quote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat heeft de Vulva dealer gedaan Alexxx?
Oeh oeh oeh voeg me toe op msnquote:
voor mij en de 149.999 andere voorbijgangersquote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij heeft die volvo voor je het gras op gereden?
arme vent, krijgt ie straks 150k bedank emailtjesquote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor mij en de 149.999 andere voorbijgangers
nee, de rest keek alleen maar omhoogquote:Op maandag 19 juni 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
arme vent, krijgt ie straks 150k bedank emailtjes![]()
te laat.................quote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
Ik heb spijt van mij laatste post in het vorige deel
[afbeelding]
ja maar bij jou is dat van zelf sprekend. Ik houd heel veel van je. Zelfs als ik nuchter benquote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, ik stond niet in het lijstje....
maar wij leven niet in oorlogssituaties, miss dat dat scheelt.
Tsss, ik zat in de auto. Kalm aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
tell me about it
Ik dacht niet goed na
[afbeelding]
hoi ik wil je pijpenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:56 schreef ook_gek het volgende:
mijn leven is naar de klote.
Iedereen vind me aardig. Weg imago waar ik jaren aan gewerkt heb.
Zelfs ijsmeis is over stag.
drank maakt meer kapot dan je lief is
* Alfisti pleurt van zijn stoel af van het lachenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
Ik heb wel een keer mijn vader en moeder opgebeld snachts om te vertellen dat ik zo ontzettend blij met ze ben en zoveel van ze hou![]()
Mams moest zelfs huilen
[afbeelding]
man ik heb gisteren de liefde verklaar via de sms aan een wijf van 30quote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Hugster het volgende:
Als ik waus ben gaan al mijn sms'jes ook echt eerst in de outbox en check ik ze nuchter voor ik verstuur, anders kun je zo maar weer hele vreemde vriendschappen bijgelegd hebben en allerlei veel te lieve dingen tegen de verkeerde mensen gezegd hebben
[afbeelding]
Ik vind je nog steeds een kutmongool hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:56 schreef ook_gek het volgende:
mijn leven is naar de klote.
Iedereen vind me aardig. Weg imago waar ik jaren aan gewerkt heb.
Zelfs ijsmeis is over stag.
drank maakt meer kapot dan je lief is
Dat is liefquote:Op maandag 19 juni 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
Ik heb wel een keer mijn vader en moeder opgebeld snachts om te vertellen dat ik zo ontzettend blij met ze ben en zoveel van ze hou![]()
Mams moest zelfs huilen
[afbeelding]
Flauwquote:Op maandag 19 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor hij zoveel pillen opheeft, heet het al "overleden aan een overdosis"
gelukkig maar. Gelukkig kan ik dan eerlijk en open tegen je zeggen dat ik je een achterlijke aandachts geile in en in trieste slet vind.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een kutmongool hoor.
Auwaquote:Op maandag 19 juni 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig maar. Gelukkig kan ik dan eerlijk en open tegen je zeggen dat ik je een achterlijke aandachts geile in en in trieste slet vind.![]()
Dan past Skaai er dus goed tussenquote:
heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar gaat dat zelfs zonder ook wel lukken hoorquote:
Ben blij dat we zo open tegen elkaar kunnen zijn.quote:
Yeah rightquote:Op maandag 19 juni 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar gaat dat zelfs zonder ook wel lukken hoor
Wist niet dat je dat zo kan waarderen![]()
[afbeelding]
Heb ik niet al vaak genoeg laten merken dat ik geen zin heb om je te meeten?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben blij dat we zo open tegen elkaar kunnen zijn.
Wanneer gaan we meeten![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een kutreeks is dit geworden
slotje.
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een kutreeks is dit geworden
slotje.
Nog een fanquote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
Wanneer houdt dat Hugo <-> ijsmeis gezwijmel nu eens op?
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
achterlijke aandachtsgeile in en in trieste slet
* Hugster wang naar je toe draaitquote:Op maandag 19 juni 2006 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, de rest komt over een uur wel. Dinges begint zo![]()
*LEBBER*quote:Op maandag 19 juni 2006 21:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster wang naar je toe draait![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
als ik jouw post lees verlaag ik me naar jouw niveau. Dus nee dat dringt dan niet door tot mijn stukje hersenen dat gelaak staat aan de denk kracht van jouw. Zeg maar 5%quote:Op maandag 19 juni 2006 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb ik niet al vaak genoeg laten merken dat ik geen zin heb om je te meeten?
* Alfisti met een juist geplaatste kaakslag Hugster omver kegelt.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster wang naar je toe draait![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
De nieuwe policy is heel variabel. Draai hem zo dat wat ze doen banbaar is.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
Wanneer houdt dat Hugo <-> ijsmeis gezwijmel nu eens op?
[afbeelding]
Mijn wat?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik jouw post lees verlaag ik me naar jouw niveau. Dus nee dat dringt dan niet door tot mijn stukje hersenen dat gelaak staat aan de denk kracht van jouw. Zeg maar 5%
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
Sterf.
Met pijn.
Veel.
En dan wat extra.
14.gif
[afbeelding]
En dan krijgen we die grafkloontjes van dat mens weerquote:Op maandag 19 juni 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De nieuwe policy is heel variabel. Draai hem zo dat wat ze doen banbaar is.
Je weet toch dat ik een kloontje laat bannen zodra die in de SC postquote:Op maandag 19 juni 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan krijgen we die grafkloontjes van dat mens weer
Nee dankje
[afbeelding]
Ach ja ONZ mensen behalen eer uit het nadoen van elkaars grappen. En baggeren achter de staart van de ander aan. Kon ik mn frustratie weer even kwijt. Maar ik geloof dat de rellen weer op zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongekend, jij bent een van de weinigen die post met humor in ONZ en niemand die erom lacht![]()
[afbeelding]
Oja, waarvoor dankquote:Op maandag 19 juni 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een kloontje laat bannen zodra die in de SC post
Ik wil heul geen ruzie met Ries, Ries is tofquote:Op maandag 19 juni 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je wel verdomd goed mikken, maar ik vind het een nobel streven
[afbeelding]
Ja helaas wel jaquote:Op maandag 19 juni 2006 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach ja ONZ mensen behalen eer uit het nadoen van elkaars grappen. En baggeren achter de staart van de ander aan. Kon ik mn frustratie weer even kwijt. Maar ik geloof dat de rellen weer op zijn
[afbeelding]
Nee, hij vindt dat mens waarschijnlijk gewoon zonde voor je.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wil heul geen ruzie met Ries, Ries is tof
Maar hij denkt blijkbaar anders over mij
[afbeelding]
Neeeeeequote:Op maandag 19 juni 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een kloontje laat bannen zodra die in de SC post
Dat niet............. maar ik geloof dat ik ook aardig verdrietig word van dat geklefquote:Op maandag 19 juni 2006 21:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wil heul geen ruzie met Ries, Ries is tof
Maar hij denkt blijkbaar anders over mij
[afbeelding]
Dat zeer zekerquote:Op maandag 19 juni 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat mens waarschijnlijk gewoon zonde voor je.
[afbeelding]
Hij wil mij slaan! Anne nietquote:Op maandag 19 juni 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat mens waarschijnlijk gewoon zonde voor je.
[afbeelding]
* Hugster ries een kusje geeftquote:Op maandag 19 juni 2006 21:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat niet............. maar ik geloof dat ik ook aardig verdrietig word van dat geklef
ga met Googol sparrenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil iets of iemand pijnigen
[afbeelding]
ijsmeis?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil iets of iemand pijnigen
[afbeelding]
Gaernequote:Op maandag 19 juni 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik in GC een kleftopic voor die twee maken?![]()
Is ze nu toch weer wel van jou?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:41 schreef Hugster het volgende:
Van mijn Anne blijven jullie af
[afbeelding]
Mja ach mijn problemen zijn helaas van iets structurelere aardquote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
En Sjoewe ga ff lekker op een kussen liggen rammen
Of loop naar CS een schop ruzie met wat kankerdaklozen
[afbeelding]
Whehehequote:Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is ze nu toch weer wel van jou?![]()
[afbeelding]
Linkjequote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
Ik had net m'n 2 seconds of fame
Zet uit verveling FOK! radio aan i.v.m. Xebro/Kasta, is dieChristiaan
erop, zeg ik er wat van in dat topic, zeggen ze dat ook op die radio
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gefeliciteerd ijsmeis en Hugster!
zo, kunnen ze daar verder
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De SC is minder geworden ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
ik vind hugo echt zwaar minder geworden de laatste tijd, ijsmeis heeft hem stuk gemaakt![]()
Nee het topic, zodat ik mee kan kankerenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil een linkje naar een online-live radiouitzending?
[afbeelding]
Dankje, Alexxquote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik in een gekke bui?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De SC is minder geworden ja.
Hugo is gewoon in een "gekke bui" in de SC.
En dan dieroflcopter
in mijn afwezigheid
Lipz0r
[afbeelding]
Ik in een gekke bui?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan dieroflcopter
in mijn afwezigheid
Lipz0r
[afbeelding]
Johquote:Op maandag 19 juni 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee het topic, zodat ik mee kan kankeren
het is iig klotequote:Op maandag 19 juni 2006 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan dieroflcopter
in mijn afwezigheid
Lipz0r
[afbeelding]
Ja je post zelfs dubbelquote:
Dat was net ook wel de bedoeling, lag dat er niet dik bovenop?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja je post zelfs dubbel
Maar dat geklefkanker met anne ja![]()
![]()
Doe dat lekker op MSN ofzo, je bent zo'n puike kerel. Maar nu ergert _iedereen_ zich groen en geel aan je postgedrag
[afbeelding]
Ja net ja, maar de afgelopen weken nietquote:Op maandag 19 juni 2006 21:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat was net ook wel de bedoeling, lag dat er niet dik bovenop?
[afbeelding]
Beetje Maikuuul gedrag, je als een kneus gedragen om tof gevonden te worden.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik erger me nergens aan hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 21:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
en Alfa's...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
En hou je maar ver verwijderd van vrouwen, je ziet wat het met Hugo doet. En ook van honden, je ziet wat het met Bara doet.
Ik ben enkelvoudquote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij zit te diep in Hugster z'n anus met je lippen![]()
jaloers hequote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij zit te diep in Hugster z'n anus met je lippen![]()
welke?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook nog een paar van de op de foto gezet dit weekend
ja joh neem nog een neutquote:Op maandag 19 juni 2006 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jaloers he
jo iedereen moet doen wat hij/zij wil lekker belangrijk wat de rest vind
Even niet zegquote:
ik ben blij dat ik een paar dagen kon oefenen voor de open dagquote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wou ook ff melden dat je puike pics maakt van vliegtuigen[afbeelding]
Markie, vriendjequote:Op maandag 19 juni 2006 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jaloers he
jo iedereen moet doen wat hij/zij wil lekker belangrijk wat de rest vind
quote:
Brievenbusjequote:
Puik, dankquote:Op maandag 19 juni 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
Lex:
[[url=http://aycu10.webshots.com/image/2329/1166358789398425477_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu23.webshots.com/image/1902/1223859172219168929_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu06.webshots.com/image/2485/1698926891239284126_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu06.webshots.com/image/2485/1400640711623369146_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
zo geilquote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Brievenbusje![]()
( GT Junior officieel geloof ik, bijnaam is vanwege de spleet bij de motorkap)
Maar deze had een open uitlaatsysteem en een Dukes-of-Hazzard-toeterquote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
Zo'n firebird is echt een plastic teringding met een zeer laffe v6
[afbeelding]
toet toetquote:Op maandag 19 juni 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar deze had een open uitlaatsysteem en een Dukes-of-Hazzard-toeter
Schilders
[afbeelding]
vroeger al die level codes opschrijvenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo eens in de paar jaar speel ik het weer een paar weken
Vriendquote:Op maandag 19 juni 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroeger al die level codes opschrijven![]()
ik heb eigenlijk al een tijdje weer zin in Worms (die 2d nog, 3d sucks)![]()
JA DIEquote:
Wat is een kraker?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
http://buzzybee.kratjebie(...).php?p=156860#156860
herman, dit moet je zien![]()
Oi die zat ik altijd te spelen op de 286 van de secretaresse op de zaakquote:Op maandag 19 juni 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
hoewel prince of persia natuurlijk ook een klassieker is
[afbeelding]
Zo iemadn die in een leegstaand huis woont en dan poep op de muren smeert en met koelkasten vanaf het dak naar de politie gooit. Vraag anders maar aan Sjoewe, die si links en heeft er voor geleerdquote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is een kraker?
[afbeelding]
Ah. Maar wat heeft dat te maken met vrachtwagens?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo iemadn die in een leegstaand huis woont en dan poep op de muren smeert en met koelkasten vanaf het dak naar de politie gooit. Vraag anders maar aan Sjoewe, die si links en heeft er voor geleerd
oh dan ben ik in de war met een anderequote:Op maandag 19 juni 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet
Platform(s) DOS, Mac OS
in de war met deze.quote:Day of the Tentacle is een adventure computerspel ontwikkeld door LucasArts. Het spel is in cartoon-stijl en er zit ook veel humor in. Dit spel is de opvolger van de klassieker Maniac Mansion uitgebracht op onder andere Amiga, PC, C64 en NES.
Er was op een krakersforum een topic over wat de nieuwe waterwerper van de politei zou wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah. Maar wat heeft dat te maken met vrachtwagens?
En stop eens met dat hokjesdenken
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh dan ben ik in de war met een andere![]()
-edit-
[..]
in de war met deze.
WTF!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh dan ben ik in de war met een andere![]()
-edit-
[..]
in de war met deze.
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:47 schreef BoJo het volgende:
En bij LucasArts kwam me deze ineens te binnen schieten![]()
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 19 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er was op een krakersforum een topic over wat de nieuwe waterwerper van de politei zou wordenmet daar een linkje naar BB, en de medling dat die dingen uit België of Duitsland zouden komen
![]()
![]()
wtf, je hebt smaak.quote:
en terechtquote:Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
Retro gaming liefhebbers zijn vaak wel gruwelijke Paladijnen
[afbeelding]
puur bij toeval overigens :xquote:
8 post er tussen over heel fok gezienquote:Op maandag 19 juni 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
paladijn komt ook zo mooi binnen na die post van hugo![]()
![]()
Ik vond het toen ook al niet leukquote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
ach het zijn gewoon spellen waar mee ik opgegroeit ben op de PC, en velen met mij![]()
Ik zit deze week weinig in Leeuwarden helaasquote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, als je me morgen wilt spotten, ik be de hovenier aan het uithangen niet ver van de Welkoop
Ik hoop dat ik op een zitmaaier mag racen
Well thank you.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
Retro gaming liefhebbers zijn vaak wel gruwelijke Paladijnen
[afbeelding]
preciesquote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
ach het zijn gewoon spellen waar mee ik opgegroeit ben op de PC, en velen met mij![]()
Geen pally in Diablo II?quote:
Why thank you is het dan moppie.quote:
Ik word wel nat als ik aan Bernard denk. Ik bedoel, dat is gewoon een hunk.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Why thank you is het dan moppie.
En ik heb het over mensen met allemaal van die oude consoles en nu ook nog steeds nat aan beginnen te lopen als ze gaan praten over hun Atari [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Why thank you is het dan moppie.
En ik heb het over mensen met allemaal van die oude consoles en nu ook nog steeds nat aan beginnen te lopen als ze gaan praten over hun Atari [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Of hoagie( de middelste dus eh )
Je valt in herhalingquote:
tuurlijk nietquote:Op maandag 19 juni 2006 23:01 schreef Paladijn het volgende:
als ie te ongepast is verwijder je'm maar alexxx
Daar zie ik weinig atari en oude console diggersquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen buiten men
[afbeelding]
toeval is een groot woordquote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wel weer toevallig dat jij met ranzige dingen aan komt zetten eh Paladijn.
Nee, Lipje en M5 liggen op Bed.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef ook_gek het volgende:
iedereen nog wakker?
depends, ben je weer in een knuffelbui?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef ook_gek het volgende:
iedereen nog wakker?
Dat ga je niet menenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Lipje en M5 liggen op Bed.
En junkiesietze is terug
iedereen is toch inferieur aan die 2quote:Op maandag 19 juni 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god nu Peu er wat minder komt gaat iedereen op Paladijn hakken
Sneu.
ik heb nog wat na weeën jaquote:Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
depends, ben je weer in een knuffelbui?
quote:
dan blijf ik nog even wakkerquote:
Whehe, mijn nichtje woont er precies tusseninquote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Zuid-Limburg kampt met wateroverlast
ons Muuk
whehehe lol, nee ik was even m'n life- issues aan het delen met mn huisgenootjequote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je nu pushover aan het spelen was![]()
http://www.abandonia.com/games/62/Pushoverquote:Op maandag 19 juni 2006 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
whehehe lol, nee ik was even m'n life- issues aan het delen met mn huisgenootje [afbeelding]
Maar waar kan ik dat spelletje halen dan
[afbeelding]
ik heb hem orgineel ergens op CDquote:Op maandag 19 juni 2006 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
Zoek Full Throttle eens BeauIk kan hem niet vinden.
Ik heb morgen geen tijdquote:Op maandag 19 juni 2006 23:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet nu, wil hem wel voor je rippen van CD morgen voor je ofzo![]()
Post in beide gevallen maar een weekje niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dus óf het is morgen echt een kutklotedag. Of hij is helemaal supergoed
Morgen wordt waarschijnlijk nog ergerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ja dag
Ik ga jou een beetje een plezier doenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Post in beide gevallen maar een weekje niet.
[afbeelding]
Alexxxxx2quote:Op maandag 19 juni 2006 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga jou een beetje een plezier doen
O dat zeker, maar wel een hele leuke.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:08 schreef ook_gek het volgende:
wat een gek
Hoi Hermquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
Je vergeet de "", de "
" en de "hihi
" Huug
[afbeelding]
Kuthippiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoi Herm![]()
* Hugster kruipt naast je en sabbelt op je oor![]()
[afbeelding]
Als wat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef M5 het volgende:
* heeft volgende week 'n sollicitatie gesprek
mogguh btw,
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kuthippie
En ga je nu aanstalten maken tot neuken? Want ik ben zondag al geweest, en dan is m'n kruit verschoten tot volgende weekSo don't even get started
[afbeelding]
Nee zij mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoor
Je hebt je ex weer eens opgezocht?
[afbeelding]
Service Engineer Aerospace, bij Fokker Servicesquote:
quote:Je bent verantwoordelijk voor de technische en logistieke ondersteuning van luchtvaartmaatschappijen. Je richt je op het onderhoud, reparatie, modificatie en conversie van Fokker-toestellen en in toenemende mate van andere typen vliegtuigen. Daarnaast draag je zorg voor de revisie van onderdelen & componenten en de reparatiewerkzaamheden. De technische en logistieke ondersteuning van militaire operators (van onder andere de F16-vloot en CH-47 Chinook) vallen ook onder je werkzaamheden.
Oehh, dus je wordt ook fok!crew?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Service Engineer Aerospace, bij Fokker Services
Functie omschrijving:
[..]
Klinkt leuk en gevarieerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Service Engineer Aerospace, bij Fokker Services
Functie omschrijving:
[..]
WHAHAHAHAquote:
Houd je kuthoofd dicht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHA![]()
:D:D: D:D
+P= +P=__O-
-o_ -o_-O
![]()
![]()
![]()
:D:D;d;d;d:D:D:D:D;;d!!11!111!!!!einesinsinesinesineisneineisneeROFLCOPTERD::DD:D:d;d;:D:D:!! !! ! 1!!!111!!!111!EEEEEEEEEEN!111!!!!
[afbeelding]
Past eigenlijk precies bij jou.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het echt een extreem matige en zielige "grap"
[afbeelding]
Inderdaad. Jammer alleen dat ik hem niet "maakte" en jij jezelf verlaagde tot mijn niveau. Gemiste kans dit.quote:
Ik zou het eerder aardig willen noemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer alleen dat ik hem niet "maakte" en jij jezelf verlaagde tot mijn niveau. Gemiste kans dit.
[afbeelding]
Iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:52 schreef M5 het volgende:
Zo komt dat topic teminste nog een keer vol, hoef ik niet eerst een half uur te scrollen voor ik de nieuwste posts kan lezen.
'k zal eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Maak jij een nieuwe?
[afbeelding]
Ach, als jij aardig tegen mij gaat doen zal ik daar direct wat achter gaan zoeken dus gooi het maar niet op die tour.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het eerder aardig willen noemen.
Te laat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, als jij aardig tegen mij gaat doen zal ik daar direct wat achter gaan zoeken dus gooi het maar niet op die tour.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |