Van Chopin?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
9e Symfonie
Ik noem maar wat. Dit vind ik zó vreselijk zoet dat mijn tanden spontaan uit mijn gezicht beginnen te vallen als ik het hoor. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:43 schreef Twanstra het volgende:
Antonín Dvorák-Symphony No.9 in Em, Op.95 'From the New World'
Super mooi.
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
9e Symfonie
Neen, de 9e van Mahler!quote:
Ja!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:43 schreef Twanstra het volgende:
Antonín Dvorák-Symphony No.9 in Em, Op.95 'From the New World'
Super mooi.
Goed plan, ga ik vanmiddag even doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je net begint is het mss wel een idee om wat 'best of' dingen te downlo... kopen, dan kun je er op die manier achter komen wat je mooi vindt.
Wat bedoel je met lastig? Lastig luisteren, of lastig te spelen of zo?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:01 schreef menesis het volgende:
Nocturnes van Chopin
Die maanlicht sonate van beethoven, maar dan wel het hele stuk he! (niet alleen dat slome stukje aan het begin)
En Erik Satie - je te veux vind ik ook wel mooi maar lastig.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef menesis het volgende:
Het is een beetje een gedoe met je vingerzetting. Maar als je het eenmaal hebt uitgezicht moet hij wel te doen zijn alleen zover was ik nog niet gekomen (ben er vorige week aan begonnen)
edit:
ow w8: is het om te luisteren of om te spelen?![]()
Een concert is altijd beter dan een cd.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!ik ben er wel eens heen geweest! Ik wist niet dat het kon, maar in het echt is hij nog mooier dan op cd
Tuurlijk, maar dit was echt ontstellend veel beterquote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Een concert is altijd beter dan een cd.
Naar welk orkest en dirigent was je heen?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was echt ontstellend veel beter
Noord Nederlands Orkest in de oosterpoortquote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Naar welk orkest en dirigent was je heen?
En van wie heb je de cd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |