heu, wat is daar grappig aan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Net het intakegesprek aan de foon gehad met de kraamzorg. Was goed en duidelijk gesprekje, alleen had zij een nogal zachte stem, dus moest ik af en toe vragen wat ze nou zei. Hahahaha!
bah, vervelend (een schimmelinfectie bedoel je neem ik aan?) maar je hebt gelukkig nog even toch, om die te bestrijden. succes ermee.quote:Ennuh... joepie... de flora beneden is aan het veranderen en ik voel al wat kriebeltjes. Ik hoop niet dat dat gaat doorzetten. Ik heb geen zin om straks te bevallen met een rauwe beneden...
't was een heel vriendelijke mevrouw en ik voelde me wat onnozel dat ik steeds moest vragen of ze ietsje harder wilde praten. Vind ik lichtelijk lachwekkend. Maar misschien enkel mijn humorgevoelquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef bixister het volgende:
[..]
heu, wat is daar grappig aan?
[..]
bah, vervelend (een schimmelinfectie bedoel je neem ik aan?) maar je hebt nog even toch, om die te bestrijden.
Haha, ik lag vannacht nog aan je te denken Bix. Ik ga morgen naar Hilversum en kan op de terugweg wel langs rijden.Het was toch zo'n standaard waar ook de TummieTub op kan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef bixister het volgende:
over badstandaard gesproken, sjak, joehoe! kom je 'm nog een keer halen of heb je al een andere?![]()
Dan kom ik niet langs. Die heb ik namelijk al gekregen van iemand. Sjoeg, je hebt een badstandaard gewonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef bixister het volgende:
er zit geen aparte houder voor de tummytub op, maar die zetten wij dan ín het badje. dat was volgens de kraamhulp ook de meest stevige constructie trouwens.
Nee, ik zou het niet erg vinden. Ik wilhet allerliefst natuurlijk bevallen, maar heb er geen problemen mee als het een ks wordt. Ik vind alles best, als het maar geen narcose wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef poemojn het volgende:
Fijn dat het goed gaat LadyS
Zou je het erg vinden als het een keizersnee wordt?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nee, ik zou het niet erg vinden. Ik wilhet allerliefst natuurlijk bevallen, maar heb er geen problemen mee als het een ks wordt. Ik vind alles best, als het maar geen narcose wordt.
Dat probleem hebben wij ook een beetje denk ik....Hoeveel hoog zijn die klossen eigenlijk, dan kan ik het even uitmeten van te voren. Op zich vind ik het prima om dat ding omhoog te zetten, maar het moet wel kunnen natuurlijk. En op zich hebben we al een redelijk hoog bed, dus misschien vinden ze het zo wel oké. Ik was toch niet van plan om op ons logeerhokje te gaan liggen....Maar even vragen bij de intake. (mental note/invoeren in electronische agenda....Geheugen is een zeef tegenwoordig)quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:13 schreef LadyS het volgende:
Ons bed gaat ook niet op klossen, die staat onder een scuin dak en kan geen cm meer hoger.
Krijg ik dat zo zonder recept mee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef Ladybos het volgende:
Paradijsvogeltje, even een miconazolcreme halen bij de apotheek (daktarin oid), helpt bij mij heel goed vooral in het 'beginstadium'.
\Vaak 25 of 30 cm.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Hoeveel hoog zijn die klossen eigenlijk, dan kan ik het even uitmeten van te voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |