Naja, ik kan het wel hebben, ik heb het meteen aan mijn collega's uitgelegd, en die moesten ook wel lachen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:22 schreef Grumpey het volgende:
hahaha, oh, niet grappig natuurlijk![]()
douche je warm of koud? meestal douche ik behoorlijk koud, en hoe warmer ik douche hoe meer last i kvan zweten achteraf krijg. Maar goed, het is wel een beetje eigen huis en tuin-wetenschap
O nee, ja dan valt het wel mee...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
Overigens is nonstop niet helemaal waar; ze doen er tussen de 30 en 60 uur over, en daar zit meestal wel een half uurtje slaap bij, geloof ik.![]()
Normaal zit er ook ruim 2 uur tussen bij mij alleen was ik pas gisteren erg laat thuis maar wilde ik toch een stuk lopen. Voortaan maar niet meer doen dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef Scighera het volgende:
@Black-Hole
yep:P 2 uur ertussen is idd een must
Das dus nu het gekke. Ik had GEEN hoge hart frequentie. Is gewoon niet boven de 170 geweest, en dat is gewoon laag voor een interval training. Ook het herstel ging erg vlot, op de ademhaling na.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef Scighera het volgende:
...
@456
het probleem is niet de temperatuur geloof me. Ik heb vorige week een 33k gelopen met 30 graden, een bike-run 85-18 met 34 graden (41+ in de zon): geen enkel probleem.
maar gister....was slechts 27 graden. dus dat viel mee, maar de door de hoge luchtvochtigheid was het gigantisch zwaar voor oa de hartspier (hartslagen lag ook te hoog en was na afloop met moeite omlaag te krijgen)
...
Kun je idd beter een paar crackers eten of een heel klein beetje avond eten, en dan pas echt afeten als je thuis komt. Krijg je ook meteen je koolhydraten binnen de 2 uur na inspanning binnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Normaal zit er ook ruim 2 uur tussen bij mij alleen was ik pas gisteren erg laat thuis maar wilde ik toch een stuk lopen. Voortaan maar niet meer doen dus![]()
Ik drink alleen maar nadat ik gelopen hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef 456 het volgende:
Kun je idd beter een paar crackers eten of een heel klein beetje avond eten, en dan pas echt afeten als je thuis komt. Krijg je ook meteen je koolhydraten binnen de 2 uur na inspanning binnen.
Mwa niet noodzakelijk natuurlijk. Maar als je echt een enorme inspanning hebt geleverd, en je veel koolhydraten kwijt bent, worden deze het gemakkelijkst binnen de 2 uur na de inspanning weer aangevuld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar nadat ik gelopen heb![]()
Loop altijd 's avonds namelijk. Is dat echt noodzakelijk om wat te eten na het lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |