"Als het er niet bij staat dan is het er niet"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
ik had een keer een klant die "zoepenbrei" ofzo wou hebben. Ze wist er ook geen ander woord, ze kende alleen zoepenbrei. Na enkele collega's gevraagd te hebben kwam ik er eindelijk achter dat het gortpap isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Of die doos die GIFTIG werd omdat mijn collega niet wist wat "srem freese" was....
(positieve noot voor degene die het wel weet).
Bij de suikerklontjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef daeri het volgende:
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"
Spijker --> kop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca.
Eensch, altijd correct blijven.quote:Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef leusden het volgende:
[..]
Maar kennelijk is er dan toch iets mis met jullie service en beleid. Het is toch niet normaal dat er 30 mensen gaan zeuren? Niet dat jij er als werknemer iets aan kan doen, maar ik zou me als medewerker wel flink balen als het management zegt: regels zijn regels en niet met een oplossing komt zodat er minder mensen klagen.
Is dit niet heel logisch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun"....WTF weer die flessen automaat...
Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:47 schreef zillah666 het volgende:
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.
Als je een lab ingaat MOET je een witte jas en een veiligheidsbril dragen.
Ligt eraan, als het niets met groente/fruit te maken heft vraag ik het aan iemand of ik zeg: moet u ff aan die meneer vragen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:51 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?
Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags.
echt hoor, dat soort mensen....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
want meestal geloven ze je niet ....
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.
Lekker klantvriendelijke service hier. Bedankt.
Boeie, ik moet toch tot 9 uur werken, of ik nou meeloop met die mensen of ik ga verder met het werk, de tijd blijft toch doortikkenquote:
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.quote:
Welnee, het gevoel serieus genomen te worden is minstens zo belangrijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.
geef eens wat voorbeeldenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef djenneke het volgende:
Ik doe altijd overdreven aardig tegen die stelletje chagrijnen elke dag aan de kassa. Zo overdreven zelfs, dat het al niet meer aardig is. En dan raken ze volledig in de war. En dat vind ik dan wel weer leuk.
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...quote:
blehehehehehehequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...
Weet je waaraan ik me irriteer? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
blehehehehehehe
soms zeggen die zombies achter de kassa gewoon helemaal niks... of ze zijn aan het kletsen met een collega en ondertussen scannen ze je artikelen... daar word ik altijd zo boos omheb weleens bij de xenos mn geld naar zo'n teef gesmeten die de hele tijd met een collega aan het beppen was, niet eens gedag tegen me zei en niet eens de moeite nam om het bedrag te noemen...
toen ik dat geld naar haar toesmeet was ze wel even in de war![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Weet je waardoor ik me irriteer aan klanten? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.![]()
Nee, ik ben je bitch niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef Horsemen77 het volgende:
probeer het nog eens
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef dazzle123 het volgende:
Dan ga je toch ergens anders heen als de service je niet bevalt. Het is nog altijd een kwestie van vraag en aanbod. Aanbier biedt iets aan tegen een bepaalde prijs en de vrager gaat daar mee akkoord. Ik zie het probleem nooit zo. Kennelijk zijn Nederlanders niet geinterreseerd in service. Ook vrij logisch want dat kost nou eenmaal geld.
ook als die mensen je toeblaffen,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef miss_c het volgende:
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.
Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ook als die mensen je toeblaffen,
PETERSELIE!!!!!![]()
wat zegt u meneer?![]()
of je nog peterselie heb![]()
ligt het niet meer in het schap?![]()
nee, anders zou ik het toch niet vragen *zucht*pak het even van achter man!
![]()
meneer, wij hebben achter die spullen niet want anders zouden we u toch net zogoed achter kunnen laten winkelen![]()
en dan druipen ze af, dat zijn kutklanten.
of zovan,
geef maar een potje knul, dat scheelt jouw weer vulwerk![]()
alstublieft(ik had er al 10 in kunnen stoppen scheel kutwijf)
in de supermarkt werken is kut kwa sommige klanten, andere zijn wel weer vet![]()
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Als vakkenvuller heb je je aan een vulnorm te houden. Vervelende klanten werken niet mee. Je hebt gewoon geen tijd om met elke klant mee te lopen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |