Ik neem jouw stuk welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Luchtbel het volgende:
De taart is vast lekker, ik lust geen chocolade![]()
![]()
![]()
Dat is naar aanleiding van een waarschuwing van Lishe dat de achterkant niet teveel opgeknipt moet worden omdat die lange plukken anders net teugels lijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:35 schreef jessie het volgende:
Geen teugels? Vind je het een paardekapsel of snap ik je niet
Ik wil ook weer korter haar maar weet nog niet wat.
Oh wat erg voor je vader en voor jullie erg om te zienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik komen net uit het ziekenhuis. We hebben met mijn vaders behandelend arts gesproken en gelukkig willen ze meegaan in mijn wensen: geen pijn, lijden niet rekken, geen onnodige behandelingen. Dit betekent allemaal natuurlijk wel dat mijn vader er binnenkort niet meer isDaar kan ik wel vrede mee hebben, maar ik kan geen vrede hebben met het lijden wat hij nu ondergaat (veel pijn). Hij heeft vandaag gelukkig een paar heldere momenten gehad waarin ik hem kon vertellen dat ik heel veel van hem houd en hij antwoordde daar heel bewust op: ik ook van jou
Daar ben ik heel blij mee (al wist ik dat best natuurlijk
). Hoe lang het nog gaat duren kan niemand zeggen. Hopelijk voor hem niet zo lang. qltel en ik storten tot nu toe om de beurt in en dus houden we elkaar redelijk overeind...
Oh dat is "fijn"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hij krijgt nu een morfinepomp zodat hij echt geen pijn meer heeft.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Loena-tik- het volgende:
LB fijn dat de uitslag goed is, gaan jullie nu nog wel trouwen?![]()
en nodig je ons dan ook uit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Loena-tik- het volgende:
LB fijn dat de uitslag goed is, gaan jullie nu nog wel trouwen?![]()
Mijn vader vond het heerlijk in het begin, die morfinepomp!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hij krijgt nu een morfinepomp zodat hij echt geen pijn meer heeft.
Ja precies, lijkt mij ook de meeste juiste aanpak, doe je goed aan denk ik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat ik Christan een 'plezier' doe door eromheen te draaien. Opa gaat dood en dat is heel verdrietig. Maar het is wel de realiteit. Christan kennende zal hij waarschijnlijk heel veel vragen gaan stellen en dat is in mijn ogen alleen maar goed om het samen te kunnen verwerken.
Toen mijn vader overleed, was mijn neefje 3. Ook tegen hem is er altijd heel 'gewoon' gedaan over het feit dat opa ziek was en doodging. Toen hij overleden was is Niels ook meegeweest. In zijn kinderlijke wijsheid heeft hij gezien dat opa 'het niet meer deed' en dat was mooi, want dan hoefde hij niet meer zo stil te doen met z'n autootjes.. Opa had er nu toch geen last meer vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat ik Christan een 'plezier' doe door eromheen te draaien. Opa gaat dood en dat is heel verdrietig. Maar het is wel de realiteit. Christan kennende zal hij waarschijnlijk heel veel vragen gaan stellen en dat is in mijn ogen alleen maar goed om het samen te kunnen verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |