ow, das heavy! Misschien kun je bij de thuiswinkel zo'n soort kapperstoel huren ofzo, zo'n kruk op wieltjes? ik zou in ieder geval kijken naar een goeie bekkenband ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:05 schreef chacama het volgende:
@ Belana. Dat zal toch wel moeten. We hebben een eigen bedrijf. En niet werken betekent geen centen. En die hebben we met die kleine op komst toch wel nodig..hihi. We komen er wel uit. Ik verzin wel iets.
WHOEI!!!! wat goed!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:23 schreef Belana het volgende:
sms van dutch alles is goed, het is gesloten, dus ze mogen naar huis
wat fijn om te horenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:23 schreef Belana het volgende:
sms van dutch alles is goed, het is gesloten, dus ze mogen naar huis
Oei Andrea, ik kan me voorstellen dat je er nerveus van raakt, maar goed dat je meteen een echo kan doen.. nog even een paar uur wachten en vertrouwen hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Andrea001 het volgende:
Ach gossie, ik hoop dat het meevalt met kleine Cas....
Zelf kom ik net van de verlos vandaan, voor het eerst, ben nu 11 weken. Met mij gaat alles goed, goede bloeddruk etc. Ze probeerde het hartje te luisteren, maar kon niks vinden... Met m'n dochter hoorde we het al met 10 weken. Morgen moet ik dus al meteen weer een echo. Ben er een beetje nerveus van. Hoop dat alles goed is...
Hier nog 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
zalfje gekocht, ik hoop dat het aanslaat
Kunnen het hier wel het schimmelbankje noemenquote:
Ja, nou ja, jij bent natuurlijk wel heel erg 'ervaren' in theorie...quote:linda, ik ben ook heel recalcitrant gestopt met yoga. En dat terwijl ik het nog steeds iedereen aan kan raden, de "yoga-bevallingen" die ik heb gezien gingen zo over het algemeen heel soepel rustig.
Maaaar.... voor mij was het geen nieuwe stof en wel een ongelukkig tijdstip en heel veel stress om op tijd klaar te zijn. Van het bespaarde geld heb ik lekker boeken gekocht!
Lekker doen wat je het liefste wil, als het je meer stress oplevert dan ontspanning is het ook niet goed natuurlijk.
856763 ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef Saffier het volgende:
Dat was even schrikken met Cas en wat een opluchting dat alles goed is!We mogen mee naar huihuissss!!!!
![]()
Linda123456 waarom bel je die hele gym dan niet lekker af? Ik heb maar 2 lessen gehad omdat Tobias te vroeg was en geen problemen gehad omdat ik geen lessen heb gevolgd.
Schimmel-dames veel succes, dat is zo balen steeds!
LLM-ers veel sterkte met de LL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |