Is al opgelost was niet zo heul veul te laat!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
En heb je nu een probleem of is dat al opgelost
Lijk je op je klas/schoolgenoten?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als er nu een IP ban volgt dan kan niemand op mn school meer op Fok!![]()
dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 19 juni 2006 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als er nu een IP ban volgt dan kan niemand op mn school meer op Fok!![]()
Wat denk jequote:
en vergeet de zelfrebootende computer nietquote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is al opgelost was niet zo heul veul te laat!
En heb ik pas om 2 uur
Ik heb wel van het weekend mijn vinger verbrand aan het vet in de snackfabriek en gooide nog even koffie over mezelf nadat ik hier was gekomen zónder TomTom.
wordt het wel lekker rustigquote:
Ik heb vrijdag ook een heel bekertje sjokomelk in me t-shirt proberen te gooienquote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is al opgelost was niet zo heul veul te laat!
En heb ik pas om 2 uur
Ik heb wel van het weekend mijn vinger verbrand aan het vet in de snackfabriek en gooide nog even koffie over mezelf nadat ik hier was gekomen zónder TomTom.
best wel lang, of je moet tieten hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelang duurt t trouwens voordat je wordt geaccepteerd hier, ik heb nog geen ontgroening gehad
Dan is dat dus niet zoeen probleemquote:Op maandag 19 juni 2006 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat denk jede ICT sector is 1 pot nat
Och ja die was ik al vergetenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en vergeet de zelfrebootende computer niet
BorstSpieren telt dat?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
best wel lang, of je moet tieten hebben![]()
Wat zij zegtquote:Op maandag 19 juni 2006 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oooh! is dat hier de redequote:Op maandag 19 juni 2006 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je wordt hier niet geaccepteerd, alleen getolereerdquote:Op maandag 19 juni 2006 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelang duurt t trouwens voordat je wordt geaccepteerd hier, ik heb nog geen ontgroening gehad
volgens mij nietquote:
ik ben je extern geheugenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je wordt hier niet geaccepteerd, alleen getolereerd
wat dacht je dan?quote:
dat je niet teleurgesteld wordt dadelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |