor specs?
[afbeelding]
Daar kan alles wel voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er hoeft alleen windows en de http/ftp/email/server op te draaien
[afbeelding]
Weet je, ik veeg die hele zooi bij elkaar en je mag het komen halen, oke?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er hoeft alleen windows en de http/ftp/email/server op te draaien
[afbeelding]
Voor een ander hoop ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:45 schreef Hugster het volgende:
Ik ben ff naar het uitzendbureau![]()
[afbeelding]
Doe wequote:Op woensdag 21 juni 2006 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je, ik veeg die hele zooi bij elkaar en je mag het komen halen, oke?
[afbeelding]
Ff beneden gekeken, er staat er 1 dat is eenquote:
Jongquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ff beneden gekeken, er staat er 1 dat is een386
MET kleurenscherm
![]()
En nog 1tje met cd-brander, dus die is vast "jong" genoeg om wat te kunnen gaan pruttelen of niet...?
[afbeelding]
Zal ik hem zo eens opgraven en aanslingeren voor je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jong![]()
En desnoods zet ik er windows 98 () op als 2000 pro te zwaar is
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik hem zo eens opgraven en aanslingeren voor je?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En het is allemaal geel ook nog![]()
Wanneer kom je 'm halen?
[afbeelding]
Okequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgende week ergens. Monitor hoef ik niet te hebben, dus dat moet wel met de trein en de bus lukken verder
[afbeelding]
Laat die er maar bijzittenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OkeToetsenbord en muis wil je wel of niet...?
Nog andere gegadigden voor een vergeelde 14" monitor? Anders tyf ik het gelijk vanavond weg
[afbeelding]
Doen wequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat die er maar bijzitten![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
Dan noem ik 'm Coby de Koffieserver
[afbeelding]
Zit lex nog te rammelen op een 386 dan ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
En alex maar aankutten op z'n oude gare pc en dan geeft Herm er zo één weg aan Sjoe![]()
[afbeelding]
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit lex nog te rammelen op een 386 dan ofzo?
[afbeelding]
Dan kan hij z'n snelheid nu verdubbelen door er nog 1 bij me op te halenquote:
Ah joh, hij heeft wel een nieuwe lensquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kan hij z'n snelheid nu verdubbelen door er nog 1 bij me op te halen![]()
Maar ik denk dat ik bij m'n ouders ook nog wel een bakkie heb staan, zal eens even kijken van't weekend
[afbeelding]
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah joh, hij heeft wel een nieuwe lens[afbeelding]
[afbeelding]
Boh gek, hendig sjiekquote:
Verstandigquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet wel een beetje werk verzetten eh
[afbeelding]
Met Herman van Veen ook nog echtquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
De beste man heeft echt geen leven
[afbeelding]
Hoe krijgt'ie het verzonnen ehquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met Herman van Veen ook nog echt
[afbeelding]
Je huisgenoten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen die met een conjeaux-accent tegen de TV schreeuwen terwijl ze voeltbal kijken
[afbeelding]
Wie andersquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je huisgenoten?
[afbeelding]
Austin Healey Sprite "Frogeye"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:41 schreef lipje het volgende:
Leuke sticker, welke bak is het eigenlijk..
[afbeelding]
Zoiets heb ik ook, alleen een non merkquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
Nieuwe schoenen
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ook nieuwe:quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
Nieuwe schoenen
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Bommelquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen een non merk
of is dat ook geen merk?
Nah, die van mij zijn ook voor onder m'n pak hoor, iets te netjes voor dagelijks gebruik wat mij betreftquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ook nieuwe:
[afbeelding]
zij het niet helemaal voor normaal gebruik
Voetbal is voor paupersquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef Fugie het volgende:
waarom ik wel voetbalschoenen koop maar geen normale schoenen is mij ook een raadsel, alsof ik voetbalschoenen nodig heb
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:41 schreef lipje het volgende:
@ Romeinse berg:
Ik heb toch maar de Rover/MG op de foto gezet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt op een austin, heb je nog meer pics?quote:Leuke sticker, welke bak is het eigenlijk..
[afbeelding]
Wat gaat t0n allemaal doen met je Honda?quote:
Goed voor je rugquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Vandaag in een gebouw die nog geen goedgekeurde lift had
al m'n zooi via de fucking trap naar de 4e verdieping mogen tillen![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Vandaag in een gebouw die nog geen goedgekeurde lift had
al m'n zooi via de fucking trap naar de 4e verdieping mogen tillen![]()
Dat heb ik ook alquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
Zo 60% no claim voor m'n autoverzekering![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lijkt op een austin, heb je nog meer pics?
'avond, trouwens
quote:
ik 5 jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook alen ik heb pas een 2 maanden mijn eerste auto
ik heb 40% no claimquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook alen ik heb pas een 2 maanden mijn eerste auto
Och ik vind die groene nog steeds een rover met een sjonnie-style spoilersetjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]Zo crimineel ziet dat er toch niet uit... beetje standaard achterstandsbuurt...
Die MG velgen blijven echtom te zien
[..]
Lijkt op een austin, heb je nog meer pics?
'avond, trouwens
dat is het ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Och ik vind die groene nog steeds een rover met een sjonnie-style spoilersetje
De lift werkte niet omdat er geen goedkeuring op zat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar erg goed voor m'n rug ja
In combinatie met dat geweldige hotelbed afgelopen maandag voelt hij ook enorm kut aan![]()
gewoon al 10 jaar al mijn verzekeringen via de Ohra laten lopen, kreeg daardoor een berg noclaim kortingquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik 5 jaarHoe heb je dat nou weer geflikt aso?
Ik ben er trots op dat ik dat helemaal zelf heb opgebouwd
Hij werkte prima, maar als er iemand een ongeluk krijgt met die lift zonder goedkeuring krijgt de bouwopzichter/aannemer echt zwaar gezeik natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De lift werkte niet omdat er geen goedkeuring op zat?
Ik begin pas boven met lezen helaasquote:
Ben benieuwd hoe dat nu gaat als je een ongeluk krijgt eigenlijk...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon al 10 jaar al mijn verzekeringen via de Ohra laten lopen, kreeg daardoor een berg noclaim korting![]()
![]()
Zijn ze ook... de ZS en ZT zijn een stuk beter geslaagd IMHO, hoewel het merkbaar is dat er geen geld beschikbaar was voor een grondig redesignquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Och ik vind die groene nog steeds een rover met een sjonnie-style spoilersetje
no-claim garantie afsluitenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat nu gaat als je een ongeluk krijgt eigenlijk...
of je net zo ver terug valt als iemand met 5 jaar zijn rijbewijs. Of dat je gelijk een heel stuk terug valt.
Vergeet niet, ik ben wel een stukje ouder (ook al heb ik pas 2 jaar mijn rijbewijs) Ik val niet in de jongeren-klasse. Verzekeringtechnisch ga ik er 4 treden op achteruit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat nu gaat als je een ongeluk krijgt eigenlijk...
of je net zo ver terug valt als iemand met 5 jaar zijn rijbewijs. Of dat je gelijk een heel stuk terug valt.
Mijn no-claim is ook niet aangepast na mijn 'ongelukje' een paar weken terug. Haar schuld, dus haar verzekering heeft de kosten vergoed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat nu gaat als je een ongeluk krijgtveroorzaakt eigenlijk...
ik las Centraal Justitieel Incasso Bureauquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti verwacht binnen drie weken ook wel weer een brief van Centraal Beheer
Weer een schadevrij jaar erbij dus op naar de 72,5%
Ik ben Bo nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ik las Centraal Justitieel Incasso Bureau
Je moet natuurlijk wel een beetje rondshoppen voor je een verzekering neemt, he?quote:
Ik ga van een 1.8 FWD I4 naar een 2.0 RWD I4, dus dat valt wel wat meequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef BazzoS het volgende:
Allemaal 4x4's en 6 cilinders hier. Kom ik aan met mijn 1.3 4cilinder FWD rallyert
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga van een 1.8 FWD I4 naar een 2.0 RWD I4, dus dat valt wel wat mee
Bovendien trok jouw 1.3 redelijk rap op in Apeldoorn
Tja er zijn verzekeringen die beginnen te huilen als een 23 jarige aan auto met 200+ pk heeft...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje rondshoppen voor je een verzekering neemt, he?
Ik zat zelf ook op 40% mijn eerste jaar... komende paar jaar haal ik er hopelijk wat jaartjes bij op in mijn leasebak, als ik dan weer een eigen auto neem scheelt het iig weer.
RWD? wa heb je nou weer gekocht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga van een 1.8 FWD I4 naar een 2.0 RWD I4, dus dat valt wel wat mee
Bovendien trok jouw 1.3 redelijk rap op in Apeldoorn
* Alfisti droomt ook over zulke waarde'squote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks te klagen hoor, met een gemiddeld verbruik van 1:12,5
Klopt, vooral als ie nog niet warmgereden isquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]jou rover trok gewoon niet redelijk rap op
Nee, ik heb niks te klagen hoor, met ene verbruik van gemiddeld 1:12,5
ik droom over jouw waardes van 0-100quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti droomt ook over zulke waarde's
FBTO -> Leeuwarden!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja er zijn verzekeringen die beginnen te huilen als een 23 jarige aan auto met 200+ pk heeft...
Dus ik heb ook meerdere verzekeringen eerst gebeld voor ik uberhaubt kon verzekeren
FTBO![]()
Ik moest een beetje doorrijden toen, ik weet de weg echt niet in Apeldoorn, en Bo was ineens weg met zijn zeecontainerquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, vooral als ie nog niet warmgereden is
Maar ik rij dan wel weer gemiddeld 1:11.5 - 1:12...
3 juli komt ie aan me de boot! Dan nog een weekje wachten geduld hebbenquote:
hoeveel seconden zijn er bij jou voor nodig eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
nah, moet mogelijk zijnJij hoeft heeeeel wat minder gewicht mee te slepen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel leuke wagentjes ja, ze komen alleen 50 pk te kort![]()
Ja, irritant was datquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik moest een beetje doorrijden toen, ik weet de weg echt niet in Apeldoorn, en Bo was ineens weg met zijn zeecontainer
ja 200 pk ongeveer zou perfect zijn...quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, irritant was dat
En Keizer/Vogelman maar miepen dat ik niet hoefde te proberen je bij te houden omdat je een veel lichter en sneller bakje had
Gemeten in een autotest is 7.1 seconde maar dat is met de orignele 193pk.......... nu gechipt naar 235 pk dus ik denk 6.7 / 6.8 ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hoeveel seconden zijn er bij jou voor nodig eigenlijk?
true, maar goed.. MX-5 is voor de fun, voor power haal je een Z4quote:
best rapquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gemeten in een autotest is 7.1 seconde maar dat is met de orignele 193pk.......... nu gechipt naar 235 pk dus ik denk 6.7 / 6.8 ofzo?
Gezien ja, leuk topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
true, maar goed.. MX-5 is voor de fun, voor power haal je een Z4
Er is trouwens gister nog een topic geopend over iemand met een first gen MX-5 die er een turbo inbouwt, zag er iig erg goed uit.
* Alfisti geeft een doppensetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
best rap
Een 1.6 16v conversie zou al bijna genoeg zijn om die waardes te halen, misschien nog chippen + evt de hele uitlaatlijn veranderen
goeie pogingquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
ik moest natuurlijk Tjabbo bij houden in die Jeep![]()
1.8l Honda motortje - 116pk op 1230 kilo leeg, 0-100 in ideale omstandigheden in iets van 11 seconden ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]! In de stad gedraag ik me wel een beetje
Wat zijn jou specs?
jep nog wel dicht maar rijd gewoon niet fijn, rij niet harder dan 100, ben al de hele week niet boven 3000 toeren geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef Alfisti het volgende:
Bo > hoe is het met de radiateur? nog steeds dicht?
Mijne doet ook maar 0-100 in 10.3 seconden hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
1.8l Honda motortje - 116pk op 1230 kilo leeg, 0-100 in ideale omstandigheden in iets van 11 seconden ofzo
Ik rij zat mensen eruit bij de stoplichten, maar dat is meer omdat ze niet kunnen schakelen
Ga je nou een Mr2 kopen of niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik die motor niet door zou laten gaan komt er weer een berg geld vrij![]()
![]()
laat die motor vallenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik die motor niet door zou laten gaan komt er weer een berg geld vrij![]()
![]()
Nog redelijk rap voor een 1.3quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mijne doet ook maar 0-100 in 10.3 seconden hoor
Kijk eens over de grens dan... geen interesante Duitse MR2's die je kan importeren?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling, maar tis zeer triest gesteld met het aanbod in die auto's![]()
zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:15 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)?flash=animation.swf
leuke animatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |