Nee, sorry, ik ben het toch echt zelf.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Skaai? Ben jij het?
Ik had het over de TT.quote:
Hmmz, neh, ga ik niet heenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:39 schreef Litso het volgende:
hele zooi bandjes
Wie ??quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Skaai? Ben jij het?
Heey Lowlands is ook gezellig en knus op een boerenweiland, alleen 't is niet goedkoopquote:Op maandag 19 juni 2006 17:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar, goedkoop en knus en boerenweiland en en en nouhou
The Bipsquote:Op maandag 19 juni 2006 17:39 schreef Litso het volgende:
Bips, the Recensie Bips, the cd
Ik heb mijn dertig euro voor LL al voor opzij gelegd.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey Lowlands is ook gezellig en knus op een boerenweiland, alleen 't is niet goedkoop
Ik ben al op indorppop geweest, kun je denk ik wel een beetje met dat vergelijkenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Topdrukte op RosRock van vorig jaar.
volgens mij vergeet je een paar euro'squote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn dertig euro voor LL al voor opzij gelegd.
DPquote:Op maandag 19 juni 2006 17:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben al op indorppop geweest, kun je denk ik wel een beetje met dat vergelijken
alleen dan 2 podia en iets bekendere bands. o.a. dreadlock pussy en van katoen, en the girls uiteraard
Jep, ik betaal alleen voor het bier.quote:
Hai.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:46 schreef Misstique het volgende:
Euj.
Ik wilde al bijna de scheermesjes gaan pakken.quote:
Sorry.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna de scheermesjes gaan pakken.
ik hoef ook alleen maar bier te betalenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mijn dertig euro voor LL al voor opzij gelegd.
whehehquote:Op maandag 19 juni 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Topdrukte op RosRock van vorig jaar.
Chowi!!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Dan wil ik nu graag een warm welkom alsof iedereen me heel erg gemist heeft.
hee lieverdquote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
En 's ochtends wakker worden door een potje twister te spelen met wat bezoekers en bandleden.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Zul je net zien dat je in de 6 uur je favo band moet missenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep, ik betaal alleen voor het bier.
In ruil daarvoor moet ik wel 2x3 uurtjes per dag broodjes worst en beenham aan de man brengen.
das een risico ja maar het scheelt je wel 110 euro ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je in de 6 uur je favo band moet missen
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
waar is het?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
En 's ochtends wakker worden door een potje twister te spelen met wat bezoekers en bandleden.
Chowiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 19 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het voelt echt zo goed als ik vermoedde.quote:
voordat jij een minderwaardigheidscomplex krijgt:quote:Op maandag 19 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Giebeldoosje.
Wat een jeukwoordquote:Op maandag 19 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Giebeldoosje.
weet je wat pas erg is, van die vrouwen van midden 30 die al jaren niet meer uitgaan en dan weer eens met de meiden gaan stappen, niet meer gewend om alcohol te drinken dus zo dronken en dan beginnen ze te giebelenquote:
*flashback naar vroeger krijgtquote:Op maandag 19 juni 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een woord wat vergezeld moét worden met een kneepje in de wangen.
True thatquote:Op maandag 19 juni 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is een woord wat vergezeld moét worden met een kneepje in de wangen.
Idd, te erg, dat zijn pas giebeldoosjesquote:Op maandag 19 juni 2006 18:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je wat pas erg is, van die vrouwen van midden 30 die al jaren niet meer uitgaan en dan weer eens met de meiden gaan stappen, niet meer gewend om alcohol te drinken dus zo dronken en dan beginnen ze te giebelen
en griebelde ze dan ook aan haar doosje?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
*flashback naar vroeger krijgt
ik had zon tante die dat deed
ja ben je aan het werk, komen er een paar naast je lichttafel staan, "aawww mag ik asjeblieeeeeft een keer aan een knopje zitten" en dat houden ze dan de halve avond vol hequote:Op maandag 19 juni 2006 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Idd, te erg, dat zijn pas giebeldoosjes
nee dat deed men oom voor haarquote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en griebelde ze dan ook aan haar doosje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |