abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39042411
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"


pi_39042432
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:

Of die doos die GIFTIG werd omdat mijn collega niet wist wat "srem freese" was....

(positieve noot voor degene die het wel weet ).
ik had een keer een klant die "zoepenbrei" ofzo wou hebben. Ze wist er ook geen ander woord, ze kende alleen zoepenbrei. Na enkele collega's gevraagd te hebben kwam ik er eindelijk achter dat het gortpap is . Leer dan ABN domme doos.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_39042459
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef daeri het volgende:
"Als het er niet bij staat dan is het er niet"


Bij de suikerklontjes.

En waar staan de fuckin' suikerklontjes!??

Bij product x.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042481
Eigenlijk weinig last gehad van onbeleefd personeel, wel van ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca maar helaas is het niet gelimiteerd tot de horeca. Tegenwoordig een vraag stellen in een willekeurige winkel komt je geregeld op een blik te staan die je meestal met koeien associeert.

Mijn favoriete restaurant bezoek ik eigenlijk puur om de perfecte service, uiteraard hebben we daar in Nederland een buitenlands woord voor nodig omdat, met name de horeca, men in Nederland geen flauw idee heeft wat het is, lijkt het.

Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2006 17:46:28 ]
pi_39042531
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca.
Spijker --> kop.
quote:
Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.
Eensch, altijd correct blijven.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39042533
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef leusden het volgende:

[..]

Maar kennelijk is er dan toch iets mis met jullie service en beleid. Het is toch niet normaal dat er 30 mensen gaan zeuren? Niet dat jij er als werknemer iets aan kan doen, maar ik zou me als medewerker wel flink balen als het management zegt: regels zijn regels en niet met een oplossing komt zodat er minder mensen klagen.
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.
Als je een lab ingaat MOET je een witte jas en een veiligheidsbril dragen. Veel mensen balen daarvan maar doen het toch braaf. Maar er zijn altijd van die types die denken dat ZIJ er geen op/aan hoeven. En dan gaan ze met je in discuissie. Dan leg ik ze altijd geduldig en vriendelijk uit dat ze anders niet verzekerd zijn, en dat iedereen (ook ik) zich daaraan moet houden. Maar het gebeurt regelmatig dat mensen dan toch nog tegen je gaan lopen zeiken. Het is alleen dan heel erg jammer (voor hun) dat ik ze dan niet binnenlaat, en dan worden ze nog bozer haha.
pi_39042692
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun" ....WTF weer die flessen automaat...
Is dit niet heel logisch?
Mij lijkt, dat als het product er wel lag ze er niet naar zouden vragen
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_39042695
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:47 schreef zillah666 het volgende:
Ja, tof is anders. Maar die regels zijn gewoon wettelijk, dat is niet iets wat ons management heeft verzonnen.
Als je een lab ingaat MOET je een witte jas en een veiligheidsbril dragen.
Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:54:02 #49
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39042756
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Als ik vraag waar product x staat, wat doe je dan?
Ligt eraan, als het niets met groente/fruit te maken heft vraag ik het aan iemand of ik zeg: moet u ff aan die meneer vragen.

En wanneer ze vragen van: hebben jullie nog soeprgoenten ? en ik loop mee en er staat niks meer zeg ik: helaas hebben we niet meer.

En dat is ook echt zo want meestal geloven ze je niet ....
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39042862
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:51 schreef leusden het volgende:

[..]

Ik had net gepost en dacht al: er zijn vast voorbeelden te bedenken waarbij het niet anders kan. Maar dat mensen daarover zeiken? Ik zou het wel leuk vinden om zoiets aan te trekken zelfs, zeker als je met kinderen bent is dat toch leuk?
Lijkt me ook ja
En gelukkig vindt het gros van de bezoekers dat ook hoor, je zou die ouders eens moeten zien (zo trots) foto's maken nadat ze hun grut in die jassen en brillen hebben gehesen
Het bevreemd me ook altijd als ouders zo vervelend reageren terwijl hun kinderen dat zien, dan vraag ik me altijd of of die ouders ook nog wat te vertellen willen hebben als die kids in de pubertijd komen.
pi_39042881
-Edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door The_Terminator op 21-06-2006 11:33:04 (Niet quoten zonder toevoeging, zie faq.) ]
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:58:23 #52
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_39042890
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sorry, je was net ff te laat, en ik zet een note, geen tags .
Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.

Lekker klantvriendelijke service hier. Bedankt.
power to the people
pi_39042993
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Maikuuul het volgende:

[..]
want meestal geloven ze je niet ....
echt hoor, dat soort mensen....
pi_39043041
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Zelfde tijdstip, sjonge jonge, wat is dit voor gedoe. Dat personeel hier heeft ook niks over voor z'n klanten, en ik kom hier al jaaaaaaaaaren en ik heb zelfs in S&G gepost, volgens mij heb ik nog geen enkele note, en ik zie zoveel users met zo'n tag die er niks voor hebben hoeven doen en ik geef je het antwoord op die moeilijke vraag van je, dan is het nog niet goed.

Lekker klantvriendelijke service hier. Bedankt.

Je antwoord was niet beleefd genoeg
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:09:56 #55
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39043254
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef Magicmind het volgende:

[..]
Boeie, ik moet toch tot 9 uur werken, of ik nou meeloop met die mensen of ik ga verder met het werk, de tijd blijft toch doortikken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39043319
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
de tijd blijft toch doortikken
Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:20:48 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39043616
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Mooi meegenomen, maar klanten helpen lijkt me ook wel belangrijk voor een zaak.
Welnee, het gevoel serieus genomen te worden is minstens zo belangrijk
Vampire Romance O+
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:50:04 #58
107525 Caithlinn
Still me....
pi_39046681
Dat hoor je ook altijd in de horeca, nou werk ik zelf als dutymanager in een hotel. En klachtenafhandeling is mijn werk, dus ik krijg met veel klagende mensen te maken. Maar soms zijn die klachten toch echt ongegrond hoor. Gasten kunnen zo lopen zeiken om iets onbelangrijks en heel erg onredelijk zijn.

Wij zeggen altijd: de klant is koning, maar wij zijn de keizer. Oftewel, het is onze toko, dus wij hebben het laatste woord. Het zou een mooie boel zijn als de gasten de dienst uitmaakten.

Even terzijde: ik heb nog altijd complimenten gekregen van gasten dat ik hun klacht netjes afgehandeld had. Was het niet op het moment zelf dan wel achteraf. En ik blijf altijd bij mijn standpunt. Ik wil een heleboel voor ze regelen om het zo makkelijk mogelijk te maken en ik krijg een heleboel voor elkaar. Maar uiteindelijk gaat het wel zoals ik het wil.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:58:18 #59
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39049684

?/10
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39049734
Ik doe altijd overdreven aardig tegen die stelletje chagrijnen elke dag aan de kassa. Zo overdreven zelfs, dat het al niet meer aardig is. En dan raken ze volledig in de war. En dat vind ik dan wel weer leuk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:01:06 #61
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39049809
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef djenneke het volgende:
Ik doe altijd overdreven aardig tegen die stelletje chagrijnen elke dag aan de kassa. Zo overdreven zelfs, dat het al niet meer aardig is. En dan raken ze volledig in de war. En dat vind ik dan wel weer leuk.
geef eens wat voorbeelden
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39049897
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

geef eens wat voorbeelden
Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:11:36 #63
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39050304
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Gewoon heel overdreven aardig: hallo, ik wil graag pinnen, dat is een royal gala, nee dank je ik hoef geen zegeltjes, maar toch bedankt en dank je wel zeggen... is niet echt een voorbeeld voor te geven...
blehehehehehehe

soms zeggen die zombies achter de kassa gewoon helemaal niks... of ze zijn aan het kletsen met een collega en ondertussen scannen ze je artikelen... daar word ik altijd zo boos om heb weleens bij de xenos mn geld naar zo'n teef gesmeten die de hele tijd met een collega aan het beppen was, niet eens gedag tegen me zei en niet eens de moeite nam om het bedrag te noemen...
toen ik dat geld naar haar toesmeet was ze wel even in de war
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39051187
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

blehehehehehehe

soms zeggen die zombies achter de kassa gewoon helemaal niks... of ze zijn aan het kletsen met een collega en ondertussen scannen ze je artikelen... daar word ik altijd zo boos om heb weleens bij de xenos mn geld naar zo'n teef gesmeten die de hele tijd met een collega aan het beppen was, niet eens gedag tegen me zei en niet eens de moeite nam om het bedrag te noemen...
toen ik dat geld naar haar toesmeet was ze wel even in de war
Weet je waaraan ik me irriteer? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door GioStyle op 20-06-2006 21:35:08 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:32:09 #65
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39051299
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Weet je waardoor ik me irriteer aan klanten? Als klanten aan je kassa gaan bellen. Dat is zo gruwelijk asociaal.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39051457
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou verbeterd.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:36:22 #67
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39051507
probeer het nog eens
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39052066
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef Horsemen77 het volgende:
probeer het nog eens
Nee, ik ben je bitch niet.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:50:38 #69
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39052149
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:48 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Nee, ik ben je bitch niet.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39052212
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Burger King.
pi_39052939
Dan ga je toch ergens anders heen als de service je niet bevalt. Het is nog altijd een kwestie van vraag en aanbod. Aanbier biedt iets aan tegen een bepaalde prijs en de vrager gaat daar mee akkoord. Ik zie het probleem nooit zo. Kennelijk zijn Nederlanders niet geinterreseerd in service. Ook vrij logisch want dat kost nou eenmaal geld.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:08:59 #72
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39052967
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef dazzle123 het volgende:
Dan ga je toch ergens anders heen als de service je niet bevalt. Het is nog altijd een kwestie van vraag en aanbod. Aanbier biedt iets aan tegen een bepaalde prijs en de vrager gaat daar mee akkoord. Ik zie het probleem nooit zo. Kennelijk zijn Nederlanders niet geinterreseerd in service. Ook vrij logisch want dat kost nou eenmaal geld.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:25:48 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39053735
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef miss_c het volgende:
Precies... Als het personeel niet beleefd is, ben ik dat ook niet.

Jouw klant, gast of wat dan ook kan ook niet weten dat jij 30 zeikerds hebt gehad, dus geen recht om onbeleefd te zijn...
ook als die mensen je toeblaffen,
PETERSELIE!!!!!
wat zegt u meneer?
of je nog peterselie heb
ligt het niet meer in het schap?
nee, anders zou ik het toch niet vragen *zucht* pak het even van achter man!
meneer, wij hebben achter die spullen niet want anders zouden we u toch net zogoed achter kunnen laten winkelen
en dan druipen ze af, dat zijn kutklanten.

of zovan,
geef maar een potje knul, dat scheelt jouw weer vulwerk
alstublieft (ik had er al 10 in kunnen stoppen scheel kutwijf)

in de supermarkt werken is kut kwa sommige klanten, andere zijn wel weer vet
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_39053870
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ook als die mensen je toeblaffen,
PETERSELIE!!!!!
wat zegt u meneer?
of je nog peterselie heb
ligt het niet meer in het schap?
nee, anders zou ik het toch niet vragen *zucht* pak het even van achter man!
meneer, wij hebben achter die spullen niet want anders zouden we u toch net zogoed achter kunnen laten winkelen
en dan druipen ze af, dat zijn kutklanten.

of zovan,
geef maar een potje knul, dat scheelt jouw weer vulwerk
alstublieft (ik had er al 10 in kunnen stoppen scheel kutwijf)

in de supermarkt werken is kut kwa sommige klanten, andere zijn wel weer vet
Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:30:16 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39053927
Ik ben 19 van de 20 keer aardig, die andere keer ben ik een beetje kortaf

Maar nooit onvriendelijk ofzo, wtf hebje daaraan
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:13:27 #76
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_39059008
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:15:16 #77
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39059073
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:01:16 #78
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_39060510
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Als vakkenvuller heb je je aan een vulnorm te houden. Vervelende klanten werken niet mee. Je hebt gewoon geen tijd om met elke klant mee te lopen.

Je hebt van die klanten die van alle spullen op een boodschappenlijstje vragen waar het staat...ik bedoel....je kan toch wel een beetje moeite doen om je eigen boodschappen te vinden...
Vaak is het dan ook nog eens zo dat je dezelfde klant later weer tegen komt in de winkel en ze dan alsnog weer dezelfde dingen gaan vragen
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:14:26 #79
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39060783
Ik had altijd zo'n schijthekel aan die bejaarden die niet wilden geloven dat een product uitverkocht was. Of je niet even naar het magazijn kon, voor de zekerheid.. Het is op, bejaarde graftak
Nee jij bent lekker. =X
pi_39062237
"meneer ik moet u vragen dit gesprek op een andere toon voort te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om de verbinding te verbreken...."
"meneer!"
"een fijne dag nog!"
*klik*
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')