Ik neem jouw stuk welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Luchtbel het volgende:
De taart is vast lekker, ik lust geen chocolade![]()
![]()
![]()
Dat is naar aanleiding van een waarschuwing van Lishe dat de achterkant niet teveel opgeknipt moet worden omdat die lange plukken anders net teugels lijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:35 schreef jessie het volgende:
Geen teugels? Vind je het een paardekapsel of snap ik je niet
Ik wil ook weer korter haar maar weet nog niet wat.
Oh wat erg voor je vader en voor jullie erg om te zienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik komen net uit het ziekenhuis. We hebben met mijn vaders behandelend arts gesproken en gelukkig willen ze meegaan in mijn wensen: geen pijn, lijden niet rekken, geen onnodige behandelingen. Dit betekent allemaal natuurlijk wel dat mijn vader er binnenkort niet meer isDaar kan ik wel vrede mee hebben, maar ik kan geen vrede hebben met het lijden wat hij nu ondergaat (veel pijn). Hij heeft vandaag gelukkig een paar heldere momenten gehad waarin ik hem kon vertellen dat ik heel veel van hem houd en hij antwoordde daar heel bewust op: ik ook van jou
Daar ben ik heel blij mee (al wist ik dat best natuurlijk
). Hoe lang het nog gaat duren kan niemand zeggen. Hopelijk voor hem niet zo lang. qltel en ik storten tot nu toe om de beurt in en dus houden we elkaar redelijk overeind...
Oh dat is "fijn"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hij krijgt nu een morfinepomp zodat hij echt geen pijn meer heeft.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Loena-tik- het volgende:
LB fijn dat de uitslag goed is, gaan jullie nu nog wel trouwen?![]()
en nodig je ons dan ook uit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Loena-tik- het volgende:
LB fijn dat de uitslag goed is, gaan jullie nu nog wel trouwen?![]()
Mijn vader vond het heerlijk in het begin, die morfinepomp!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hij krijgt nu een morfinepomp zodat hij echt geen pijn meer heeft.
Ja precies, lijkt mij ook de meeste juiste aanpak, doe je goed aan denk ik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat ik Christan een 'plezier' doe door eromheen te draaien. Opa gaat dood en dat is heel verdrietig. Maar het is wel de realiteit. Christan kennende zal hij waarschijnlijk heel veel vragen gaan stellen en dat is in mijn ogen alleen maar goed om het samen te kunnen verwerken.
Toen mijn vader overleed, was mijn neefje 3. Ook tegen hem is er altijd heel 'gewoon' gedaan over het feit dat opa ziek was en doodging. Toen hij overleden was is Niels ook meegeweest. In zijn kinderlijke wijsheid heeft hij gezien dat opa 'het niet meer deed' en dat was mooi, want dan hoefde hij niet meer zo stil te doen met z'n autootjes.. Opa had er nu toch geen last meer vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat ik Christan een 'plezier' doe door eromheen te draaien. Opa gaat dood en dat is heel verdrietig. Maar het is wel de realiteit. Christan kennende zal hij waarschijnlijk heel veel vragen gaan stellen en dat is in mijn ogen alleen maar goed om het samen te kunnen verwerken.
Ik denk niet dat ik Christan opa nog laat zien. Dit omdat mijn vader heel erg veranderd is sinds hij hem zondag voor het laatst heeft gezien en eigenlijk niet meer op zichzelf lijkt. Ik heb liever dat hij opa in gedachten houdt zoals hij zondag was, toen hij nog redelijk goed was. Het is heel naar om mijn vader nu te zien (vanmiddag kwam er een oud-collega van hem langs, hij wist niet wat er aan de hand was en is zich echt rotgeschrokken; heel erg naar voor hem). Ik vind het niet verstandig om Christan hem zo nog te laten zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:26 schreef E.T. het volgende:
Toen mijn vader overleed, was mijn neefje 3. Ook tegen hem is er altijd heel 'gewoon' gedaan over het feit dat opa ziek was en doodging. Toen hij overleden was is Niels ook meegeweest. In zijn kinderlijke wijsheid heeft hij gezien dat opa 'het niet meer deed' en dat was mooi, want dan hoefde hij niet meer zo stil te doen met z'n autootjes.. Opa had er nu toch geen last meer van![]()
En toen wij met z'n allen even buiten zaten liep Niels even naar binnen, ging bij het bed van opa staan en bestudeerde alles eens goed.. Maar om toch nog zeker te weten dat opa echt niks meer voelde en geen pijn meer had moest er getest worden.. En hij kneep even in opa's grote teen![]()
Niels heeft daarna nog genoeg vragen gesteld, maar nooit nachtmerries of wat dan ook gehad. Voor mij is hij het bewijs geweest dat normaal omgaan met de dood de beste manier is. Geen geheimzinnig gedoe of weghouden "want dat is eng".. helaas is het een onderdeel van het leven.
Die vragen van Christan zullen voor jou ook misschien wel therapeutisch werken t.z.t.
Ik denk ook dat het belangrijkste is, dat je gewoon normaal doetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Christan opa nog laat zien. Dit omdat mijn vader heel erg veranderd is sinds hij hem zondag voor het laatst heeft gezien en eigenlijk niet meer op zichzelf lijkt. Ik heb liever dat hij opa in gedachten houdt zoals hij zondag was, toen hij nog redelijk goed was. Het is heel naar om mijn vader nu te zien (vanmiddag kwam er een oud-collega van hem langs, hij wist niet wat er aan de hand was en is zich echt rotgeschrokken; heel erg naar voor hem). Ik vind het niet verstandig om Christan hem zo nog te laten zien.
Dat is zo Christan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Dat vond hij ook en vervolgens ging hij over tot de orde van de dag
Personlijk vond ik het een ***-bootje, in het water zakt je kindje en heeft dan de hele tijd last van dat stuurtje dat tegen het hoofd aan klapt, bij een beetje gewicht aan 1 kant slaat het bootje zo om. Hij zag er leuk uit maar wat een kloteding.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef _evenstar_ het volgende:
bix ik reageer maar even hier, heb het bootje nog niet in het water geprobeerd, omdat ik nog ging vragen hier met wat voor leeftijd dat ding gebruikt mag worden, kan ik nl niet op het doosje terug vinden. En het lijkt nog een beetje te groot of arwen te klein om het in het wate rte gebruiken.
Yoram heeft ook zo'n Nijntje mama en ik ding gekregen, hij is supergezellig leuk, maar wel eng, wan zodra de volwassene zich uit zijn/ haar deel wurmt kiep de rand omhoog. Goed vast houden dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Noli. het volgende:
evenstar..
Wij hebben deze.. De 'Nijntje - Mama en ik' zwemband.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit gekregen voor Wilyan en 'm geloof ik één keer geprobeerd. Het vijfjarige zoontje van Michiel's collega vond 'm erg geslaagd als speedboot![]()
![]()
Deze is er ook nog..
[afbeelding]
* Bron *
Neem hem nou mee joh. Dan moet ie maar even op de gang wachten maar dan ben je iig niet alleenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:30 schreef Luchtbel het volgende:
Ja erg he en ik maak het alleen maar erger voor mezelf zo. Maar ik wil dat echt niet maar ja alleen is ook zo wat. Zucht
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
Neem hem nou mee joh. Dan moet ie maar even op de gang wachten maar dan ben je iig niet alleen![]()
Precies! Wat wij allemaal zeggen. En wij zijn ouder dus wij weten het beterquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:44 schreef Belana het volgende:
wat snoopy en bix zeggen LB, dan hoef je iig niet alleen er heen en niet alleen naar huis
Ja dat is maar als ik me van te voren zo druk maak om alleen maar dit met hem te delen is het geloof ik ook niet meer verantwoord. Als ik mezelf niet zou kennen had ik me wat valium voorgeschrevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef bixister het volgende:
is niet suf hoor. het is na zo'n ingreep niet eens zo verantwoord om alleen naar huis te moeten.
Jong en onzeker..quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en ik ben jong en dom en onzeker. Ik moet er ook niet over nadenken meer en gewoon morgenochtend zien. Het gaat sowieso gebeuren en er is bloot en straks is het klaar. Dan ben ik wel weer blij.
Ja, dat heb ik geschreven voor de kaart en de advertentie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef Noli. het volgende:
Jeetje, dat is dan nog heel snel gegaan....
Rewimo, Qltel, Christan, Rewimama en verdere familie gecondoleerd en heel veel sterkte..
Mooie woorden hierboven, is dat ook voor op de rouwkaarten of als rouwadvertentie? Ik vind het mooi..
Hier moest ik echt even om lachen. niet uitlachen, maar gewoon lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet alleen niet of ik dat wel kan handelen om ook aan naakt met hem erbij te denken![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hier moest ik echt even om lachen. niet uitlachen, maar gewoon lachen![]()
En nog gezoend?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:32 schreef Vicky het volgende:
Rewimo, gecondoleerdWel mooi dat je vader op je gewacht heeft mijn oma had ook echt van iedereen afscheid genomen, en toen iedereen weg was is ze overleden
Sugar, gefelciteerd!! Netjes hoor een 7,5!
Ik ben nog een beetje aan het nastuiteren.. Gister naar Robbie W. geweest, jeetje wat was dat genieten zeg!
nee.. ik zat ver weg..quote:
Ja joh, dat ontloopt elkaar niksquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef Lois het volgende:
Kabouter Plop is vast net zo sexy als Robbie![]()
ik zou ook nog heeeeel graag een keer willen, maar ja de centjes zijn hier ook het struikelblokje..quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef Lois het volgende:
Ik weet het Vicky maar het is een combi van geld en oppasgebrek die me de das omdoet.
Ach, we gaan zondag naar het studio 100 zomerfestival in Ahoy. Kabouter Plop is vast net zo sexy als Robbie![]()
Daar valt dan vast wel over te praten, hou ik hem gewoon Angelina Jolie voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat Kabouter Plop verstandiger is mbt je relatie Rottdog
Mag ik even kwijt dat ik het zeer ik-gericht vind dat je dit tóch hier post?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef texelonia het volgende:
Mag ik even zeuren om iets onbenulligs?
"verhaal"
Sorry voor mijn zeikverhaal wat echt niets voorstelt vergeleken de narighed die anderen hier meemaken, maar moest het even van me af tikken
Wat wil je nou, je eigen pleziertje en dat noah het leuk heeft of ga je hem in een glazen kastje zetten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef texelonia het volgende:
gemeut
Oef... eh...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Mag ik even kwijt dat ik het zeer ik-gericht vind dat je dit tóch hier post?
Je geeft zelf al aan dat het een "zeikverhaal" is wat niets voorstelt met de narigheid van anderen, maar dat je het toch van je af moest tikken. Waarom dan niet op een weblog of in een email?
Of in het moeders/baby/dreumes/peutertopic -whatever-, waar mensen als ik, die dit misschien wel pijnlijk vinden, kunnen verkiezen om weg te blijven om dit soort details te vermijden?
Er "lopen" hier meerdere mensen rond die (zeer) recent een groot verlies hebben geleden, en voor wie het woord "gemis" een totaal andere lading heeft dan voor jou. Toch confronteer je ons met jouw "gemis", wat dus in onze ogen geen kont voorstelt, want jij ziet je kind morgen weer.
Ik heb er erg veel moeite mee. Ik moet er niet aan denken hoe het voor Bar moet zijn. En ook voor vele anderen hier, als ze tenminste dezelfde gedachtengang hebben als ik.
Oh ja, en dan nu het postje waarvoor ik naar het bankje kwam:
Rewimo, veel sterkte de komende dagen en de tijd daarna. En Luchtbel: ben blij dat het erop zit voor je. Sugar wil ik van harte feliciteren, en volgens mij wilde ik nog meer dingen zeggen maar ik ben door bovenstaand verhaal totaal van mijn apropos. Inmiddels een leuk nieuwtje zie ik. Proficiat Clauwheee!
Maar hoelang moet die stilte dan duren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:44 schreef Phluphy. het volgende:
BE, tuurlijk is dat zo, "wettelijk" gezien. Maar als iets mág, wil nog niet zeggen dat je het ook moet dóen?!
Daar zijn geen regels of wetten voor BE, ik probeer ook steeds duidelijk te maken dat het me niet gaat om handelen volgens een boekje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar hoelang moet die stilte dan duren?
Vergeef me, ik probeer echt niet te wroeten of naar te doen, maar ik vind dit zo appels en peren vergelijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |