Nee hij veegde een stoute Duitse meneer in het gezicht, zodat de slagkracht en het opportunisme van die meneer flink afnam en later zelfs diezelfde boze meneer een staaf TNT in z'n reet duwde.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:12 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hij verloste de Russen van de dictatuur van de tsaren. Om zo zelf de positie van de tsaar in te kunnen nemen als dictator. Zoiets bedoel je?
Als het niveau te hoog is voor je, dan ben je vrij om te vertrekken hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
Dit gaat toch nergens over? Als je wilt beweren dat Stalin vergelijkbaar is met welke willekeurige mens dan ook, dan is daar vast wel ruimte voor in een ander, eigen topic. Bush zou ik overigens wel stalinistische trekjes toe willen schrijven, hoor, maar over 't geheel genomen zijn ze niet vergelijkbaar, en leven wij hier in een democratie, is het hier beter leven dan in Iran, is Noord-Korea een rotland om in te leven, heb ik drie keer 'leven' gebruikt in evenzoveel bijzinnen en gaat het nu echt werkelijk nergens over.
Oef. Nu gaat het inderdaad helemaal nergens meer over...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar met name de hoge piefen rondom Hitler zijn verantwoordelijk voor al die ellende. Niet op de man spelen.
Een paar jaar eerde deelde hij Polen nog eerlijk met diezelfde Duitse meneer...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:15 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee hij veegde een stoute Duitse meneer in het gezicht, zodat de slagkracht en het opportunisme van die meneer flink afnam en later zelfs diezelfde boze meneer een staaf TNT in z'n reet duwde.
Het niveau is niet te hoog, het is bedroevend en het vervuilt dit topic. Daarnaast is het natuurlijk niet gemeend, maar slechts bedoelt om interessant te doen. Fine, maar dat zou wat mij betreft dus wel in een ander topic kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als het niveau te hoog is voor je, dan ben je vrij om te vertrekken hoor.
Wat is het verschil met Bush en zijn ziekelijke drang om die valse democratie en verwerpelijke kapitalisme op te leggen aan anderen? Weg met dat zwijn!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een paar jaar eerde deelde hij Polen nog eerlijk met diezelfde Duitse meneer...
Nee, we zijn beter af in een wereld geregeerd door dictators...
Waarom zou het niet gemeend zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 15:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het niveau is niet te hoog, het is bedroevend en het vervuilt dit topic. Daarnaast is het natuurlijk niet gemeend, maar slechts bedoelt om interessant te doen. Fine, maar dat zou wat mij betreft dus wel in een ander topic kunnen.
Hee, misschien moet jij het eens hoogstpersoonlijk proberen in Iran en/of Noord Korea. Als je met hangende pootjes terugkomt voeren we deze discussie opnieuw.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als het niveau te hoog is voor je, dan ben je vrij om te vertrekken hoor.
En waar het wel of niet goed leven is, is persoonlijk.
Waarom zou ik met hangende pootjes terugkomen? Het is er lekker warm en je wordt niet geconfronteerd met onnodig naakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hee, misschien moet jij het eens hoogstpersoonlijk proberen in Iran en/of Noord Korea. Als je met hangende pootjes terugkomt voeren we deze discussie opnieuw.
Hoezo een ongelofelijke discussiequote:Op maandag 19 juni 2006 15:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat is dit een ongelofelijke discussie geworden.. Ik ga even met open mond aan de zijlijn staan toekijken.
waaorm kijk je uberhaupt naar die brainwash zenders.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef KingSjra het volgende:
Als mensen ingaan op "onzinnige reacties" word zo'n forum snel vuil en onoverzichtelijk!
Maar even terug naar het verhaal: CNN, RTLnieuws e.d. melden niets over een gestarte proef.
nee de proef is nog niet gestart, er gaan geruchten dat ze er 1 zouden starten, daar is men het niet zo mee eens (mits die over japans grondgebied vliegt)quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef KingSjra het volgende:
Als mensen ingaan op "onzinnige reacties" word zo'n forum snel vuil en onoverzichtelijk!
Maar even terug naar het verhaal: CNN, RTLnieuws e.d. melden niets over een gestarte proef.
Moet je dan van prisonplanet en dat soort onzin je info krijgen??quote:Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waaorm kijk je uberhaupt naar die brainwash zenders.
Nu ga ik toch in op deze reactie! Ik laat me niet brainwashen o.i.d. ik geloof in een ideaal! En noem mij dan ook maar een zender op waar ik de lancering kan zien van die raket!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waaorm kijk je uberhaupt naar die brainwash zenders.
je kunt geloven wat je wilt maat, maar we worden allemaal genaaid, het is een dubelle realiteit.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef KingSjra het volgende:
[..]
Nu ga ik toch in op deze reactie! Ik laat me niet brainwashen o.i.d. ik geloof in een ideaal! En noem mij dan ook maar een zender op waar ik de lancering kan zien van die raket!
Misschien hangt er wel een UAV boven zodat we live kunnen kijken via de schotelquote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef sp3c het volgende:
hij is nog helemaal niet gelanceerd en zelfs als dat wel zo is denk ik niet dat daar veel camera crews bij zullen zijn ... maar misschien heeft de staatstelevisie van de volksrepubliek 1 van zijn 2 camera's beschikbaar
op wie wil jij dat die raket knaltquote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef sp3c het volgende:
hij is nog helemaal niet gelanceerd en zelfs als dat wel zo is denk ik niet dat daar veel camera crews bij zullen zijn ... maar misschien heeft de staatstelevisie van de volksrepubliek 1 van zijn 2 camera's beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |