Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags.
echt hoor, dat soort mensen....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
want meestal geloven ze je niet ....
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.
Lekker klantvriendelijke service hier. Bedankt.
Boeie, ik moet toch tot 9 uur werken, of ik nou meeloop met die mensen of ik ga verder met het werk, de tijd blijft toch doortikkenquote:
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.quote:
Welnee, het gevoel serieus genomen te worden is minstens zo belangrijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.
geef eens wat voorbeeldenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef djenneke het volgende:
Ik doe altijd overdreven aardig tegen die stelletje chagrijnen elke dag aan de kassa. Zo overdreven zelfs, dat het al niet meer aardig is. En dan raken ze volledig in de war. En dat vind ik dan wel weer leuk.
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...quote:
blehehehehehehequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...
Weet je waaraan ik me irriteer? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
blehehehehehehe
soms zeggen die zombies achter de kassa gewoon helemaal niks... of ze zijn aan het kletsen met een collega en ondertussen scannen ze je artikelen... daar word ik altijd zo boos omheb weleens bij de xenos mn geld naar zo'n teef gesmeten die de hele tijd met een collega aan het beppen was, niet eens gedag tegen me zei en niet eens de moeite nam om het bedrag te noemen...
toen ik dat geld naar haar toesmeet was ze wel even in de war![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Weet je waardoor ik me irriteer aan klanten? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.![]()
Nee, ik ben je bitch niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef Horsemen77 het volgende:
probeer het nog eens
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef dazzle123 het volgende:
Dan ga je toch ergens anders heen als de service je niet bevalt. Het is nog altijd een kwestie van vraag en aanbod. Aanbier biedt iets aan tegen een bepaalde prijs en de vrager gaat daar mee akkoord. Ik zie het probleem nooit zo. Kennelijk zijn Nederlanders niet geinterreseerd in service. Ook vrij logisch want dat kost nou eenmaal geld.
ook als die mensen je toeblaffen,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef miss_c het volgende:
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.
Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ook als die mensen je toeblaffen,
PETERSELIE!!!!!![]()
wat zegt u meneer?![]()
of je nog peterselie heb![]()
ligt het niet meer in het schap?![]()
nee, anders zou ik het toch niet vragen *zucht*pak het even van achter man!
![]()
meneer, wij hebben achter die spullen niet want anders zouden we u toch net zogoed achter kunnen laten winkelen![]()
en dan druipen ze af, dat zijn kutklanten.
of zovan,
geef maar een potje knul, dat scheelt jouw weer vulwerk![]()
alstublieft(ik had er al 10 in kunnen stoppen scheel kutwijf)
in de supermarkt werken is kut kwa sommige klanten, andere zijn wel weer vet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |