Waar lees jij dit?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ze doen nu andersom ze pesten hun weg van het leger
Dat is altijd zo. Ik ben even de link met het leger kwijt. Wat vind je dat met dit onderzoek zou moeten gebeuren?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Densondanks helpt het om een vinger aan de pols te houden. Bij een samenleving al helemaal. Overwaakzaam zijn is niet goed, maar alles begattaliseren is ook een gevaarlijke hobby.
ik ben het helemaal met je eens hoor dat het pesten van allochtonen niet door de beugel kan. In het leger kunnen ze zat allochtonen gebruiken.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zie ik niet bij de OP staan
als mensen er misbruik van maken dat zijn er uitzonderingen daarvoor
Maar vergeet niet. Allochtonen in de marine hebben ze nu nodig.
ik weet het en ik vind het ook prima als ze met die lui ouwehoeren in hun eigen privé tijd, dus als ze hun diensten in het kader van hun functie bij Defensie hebben vervuld voor die dag, maar in vredesnaam, trek die onzin niet door naar de werkvloerquote:Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef dontcare het volgende:
[..]
Schrik niet maar in het leger hebben ze zelf rabbie's , imman's en dominees in dienst , sterker nog ze hebben zelfs een rang![]()
of beperkingen, zeker niet bij de krijgsmacht.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
maar vrijheid houdt niet in dat er geen regels zijn.
waarom zouden ze ze nodig hebben? onze krijgsmacht bestaat uit ca. 70.000 man en we zenden maximaal 3000-4000 man tegelijkertijd uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zie ik niet bij de OP staan
als mensen er misbruik van maken dat zijn er uitzonderingen daarvoor
Maar vergeet niet. Allochtonen in de marine hebben ze nu nodig.
ik niet, het is een traditie, net als de hippocrates-eed bij artsen (ook al paar duizend jaar oud).quote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet vervangen te worden, maar ik vind het an sich al vreemd dat God voorkomt in de eed van het leger. Even los van de vraag of dat een Christelijke of Islamitische God is.
dit was vorige jaar nog op het nieuws gekomenquote:
ik wil je vertrouwen niet teveel beschadigen, maar hart van nederland op die campingzender is geen 'nieuws'quote:Op maandag 19 juni 2006 09:54 schreef Meki het volgende:
[..]
dit was vorige jaar nog op het nieuws gekomen
Landmacht zoekt allochtonen voor het legerquote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom zouden ze ze nodig hebben? onze krijgsmacht bestaat uit ca. 70.000 man en we zenden maximaal 3000-4000 man tegelijkertijd uit.
bron voor je wijsheden?
Och, het is maar net welk bakje je pakt. Ik denk dat je het praktische effect ervan overschat.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet het en ik vind het ook prima als ze met die lui ouwehoeren in hun eigen privé tijd, dus als ze hun diensten in het kader van hun functie bij Defensie hebben vervuld voor die dag, maar in vredesnaam, trek die onzin niet door naar de werkvloer
eten mensen geen varkensvlees, da's prima, zorg dan als defensie dat er ook gewoon een ander soort vlees is en een vegetarisch advies, maar in vredesnaam ga niet mee met die onzin van halal en koosjer; die tijd kun je echt niet vrijmaken als je met je bataljon onder vuur ligt en de manschappen moeten dan ook eten, zo hinder je echt de efficiency van je krijgsmacht en daarom moet het ook gewoon niet gedaan worden in algemeen, anders schept het steeds meer een precedent.
nederland is in dit soort dingen altijd haantje de voorste, maar in vredesnaam denk nou eens na
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wil je vertrouwen niet teveel beschadigen, maar hart van nederland op die campingzender is geen 'nieuws'
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Landmacht zoekt allochtonen voor het leger
In het Nederlandse leger zijn vooral vrouwen en allochtonen ondervertegenwoordigd. Dat zegt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger.
17 november 2005
Jongeren krijgen in het leger een baangarantie als ze zelf hun mbo-opleiding kiezen. Het leger zoekt 3000 nieuwe rekruten voor het komend studiejaar. Speciaal om vmbo'ers te trekken, gaan militairen op deze scholen langs als gastdocent. Leerlingen bezoeken op schoolreis de opleidingen van de landmacht.
zeg ze zoeken allochtonenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]jij hebt echt enorme plaat voor je kop of niet; zoeken is niet hetzelfde als nodig hebben, heb je enig idee hoeveel eisen de politiek stelt aan de samenstelling van de krijgsmacht? daar hoort niet alleen een groot % vrouwen bij, maar ook allochtonen; dat heeft niks met aantallen te maken, maar met politieke motieven.
Geweldig idee, nog meer segregatie. Vreten wat de pot schaft, tenzij je een religie aanhangt. Apartheid FTWquote:Defensie heeft eerder maatregelen bekendgemaakt om de positie van allochtonen binnen de krijgsmacht te verbeteren. Zij erkent feestdagen van joden, hindoes en moslims en verstrekt kosjere en halal-maaltijden.
ik mag hopen van niet; vegetariër zijn kan ik nog respect voor hebben, maar veganisme is gewoon schadelijk voor je lichaam en het is gebaseerd op de grootste onzin die er is.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef MouseOver het volgende:
Zijn er eigenlijk vegamaaltijden in het leger?
vertaal dat even vanuit het bullshittiaans naar het Nederlands s.v.p.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg ze zoeken allochtonen
dus jou wou bron en die heb ik voor je![]()
Neequote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Och, het is maar net welk bakje je pakt. Ik denk dat je het praktische effect ervan overschat.
Zijn er eigenlijk vegamaaltijden in het leger?
Ik doelde ook op vegetariers. Veganisten hebben imho niet echt veel te zoeken in het leger.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet; vegetariër zijn kan ik nog respect voor hebben, maar veganisme is gewoon schadelijk voor je lichaam en het is gebaseerd op de grootste onzin die er is.
Dat is dan weer wel lompquote:Op maandag 19 juni 2006 09:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee![]()
dat moet je zelf maar bij elkaar rapen, maar zijn geen samengestelde maaltijden.
Inderdaad !quote:Op maandag 19 juni 2006 09:26 schreef MouseOver het volgende:
Als je de lijn doortrekt kom je juist meer in de richting van "turken zijn kut, behalve ali uit onze compagnie, die is juist weer ok."
dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geweldig idee, nog meer segregatie. Vreten wat de pot schaft, tenzij je een religie aanhangt. Apartheid FTW
onze dames en heren in de krijgsmacht snappen, dat segregatie geen eenheid oplevert.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vraag me overigens af wat de oorzaak van deze afkeer is. Wordt niet echt duidelijk door dit onderzoek.
Wat een raar beeld heb jij van allochtonen in het leger. Een vriend van me zit bij de Landmacht en daar zijn echt geen enorm segregatie- of cultuur-problemen hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onze dames en heren in de krijgsmacht snappen, dat segregatie geen eenheid oplevert.
ben benieuwd trouwens wanneer (niet of) het eerste geval van een vrouwelijke soldaat (o.i.d.) die een mannelijke niet wil saluteren of een hand geven in de media komt; dan gaan er echt koppen rollenvan hen die dit niet zien als religieuze vrijheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |