http://www.werkenbijdelandmacht.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waar kon ik me inschrijven voor het leger zei je?
Moet je nu ff olie in je oor doen, en dan kan je hem vanmiddag al gemakkelijk laten uitspuiten...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zou k mn oor gewoon uit kunnen laten spuiten vandaag? Normaal moet je dan eerst druppelen toch een paar dagen?
Maar dat kan ik nu echt niet aan hoor, dit MOET vandaag opgelost worden.
Ik had vroeger vaak oorontsteking ook en de dokter bloasde hem zo uit hoor. Is wel een kutgevoel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zou k mn oor gewoon uit kunnen laten spuiten vandaag? Normaal moet je dan eerst druppelen toch een paar dagen?
Maar dat kan ik nu echt niet aan hoor, dit MOET vandaag opgelost worden.
Ik neem toch liever het aanbod van me huidige stage aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Ze zoeken nog techneuten zie ik net. Jij bent toch wel een tech(neut)?![]()
Ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak oorontsteking ook en de dokter bloasde hem zo uit hoor. Is wel een kutgevoel!![]()
ze bestaan nogquote:
Tijd voor solliciteren als je dat moetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Moet toch beetje de indruk geven aan mn baas dat ik werk voor mn geld
Maar ja als hij hier nog zit zijn wij allang weer thuis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef scarefreak het volgende:
die hoeft pas over een half uur te beginnen
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow nee moet vanavond collecteren voor het rode kruis.![]()
Ik ben ook een partij moe jongen. Volgens mij komt dat door die hevig schommelende temperatuurswisselingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Jarno het volgende:
Op zich had ik nog best een paar uur willen blijven liggen vanochtend.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat heb ik zelf aangeboden. Soms doe ik nog wel eens iets nuttigs.![]()
Same here. Ik kon mezelf nog net met moeite naar de douche slepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:12 schreef Jarno het volgende:
'k Heb ook nergens energie voor. Gisteren maar een beetje lam op de bank gehangen de hele avond, beetje foeballuh kijken. En dat terwijl er nog genoeg moet gebeuren.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal je zien dat het vanavond regent en stormt.![]()
durf te wedden dat die dan ook nog wel redelijk vol gaat komenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef Armageddon het volgende:
Dan ga ik gewoon met die collectebus in de kroeg zitten.![]()
Gudmurningquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef miss_bleu het volgende:
goooodmorning!
Mogguh beeb!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef miss_bleu het volgende:
sow en heb ik hier nog wat gemist?
Niet op posts iigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even een zuiver informatieve vraag:
"Op welk vlak ligt de beoordling of je een oldbie bent?"
Gaat het puur op inschrijfdatum, of ook op het aantal posts?
mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef miss_bleu het volgende:
sow en heb ik hier nog wat gemist?
Oke daaaagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Niet op posts iig
Meer of we je überhaupt kennen..
tot ziens dus
uhuhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een eng bekrompen groepje dan eigenlijk
If you gotta ask, you ain't one.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even een zuiver informatieve vraag:
"Op welk vlak ligt de beoordling of je een oldbie bent?"
Gaat het puur op inschrijfdatum, of ook op het aantal posts?
Ik ga het merel vertellen!quote:
Mag ik dan ook met Merel kussen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mag van Merel wel kussen met miss hoor!![]()
Ik moest van Merel nog even aan jou vragen...quote:
Bier in de koelkast bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je de tuin al zomerklaar, J?
Tuin?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je de tuin al zomerklaar, J?
En enigszins de oude resten dood dier van het rooster van de bbq dremelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef scarefreak het volgende:
Bier in de koelkast bedoel je?
Ding het raam uitflikkeren, je ziek melden en de kroeg in duiken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier even met een probleem jongens. Ik heb een Color Laserjet 4700N nieuw in de doos binnengekregen. Ding uitgepakt en geinstalleerd. Blijkt dat de handmatige invoerklep niet goed vast zit. Palletje afgebroken waar ie mee vast zit. Ik bel de dealer waar ik hem heb besteld. Moet je HP bellen. Ik ben HP en die zeggen dat ik de dealer moet bellen. Enig idee wat ik het beste kan doen?
Wat druk zetten op die lui....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier even met een probleem jongens. Ik heb een Color Laserjet 4700N nieuw in de doos binnengekregen. Ding uitgepakt en geinstalleerd. Blijkt dat de handmatige invoerklep niet goed vast zit. Palletje afgebroken waar ie mee vast zit. Ik bel de dealer waar ik hem heb besteld. Moet je HP bellen. Ik ben HP en die zeggen dat ik de dealer moet bellen. Enig idee wat ik het beste kan doen?
Je bent een verkooprelatie aangegaan met de dealer, niet met HP. Hij moet je dus verder helpen, zeker in het geval van DOA's. Door blijven zaniken dus.quote:
Het ding in een hoek zetten, gebruiken als stofvanger/bijzettafel/postopslagplaats, je ziek melden en de kroeg in duiken?quote:
ol wat olie in gedaan?quote:
Heel goed. Ga ik die even bellen en anders betaal ik gewoon de rekening van die printer niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent een verkooprelatie aangegaan met de dealer, niet met HP. Hij moet je dus verder helpen, zeker in het geval van DOA's. Door blijven zaniken dus.
Kan je niet regelen dat je ff een kwartiertje weg mag om wat olie te halen nu?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb ik hier niet staan
En mn baas moet vanmiddag weg, dus kan ik niet weg
Dat laatste werkt idd altijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heel goed. Ga ik die even bellen en anders betaal ik gewoon de rekening van die printer niet.![]()
Heb je al geprobeert om van beneden wat druk te laten ontsnappen zodat er boven weer wat onderdruk onstaat. Dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb ik hier niet staan
En mn baas moet vanmiddag weg, dus kan ik niet weg
boefjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heel goed. Ga ik die even bellen en anders betaal ik gewoon de rekening van die printer niet.![]()
Pfffffffffrt. *whehehehe*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je al geprobeert om van beneden wat druk te laten ontsnappen zodat er boven weer wat onderdruk onstaat. Dat wil ook nog wel eens helpen.
quote:
Gelukkig komt dat nummer ook niet uit een tijdperk waar goeie muziek gemaakt werdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:00 schreef MUUS het volgende:
Near a tree by a river there's a hole in the ground.
Where an old man of Erin goes around and around.
And his mind is a beacon in the veil of the night.
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
But he'll never
never fight over you.
Echt, DUDE, wat ben je in godsnaam aan het zingen? Hoeveel drugs had je op? Dit nummer is zo debiel dat het geweldig is.
Nee man, ik zit me kapot te lachen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:03 schreef Jarno het volgende:
MUUS? Ik krijg licht de indruk dat je je ergert aan iets. Kan dat?
Krijg meer de indruk dat ze al om 8uur aan de wodka zatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:03 schreef Jarno het volgende:
MUUS? Ik krijg licht de indruk dat je je ergert aan iets. Kan dat?
quote:
Mhh.... maak je wel een fotoverslagje voor onsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zin om raar te doen vandaag. Ik weet alleen nog niet wat.
Volgens mij kun je genoeg doen met een volle collectebusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zin om raar te doen vandaag. Ik weet alleen nog niet wat.
Eerlijk zullen wij alles delen!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Volgens mij kun je genoeg doen met een volle collectebus
Ik een beetje meer dan jijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Eerlijk zullen wij alles delen!!![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Volgens mij kun je genoeg doen met een volle collectebus
Heb m'n oldschool nokia weer in gebruik en daar zit geen camera op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:14 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Mhh.... maak je wel een fotoverslagje voor ons
quote:
He newbie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Ultiem tof topic dit!
Ik dacht dat je die vanacht wel gecheckt had....quote:
Ik ben geen newbie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
He newbie!
Hoest met de aarbeien?![]()
Pater Moeskroen heeft daar een liedje over.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ik ga maar s een banaan eten....
hoi ikbennewbiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie!.
Oh, ik heb geen aardbeien gekocht.
prutserquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb m'n oldschool nokia weer in gebruik en daar zit geen camera op.
Volgens iemand in je topic was je een ouwe zeikerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie!.
Oh, ik heb geen aardbeien gekocht.
Waar?quote:
Geil!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ik ga maar s een banaan eten....
quote:
Vieze blootfoto's?quote:
Weer een communicatief hoogstandje, via een forum aangeven dat je partner een email heeft gekregen van jou...quote:
AIVD leest meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg wil je niet mijn echte naam hier gebruiken. Straks ontdekt iemand me nog.![]()
Zelfs ik wist dat je zo heet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg wil je niet mijn echte naam hier gebruiken. Straks ontdekt iemand me nog.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
AIVD leest mee
En de politie van Dinkelen
Zo jongens arrived.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef scarefreak het volgende:
die hoeft pas over een half uur te beginnen
dat mocht ook niet meer! komkommers en wortelen moet je!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Shit ik heb geen kleingeld bij me. Nu kan ik geen gevulde koeken uit de automaat trekken.
He lieffiequote:
Zeker net je laatste 50 cent verspeeld aan het interlokaal terugmailen naar Merel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Shit ik heb geen kleingeld bij me. Nu kan ik geen gevulde koeken uit de automaat trekken.
Ja dank je , heeeeeeeeerlijk uitslapenquote:
Die heb ik toch ook niet bij me!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef Merel het volgende:
[..]
dat mocht ook niet meer! komkommers en wortelen moet je!![]()
Psies! demmit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeker net je laatste 50 cent verspeeld aan het interlokaal terugmailen naar Merel.
ja, nou, hmpfquote:
Ik ben alleen gelukkig niet zo zwart.quote:
Vrouwen!quote:
quote:we hebben ook weer zo'n nieuwsbrief van staedion
je kan geen dingen zwaarder dan 25 kilo aan je muur hangen, dan vallen ze om
dat was het
Vallen de dingen dan om of de muur?quote:
Tijd is Geldquote:
als de muur valt valt je 25kiloding ookquote:
in 89 zag ik niemand met een veiligheidshelm, dat de arbodienst daar geen onderzoek naar heeft gedaan...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:53 schreef Merel het volgende:
[..]
als de muur valt valt je 25kiloding ook
Zei ik ook toen de buurman in het trapgang hing aan een stroppie.quote:
Dat zou pas echt een actie wezen... maar nee, de banaan zit al ergens andersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoest met je oor? Zit die banaan erin?![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een actie wezen... maar nee, de banaan zit al ergens anders![]()
we wachten nog op de foto'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ha Re!
Je was aan het neuken geweest las ik.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een actie wezen... maar nee, de banaan zit al ergens anders![]()
Een sjiek hendige boterham dus!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Zo heb mooi een boterham met heel veel spek erop! Toch handig als je in het vlees zit.
Nou ja, ik weet niet wat jij aan je muur hebt hangen maar 25kg is best veel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben jullie muren van waaibomenbordkarton?
hele bende sm tuigjes die wel wat meer kunnen houdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat jij aan je muur hebt hangen maar 25kg is best veel.
Een beetje muur moet dat kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Nou ja, ik weet niet wat jij aan je muur hebt hangen maar 25kg is best veel.
Die hang je aan het plafond. Niet aan de muur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hele bende sm tuigjes die wel wat meer kunnen houden
Dat zal ook wel maar ze gaan er natuurlijk vanuit dat er allochtonen in komen wonen. DIe hangen meestal van die complete vloerkleden aan de muur i.p.v. een schilderijtje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een beetje muur moet dat kunnen hebben.
Mits goede bouten en zulks.
Of zo'n mooi schilderij met bijna net echt bewegend water in de waterval!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
Dat zal ook wel maar ze gaan er natuurlijk vanuit dat er allochtonen in komen wonen. DIe hangen meestal van die complete vloerkleden aan de muur i.p.v. een schilderijtje.![]()
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die hang je aan het plafond. Niet aan de muur.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of zo'n mooi schilderij met bijna net echt bewegend water in de waterval!!
Plafond is zo 2005quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die hang je aan het plafond. Niet aan de muur.![]()
Je mag ook niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Joene het volgende:
De oplossing is natuurlijk gewoon gelijk die hel muur voorzien van achterhout.
Je vraagt je af waarom ze dat niet direct doen, he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Joene het volgende:
De oplossing is natuurlijk gewoon gelijk die hele muur voorzien van achterhout.
Anders gaat de gamma failliet domoor!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom ze dat niet direct doen, he.
En de paraplupluggenfabriek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders gaat de gamma failliet domoor!
quote:
Dan zit die meestal op kantoor....quote:
Ohja shit, als de baas van kantoor is dan bedoel ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dan zit die meestal op kantoor....
Of met de secretaresse in een hotel zoals op mijn vorige werk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dan zit die meestal op kantoor....
Hey ik spook echt niks uit met mn baas hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Of met de secretaresse in een hotel zoals op mijn vorige werk.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ohja shit, als de baas van kantoor is dan bedoel ik![]()
![]()
Je hoeft ook alleen maar te liggen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Hey ik spook echt niks uit met mn baas hoor![]()
Issie lelijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Hey ik spook echt niks uit met mn baas hoor![]()
zoek het uit in je MyActiveTopics en schiet een modje aan (spreekwoordelijk natuurlijk, anders krijgen we dat ook nog...)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo hebben we deze reeks niet genummerd eigenlijk?
Ja krijgen we weer een hele toestand in een reeks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
zoek het uit in je MyActiveTopics en schiet een modje aan (spreekwoordelijk natuurlijk, anders krijgen we dat ook nog...)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nog steeds neukbaar!![]()
Alles voor de topicviews zou henny huisman zeggen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja krijgen we weer een hele toestand in een reeks.![]()
Ze lacht je uit Armaquote:
Nah het wordt hard minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nog steeds neukbaar!![]()
Ah, ik sta dus niet alleen in die gedachte.quote:
Wat Jarno zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Als ik een geil 18 jarig meisje was zou ik Arma zo neuken hoor.
Ook als ik grote tieten zou hebben dus.quote:
Misschien wel juist, dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook als ik grote tieten zou hebben dus.
Zoveel al weer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh MODJES of Vonne! Willen jullie deze reeks even van nummertjes voorzien?
Wie praat Arma even bij?
Praat hier Arma nogsteeds bij
Arma, joene, miss_blue, jarno en de rest.
Arma en de oldbies (jetzt geht loss)
Het wachten is op Arma !! Oldbies wachtruimte!
Fake orgasmes, bier en oldbies. Hier verder.
[Oldbies] Spierballentaal, Brabant en visjes. Oh, en bier.
Functioneel neuken met oldbies. Deel veel
Oldbies The Most Wanted
Oldbies Deel 456 , WTF vixen !
Arma is een lesbische pisnicht zonder neger.
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...
Oldbies Arma Only.
[oldbies] Hier weer verder na de kasta reeks....
[oldbies] Waar Danny z'n zeepje gaat laten vallen
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik ga eten. honger.
Of niet aangezien je beter kan krijgen...quote:
Of helemaal niet aangezien je met jezelf kan spelen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Of niet aangezien je beter kan krijgen...
Een topic waaruit jij zeer rap op gaat tieften?quote:
Je mag zelf kiezen. met nummertjes en centraal of zonder nummertjes en we zien wel hoe het zooitje gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh MODJES of Vonne! Willen jullie deze reeks even van nummertjes voorzien?
Wie praat Arma even bij?
Praat hier Arma nogsteeds bij
Arma, joene, miss_blue, jarno en de rest.
Arma en de oldbies (jetzt geht loss)
Het wachten is op Arma !! Oldbies wachtruimte!
Fake orgasmes, bier en oldbies. Hier verder.
[Oldbies] Spierballentaal, Brabant en visjes. Oh, en bier.
Functioneel neuken met oldbies. Deel veel
Oldbies The Most Wanted
Oldbies Deel 456 , WTF vixen !
Arma is een lesbische pisnicht zonder neger.
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...
Oldbies Arma Only.
[oldbies] Hier weer verder na de kasta reeks....
[oldbies] Waar Danny z'n zeepje gaat laten vallen
Niet voor kleine kinderen, tot ziensquote:
Even met mijn collega's overleggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen. met nummertjes en centraal of zonder nummertjes en we zien wel hoe het zooitje gaat.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een topic waaruit jij zeer rap op gaat tieften?
Met romeinse cijfers, moderators kunnen toch niet tellen, kunnen wij weer lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen. met nummertjes en centraal of zonder nummertjes en we zien wel hoe het zooitje gaat.
quote:
Hoi.quote:
Als je hem centraal laat maken komt hij helemaal onderin de onzin topic list te staanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Even met mijn collega's overleggen.
Alvast één met een gezond verstand. Maar dat zal wel door het verlaagde testosteron gehalte komen in jouw geval, Jarno.quote:
Z'n ouders waren vast blij met hem toen ze hem kregenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Bram
Mijn hoofd is minder lang als die van hem hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Eeej scarefreak! Kijk! Een newbie die Bram heet.![]()
Ik geloof in ieder geval dat jouw verblijf in dit topic van korte duur zal zijn.quote:
Kom je hier mn pc afsluiten danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geloof in ieder geval dat jouw verblijf in dit topic van korte duur zal zijn.
Je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ach ik red me wel JK. Heb wel meer dingen opgehangen.![]()
Niet alleen je PC komen we bij je afsluiten....quote:
Of een hond.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jarno heeft wel gekkere dingen gedaan Brammetje. Heb je ook een moeder?
Begin maar met een levensverzekering af te sluiten...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Begin maar met een levensverzekering af te sluiten...
Wat wil je eigenlijk ophangen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ach ik red me wel JK. Heb wel meer dingen opgehangen.![]()
Jullie vallen wel in herhaling steeds zegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jarno heeft wel gekkere dingen gedaan Brammetje. Heb je ook een moeder?
LCD tv staat op een voet. Voornamelijk wat kunst dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk ophangen?
Een schilderijtje lukt nog wel met hollewandpluggen, maar een plasma tv wordt al lastiger.
Hey vriend, luister, wij gaan even eten en als we terugkomen ben jij weg, begrepen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:00 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Jullie vallen wel in herhaling steeds zeg
Bushokje
hond
moeder
ik had iets meer verwacht van de harde kern wel
Proestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey vriend, luister, wij gaan even eten en als we terugkomen ben jij weg, begrepen?
*nee dat moet jij doen,quote:
Waarom moet ik dat doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
*nee dat moet jij doen,
-nee jij!
*nee jij!
-nee jij!
*nee jij!
-nee jij!
*nee jij!
Heel goed jongen
Vul jij dit topic ff, dan gaan wij ff lunchen
Heel goed, wat moet je hier eigenlijk, fijn dat je het nu ook zelf inzietquote:
Nou ik dacht laat ik is gezellig bij de oldbie`s op fok gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heel goed, wat moet je hier eigenlijk, fijn dat je het nu ook zelf inziet![]()
We maken progressie.
lolbroekquote:
Nou nou nou was dat even gezellig zegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Nou ik dacht laat ik is gezellig bij de oldbie`s op fok gaan kijken
Goeie timing nu iedereen pauze aan het houden isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef miss_bleu het volgende:
sow hehe, eindelijk even tijd om te internetten....
Toch jammer dat ik op 13.00 weer een vergadering heb
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef miss_bleu het volgende:
Jij bent helegaar niet gezellig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef hitch-hiker het volgende:
ik is gezellig
Hoe vaak vergaderen jullie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef miss_bleu het volgende:
Weet ik die heb ik ook op en ook nog één met ossewors.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Mhh lekker![]()
K had boterham filet american, ook lekker hoor![]()
Oh ik wist niet dat je ging al Doegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou nou nou was dat even gezellig zeg![]()
Doei!!![]()
Ooh wat een verwennerijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik die heb ik ook op en ook nog één met ossewors.
P.S. gebruik je alleen bij handgeschreven brieven..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:41 schreef descendent1 het volgende:
Allemaal dezelfde Userts die posten?Het lijkt hier GVD wel een sekte!
Gaan jullie jezelf dan ook massaal allemaal van kant maken vanavond om 6 over 8 's avonds?
![]()
P.s. Hallo!![]()
![]()
Gewoon negeren werkt het bestequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
P.S. gebruik je alleen bij handgeschreven brieven..
Tot ziens
Ik smeer nooit brood. Ligt hier allemaal voor het grijpen in de kantine.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ooh wat een verwennerij![]()
Wil jij voortaan mijn boterhammen klaarmaken![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
P.S. gebruik je alleen bij handgeschreven brieven..
Tot ziens
Ach houd mij ook weer ff van het werk afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Gewoon negeren werkt het beste![]()
Wat een sukkeltjes he![]()
Ja de ballen hondelul.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Goedendag verder samen!![]()
Ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:47 schreef Joene het volgende:
He Hoi , even lunchen enzeau ,tiefus het lijkt alsof ik geen icter meer ben er is wat te doen
Databases rebuilden , printer spool services restarten en reprints van een batch output, mn manager vertellen welke pda hij moet kopen , vliegtuigen zien landen en startenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je allemaal aan het doen dan?
Nerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Databases rebuilden , printer spool services restarten en reprints van een batch output, mn manager vertellen welke pda hij moet kopen , vliegtuigen zien landen en startenmen ik heb het druk
Zeeland zekerquote:
Oh das goei , we hebben prima uitzicht op de start en landingsbaan hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Sjezus men!
Vliegtuigen zijn wel geil trouwens. Ik kom een keer kijken op je werk.
*fap fap fap*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh das goei , we hebben prima uitzicht op de start en landingsbaan hier
Wat maakt ons het uit wat jij eetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Ik had oude kaas op brood
en zigeunerspek
de kaas was matig wel
Kans is groot dat ik op fok ben als deze dicht gaat jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
Yo freak. Open jij zo weer een nieuw deel gekke lutser.
afgeschermd hier op werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef Armageddon het volgende:
Laten we elkaar trouwens even op het MSN apparaat toevoegen. monnojanssen op hetemail.com
Wat intresseerd ons nou wat jij wil?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef hitch-hiker het volgende:
Oh ik wil wel in Zee wonen
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie is er nou de systeembeheerder daar?
*proest*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb het tagje "3D specialist" onder me naam staan op het naambordje bij de deur
gewoon niet op het lokale netwerk inloggen, maar op de directe UPC lijn hier, maar dan kan ik ook niet software openen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Joene het volgende:
jezus freak ben je niet zo een nerd die daar om heen kan.?
Hoe verzinnen ze hetquote:
je kan redelijk met adobe overweg.quote:
He !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:02 schreef Jarno het volgende:
Burp.
We gebruiken hier alleen maar 3D studio Max en photoshopquote:
Heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:02 schreef Jarno het volgende:
Burp.
In het ziekenhuis ga je toch ook liever naar de specialist ipv de managerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt me mee dat het geen 3D Manager is.![]()
Huisgenootquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heeft het gesmaakt?
Ik lag gisteren op de bank. Ik laat me toch een scheet jongen. Loopt er net een huisgenoot van Merel langs door de gang.![]()
pffffquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:04 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |