quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu enkel nog vechten met de NS wanneer je een baanvak zou mogen gebruiken. Succes!
Same difference. Ik ken ook mensen die het nog altijd over de PTT hebben als ze de instantie bedoelen die de post rondbrengt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Dan moet je bij ProRail zijn, volgens mij.
Als je richting oosten wil kun je in dat geval beter de betuwelijn mijden, daar hebben ze namelijk al wél rekeningrijden à ¤1,61 per kilometer...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:16 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het een geniaal idee. En je hebt natuurlijk gelijk het voordeel dat je geen wegenbelasting meer betaald
Wooow, hébben!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:57 schreef Herr.Flick het volgende:
HET treinstel dat je moet hebben!
De VT11.5
[afbeelding]
Ongekende luxe, boordrestauratie, slaapplaatsen ect.
![]()
O jeequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef winterapfel het volgende:
wat dacht je van zoiets: kun je kiezen: de weg of het spoor![]()
[afbeelding]
Om met een trein op het Nederlandse spoornet te mogen zal je in ieder geval een heleboel tests moeten uitvoeren, eer je aan een licentie kan komen. En dat zal niet goedkoop zijn aangezien bijvoorbeeld Deutsche Bahn en de NMBS voor de stukjes die ze op Nederlands grondgebied rijden zelf niet zo'n licentie hebben geregeld, maar dit formeel op de licentie van de NS doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Baanrechten moet je effe Pro-Rail voor bellen.
nee hoor, ik kon de foto al, staat in een van mn Unimog boekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
O jee, Alexxxxx heb je een tissue nodig
![]()
Hm, wat heeft een vervoerder (NS) met toelating van een andere vervoerder op de infrastructuur te maken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu enkel nog vechten met de NS wanneer je een baanvak zou mogen gebruiken. Succes!
DB Regio Westfalen is als vervoerder zelf toegelaten, net zoals een tak van de NMBS.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef mbn het volgende:
Om met een trein op het Nederlandse spoornet te mogen zal je in ieder geval een heleboel tests moeten uitvoeren, eer je aan een licentie kan komen. En dat zal niet goedkoop zijn aangezien bijvoorbeeld Deutsche Bahn en de NMBS voor de stukjes die ze op Nederlands grondgebied rijden zelf niet zo'n licentie hebben geregeld, maar dit formeel op de licentie van de NS doen.
Spuit 11!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Tfz het volgende:
[..]
Hm, wat heeft een vervoerder (NS) met toelating van een andere vervoerder op de infrastructuur te maken?
Klik hier eens...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Tfz het volgende:
[..]
Hm, wat heeft een vervoerder (NS) met toelating van een andere vervoerder op de infrastructuur te maken?
Nadeel is wel dat op die treinen geen retourtjes verkocht worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:55 schreef Kindervriend het volgende:
De treinen die de Duitsers een jaar of 60 geleden in gebruik hadden schijnen vrij goedkoop te zijn. Die hebben ze vast nog ergens staan.
Toch is het inderdaad waar. Wat nu eigen vliegtuig, gewoon eigen trein. Het moet helemaal niet zo moeilijk zijn om met je eigen trein door Europa te toeren. Enkel, (en net als bij vliegtuigen) moet je wel eerst je tijd inkopen op een baanvak want anders past het niet. En ja, je moet ook meer dan wat zakgeld meenemen, een treinkaartje kopen zit er niet in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |