Natuurlijk is het een geaardheid; het gaat immers over waar hij zich seksueel tot aangetrokken voelt. Dat neemt niet weg dat het een afwijkende en onwenselijke al dan niet zieke geaardheid is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niks geaardheid...geaardheid is op welk geslacht je valt....pedo zijn is een geestesziekte
Dat is geen gegeven maar jouw mening. En niet de mijne.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niks geaardheid...geaardheid is op welk geslacht je valt....pedo zijn is een geestesziekte
Dan zijn we het toch eens.quote:Volledig uitsluiten van studie kun je niet maken daar hij inderdaad niet strafbaars gedaan heeft.
Helemaal mee eens maar dat is dan ook de kwestie niet.quote:Maar met zijn openheid moet hijniet opgeleid worden om of komen te werken in een omgeving met mentaal niet volgroeide personen. En zeker geen opleiding krijgen hoe deze mentaal te sturen
Mwah ik heb het idee dat deze hele discussie precies in het straatje van de betreffende student is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je mijn posts goed leest dan zie je dat ik het helemaal niet belachelijk vindt. Je moet zo'n jongen niet met kinderen laten werken. De universiteit had daarom een regeling getroffen, en als die niet werkte, kunnen ze daar ook best op terug komen. Maar ik ontkom niet aan de indruk dat ze nu vooral meegaan in de publicitaire golf rond die partij. Die jongen kan nu een proces aanspannen, niet eens onmogelijk dat hij dat wint, met alle publicitaire gedoe van dien.
Waarom niet het gesprek met die jongen aangaan en zorgen dat de situatie voor alle partijen wenselijk wordt en zorgen dat hij zijn oude studierichting weer oppakt of een andere studie. Nu is hij ineens helemaal weg, zou niet weten waarom die jongen geen psychologie of filosofie zou kunnen doen. Het gevolg: hij boos en gefrustreerd en zit nu thuis. Ik weet nog zo net niet wat er veiliger is voor kinderen.
Nou daarom. Is dat dan de bedoeling van de universiteit?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah ik heb het idee dat deze hele discussie precies in het straatje van de betreffende student is.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen ook van homoseksualiteitquote:
Ik heb niets tegen Homo's, wel tegen pedo's. En er is een wereld van verschil. Dat besef je zelf ook toch wel ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen ook van homoseksualiteit![]()
Ook die user waar je het nu zo roerend mee eens bent.
lijkt wel of jij die norbert verdedigd omdat hij jouw doet denken aan jezelf en de problemen die je hebt rond je eigen geaardheid....quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen ook van homoseksualiteit![]()
Ook die user waar je het nu zo roerend mee eens bent.
Ik wel maar heel veel mensen niet, net als de user waar jij het nu zo mee eens bent. Homo's zijn de volgende die voor hem en hen opgesloten mogen worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Homo's, wel tegen pedo's. En er is een wereld van verschil. Dat besef je zelf ook toch wel ?
Problemen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
lijkt wel of jij die norbert verdedigd omdat hij jouw doet denken aan jezelf en de problemen die je hebt rond je eigen geaardheid....
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
(Bron: AD, vandaag.)
Werpt voor mij toch wel weer een ander licht op de zaak. Wie zijn toch die engerds die het nodig vinden om deze jongen te bedreigen. Misschien moet onze verontwaardiging zich daar meer op richten.
Tot nu toe heeft die jongen niks strafbaars gedaan. Ik trek de beslissing van de uni toch weer wat meer in twijfel, zeker als het er om gaat deze jongen helemaal te verwijderen.
ooh .. maar alle homo's gingen toch ook massaal verkrachten als je die ging accepteren .. tenminste .. dat hebben ze me toen verteld ..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Homo's, wel tegen pedo's. En er is een wereld van verschil. Dat besef je zelf ook toch wel ?
Dat een homoseksuele relatie, net zoals een hetro relatie gelijkwaardig is. Bij een pedoseksuele relatie is één van de twee minderjarig en is er dus een groot machtsverschil.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
- onzin -
welke wereld van verschil ?
Wat een onzin, een relatie tussen volwassenen hoeft niet schadelijk te zijn, een liefdes-relatie tussen een volwassene en een kind is vanwege de ongelijkheid altijd schadelijk, dat kan iedereen met een beetje pedagogische kennis je vertellen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh .. maar alle homo's gingen toch ook massaal verkrachten als je die ging accepteren .. tenminste .. dat hebben ze me toen verteld ..
en kinderen moeten ze zeker niet opvoeden .. da's nl beschmettelijk .. worden die arme kiddo's ook homo![]()
welke wereld van verschil ?
Nee, dat hoop ik niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou daarom. Is dat dan de bedoeling van de universiteit?
ten eerste begon ik niet over de homo's maar iemand anders en ten tweede schijnen jullie niet te willen begrijpen dat hier dingen door elkaar lopen .. nl misbruik en een volwassene/kind relatie ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef senesta het volgende:
Moussie schijnt niet te willen zien dat er een onderscheid bestaat tussen kinderen en volwassenen en dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken.
We hebben de negers en de mannen al gehad, we zijn nu aan de homo's?
Absoluut waar maar de weerstand en afkeer van homoseksualiteit is ook groot en niet een geringe groep mensen schaart beide onder dezelfde noemer. Die grens is nogal dun helaas. De anti-homolobby is erg groot, zeker in de VS. Als we zo hard en onnadenkend met de ene minderheidsgroep omgaan wie verzekert mij dat het met de andere niet gebeurt. Er hoeven maar wat incidenten te gebeuren en wat paniek gecreeerd te worden en de beer is los.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat een homoseksuele relatie, net zoals een hetro relatie gelijkwaardig is. Bij een pedoseksuele relatie is één van de twee minderjarig en is er dus een groot machtsverschil.
Machtsverschil kan moeilijk de enige reden zijn. Op grond van machtsverschil zouden ook behoorlijk wat relaties tussen volwassenen verboden moeten worden. Relaties waarbij één van de partners zwakbegaafd of erstig gehandicapt is zijn maar twee voorbeelden. Bovendien is het mentaal en lichamelijk niet zo dat een kind van het ene op het andere moment ineens volwassen is. De mate van machtsongelijkheid kan dus nogal verschillen. Ook is het simplistisch om te denken dat machtsongelijkheid maar een uitzondering is bij volwassenen. Ook bij volwassenen zal er in praktijk altijd wel enige machtsongelijkheid zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat een homoseksuele relatie, net zoals een hetro relatie gelijkwaardig is. Bij een pedoseksuele relatie is één van de twee minderjarig en is er dus een groot machtsverschil.
Alsof dat de reden is dat een sterke conservatieve lobby in de VS tegen homorechten pleit? Daar ga je dus al, je bevestigt eigenlijk mijn verhaal. Homo's hoeven maar dit te doen of ze zitten ook in de hoek waar de klappen vallen. "Zie je wel, ze steunen immers pedo's".quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is ook een beetje de schuld van de homo-lobby zelf, die bijvoorbeeld NAMBLA in gay pride parades laten meelopen.
Toch zijn het mensen - het is de vraag hoe we met mensen met andere of ongewenste gedragingen maar vooral aanleg omgaan. Dat is de kern van de discussie. Blijft het bij roepen dat het allemaal gore viezeriken zijn, ook als ze er zelf van overtuigd zijn dat ze hun geaardheid niet in de praktijk moeten brengen? Is dat de beste manier met deze mensen om te gaan. Ik vind van niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:58 schreef Evil_Jur het volgende:
En dat "We zijn allemaal mensen"-gezwets is zo ontzettend irrelevant... Mensen zijn in staat tot de grootste wreedheden, ook tegen kinderen.
Nee een kerel die op 12/14 jarigen valt (=lichamelijk volgroeit) = heteroquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is geen gegeven maar jouw mening. En niet de mijne.
[..]
Dan zijn we het toch eens.
[..]
Helemaal mee eens maar dat is dan ook de kwestie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |