abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39041249
Nederlanders zijn onbeleefd
Zitten ze godver te klagen dat (winkel)personeel onbeleefd is. Nou is dat misschien wel zo hoor, maar dan wil ik toch graag even klagen over al die klote klanten die je in je winkel krijgt. En dan vinden ze het gek dat als je al door 30 man in de zeik genomen bent dat je een beetje bits reageert.

Ja, ik werk dus zelf in de diensverlening, gelukkig niet in een winkel, maar op een plek waar mensen voor hun plezier naartoe gaan, en zelfs daar lopen bezoekers tegen je te zeiken als het ze even te lang duurt. Godver, je bent een dagje uit, dan heb je toch de tijd? En daarbij het is niet mijn schuld dat alles daar traag gaat dat komt door die domme bezoekers zelf.

Dus: misschien vinden die onderzoekers (winkel)personeel onbeleefd, maar dan raad ik ze aan om zelf eens een half jaar in een winkel oid te gaan staan, en doe dan je onderzoekje nog maar eens over, kijken of je nog van mening bent dat het aan het personeel ligt.

Zo, nu ben ik weer blij
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:09:44 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39041305
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39041385
Ik heb 7,5 jaar in een supermarkt gewerkt en was altijd de vriendelijkheid zelve, ook tegen vervelende klanten. Het kan echt wel hoor als je er een beetje moeite voor doet.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_39041426
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun" ....WTF weer die flessen automaat...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_39041428
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Dat doe ik, met alle plezier zelfs. Nog sterker, ik vind dat ik een geweldige baan heb.
Het is alleen wel zo dat een deel van de klanten/bezoekers gewoon onbehouwen asociaal is. Gaan lopen dreinen over dat je geen veiligheids bril op wilt (bij de 'exhibit' waar ik werk is dat verplicht) terwijl je kids daarop staan te kijken Aardig triest, en het is ook zo'n goede opvoeding voor je kids...
En dan ben ik bij de 100e die die dag zn bril niet op wilt en tegen me gaat lopen zeuren echt heel erg beu, dan rot je maar gewoon op.
Dan ga je je maar ergens anders niet aan de veiligheidsvoorschriften houden
pi_39041445
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Ja, maar ik snap ook wel dat als mensen vaak als stront behandeld worden, dat ze het op een gegeven moment zat zijn. Hoewel ze dat niet op de 'normale' klanten af moeten reageren natuurlijk.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:14:59 #7
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_39041456
Klant is KONING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).

[ Bericht 0% gewijzigd door Twanstra op 20-06-2006 17:26:43 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:15:18 #8
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_39041467
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.

Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_39041531
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap ook wel dat als mensen vaak als stront behandeld worden, dat ze het op een gegeven moment zat zijn. Hoewel ze dat niet op de 'normale' klanten af moeten reageren natuurlijk.
Dat doe ik ook niet, Ik ben heel erg goed in het onthouden van gezichten En het mooie is dat in mijn geval mensen vaak meer dan 1 keer per dag lanskomen.
En bezoekers die tof doen kunnen alles (nou ok, bijna alles) bij me maken hoor.
Heb het ook vaak genoeg gehad dat een andere bezoeker me te kennen gaf dat hij/zij ook vond dat die zeikerd zeikt, en dat ze dat ook belachelijk vinden.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:17:04 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39041534
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun" ....WTF weer die flessen automaat...
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:18:11 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39041574
En je hebt er inderdaad enorme zeikerds tussen zitten, tussen het winkelend publiek .
De kunst is om die ook beleefd, maar met een vleug sarcasme te bejegenen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39041609
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee .
Tuurlijk als een klant wat vraagd ga ik kijken of het er is (ik ben niet lui!) maar soms weet ik gewoon dat het er niet is en als mensen je dan niet geloven en om de mamager vragen ja sry..
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_39041620
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee .
Logisch
Daarom heb ik het over welwillende dienstverleners (zoals ik zelf) die dagelijks toch afgezeken worden omdat het niet precies gaat zoals men wil.
En dan is het in een winkel misschien nog een ander verhaal, maar op mijn werk is het simpel: Ik ben daar voor de veiligheid en begeleiding, er zijn door de wet veiligheids regels opgelegd, die heb ik niet zelf verzonnen en daarnaast moet ik me er zelf ook aan houden. Dan hoef je dus niet met mij in discussie te gaan, dan ben ik nl heel snel met je klaar, dan kom je m'n lab niet in.
It's a simple
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:19:54 #14
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_39041628
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:18 schreef Copycat het volgende:
En je hebt er inderdaad enorme zeikerds tussen zitten, tussen het winkelend publiek .
De kunst is om die ook beleefd, maar met een vleug sarcasme te bejegenen .
Overdreven aardig zijn werkt het beste tegen chagerijnige zeikende mensen en heb je zelf ook nog lol aan!
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:19:56 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39041630
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:

Tuurlijk als een klant wat vraagd ga ik kijken of het er is (ik ben niet lui!) maar soms weet ik gewoon dat het er niet is en als mensen je dan niet geloven en om de mamager vragen ja sry..
Dat is inderdaad erg irritant. Bedenk je maar dat die mensen gewoon geen leven hebben .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:20:37 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39041651
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONGING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Ik wil ook wel konging zijn .

Maar NEE, ik ben het er niet mee eens. Natuurlijk moet je gewoon beleefd blijven voorzover mogelijk.

Maar dat mokkel dat mij (ja, lang geleden) ooit eens stond uit te schelden omdat een bepaald merk WC papier op was mag van mij volledig verrot gescholden worden.
het gaat gvd over WC papier waar je je REET mee afveegt, dan neem je voor de ene fucking keer een ander merk hoer!
Was niet zo'n best gesprek na afloop met mijn manager .

Of die doos die GIFTIG werd omdat mijn collega niet wist wat "srem freese" was....

(positieve noot voor degene die het wel weet ).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39041679
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg irritant. Bedenk je maar dat die mensen gewoon geen leven hebben .
over geen leven hebben gesproken mensen die willen dat iets thuis bezorgd worden (invaliden daar gelaten)...ah maar dat is een ander verhaal
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:21:36 #18
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_39041688
Werk ook in de dienstverlening, je moet je wel eens inhouden als je voor de honderdste keer dezelfde domme vraag of onmogelijke eis voorgeschoteld krijgt, maar dat is nou eenmaal je werk.

Neemt niet weg dat klanten echt vreselijk kunnen zijn, leugenachtig ("vorige keer kon het wel!!" terwijl de regels al jaren hetzelfde zijn), verwend ("duurt dat 2 dagen? kan dat niet sneller?" eh, nog geen jaar geleden duurde het 5 dagen, wat zeur je) en brutaal ("wat kan ik voor u doen?" "jij kunt helemaal niks voor me doen, juffertje, verbind me maar gauw door")

Mensen, heb wat fatsoen en geduld.
power to the people
pi_39041706
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONGING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Kan zijn, maar in mijn geval heb je je maar te houden aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften. En als je daar over gaat zeuren is het jouw probleem, want dan kom je er gewoon niet in, of je nou 5 jaar of 75 bent. Al moet ik zeggen dat inderdaad de jeugd makkelijker is, als er mensen gaan kllagen/zeuren zijn het altijd de ouderen. Om de 1 of andere reden denken mensen dat ze zich boven de 50 niet meer aan de regeltjes moeten houden.

Oftewel, als een klant als koning behandeld wilt worden zal hij zich ook zo moeten gedragen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:23:33 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39041757
Ik ben nu wel heel benieuwd wat "Srem Freese" is
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39041775
Volgens mij klopt het wel redelijk. Vaak is personeel in supermarkten e.d. totaal niet klant vriendelijk. Ik heb zelf ook een jaar of drie in een supermarkt gewerkt. Op een gegeven moment kwamen er ook alleen maar gastjes van een jaar of 15 werken, die geven totaal niets om de klant, doen ook geen moeite en sommige hebben nooit geleerd beleefd te zijn.

Bij dit soort mensen ligt het gewoon grotendeels aan de opvoeding. Ik heb altijd geleerd beleefd te blijven, ook als klanten dat niet zijn. Als je soms personeel hoort praten tegen klanten..

En ja klanten kunnen vervelend zijn, maar dan nog gewoon netjes afhandelen en niet je dag er door laten verpesten. Het kon mij in ieder geval niets schelen, laat me niet door dat soort gevallen beïnvloeden, gewoon weer lekker doorgaan.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:24:51 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39041802
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:23 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd wat "Srem Freese" is
Ja, wij ook toen .

EN ze WAS echt giftig "wat ben jij voor een dom kutkind dat je dat niet kent, je werkt hier toch? Stom personeel blablabla".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39041827
Ik weet het denk
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:25:40 #24
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_39041835
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:22 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Kan zijn, maar in mijn geval heb je je maar te houden aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften. En als je daar over gaat zeuren is het jouw probleem, want dan kom je er gewoon niet in, of je nou 5 jaar of 75 bent. Al moet ik zeggen dat inderdaad de jeugd makkelijker is, als er mensen gaan kllagen/zeuren zijn het altijd de ouderen. Om de 1 of andere reden denken mensen dat ze zich boven de 50 niet meer aan de regeltjes moeten houden.

Oftewel, als een klant als koning behandeld wilt worden zal hij zich ook zo moeten gedragen.
In jouw geval inderdaad, had het ook over winkel personeel.
(wat echt vaak inderdaad niet opgevoed is, en gewoon aso........)
pi_39041886

Creme fresh/ creme fraiche?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_39041897
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef miss_c het volgende:
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.

Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
Dat is heel erg waar, maar je kan niet ontkennen dat je lontje op den duur wat korter wordt. En ja, je moet je daartegen verzetten, maar als er dan voor de 31e keer weer zo'n lamzak komt zeuren dan ben ik er gewoon snel klaar mee. Te meer omdat ik weet dat ze toch niet ophouden en het van kwaad tot erger gaat.
Het mooiste is als ze dan gaan klagen bij het management, en dan blijkt dat ze zich inderdaad aan de regels moeten houden. Dat maakt het dan wel weer goed
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:27:33 #27
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_39041911
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:

"srem freese" was....

(positieve noot voor degene die het wel weet ).
creme fraiche?

(krijg ik nu ook een tag? )
power to the people
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:27:56 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39041927
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
Creme fresh?
Creme Fraiche idd .

Nou, echt raar dat die gast geen idee had waar die zeug het over had .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:28:00 #29
148823 znarch
ondertitel
pi_39041929
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef zillah666 het volgende:
Nederlanders zijn onbeleefd
Zitten ze godver te klagen dat (winkel)personeel onbeleefd is. Nou is dat misschien wel zo hoor, maar dan wil ik toch graag even klagen over al die klote klanten die je in je winkel krijgt. En dan vinden ze het gek dat als je al door 30 man in de zeik genomen bent dat je een beetje bits reageert.

Ja, ik werk dus zelf in de diensverlening, gelukkig niet in een winkel, maar op een plek waar mensen voor hun plezier naartoe gaan, en zelfs daar lopen bezoekers tegen je te zeiken als het ze even te lang duurt. Godver, je bent een dagje uit, dan heb je toch de tijd? En daarbij het is niet mijn schuld dat alles daar traag gaat dat komt door die domme bezoekers zelf.

Dus: misschien vinden die onderzoekers (winkel)personeel onbeleefd, maar dan raad ik ze aan om zelf eens een half jaar in een winkel oid te gaan staan, en doe dan je onderzoekje nog maar eens over, kijken of je nog van mening bent dat het aan het personeel ligt.

Zo, nu ben ik weer blij
Sta jji niet toevallig in zon eikelpak bij een pretpar zodat iedereen langsloopt en he eikel roept ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:29:40 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39042006
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef beestjuh het volgende:

[..]

creme fraiche?

(krijg ik nu ook een tag? )
Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39042008
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef znarch het volgende:

[..]

Sta jji niet toevallig in zon eikelpak bij een pretpar zodat iedereen langsloopt en he eikel roept ?
tsja, dan zou ik het ook niet kunnen laten.
Nee, ik heb het voorrecht om mensen en kinderen in een laboratorium te mogen begeleiden met het doen van proefjes, in het grootste science center van NL.
pi_39042027
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Het mooiste is als ze dan gaan klagen bij het management, en dan blijkt dat ze zich inderdaad aan de regels moeten houden. Dat maakt het dan wel weer goed
Dat is inderdaad prachtig ja. Wat kunnen mensen dan sip kijken met hun kwaaie kop.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:30:30 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39042040
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:

Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags .
En je doet het nog echt. Jij, jij, jij machtsmisbruikert!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39042075
Service en klantvriendelijkheid in Nederland? My ass.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042108
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Precies, die klanten kunnen er ook niks aan doen dat jij je werk niet leuk vindt, dus of zoek een andere baan, of doe gewoon beleefd tegen je klanten.

Trouwens, die reclame op tv... (we vinden het heel normaal om asociaal behandeld te worden ofzo.. die reclame ) ik vind dat ze gelijk hebben...
pi_39042162
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:32 schreef daeri het volgende:

[..]

Precies, die klanten kunnen er ook niks aan doen dat jij je werk niet leuk vindt,
lees het topic anders even door, ik vind mn werk juist onwijs leuk.
pi_39042257
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:32 schreef daeri het volgende:
die klanten kunnen er ook niks aan doen dat jij je werk niet leuk vindt
Zo heb je ook horecapersoneel dat uitstraalt dat ze dit doen to make a living.
Heel redelijk. Maar ik kan zo slecht tegen die 'eigenlijk ben ik actrice/acteur, artiest, kunstenaar, topadvocaat, reclamepaus in spé of bankdirecteur en ik doe dit maar for the time beeing-uitstraling' van dat soort figuren.

Ga dan godverdomme wat anders doen als het je niet interesseert.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042341
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Dat is heel erg waar, maar je kan niet ontkennen dat je lontje op den duur wat korter wordt. En ja, je moet je daartegen verzetten, maar als er dan voor de 31e keer weer zo'n lamzak komt zeuren dan ben ik er gewoon snel klaar mee. Te meer omdat ik weet dat ze toch niet ophouden en het van kwaad tot erger gaat.
Het mooiste is als ze dan gaan klagen bij het management, en dan blijkt dat ze zich inderdaad aan de regels moeten houden. Dat maakt het dan wel weer goed
Maar kennelijk is er dan toch iets mis met jullie service en beleid. Het is toch niet normaal dat er 30 mensen gaan zeuren? Niet dat jij er als werknemer iets aan kan doen, maar ik zou me als medewerker wel flink balen als het management zegt: regels zijn regels en niet met een oplossing komt zodat er minder mensen klagen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:41:49 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39042362
Ik ben altijd vriendelijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39042397
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben altijd vriendelijk
Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042411
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"


pi_39042432
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:

Of die doos die GIFTIG werd omdat mijn collega niet wist wat "srem freese" was....

(positieve noot voor degene die het wel weet ).
ik had een keer een klant die "zoepenbrei" ofzo wou hebben. Ze wist er ook geen ander woord, ze kende alleen zoepenbrei. Na enkele collega's gevraagd te hebben kwam ik er eindelijk achter dat het gortpap is . Leer dan ABN domme doos.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_39042459
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef daeri het volgende:
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"


Bij de suikerklontjes.

En waar staan de fuckin' suikerklontjes!??

Bij product x.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042481
Eigenlijk weinig last gehad van onbeleefd personeel, wel van ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca maar helaas is het niet gelimiteerd tot de horeca. Tegenwoordig een vraag stellen in een willekeurige winkel komt je geregeld op een blik te staan die je meestal met koeien associeert.

Mijn favoriete restaurant bezoek ik eigenlijk puur om de perfecte service, uiteraard hebben we daar in Nederland een buitenlands woord voor nodig omdat, met name de horeca, men in Nederland geen flauw idee heeft wat het is, lijkt het.

Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2006 17:46:28 ]
pi_39042531
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca.
Spijker --> kop.
quote:
Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.
Eensch, altijd correct blijven.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042533
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef leusden het volgende:

[..]

Maar kennelijk is er dan toch iets mis met jullie service en beleid. Het is toch niet normaal dat er 30 mensen gaan zeuren? Niet dat jij er als werknemer iets aan kan doen, maar ik zou me als medewerker wel flink balen als het management zegt: regels zijn regels en niet met een oplossing komt zodat er minder mensen klagen.
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.
Als je een lab ingaat MOET je een witte jas en een veiligheidsbril dragen. Veel mensen balen daarvan maar doen het toch braaf. Maar er zijn altijd van die types die denken dat ZIJ er geen op/aan hoeven. En dan gaan ze met je in discuissie. Dan leg ik ze altijd geduldig en vriendelijk uit dat ze anders niet verzekerd zijn, en dat iedereen (ook ik) zich daaraan moet houden. Maar het gebeurt regelmatig dat mensen dan toch nog tegen je gaan lopen zeiken. Het is alleen dan heel erg jammer (voor hun) dat ik ze dan niet binnenlaat, en dan worden ze nog bozer haha.
pi_39042692
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun" ....WTF weer die flessen automaat...
Is dit niet heel logisch?
Mij lijkt, dat als het product er wel lag ze er niet naar zouden vragen
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_39042695
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:47 schreef zillah666 het volgende:
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.
Als je een lab ingaat MOET je een witte jas en een veiligheidsbril dragen.
Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:54:02 #49
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39042756
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
Ligt eraan, als het niets met groente/fruit te maken heft vraag ik het aan iemand of ik zeg: moet u ff aan die meneer vragen.

En wanneer ze vragen van: hebben jullie nog soeprgoenten ? en ik loop mee en er staat niks meer zeg ik: helaas hebben we niet meer.

En dat is ook echt zo want meestal geloven ze je niet ....
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39042862
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:51 schreef leusden het volgende:

[..]

Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?
Lijkt me ook ja
En gelukkig vindt het gros van de bezoekers dat ook hoor, je zou die ouders eens moeten zien (zo trots) foto's maken nadat ze hun grut in die jassen en brillen hebben gehesen
Het bevreemd me ook altijd als ouders zo vervelend reageren terwijl hun kinderen dat zien, dan vraag ik me altijd of of die ouders ook nog wat te vertellen willen hebben als die kids in de pubertijd komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')