abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39043287
Gaaf idee

Baanrechten moet je effe Pro-Rail voor bellen.
Er zijn meerdere fabriekanten die graag een leuk treinstel voor je kunnen bouwen hoor zeker als je een bankgarantie kan overleggen, ze zullen deze met plezier in de gewenste kleur spuiten voor je

Vergeet aub niet om er ok een airco in te hangen en wat ook wel sjecke hendig is, is een douche.

succes met je plannen keep us posted

[ Bericht 2% gewijzigd door allsystemshalt op 20-06-2006 18:18:19 ]
pi_39043605
De wadlopers worden dit jaar nog vervangen, grijp je kans!
pi_39045419
wat dacht je van zoiets: kun je kiezen: de weg of het spoor

pi_39045730
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef winterapfel het volgende:
wat dacht je van zoiets: kun je kiezen: de weg of het spoor

[afbeelding]
O jee , Alexxxxx heb je een tissue nodig
pi_39046156
Unimog treinen
Wat cool!

Kan ik pro-rail ook mailen?
pi_39046587
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Baanrechten moet je effe Pro-Rail voor bellen.
Om met een trein op het Nederlandse spoornet te mogen zal je in ieder geval een heleboel tests moeten uitvoeren, eer je aan een licentie kan komen. En dat zal niet goedkoop zijn aangezien bijvoorbeeld Deutsche Bahn en de NMBS voor de stukjes die ze op Nederlands grondgebied rijden zelf niet zo'n licentie hebben geregeld, maar dit formeel op de licentie van de NS doen.
pi_39046682
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

O jee , Alexxxxx heb je een tissue nodig
nee hoor, ik kon de foto al, staat in een van mn Unimog boeken
pi_39046809
Lijkt mij ook wel gaaf, eigen trein hebben.

Als tussenstap kan je altijd proberen ergens een coupe vandaan te plukken voor in huis...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:56:38 #35
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_39046911
Shinkansen ??

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:33:13 #36
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_39054073
'Er is een spookrijder gesignaleerd op Spoor 2, probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen.....'
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:24:51 #37
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_39059429
Wow, het zal al met al een dure hobby zijn, maar wat voor een ook!
Heeft iemand al (het lef gehad om) prorail gemaild (te hebben)?
Action is the enemy of thoughts
pi_39070211
Ik heb hier wel een beveiligde connectie naar oa hun digitale tekeningen database, ik zal es kijken of er nog meer tussen staat. Zover als dit heb ik nl nog niet gezocht.
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_39077732
Kan je niet beter een light-rail kopen? Das mooi zuinig, kan je ook mooi ombouwen met voetsel en zo.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 15:24:16 #40
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_39114719
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 04:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu enkel nog vechten met de NS wanneer je een baanvak zou mogen gebruiken. Succes!
Hm, wat heeft een vervoerder (NS) met toelating van een andere vervoerder op de infrastructuur te maken?
pi_39114827
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef mbn het volgende:
Om met een trein op het Nederlandse spoornet te mogen zal je in ieder geval een heleboel tests moeten uitvoeren, eer je aan een licentie kan komen. En dat zal niet goedkoop zijn aangezien bijvoorbeeld Deutsche Bahn en de NMBS voor de stukjes die ze op Nederlands grondgebied rijden zelf niet zo'n licentie hebben geregeld, maar dit formeel op de licentie van de NS doen.
DB Regio Westfalen is als vervoerder zelf toegelaten, net zoals een tak van de NMBS.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:49:54 #43
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39115287
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Tfz het volgende:

[..]

Hm, wat heeft een vervoerder (NS) met toelating van een andere vervoerder op de infrastructuur te maken?
Spuit 11!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:11:09 #44
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_39115860
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Tfz het volgende:

[..]

Hm, wat heeft een vervoerder (NS) met toelating van een andere vervoerder op de infrastructuur te maken?
Klik hier eens...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_39115947
Die Shinkanzen is wel stoer, en anders neem je zo'n Duitse ICE... of een Franse TGV, die gaan beiden meer dan 300 kmh!
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 16:19:06 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39116087
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 00:55 schreef Kindervriend het volgende:
De treinen die de Duitsers een jaar of 60 geleden in gebruik hadden schijnen vrij goedkoop te zijn. Die hebben ze vast nog ergens staan.
Nadeel is wel dat op die treinen geen retourtjes verkocht worden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_39118884
Euuh neem maar een diesel, want je hebt geen flikker aan al die hogesnelheidslijnen want dan zou je bijna 20 verschillende installaties aan boord moeten hebben .
pi_39119046
Een eigen fiets, okay,
een eigen auto, wordt al wat exclusiever,
een eigen jacht, oei oei
een privejet

maar een eigen trein!?
daar heb ik nog nooit van gehoord!
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:39:28 #49
56459 RdeV
Are you a paper fool?
pi_39133422
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef woeeiiii het volgende:
een privejet
maar een eigen trein!?
Toch is het inderdaad waar. Wat nu eigen vliegtuig, gewoon eigen trein. Het moet helemaal niet zo moeilijk zijn om met je eigen trein door Europa te toeren. Enkel, (en net als bij vliegtuigen) moet je wel eerst je tijd inkopen op een baanvak want anders past het niet. En ja, je moet ook meer dan wat zakgeld meenemen, een treinkaartje kopen zit er niet in.
There is a great deal of difference between affecting destiny and controlling it.
If you don’t know the difference, don’t worry. You will.
pi_39133518
Tuurlijk kan dat. Beatrix heeft toch zeker ook d'r eigen trein?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')