Dat doe ik, met alle plezier zelfs. Nog sterker, ik vind dat ik een geweldige baan heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Ja, maar ik snap ook wel dat als mensen vaak als stront behandeld worden, dat ze het op een gegeven moment zat zijn. Hoewel ze dat niet op de 'normale' klanten af moeten reageren natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Dat doe ik ook niet, Ik ben heel erg goed in het onthouden van gezichtenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook wel dat als mensen vaak als stront behandeld worden, dat ze het op een gegeven moment zat zijn. Hoewel ze dat niet op de 'normale' klanten af moeten reageren natuurlijk.![]()
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun"....WTF weer die flessen automaat...
Tuurlijk als een klant wat vraagd ga ik kijken of het er is (ik ben niet lui!) maar soms weet ik gewoon dat het er niet is en als mensen je dan niet geloven en om de mamager vragen ja sry..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee.
Logischquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee.
Overdreven aardig zijn werkt het beste tegen chagerijnige zeikende mensen en heb je zelf ook nog lol aan!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:18 schreef Copycat het volgende:
En je hebt er inderdaad enorme zeikerds tussen zitten, tussen het winkelend publiek.
De kunst is om die ook beleefd, maar met een vleug sarcasme te bejegenen.
Dat is inderdaad erg irritant. Bedenk je maar dat die mensen gewoon geen leven hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Tuurlijk als een klant wat vraagd ga ik kijken of het er is (ik ben niet lui!) maar soms weet ik gewoon dat het er niet is en als mensen je dan niet geloven en om de mamager vragen ja sry..
Ik wil ook wel konging zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONGING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
over geen leven hebben gesproken mensen die willen dat iets thuis bezorgd worden (invaliden daar gelaten)...ah maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg irritant. Bedenk je maar dat die mensen gewoon geen leven hebben.
Kan zijn, maar in mijn geval heb je je maar te houden aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften. En als je daar over gaat zeuren is het jouw probleem, want dan kom je er gewoon niet in, of je nou 5 jaar of 75 bent. Al moet ik zeggen dat inderdaad de jeugd makkelijker is, als er mensen gaan kllagen/zeuren zijn het altijd de ouderen. Om de 1 of andere reden denken mensen dat ze zich boven de 50 niet meer aan de regeltjes moeten houden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONGING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Ja, wij ook toenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:23 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd wat "Srem Freese" is
In jouw geval inderdaad, had het ook over winkel personeel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:22 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in mijn geval heb je je maar te houden aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften. En als je daar over gaat zeuren is het jouw probleem, want dan kom je er gewoon niet in, of je nou 5 jaar of 75 bent. Al moet ik zeggen dat inderdaad de jeugd makkelijker is, als er mensen gaan kllagen/zeuren zijn het altijd de ouderen. Om de 1 of andere reden denken mensen dat ze zich boven de 50 niet meer aan de regeltjes moeten houden.
Oftewel, als een klant als koning behandeld wilt worden zal hij zich ook zo moeten gedragen.
Dat is heel erg waar, maar je kan niet ontkennen dat je lontje op den duur wat korter wordt. En ja, je moet je daartegen verzetten, maar als er dan voor de 31e keer weer zo'n lamzak komt zeuren dan ben ik er gewoon snel klaar mee. Te meer omdat ik weet dat ze toch niet ophouden en het van kwaad tot erger gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef miss_c het volgende:
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.
Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
creme fraiche?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
"srem freese" was....
(positieve noot voor degene die het wel weet).
Creme Fraiche iddquote:
Sta jji niet toevallig in zon eikelpak bij een pretpar zodat iedereen langsloopt en he eikel roept ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef zillah666 het volgende:
Nederlanders zijn onbeleefd
Zitten ze godver te klagen dat (winkel)personeel onbeleefd is. Nou is dat misschien wel zo hoor, maar dan wil ik toch graag even klagen over al die klote klanten die je in je winkel krijgt. En dan vinden ze het gek dat als je al door 30 man in de zeik genomen bent dat je een beetje bits reageert.
Ja, ik werk dus zelf in de diensverlening, gelukkig niet in een winkel, maar op een plek waar mensen voor hun plezier naartoe gaan, en zelfs daar lopen bezoekers tegen je te zeiken als het ze even te lang duurt. Godver, je bent een dagje uit, dan heb je toch de tijd? En daarbij het is niet mijn schuld dat alles daar traag gaat dat komt door die domme bezoekers zelf.![]()
Dus: misschien vinden dieonderzoekers (winkel)personeel onbeleefd, maar dan raad ik ze aan om zelf eens een half jaar in een winkel oid te gaan staan, en doe dan je
onderzoekje nog maar eens over, kijken of je nog van mening bent dat het aan het personeel ligt.
Zo, nu ben ik weer blij![]()
Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tagsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef beestjuh het volgende:
[..]
creme fraiche?
(krijg ik nu ook een tag?)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Sta jji niet toevallig in zon eikelpak bij een pretpar zodat iedereen langsloopt en he eikel roept ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Het mooiste is als ze dan gaan klagen bij het management, en dan blijkt dat ze zich inderdaad aan de regels moeten houden. Dat maakt het dan wel weer goed
En je doet het nog echt. Jij, jij, jij machtsmisbruikert!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags.
Precies, die klanten kunnen er ook niks aan doen dat jij je werk niet leuk vindt, dus of zoek een andere baan, of doe gewoon beleefd tegen je klanten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
lees het topic anders even door, ik vind mn werk juist onwijs leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Precies, die klanten kunnen er ook niks aan doen dat jij je werk niet leuk vindt,
Zo heb je ook horecapersoneel dat uitstraalt dat ze dit doen to make a living.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:32 schreef daeri het volgende:
die klanten kunnen er ook niks aan doen dat jij je werk niet leuk vindt
Maar kennelijk is er dan toch iets mis met jullie service en beleid. Het is toch niet normaal dat er 30 mensen gaan zeuren? Niet dat jij er als werknemer iets aan kan doen, maar ik zou me als medewerker wel flink balen als het management zegt: regels zijn regels en niet met een oplossing komt zodat er minder mensen klagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Dat is heel erg waar, maar je kan niet ontkennen dat je lontje op den duur wat korter wordt. En ja, je moet je daartegen verzetten, maar als er dan voor de 31e keer weer zo'n lamzak komt zeuren dan ben ik er gewoon snel klaar mee. Te meer omdat ik weet dat ze toch niet ophouden en het van kwaad tot erger gaat.
Het mooiste is als ze dan gaan klagen bij het management, en dan blijkt dat ze zich inderdaad aan de regels moeten houden. Dat maakt het dan wel weer goed
Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?quote:
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
ik had een keer een klant die "zoepenbrei" ofzo wou hebben. Ze wist er ook geen ander woord, ze kende alleen zoepenbrei. Na enkele collega's gevraagd te hebben kwam ik er eindelijk achter dat het gortpap isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Of die doos die GIFTIG werd omdat mijn collega niet wist wat "srem freese" was....
(positieve noot voor degene die het wel weet).
Bij de suikerklontjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef daeri het volgende:
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"
Spijker --> kop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca.
Eensch, altijd correct blijven.quote:Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef leusden het volgende:
[..]
Maar kennelijk is er dan toch iets mis met jullie service en beleid. Het is toch niet normaal dat er 30 mensen gaan zeuren? Niet dat jij er als werknemer iets aan kan doen, maar ik zou me als medewerker wel flink balen als het management zegt: regels zijn regels en niet met een oplossing komt zodat er minder mensen klagen.
Is dit niet heel logisch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun"....WTF weer die flessen automaat...
Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:47 schreef zillah666 het volgende:
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.
Als je een lab ingaat MOET je een witte jas en een veiligheidsbril dragen.
Ligt eraan, als het niets met groente/fruit te maken heft vraag ik het aan iemand of ik zeg: moet u ff aan die meneer vragen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:51 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?
Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags.
echt hoor, dat soort mensen....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
want meestal geloven ze je niet ....
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.
Lekker klantvriendelijke service hier. Bedankt.
Boeie, ik moet toch tot 9 uur werken, of ik nou meeloop met die mensen of ik ga verder met het werk, de tijd blijft toch doortikkenquote:
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.quote:
Welnee, het gevoel serieus genomen te worden is minstens zo belangrijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.
geef eens wat voorbeeldenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef djenneke het volgende:
Ik doe altijd overdreven aardig tegen die stelletje chagrijnen elke dag aan de kassa. Zo overdreven zelfs, dat het al niet meer aardig is. En dan raken ze volledig in de war. En dat vind ik dan wel weer leuk.
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...quote:
blehehehehehehequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...
Weet je waaraan ik me irriteer? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
blehehehehehehe
soms zeggen die zombies achter de kassa gewoon helemaal niks... of ze zijn aan het kletsen met een collega en ondertussen scannen ze je artikelen... daar word ik altijd zo boos omheb weleens bij de xenos mn geld naar zo'n teef gesmeten die de hele tijd met een collega aan het beppen was, niet eens gedag tegen me zei en niet eens de moeite nam om het bedrag te noemen...
toen ik dat geld naar haar toesmeet was ze wel even in de war![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Weet je waardoor ik me irriteer aan klanten? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.![]()
Nee, ik ben je bitch niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef Horsemen77 het volgende:
probeer het nog eens
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef dazzle123 het volgende:
Dan ga je toch ergens anders heen als de service je niet bevalt. Het is nog altijd een kwestie van vraag en aanbod. Aanbier biedt iets aan tegen een bepaalde prijs en de vrager gaat daar mee akkoord. Ik zie het probleem nooit zo. Kennelijk zijn Nederlanders niet geinterreseerd in service. Ook vrij logisch want dat kost nou eenmaal geld.
ook als die mensen je toeblaffen,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef miss_c het volgende:
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.
Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ook als die mensen je toeblaffen,
PETERSELIE!!!!!![]()
wat zegt u meneer?![]()
of je nog peterselie heb![]()
ligt het niet meer in het schap?![]()
nee, anders zou ik het toch niet vragen *zucht*pak het even van achter man!
![]()
meneer, wij hebben achter die spullen niet want anders zouden we u toch net zogoed achter kunnen laten winkelen![]()
en dan druipen ze af, dat zijn kutklanten.
of zovan,
geef maar een potje knul, dat scheelt jouw weer vulwerk![]()
alstublieft(ik had er al 10 in kunnen stoppen scheel kutwijf)
in de supermarkt werken is kut kwa sommige klanten, andere zijn wel weer vet![]()
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Als vakkenvuller heb je je aan een vulnorm te houden. Vervelende klanten werken niet mee. Je hebt gewoon geen tijd om met elke klant mee te lopen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Nuff said.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:01 schreef ThaBrain het volgende:
Als vakkenvuller heb je je aan een vulnorm te houden. Vervelende klanten werken niet mee. Je hebt gewoon geen tijd om met elke klant mee te lopen.
Je hebt van die klanten die van alle spullen op een boodschappenlijstje vragen waar het staat...ik bedoel....je kan toch wel een beetje moeite doen om je eigen boodschappen te vinden...
Vaak is het dan ook nog eens zo dat je dezelfde klant later weer tegen komt in de winkel en ze dan alsnog weer dezelfde dingen gaan vragen![]()
Beetje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef Moja het volgende:
Moest het toch even kwijtsrem freese
Dat is ook wel een beetje dom
![]()
dat die jostie te lam is om te werkenquote:
Lees ff een paar posts terug en dan weer naar beneden, het wordt je vanzelf wel duidelijk, hoop ik.quote:
Schelden is niet echt koninklijk hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef Double-Helix het volgende:
Klant is koning klootzak!
Dat komt omdat personeel tegenwoordig op een koopje moet, bedrijven hebben geen zin om mensen meer op te leiden, personeel switcht sneller van baan. Tja dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
Eigenlijk weinig last gehad van onbeleefd personeel, wel van ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca maar helaas is het niet gelimiteerd tot de horeca. Tegenwoordig een vraag stellen in een willekeurige winkel komt je geregeld op een blik te staan die je meestal met koeien associeert.
Mijn favoriete restaurant bezoek ik eigenlijk puur om de perfecte service, uiteraard hebben we daar in Nederland een buitenlands woord voor nodig omdat, met name de horeca, men in Nederland geen flauw idee heeft wat het is, lijkt het.
Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.
dude, dat was vroeger bij de kruidenierquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Dat is dus minder dan een jaar vriend in grote mensen termen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Eh, ja want ik ben geen pauper?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is dus minder dan een jaar vriend in grote mensen termen.
Wees blij dat die klanten bij jullie komen. Ze kunnen er ook voor kiezen om naar de concurrent te gaan. Als al jullie klanten dat doen, heb jij geen baan/salaris meer. Dus wees blij dat je wat verkoopt/klandizie hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef zillah666 het volgende:
Nederlanders zijn onbeleefd
Zitten ze godver te klagen dat (winkel)personeel onbeleefd is. Nou is dat misschien wel zo hoor, maar dan wil ik toch graag even klagen over al die klote klanten die je in je winkel krijgt. En dan vinden ze het gek dat als je al door 30 man in de zeik genomen bent dat je een beetje bits reageert.
Ja, ik werk dus zelf in de diensverlening, gelukkig niet in een winkel, maar op een plek waar mensen voor hun plezier naartoe gaan, en zelfs daar lopen bezoekers tegen je te zeiken als het ze even te lang duurt. Godver, je bent een dagje uit, dan heb je toch de tijd? En daarbij het is niet mijn schuld dat alles daar traag gaat dat komt door die domme bezoekers zelf.![]()
Dus: misschien vinden dieonderzoekers (winkel)personeel onbeleefd, maar dan raad ik ze aan om zelf eens een half jaar in een winkel oid te gaan staan, en doe dan je
onderzoekje nog maar eens over, kijken of je nog van mening bent dat het aan het personeel ligt.
Zo, nu ben ik weer blij![]()
Ja, ik ga mn tijd verdoen met een discussie met 1 of andere doos, terwijl er tegelijkertijd drie kids 'mevrouw, mevrouw, mevrouw' roepen. Dat is dus niet mijn werk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:27 schreef Crizzz_ het volgende:
[..]
Wees blij dat die klanten bij jullie komen. Ze kunnen er ook voor kiezen om naar de concurrent te gaan. Als al jullie klanten dat doen, heb jij geen baan/salaris meer. Dus wees blij dat je wat verkoopt/klandizie hebt.
Dit hoort gewoon bij het werken daar waar service centraal staat. Als je daar niet tegenkunt, ga dan achter de lopende band staan of asperges steken. Heb je niets te maken met vervelende klanten/mensen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |