quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Net het intakegesprek aan de foon gehad met de kraamzorg. Was goed en duidelijk gesprekje, alleen had zij een nogal zachte stem, dus moest ik af en toe vragen wat ze nou zei. Hahahaha!
heu, wat is daar grappig aan?
quote:
Ennuh... joepie
![]()
... de flora beneden is aan het veranderen en ik voel al wat kriebeltjes. Ik hoop niet dat dat gaat doorzetten. Ik heb geen zin om straks te bevallen met een rauwe beneden...
bah, vervelend (een schimmelinfectie bedoel je neem ik aan?) maar je hebt gelukkig nog even toch, om die te bestrijden. succes ermee.
sugar, misschien speelt het benauwde weer van de afgelopen dagen ook wel mee, ik ben zelf ook meer moe 's middags en ben niet eens zwanger.
inky, die pijnlijke voeten waren voor mij ook echt heel duidelijk een zwangerschapssymptoom. door die pijnlijke voeten wist ik zelfs dat ik zwanger was (van anna) voor ik getest had.
![]()
vooral het 's ochtends uit bed opstaan en naar de badkamer lopen, ik leek wel een oud wijf (oh wacht dat was/ben ik ook....
![]()
). maar gelukkig gaat het dus weer over zodra je kindje er is. olé!
[ Bericht 14% gewijzigd door bixister op 21-06-2006 11:25:48 ]