Nicole kijkt alsof ze sowieso maar heel weinig begrijpt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef brando het volgende:
[..]
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.
- Nicole? Die heeft de opdracht niet goed begrepen(als het "angst" was)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De foto's van Bre, Coryn en Nik vind ik het mooist deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In de mode-wereld ben je al snel een plus-size modelquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik dacht dat Diane het plus size model was? Maar die is toch ontzettend slank op die foto's van de volgende aflevering?
Zo te zien welquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
enne: zijn de foto's nu in het modellenhuis gemaakt?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Betreffende de hier bovenstaande spoilers: (dus geen winnares in de spoiler oid)
vind ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:40 schreef LeBeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eensch
Vooral die laatste zin.
lekker zo met die spoilers
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje: wie hebben de spoilers nog niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees ze ook, maar dan staat er iets on-interessantsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die van mij kun je wel lezen hoor. Die van Vivi trouwens ook
Aankomende maandag zal het aflevering 4 zijn, vandaag was de herhaling van aflevering 2. Er zijn al twee mensen uit: Ashley (aflevering 2) en Ebony (aflevering 3).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hé een nieuw seizoen gekat en gekit
Kan iemand me even bij brengen?
Hoeveelste aflevering is dit? Zijn er al mensen uit?
Voor model is ze ongeschikt idd, maar ik vind haar wel een leuk wijffie.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef Jerruh het volgende:
ik vind kim eigenlijk best wel enorm lelijk.
geen enkele foto van haar kan mij in ieder geval imponeren...
nahquote:Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor model is ze ongeschikt idd, maar ik vind haar wel een leuk wijffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |