Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef TilburgCasual het volgende:
Het refrein van dit nummer is: ich will da sein
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Ik zie het het.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
N.E.R.D. - Rockstar (Jason Nevins Remix)
ook te lezen in de comments..
Het zou Tandem van Vanessa Paradis kunnen zijn. Mooi nummer trouwens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Erickie het volgende:
Nu we het over Franse hijgliedjes hebben, wil ik ook nog even de titel van een liedje weten.
Twee jaar geleden heb ik het op een soort van rockzender gehoord. Het was een Frans liedje, gezongen door een vrouw. Het was rock. De zangeres hijgde een beetje.
Vriendelijk bedankt, alvast.
Graag gedaanquote:
Komt me bekend voor, en wil het ook wel graag weten..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/MOV01755.MPG
ik zoek dit nummer. Kom hem heel vaak tegen met stppen maar geen idee hoe het heet![]()
ja die ken ik wel zal morgen effe kijken hoe die heet heb hem op cd staan. Weet jij hoe mijn nummer heet?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Molluck het volgende:
Ik hoorde dit weekend op hockeytoernooi een beetje een dance-achtig nummer, met de tekst
"down down down down down down down down"
Al heel oud, ik ken hem ook wel, ik ben alleen ff de naam kwijt.
Nee, maar ik ben ook wel benieuwd, ik zal het eens aan iemand anders vragen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die ken ik wel zal morgen effe kijken hoe die heet heb hem op cd staan. Weet jij hoe mijn nummer heet?
Paul Johnson-Get get downquote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Molluck het volgende:
Ik hoorde dit weekend op hockeytoernooi een beetje een dance-achtig nummer, met de tekst
"down down down down down down down down"
Al heel oud, ik ken hem ook wel, ik ben alleen ff de naam kwijt.
Had ik al gezegd dat je goed was ? Nee ?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef Berkery het volgende:
Ik was nowhere near Parkpop, maar het zou Eruption kunnen zijn van Van Halen.
Aaaah...dank u zeer!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet nummer
Till Westwood/ Till West & Dj Delicious /Phunk-a-Delic - Rockin' (Ik weet niet onder welke artiestennaam die is uitgebracht
Mercury Rev - The Dark is Risingquote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van de Rolling Stones die je hoorde in het filmpje van de korte samenvatting na de wedstrijd NL - Porto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |