abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38994267
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Meki het volgende:

[..]
ze doen nu andersom ze pesten hun weg van het leger
Waar lees jij dit?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 19 juni 2006 @ 09:51:40 #52
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38994272
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Densondanks helpt het om een vinger aan de pols te houden. Bij een samenleving al helemaal. Overwaakzaam zijn is niet goed, maar alles begattaliseren is ook een gevaarlijke hobby.
Dat is altijd zo. Ik ben even de link met het leger kwijt. Wat vind je dat met dit onderzoek zou moeten gebeuren?
Vampire Romance O+
pi_38994279
quote:

[..]

dat zie ik niet bij de OP staan
als mensen er misbruik van maken dat zijn er uitzonderingen daarvoor

Maar vergeet niet. Allochtonen in de marine hebben ze nu nodig.
ik ben het helemaal met je eens hoor dat het pesten van allochtonen niet door de beugel kan. In het leger kunnen ze zat allochtonen gebruiken.
In de bouw ook, maar daar vind je ook weinig allochtonen om dezelfde reden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 19 juni 2006 @ 09:52:13 #54
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994281
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef dontcare het volgende:

[..]

Schrik niet maar in het leger hebben ze zelf rabbie's , imman's en dominees in dienst , sterker nog ze hebben zelfs een rang
ik weet het en ik vind het ook prima als ze met die lui ouwehoeren in hun eigen privé tijd, dus als ze hun diensten in het kader van hun functie bij Defensie hebben vervuld voor die dag, maar in vredesnaam, trek die onzin niet door naar de werkvloer

eten mensen geen varkensvlees, da's prima, zorg dan als defensie dat er ook gewoon een ander soort vlees is en een vegetarisch advies, maar in vredesnaam ga niet mee met die onzin van halal en koosjer; die tijd kun je echt niet vrijmaken als je met je bataljon onder vuur ligt en de manschappen moeten dan ook eten, zo hinder je echt de efficiency van je krijgsmacht en daarom moet het ook gewoon niet gedaan worden in algemeen, anders schept het steeds meer een precedent.

nederland is in dit soort dingen altijd haantje de voorste, maar in vredesnaam denk nou eens na
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 19 juni 2006 @ 09:52:41 #55
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994285
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

maar vrijheid houdt niet in dat er geen regels zijn.
of beperkingen, zeker niet bij de krijgsmacht.
  maandag 19 juni 2006 @ 09:53:44 #56
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994319
quote:

[..]

dat zie ik niet bij de OP staan
als mensen er misbruik van maken dat zijn er uitzonderingen daarvoor

Maar vergeet niet. Allochtonen in de marine hebben ze nu nodig.
waarom zouden ze ze nodig hebben? onze krijgsmacht bestaat uit ca. 70.000 man en we zenden maximaal 3000-4000 man tegelijkertijd uit.

bron voor je wijsheden?
  maandag 19 juni 2006 @ 09:54:35 #57
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994338
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Van mij hoeft dat niet vervangen te worden, maar ik vind het an sich al vreemd dat God voorkomt in de eed van het leger. Even los van de vraag of dat een Christelijke of Islamitische God is.
ik niet, het is een traditie, net als de hippocrates-eed bij artsen (ook al paar duizend jaar oud).
pi_38994339
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Waar lees jij dit?
dit was vorige jaar nog op het nieuws gekomen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 19 juni 2006 @ 09:55:36 #59
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994366
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:54 schreef Meki het volgende:

[..]

dit was vorige jaar nog op het nieuws gekomen
ik wil je vertrouwen niet teveel beschadigen, maar hart van nederland op die campingzender is geen 'nieuws'
pi_38994371
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

waarom zouden ze ze nodig hebben? onze krijgsmacht bestaat uit ca. 70.000 man en we zenden maximaal 3000-4000 man tegelijkertijd uit.

bron voor je wijsheden?
Landmacht zoekt allochtonen voor het leger
In het Nederlandse leger zijn vooral vrouwen en allochtonen ondervertegenwoordigd. Dat zegt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger.

17 november 2005

Jongeren krijgen in het leger een baangarantie als ze zelf hun mbo-opleiding kiezen. Het leger zoekt 3000 nieuwe rekruten voor het komend studiejaar. Speciaal om vmbo'ers te trekken, gaan militairen op deze scholen langs als gastdocent. Leerlingen bezoeken op schoolreis de opleidingen van de landmacht.
  maandag 19 juni 2006 @ 09:56:02 #61
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38994375
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik weet het en ik vind het ook prima als ze met die lui ouwehoeren in hun eigen privé tijd, dus als ze hun diensten in het kader van hun functie bij Defensie hebben vervuld voor die dag, maar in vredesnaam, trek die onzin niet door naar de werkvloer

eten mensen geen varkensvlees, da's prima, zorg dan als defensie dat er ook gewoon een ander soort vlees is en een vegetarisch advies, maar in vredesnaam ga niet mee met die onzin van halal en koosjer; die tijd kun je echt niet vrijmaken als je met je bataljon onder vuur ligt en de manschappen moeten dan ook eten, zo hinder je echt de efficiency van je krijgsmacht en daarom moet het ook gewoon niet gedaan worden in algemeen, anders schept het steeds meer een precedent.

nederland is in dit soort dingen altijd haantje de voorste, maar in vredesnaam denk nou eens na
Och, het is maar net welk bakje je pakt. Ik denk dat je het praktische effect ervan overschat.

Zijn er eigenlijk vegamaaltijden in het leger?
Vampire Romance O+
pi_38994383
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik wil je vertrouwen niet teveel beschadigen, maar hart van nederland op die campingzender is geen 'nieuws'
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  maandag 19 juni 2006 @ 09:57:18 #63
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994398
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Landmacht zoekt allochtonen voor het leger
In het Nederlandse leger zijn vooral vrouwen en allochtonen ondervertegenwoordigd. Dat zegt Herman de Kievith van Ecabo, de bemiddelaar tussen opleidingen en het leger.

17 november 2005

Jongeren krijgen in het leger een baangarantie als ze zelf hun mbo-opleiding kiezen. Het leger zoekt 3000 nieuwe rekruten voor het komend studiejaar. Speciaal om vmbo'ers te trekken, gaan militairen op deze scholen langs als gastdocent. Leerlingen bezoeken op schoolreis de opleidingen van de landmacht.
jij hebt echt enorme plaat voor je kop of niet; zoeken is niet hetzelfde als nodig hebben, heb je enig idee hoeveel eisen de politiek stelt aan de samenstelling van de krijgsmacht? daar hoort niet alleen een groot % vrouwen bij, maar ook allochtonen; dat heeft niks met aantallen te maken, maar met politieke motieven.
pi_38994418
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:57 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jij hebt echt enorme plaat voor je kop of niet; zoeken is niet hetzelfde als nodig hebben, heb je enig idee hoeveel eisen de politiek stelt aan de samenstelling van de krijgsmacht? daar hoort niet alleen een groot % vrouwen bij, maar ook allochtonen; dat heeft niks met aantallen te maken, maar met politieke motieven.
zeg ze zoeken allochtonen
dus jou wou bron en die heb ik voor je
pi_38994421
quote:
Defensie heeft eerder maatregelen bekendgemaakt om de positie van allochtonen binnen de krijgsmacht te verbeteren. Zij erkent feestdagen van joden, hindoes en moslims en verstrekt kosjere en halal-maaltijden.
Geweldig idee, nog meer segregatie. Vreten wat de pot schaft, tenzij je een religie aanhangt. Apartheid FTW
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 19 juni 2006 @ 09:58:50 #66
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994424
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef MouseOver het volgende:

ik mag hopen van niet; vegetariër zijn kan ik nog respect voor hebben, maar veganisme is gewoon schadelijk voor je lichaam en het is gebaseerd op de grootste onzin die er is.
  maandag 19 juni 2006 @ 09:59:41 #67
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994440
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef Meki het volgende:

[..]

zeg ze zoeken allochtonen
dus jou wou bron en die heb ik voor je
vertaal dat even vanuit het bullshittiaans naar het Nederlands s.v.p.
pi_38994443
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Och, het is maar net welk bakje je pakt. Ik denk dat je het praktische effect ervan overschat.

Nee

dat moet je zelf maar bij elkaar rapen, maar zijn geen samengestelde maaltijden.
pi_38994454
Ik vind dit onderzoek niet verrassend. Allochtonen zijn nu niet populair, tuurlijk niet, dat is ook logisch. Door alles wat er gebeurd is in het nieuws is de gemiddelde Nederlandse burger "bang" geworden. We zijn "bang" dat ons mooie tolerante Nederland zijn eigen graf graaft met zijn eigen tolerantie. Op een dag worden wij bevolkt door mensen die Nederland willen veranderen. Daar zijn wij bang voor. De allochtoon draagt dat imago. Ik vind het dan weer grappig dat sommige allochtone groeperingen gaan lopen mekkeren in plaats van hun imago grondig te veranderen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 19 juni 2006 @ 10:01:14 #70
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38994473
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik mag hopen van niet; vegetariër zijn kan ik nog respect voor hebben, maar veganisme is gewoon schadelijk voor je lichaam en het is gebaseerd op de grootste onzin die er is.
Ik doelde ook op vegetariers. Veganisten hebben imho niet echt veel te zoeken in het leger.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Nee

dat moet je zelf maar bij elkaar rapen, maar zijn geen samengestelde maaltijden.
Dat is dan weer wel lomp
Vampire Romance O+
  maandag 19 juni 2006 @ 10:01:31 #71
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38994476
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:26 schreef MouseOver het volgende:

Als je de lijn doortrekt kom je juist meer in de richting van "turken zijn kut, behalve ali uit onze compagnie, die is juist weer ok."
Inderdaad !

(en Meki, die is ook okay, maar de rest is zooooo sleeeecht)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_38994481
Ik vraag me overigens af wat de oorzaak van deze afkeer is. Wordt niet echt duidelijk door dit onderzoek.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 19 juni 2006 @ 10:01:47 #73
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994483
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Geweldig idee, nog meer segregatie. Vreten wat de pot schaft, tenzij je een religie aanhangt. Apartheid FTW
dat bedoel ik.

al dat geneuzel om allochtonen maar op hun gemak te laten voelen werkt gewoon segregatie in de hand, maar dat geldt ook voor al die andere onzin die de Nederlandse overheid propageert, met bijvoorbeeld folders die geheel in het Arabisch of Turks verkrijgbaar zijn; je leert gvd maar Nederlands ja, de wet is ook alleen in het Nederlands en daar moet je je ook aan houden, of je nou Nederlands spreekt of niet.
  maandag 19 juni 2006 @ 10:03:58 #74
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38994520
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vraag me overigens af wat de oorzaak van deze afkeer is. Wordt niet echt duidelijk door dit onderzoek.
onze dames en heren in de krijgsmacht snappen, dat segregatie geen eenheid oplevert.

ben benieuwd trouwens wanneer (niet of) het eerste geval van een vrouwelijke soldaat (o.i.d.) die een mannelijke niet wil saluteren of een hand geven in de media komt; dan gaan er echt koppen rollen van hen die dit niet zien als religieuze vrijheid
  maandag 19 juni 2006 @ 10:06:22 #75
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_38994565
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:03 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

onze dames en heren in de krijgsmacht snappen, dat segregatie geen eenheid oplevert.

ben benieuwd trouwens wanneer (niet of) het eerste geval van een vrouwelijke soldaat (o.i.d.) die een mannelijke niet wil saluteren of een hand geven in de media komt; dan gaan er echt koppen rollen van hen die dit niet zien als religieuze vrijheid
Wat een raar beeld heb jij van allochtonen in het leger. Een vriend van me zit bij de Landmacht en daar zijn echt geen enorm segregatie- of cultuur-problemen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')