Nee, sorry, ik ben het toch echt zelf.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Skaai? Ben jij het?
Ik had het over de TT.quote:
Hmmz, neh, ga ik niet heenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:39 schreef Litso het volgende:
hele zooi bandjes
Wie ??quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Skaai? Ben jij het?
Heey Lowlands is ook gezellig en knus op een boerenweiland, alleen 't is niet goedkoopquote:Op maandag 19 juni 2006 17:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar, goedkoop en knus en boerenweiland en en en nouhou
The Bipsquote:Op maandag 19 juni 2006 17:39 schreef Litso het volgende:
Bips, the Recensie Bips, the cd
Ik heb mijn dertig euro voor LL al voor opzij gelegd.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey Lowlands is ook gezellig en knus op een boerenweiland, alleen 't is niet goedkoop
Ik ben al op indorppop geweest, kun je denk ik wel een beetje met dat vergelijkenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Topdrukte op RosRock van vorig jaar.
volgens mij vergeet je een paar euro'squote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn dertig euro voor LL al voor opzij gelegd.
DPquote:Op maandag 19 juni 2006 17:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben al op indorppop geweest, kun je denk ik wel een beetje met dat vergelijken
alleen dan 2 podia en iets bekendere bands. o.a. dreadlock pussy en van katoen, en the girls uiteraard
Jep, ik betaal alleen voor het bier.quote:
Hai.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:46 schreef Misstique het volgende:
Euj.
Ik wilde al bijna de scheermesjes gaan pakken.quote:
Sorry.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna de scheermesjes gaan pakken.
ik hoef ook alleen maar bier te betalenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn dertig euro voor LL al voor opzij gelegd.
whehehquote:Op maandag 19 juni 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Topdrukte op RosRock van vorig jaar.
Chowi!!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Dan wil ik nu graag een warm welkom alsof iedereen me heel erg gemist heeft.
hee lieverdquote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
En 's ochtends wakker worden door een potje twister te spelen met wat bezoekers en bandleden.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Zul je net zien dat je in de 6 uur je favo band moet missenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep, ik betaal alleen voor het bier.
In ruil daarvoor moet ik wel 2x3 uurtjes per dag broodjes worst en beenham aan de man brengen.
das een risico ja maar het scheelt je wel 110 euro ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je in de 6 uur je favo band moet missen
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
waar is het?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
En 's ochtends wakker worden door een potje twister te spelen met wat bezoekers en bandleden.
Chowiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het voelt echt zo goed als ik vermoedde.quote:
voordat jij een minderwaardigheidscomplex krijgt:quote:Op maandag 19 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Giebeldoosje.
Wat een jeukwoordquote:Op maandag 19 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Giebeldoosje.
weet je wat pas erg is, van die vrouwen van midden 30 die al jaren niet meer uitgaan en dan weer eens met de meiden gaan stappen, niet meer gewend om alcohol te drinken dus zo dronken en dan beginnen ze te giebelenquote:
*flashback naar vroeger krijgtquote:Op maandag 19 juni 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een woord wat vergezeld moét worden met een kneepje in de wangen.
True thatquote:Op maandag 19 juni 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is een woord wat vergezeld moét worden met een kneepje in de wangen.
Idd, te erg, dat zijn pas giebeldoosjesquote:Op maandag 19 juni 2006 18:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je wat pas erg is, van die vrouwen van midden 30 die al jaren niet meer uitgaan en dan weer eens met de meiden gaan stappen, niet meer gewend om alcohol te drinken dus zo dronken en dan beginnen ze te giebelen
en griebelde ze dan ook aan haar doosje?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
*flashback naar vroeger krijgt
ik had zon tante die dat deed
ja ben je aan het werk, komen er een paar naast je lichttafel staan, "aawww mag ik asjeblieeeeeft een keer aan een knopje zitten" en dat houden ze dan de halve avond vol hequote:Op maandag 19 juni 2006 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Idd, te erg, dat zijn pas giebeldoosjes
nee dat deed men oom voor haarquote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en griebelde ze dan ook aan haar doosje?
*kusje op chow der wang geeftquote:Op maandag 19 juni 2006 18:24 schreef Chowi het volgende:
Mijn wangen zijn heel gevoelig, ik krijg al pijn als ik eraan denk dat iemand erin knijpt.
Q.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
Ik zal er niet in knijpen.
*Poke.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:24 schreef Chowi het volgende:
Mijn wangen zijn heel gevoelig, ik krijg al pijn als ik eraan denk dat iemand erin knijpt.
Goffer. Jij poket er wat af op een dag, hè?quote:
dat word rennen naar de super dusquote:Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef mcDavid het volgende:
godver, sta je shoarma te bakken, kom je erachter dat de knoflooksaus op is [afbeelding]
Zo ben ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
Goffer. Jij poket er wat af op een dag, hè?
I figured.quote:
Ik klus wel ene soort su:r:rogaat van mayo en knoflookpoede:rquote:Op maandag 19 juni 2006 18:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat word rennen naar de super dus
Hihi.quote:
Wie? Ik?quote:
doe er een beetje yogurt en echte knoflook bij en je hebt echt een heerlijk sausjequote:Op maandag 19 juni 2006 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik klus wel ene soort su:r:rogaat van mayo en knoflookpoede:r
Nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb je trouwens je massage al gehad?
Die twee ingrediënten had ik helaas niet in huis.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe er een beetje yogurt en echte knoflook bij en je hebt echt een heerlijk sausje
je bedoelt als: in de lucht?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is wel een high zonder drugs he.
Waarom nou?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is wel een high zonder drugs he.
Ook niet aan alcohol?quote:
Hoe voelt dat nou, altijd nuchter zijn?quote:
red bull met zwarte wodka, net of je cassis drinkt, je proeft totaal geen alcohol en je word er heel langzaam heeel erg dronken vanquote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alléén als je het stiekem door haar jus mengt!
kut lijkt mequote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, altijd nuchter zijn?
coeberg met 7-upquote:Op maandag 19 juni 2006 18:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
red bull met zwarte wodka, net of je cassis drinkt, je proeft totaal geen alcohol en je word er heel langzaam heeel erg dronken van
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, altijd nuchter zijn?
WKSZ.quote:
Sure.quote:
Massage-olie, taksi, kaarsen, chocola om te smelten en aardbeien. Als het even kan.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
adres graag dan ben ik er zo snel mogelijk, moet ik nog massageolie meenemen of?
Slagroom?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Massage-olie, taksi, kaarsen, chocola om te smelten en aardbeien. Als het even kan.
komt voor de bakkerquote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Massage-olie, taksi, kaarsen, chocola om te smelten en aardbeien. Als het even kan.
Tis wel ruim 3 uur reizen he?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
komt voor de bakker
nou weet ik alleen nog niet waar ik dat allemaal mee naar toe moet nemen
Dat heb ik ook van mezelf.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q..
Ik moet altijd plassen als ik je zie.
je zult mij ook nooit iets anders horen bewerenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Maar wel een toffe.
Ik had het gister nog over je.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Maar wel een toffe.
poepkleurtje hequote:Op maandag 19 juni 2006 19:20 schreef Neenetje het volgende:
Ik vind je kleur lelijk. Q.
Met c_c, omdat zij later kluizenaar wilde worden en ik een soort van Q. Viel wel mee hoe negatief het was.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:19 schreef Q. het volgende:
Tof. Met wie en waarom? En HOE negatief was het?
Niets is zo goed voor een goed humeur als achter je reet aan gezeten worden om je werk af te krijgen.quote:
Ik ook, maar als ik er iets van zeg krijg ik weer die FOK!Homo tag van yvonne. Dan maar zo.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:20 schreef Neenetje het volgende:
Ik vind je kleur lelijk. Q.
Wat is het verschil tussen die twee? Is er verschil?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Met c_c, omdat zij later kluizenaar wilde worden en ik een soort van Q. Viel wel mee hoe negatief het was.
Jij hebt geen baard.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die twee? Is er verschil?
Hey lief, heb jij die ene foto nog van mij? Die ik toen had gestuurd?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niets is zo goed voor een goed humeur als achter je reet aan gezeten worden om je werk af te krijgen.
Nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik dan wel ff weten met wie ik samen op dat lijstje sta?
mooie topic killquote:Op maandag 19 juni 2006 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergeet de loopstok.
[..]
Is strikt geheim. Enzo.
wat een ramp zegquote:Op maandag 19 juni 2006 20:28 schreef JDude het volgende:
Zit je net rustig 5 minuten, word je alweer uitgenodigd voor het terras.
Vooruit dan máár.
Pierre est very gay.quote:
Bekend probleem. Kut hitte.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:04 schreef Litso het volgende:
Nog steeds brak. Klote slaapgebrek.
dat in combi met hitte is idd slecht voor je slaap, i knowquote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf gewoon te lang achter de pc hangen
En vitaminegebrek.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat in combi met hitte is idd slecht voor je slaap, i know
Zo'n laptop naast je bed is ook niet goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf gewoon te lang achter de pc hangen
Bijna goedquote:Op maandag 19 juni 2006 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n laptop naast je bed is ook niet goed.![]()
Gebruik linux. Of MacOSquote:
freebsdquote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik gebruik win XP, linux (dabian) en freeBSD, en het heeft allemaal zen voor en nadelen
mja heb ik maandje geleden maar eens geinstaleerd maar ben er nog een beetje mee aan het worstelenquote:
Al het begin is moeilijk, dat weet ik ook nog wel. Ik heb zo'n book ergens op een beurs gekocht, weet niet meer hoe die heet. Maar daar had ik best veel aanquote:Op maandag 19 juni 2006 21:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja heb ik maandje geleden maar eens geinstaleerd maar ben er nog een beetje mee aan het worstelen
heb nu een stapel uitgeprinte pdf,jes naast men andere pc liggenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk, dat weet ik ook nog wel. Ik heb zo'n book ergens op een beurs gekocht, weet niet meer hoe die heet. Maar daar had ik best veel aan
Vroeger waren er geen pdfjesquote:Op maandag 19 juni 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb nu een stapel uitgeprinte pdf,jes naast men andere pc liggen
BBSquote:Op maandag 19 juni 2006 22:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ook geen printers, dus dat scheelt
graag gedaanquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
Puicke [DIG]-topickill, heeren.
momentje, mijn vrouw is nog even met de nintendo ds bezigquote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef Chowi het volgende:
NEUKEN?
Ieuw. Het idee alleen al.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef Chowi het volgende:
NEUKEN?
Noem jij masturberen bij een vrouw zó?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
momentje, mijn vrouw is nog even met de nintendo ds bezig
Nee, dan bier!quote:
Sorry, Bizz was eerder!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef Chowi het volgende:
NEUKEN?
dacht ik tochquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef rompompom het volgende:
Puicke [DIG]-topickill, heeren.
neequote:
Okay.quote:
pr0n?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef Litso het volgende:
Zo, even wat vitamines naar binnen gewerkt.
Nu maar eens een filmpje kijken.
Dat is een stuk beter! Bier is er altijd voor je, liegt niet tegen je en is nooit ongesteld.quote:
Tip, stoor niemand die met teris bezig isquote:
Je bedoelt Tetris?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip, stoor niemand die met teris bezig is
tetrisquote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Tetris?
Zo nee, waar de fuck heb je het over.
straks fuckenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Tetris?
Zo nee, waar de fuck heb je het over.
geen sex voor jou dusquote:Op maandag 19 juni 2006 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip, stoor niemand die met teris bezig is
als ze boven de 200 lijnen komt welquote:
quote:
Onzinnig... twee keer hetzelfde bericht quoten.quote:
daarom zitten we ook in [onz]quote:Op maandag 19 juni 2006 23:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Onzinnig... twee keer hetzelfde bericht quoten.
En daarvoor ben je ook een irritante newbie.quote:
ach, gezien er geen grens is wanneer je newbie af bent zal ik er altijd wel 1 blijvenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En daarvoor ben je ook een irritante newbie.
Tuurlijk, wat dom van me...
Zelfs danny is nog een newbiequote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, gezien er geen grens is wanneer je newbie af bent zal ik er altijd wel 1 blijven
Q. Tof.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Tiek. Bier.
helloquote:Op maandag 19 juni 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
don't mention the obviousquote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
Seks.
Truste. Ik volg je voorbeeld.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens richting bed of zo. Morgen weer een dag.
*kuch*quote:
Lees effe terug in die multiquote:Op maandag 19 juni 2006 23:19 schreef JDude het volgende:
Wedergekeerd.
*Meldt.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Nah, als het moet.
Zit je nou op c_c te azen? Dan ga ik er wel met Bizz vandoor heurquote:Op maandag 19 juni 2006 23:20 schreef rompompom het volgende:
*kuch*
Døne. De bedoeling is nog altijd "Jawel". Tenzij ik het te druk heb met stage dan, maar daar ga ik niet vanuit. Wie komt er nog meer van dit briljante kliekje?quote:Lees effe terug in die multi
Jaja, ik ben aan het nadenken over tijden en plekken enzo, rustig aan. En. Wat is er besproken? Hm? Hm? ik moet m'n nieuwsgierigheid 's aflerenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
Lees effe terug in die multi
Ik hou het in gedachte. Wij moeten immers ook nog koffie drinken *wink wink*quote:
Ware woorden, deerne.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou het in gedachte. Wij moeten immers ook nog koffie drinken *wink wink*
Gheyl.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zit je nou op c_c te azen? Dan ga ik er wel met Bizz vandoor heur![]()
.
Spijtig genoeg niet, neen. Stagelopen tot vijf uur en 's avonds met een groep vrinden in Breda afgesproken.quote:
Dat sowieso.quote:
Dan zal ik zelf de middag met rpp door moeten zien te komenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niet, neen. Stagelopen tot vijf uur en 's avonds met een groep vrinden in Breda afgesproken.
Nu nog kruisjes op je tepels tapen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*trekt alle haren uit haar hoofd
Ik bel je wel, dan ben ik toch een beetje bij jequote:Op maandag 19 juni 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zal ik zelf de middag met rpp door moeten zien te komen.
Oeh!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik bel je wel, dan ben ik toch een beetje bij je.
Die opmerking over die multi was aan mij gericht.quote:
SO!??!?!?!?!?!?! ik verbaas me over het feit dat ik niet in die multi zatquote:Op maandag 19 juni 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Die opmerking over die multi was aan mij gericht.
Ik ben er ook bij hoor!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zal ik zelf de middag met rpp door moeten zien te komen.
Daar was je wel bij, dooschquote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
SO!??!?!?!?!?!?! ik verbaas me over het feit dat ik niet in die multi zat.
Ik heb 'm zelf doorgelezen, in het begin zat je er ook bij.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
MSN.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:47 schreef ehqo het volgende:
Wat is multi voor jargon?
BeFtaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:47 schreef ehqo het volgende:
Wat is multi voor jargon?
*Rpp in wangetjes knijpt.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het enthousiasme stráált er werkelijk vanaf zeg!
Dat had ik me meer zorgen om Rpp gemaakt!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh zeker wel.. als er 'bijt' had gestaan mocht je je zorgen gaan maken.
Nergens voor nodig..quote:Op maandag 19 juni 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat had ik me meer zorgen om Rpp gemaakt!
Je weet beter.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het enthousiasme stráált er werkelijk vanaf zeg!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zo hard bijt ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wel als er bloed uit zijn tepeltjes komt!
*vijl pakt..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met jouw scherpe tandjes hoef je ook niet eens zo hard te bijten!
nou zeg!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja en idd jij zat er niet bij, Haha enzo.
Doei.
Uiteraard..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent weer je intilligente zelf?
ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal..
En dan je ondertussen achter je rug om uitlachen..
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal..
En dan je ondertussen achter je rug om uitlachen..
Hoi.quote:
Wat lief van jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoi.
*Bier aangeeft.
*-Beer-'s mond open doet
*Bloedhete bitterbal in -Beer-'s mond stopt.
*lacht.
Verstandig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:55 schreef -Beer- het volgende:
[..]
* -Beer- ook maar pilsje ter verkoeling pakt.][/me]
Ik heb zelfquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Verstandig.
Niet aan de BeFvoorraad komen he.. die is voor noodgevallen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb zelf, ik heb zelfs extra speciaal voor jou
![]()
![]()
geloof me je weet niet waar je aan begintquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb zelf, ik heb zelfs extra speciaal voor jou
![]()
![]()
Ik ben nieuw hier in dit topicquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me je weet niet waar je aan begint
O zit het zo, laat maar dan hé. Even goede vriendenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]je bent amper oud genoeg om bier te kopen...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef -Beer- het volgende:
[..]
O zit het zo, laat maar dan hé. Even goede vrienden![]()
Gathering of the clones...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef teletubbie_ het volgende:
hallo
Meestal begint dat met typen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:02 schreef teletubbie_ het volgende:
hoe kun je op een bericht reageren ?
Hmm.. meteen in een reeks beginnen waar newbies uitgetest worden, nergens anders posten, met een komma een zin eindigen..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:05 schreef teletubbie_ het volgende:
Ik bedoel is een wet venstertje,
Hoi Janetjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. meteen in een reeks beginnen waar newbies uitgetest worden, nergens anders posten, met een komma een zin eindigen..
Hoi Brian.
Ik had het op msn met je net over kloons, als het niet mijn bedoeling was om geraden te worden had ik hem wel een paar weken in de kast laten liggenquote:
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. meteen in een reeks beginnen waar newbies uitgetest worden, nergens anders posten, met een komma een zin eindigen..
Hoi Brian.
Ahuh..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:09 schreef teletubbie_ het volgende:
[..]
Ik had het op msn met je net over kloons, als het niet mijn bedoeling was om geraden te worden had ik hem wel een paar weken in de kast laten liggen
Jij bent goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoi Brian.
Oh ja, ik ben geweldig, fantastisch absoluut amazing..quote:
Wat is de bonus als je nú bestelt en met creditcard betaalt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben geweldig, fantastisch absoluut amazing..
Toch Bob?
Ja Tracy, en ze is nieuw en vernieuwd, wie wil deze nou niet in huis hebben?!
Ze houdt wel 3 hele minuten d'r bek dicht..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is de bonus als je nú bestelt en met creditcard betaalt?
Oh, ik hoopte op een bijpassende stofzuiger.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze houdt wel 3 hele minuten d'r bek dicht..
Die zit helaas niet in het standaard pakket.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een bijpassende stofzuiger.
de kuisheidsgordel wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die zit helaas niet in het standaard pakket.
Ook niet door de Witte Prins op Het Knappe Paard?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Standaard en niet verwijderbare accesoire....
Die maakt misschien een kansje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook niet door de Witte Prins op Het Knappe Paard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |