dus?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:54 schreef Gluckskafer het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/173575
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik kan mij niet herinneren toestemming gegeven te hebben voor het gebruiken van die fotoshop in een topic?
Ja, want het gros van sugababes draait daar totaal niet om, en al helemaal niet die verkiezingquote:Ja inderdaad, ookal kan ik het wel als humor zien, het laat zien dat sommigen een beetje aandachttrekkerig zijn..
Ze noemen ons slechte verliezers daar!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]wtf? Hij is zelfs al op sugababes langsgeweest?
eigenlijk wel tof!
ja man, wat báál ik er van dat ik die wedstrijd niet gewonnen heb!quote:oke het is wel lullig dat ze hun verlies niet toegeven..
oh, zit ik hier even in mijn eentje credit te eisen voor die fotoshop, terwijl jij er ook aan meegeholpen hebt!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:04 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is Miss Baksel degene die verloren heeft: haar reputatie....
Maar jij had de uitstekende finishing touch!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, zit ik hier even in mijn eentje credit te eisen voor die fotoshop, terwijl jij er ook aan meegeholpen hebt!
Nou, wat zeiken ze dan!quote:ik ken sarah al vanaf de 3e en ze heeft dit echt verdiend
Fireworks is ook een hobby van me.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Oh en mcDavid, je hebt schijnbaar geen leven, je hebt namelijk 10 minuten aan een plaatje bewerken besteed
quote:Sommige mensen zijn nu eenmaal geschapen met een laag sociaal inzicht en een aanleg voor haatdragende daden.
Dat wil overigens niet zeggen dat de photoshopkwaliteiten er onder lijden, die zijn goed te noemen.
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
McDavid, ze geven je zelfs een complimentje!
[..]
Maar WEL goede Photoshop kwaliteiten he!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
haatdragend? sociaal?
niet eens over nagedacht toen ik die maakte joh
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
McDavid, ze geven je zelfs een complimentje!
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Heb jij dat prachtige plaatje gemaakt, mcdavid?
spuit 11quote:Op maandag 19 juni 2006 19:16 schreef DaMart het volgende:
McDavid, wat doe je? je post op hun forum!
quote:
Inderdaad, ik heb altijd al met een roze bikini op de foto gewildquote:Zulke dingen heb je altijd waar jaloerse mensen zijn!
eensch..quote:Op maandag 19 juni 2006 20:27 schreef Gloeidoos het volgende:
Tering wat een humorloze en iq-loze mensen op dat sugababes forum.
jaar of 15 gok ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:52 schreef nanalune het volgende:
[..]
eensch.... dat was het eerste wat in mij opkwam.. wasde gemiddelde leeftijd daar?
quote:Ik vind ut wel lol
Maar eerlijk is eerlijk FOK heeft niet gewonnen en daar moet ze zich maar bij neerleggen!
Mens, ga toch koken.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:25 schreef marleenhoofd- het volgende:
hoezo heeft fok verloren, waarmee dan?
fok kan toch niet meedoen met de missugababes verkiezing:S?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |