Ik ga nog even kijken of het veel scheelt met de Nederlandse prijs (zal wel). Als het nl. veel duurder wordt ivm die verzendkosten, heeft 't weinig nut hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:31 schreef Maeghan het volgende:
Maakt mij niet uit XcUZ_Me. Ik wil 'm er best bij bestellen hoor.

Ja, waarschijnlijk net wel of net niet, afhankelijk van de postkantoormevrouw. Ik weet wel welke er altijd hard duwt, dus dan ga ik wel bij haarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
6,20
Zou het niet in een bubbeltjesenvelop voor door de brievenbus passen?
Ik ga straks wel ff proberen of dat kan. Neem m'n potje Enzymion wel even mee naar de winkel en dan probeer ik wel of ie door de brievenbus kan
.

Ik ga het zo gewoon ff uitproberenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk net wel of net niet, afhankelijk van de postkantoormevrouw. Ik weet wel welke er altijd hard duwt, dus dan ga ik wel bij haarMaar ik ging even van het ergste uit
![]()

Hoe bestel je? Via de mail of bel je? Ik vind het vrij veel om telefonisch te doen, maar volgens die mevrouw kun je die discount voucher niet via web gebruiken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga in Engeland bestellen, want ik heb nog een discount voucher liggen die bijna verloopt (30e) en er zijn wat dingen op hier.

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Maeghan het volgende:
XcUZ_Me: ik woon bij Rdam ja, dan lijkt het me idd geen probleem.

Oke, dan mail ik even. Bedankt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Maeghan het volgende:
Wel via de mail. Je stuurt je order per e-mail, dan krijg je een bevestiging met je bestelling en berekenen ze de korting gelijk. Dan bel je even op om je cc gegevens door te geven en dan stuur je de discount voucher op. Heel gedoe, maar hee, het is Lush!

quote:Jungle is ideaal voor mensen die 's nachts zo woelen, dat hun haar 's morgens stijl overeind staat en vol klitten zit. Was je haar dan met Karma Komba shampoo bar en gebruik deze conditioner. Wassen, Jungle even onder de warme straal houden zodat er een creme op je handen ontstaat, inwrijven, even laten intrekken (2 minuten), drogen en genieten van je haar!

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef Maeghan het volgende:
Ik kijk er naar uit. *mist enge smiley met regenjas*

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:48 schreef Maeghan het volgende:
is ook wel eng, maar hij kijkt te vrolijk. En
is wel eng maar geeft echt hele verkeerde ideeën.
Misschien
dan maar?

quote:

quote:

De Happy die ik in gebruik heb is ook al bijna weggesmoltenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zat net na te denken over een post.
Ja, m'n Happy is bijna op. Weggesmolten. Hij is nog wel knaloranje, maar krimpt waar je bij staat
.

O, ik dacht ook, wat een stilte hier toen ik mijn post typte. Toen ik gepost had zag ik er ineens een paar posts bij, moest ik om lachenquote:

Ah ok, ik snapte al niet waar de lol om wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:06 schreef Vava het volgende:
[..]
O, ik dacht ook, wat een stilte hier toen ik mijn post typte. Toen ik gepost had zag ik er ineens een paar posts bij, moest ik om lachen

Wanneer gooi je hem de deur uit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Wat is het hier stil! Ik heb zo'n zin in de order!

Ja, vanwege het nieuwe huisgenootjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jou moest ik nog hebben!
Thanks voor je kaartje

Maandag. Ik wilde het eerder doen, maar toen bedacht ik me dat het best wel weekend was en dat Lush niet werkt in het weekend (ik wel, ben ik nu zielig? Krijg ik nu heel veel gratis lush van iedereen? *kijkt zielig*). Anyway, ik denk dat ik maandag even bel. Als het goed is komt het dan donderdag al binnen. Drie dagen doen ze er normaalgesproken altijd over, dus ik verwacht niet anders deze keer.quote:

Oe, dat is wel ergquote:

als ik niet zoveel fokte was ik niet nu nog bezig met iets waar ik de hele week de tijd voor heb gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Oe, dat is wel ergmaar jij kan Fok!ken op je werk
![]()

Ik kan alleen maar op website van telefoonfabrikanten, telefoonwinkels, telecomaanbieders enz...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef Maeghan het volgende:
Inderdaad! Ik kan alleen maar op de site van C1000 of op Schuitemaweb... Joy.

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik niet zoveel fokte was ik niet nu nog bezig met iets waar ik de hele week de tijd voor heb gehad

Misschien komen ze er met al die megaorders uit Nederland dan eens achter dat hun prijzen hier veel te hoog zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Maeghan het volgende:
Het gaat al echt een behoorlijke order worden zeg!!!

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
We gaan gewoon al iets van 50 items bestellen, en over de waarde en het gewicht wil ik nog niet nadenken =P

Ik heb nog 3 kilo aan ruimte ongeveer, denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
Oeh, al die nieuwe producten op de site en de gedachte dat m'n loon vandaag gestort is, doet m'n handen jeuken...

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kilo aan ruimte ongeveer, denk ik.![]()

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Maeghan het volgende:
Het gaat al echt een behoorlijke order worden zeg!!!

Als je eventueel mee wilt doen moet je eventueel uiterlijk dit weekend mailen, ik bestel namelijk eventueel maandag.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Voor wanneer zou ik een eventuele lijst moeten opstellen dan?

Ik weet dat er woensdag en zaterdag bezorgd wordt. Dus denk dinsdag en vrijdag op de post?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:00 schreef Bob. het volgende:
Op welke dagen deed Lush ook al weer hun bestellingen op de post?

Dat ligt eraan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef Perruche het volgende:
hoi xcuz_me, dankjewel! heb hem gekregen en ga zo lekker lushen in de douche
Heb k wat gemist trouwens ivm de engeland order...?

Mag ik ook nog meedoen? Dan ga ik zo even een lijstje maken, uitrekenen enzo....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:47 schreef Maeghan het volgende:
Het kan nog hoor! En dankjewel Melusine voor de uitleg =)

ja maar zachter, wiccy kan zo scherp zijn en dat is marathon niet. Het is lekkerder dat wiccy.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:40 schreef Maeghan het volgende:
Ruikt Marathon echt naar Wiccy?

Ik was teveel met Djulian bezig en daarna met schrik in de benen wachtend op de rekeningquote:Op zondag 25 juni 2006 20:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben met anitra en mijn mama saampjes geweest
Heb met mams een sweetiestack gedeelden anitra kan het beamen geen geuroverdracht aan elkaar
![]()
Een stuk sandstone, een stuk happy, potje big en flesje american cream.
en proefje hard gekregenen die van anitra gelijk gekregen
Anitra ik had trouwens de laatste keer zelf om de big gevraagd en daarvoor een stukje zeep weet zo nie meer welke.
was je nog wat van je lijstje vergeten?

Die ken ik allebei niet qua geur.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Maeghan het volgende:
Ja, hij ruikt dus naar Wiccy (en New shampoo bar dus ook), maar dan milder (zei Anitra net wat hierboven).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |