Waar?quote:
Geil!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ik ga maar s een banaan eten....
quote:
Vieze blootfoto's?quote:
Weer een communicatief hoogstandje, via een forum aangeven dat je partner een email heeft gekregen van jou...quote:
AIVD leest meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg wil je niet mijn echte naam hier gebruiken. Straks ontdekt iemand me nog.![]()
Zelfs ik wist dat je zo heet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg wil je niet mijn echte naam hier gebruiken. Straks ontdekt iemand me nog.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
AIVD leest mee
En de politie van Dinkelen
Zo jongens arrived.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef scarefreak het volgende:
die hoeft pas over een half uur te beginnen
dat mocht ook niet meer! komkommers en wortelen moet je!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Shit ik heb geen kleingeld bij me. Nu kan ik geen gevulde koeken uit de automaat trekken.
He lieffiequote:
Zeker net je laatste 50 cent verspeeld aan het interlokaal terugmailen naar Merel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Shit ik heb geen kleingeld bij me. Nu kan ik geen gevulde koeken uit de automaat trekken.
Ja dank je , heeeeeeeeerlijk uitslapenquote:
Die heb ik toch ook niet bij me!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef Merel het volgende:
[..]
dat mocht ook niet meer! komkommers en wortelen moet je!![]()
Psies! demmit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeker net je laatste 50 cent verspeeld aan het interlokaal terugmailen naar Merel.
ja, nou, hmpfquote:
Ik ben alleen gelukkig niet zo zwart.quote:
Vrouwen!quote:
quote:we hebben ook weer zo'n nieuwsbrief van staedion
je kan geen dingen zwaarder dan 25 kilo aan je muur hangen, dan vallen ze om
dat was het
Vallen de dingen dan om of de muur?quote:
Tijd is Geldquote:
als de muur valt valt je 25kiloding ookquote:
in 89 zag ik niemand met een veiligheidshelm, dat de arbodienst daar geen onderzoek naar heeft gedaan...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:53 schreef Merel het volgende:
[..]
als de muur valt valt je 25kiloding ook
Zei ik ook toen de buurman in het trapgang hing aan een stroppie.quote:
Dat zou pas echt een actie wezen... maar nee, de banaan zit al ergens andersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoest met je oor? Zit die banaan erin?![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een actie wezen... maar nee, de banaan zit al ergens anders![]()
we wachten nog op de foto'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ha Re!
Je was aan het neuken geweest las ik.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een actie wezen... maar nee, de banaan zit al ergens anders![]()
Een sjiek hendige boterham dus!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Zo heb mooi een boterham met heel veel spek erop! Toch handig als je in het vlees zit.
Nou ja, ik weet niet wat jij aan je muur hebt hangen maar 25kg is best veel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben jullie muren van waaibomenbordkarton?
hele bende sm tuigjes die wel wat meer kunnen houdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat jij aan je muur hebt hangen maar 25kg is best veel.
Een beetje muur moet dat kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Nou ja, ik weet niet wat jij aan je muur hebt hangen maar 25kg is best veel.
Die hang je aan het plafond. Niet aan de muur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hele bende sm tuigjes die wel wat meer kunnen houden
Dat zal ook wel maar ze gaan er natuurlijk vanuit dat er allochtonen in komen wonen. DIe hangen meestal van die complete vloerkleden aan de muur i.p.v. een schilderijtje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een beetje muur moet dat kunnen hebben.
Mits goede bouten en zulks.
Of zo'n mooi schilderij met bijna net echt bewegend water in de waterval!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
Dat zal ook wel maar ze gaan er natuurlijk vanuit dat er allochtonen in komen wonen. DIe hangen meestal van die complete vloerkleden aan de muur i.p.v. een schilderijtje.![]()
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die hang je aan het plafond. Niet aan de muur.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of zo'n mooi schilderij met bijna net echt bewegend water in de waterval!!
Plafond is zo 2005quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die hang je aan het plafond. Niet aan de muur.![]()
Je mag ook niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Joene het volgende:
De oplossing is natuurlijk gewoon gelijk die hel muur voorzien van achterhout.
Je vraagt je af waarom ze dat niet direct doen, he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Joene het volgende:
De oplossing is natuurlijk gewoon gelijk die hele muur voorzien van achterhout.
Anders gaat de gamma failliet domoor!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom ze dat niet direct doen, he.
En de paraplupluggenfabriek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders gaat de gamma failliet domoor!
quote:
Dan zit die meestal op kantoor....quote:
Ohja shit, als de baas van kantoor is dan bedoel ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dan zit die meestal op kantoor....
Of met de secretaresse in een hotel zoals op mijn vorige werk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dan zit die meestal op kantoor....
Hey ik spook echt niks uit met mn baas hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Of met de secretaresse in een hotel zoals op mijn vorige werk.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ohja shit, als de baas van kantoor is dan bedoel ik![]()
![]()
Je hoeft ook alleen maar te liggen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Hey ik spook echt niks uit met mn baas hoor![]()
Issie lelijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Hey ik spook echt niks uit met mn baas hoor![]()
zoek het uit in je MyActiveTopics en schiet een modje aan (spreekwoordelijk natuurlijk, anders krijgen we dat ook nog...)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo hebben we deze reeks niet genummerd eigenlijk?
Ja krijgen we weer een hele toestand in een reeks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
zoek het uit in je MyActiveTopics en schiet een modje aan (spreekwoordelijk natuurlijk, anders krijgen we dat ook nog...)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nog steeds neukbaar!![]()
Alles voor de topicviews zou henny huisman zeggen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja krijgen we weer een hele toestand in een reeks.![]()
Ze lacht je uit Armaquote:
Nah het wordt hard minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nog steeds neukbaar!![]()
Ah, ik sta dus niet alleen in die gedachte.quote:
Wat Jarno zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Als ik een geil 18 jarig meisje was zou ik Arma zo neuken hoor.
Ook als ik grote tieten zou hebben dus.quote:
Misschien wel juist, dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook als ik grote tieten zou hebben dus.
Zoveel al weer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh MODJES of Vonne! Willen jullie deze reeks even van nummertjes voorzien?
Wie praat Arma even bij?
Praat hier Arma nogsteeds bij
Arma, joene, miss_blue, jarno en de rest.
Arma en de oldbies (jetzt geht loss)
Het wachten is op Arma !! Oldbies wachtruimte!
Fake orgasmes, bier en oldbies. Hier verder.
[Oldbies] Spierballentaal, Brabant en visjes. Oh, en bier.
Functioneel neuken met oldbies. Deel veel
Oldbies The Most Wanted
Oldbies Deel 456 , WTF vixen !
Arma is een lesbische pisnicht zonder neger.
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...
Oldbies Arma Only.
[oldbies] Hier weer verder na de kasta reeks....
[oldbies] Waar Danny z'n zeepje gaat laten vallen
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik ga eten. honger.
Of niet aangezien je beter kan krijgen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |