Die havenfoto is erg mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:42 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn foto's van gister avond! Met die haven foto nog de politie op me dak gehad wat we daar wel niet aan het fotograferen waren.... nou very simple... de zonsondergang. maar gelukkig was er niks aan het handje... ik stond er immers met me handleiding van me camera hehe
wat voor camera gebruik je eigenlijk?quote:
Canon EOS 350Dquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
wat voor camera gebruik je eigenlijk?
Ik weet het niet, maar door die plant en het beeldje vind ik het nogal druk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef BadRabbit het volgende:
Vandaag deze foto gemaakt van onze hond met m'n nieuwe aanwinst (Nikon D70s)
[afbeelding]
Ik ben ook nog geen ster in fotografie dus tips en krittiek e.d. zijn altijd welkom hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar door die plant en het beeldje vind ik het nogal druk.![]()
Ik weet ook niet voor van fotograferen, maar ik beoordeel het gewoon op m'n eigen smaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:47 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen ster in fotografie dus tips en krittiek e.d. zijn altijd welkom hoorIk vond het wel leuk dat de hond naast het beeldje lag alsof het zijn maatje was
![]()
Jammer van de mensen... volgende keer bij het hekje van de brug gaan staanquote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
Net terug van Friesland Vaart, voor de fotograaf was dit vast tof. Een enkele die ik gemaakt heb, lekker standaard kiekje met A345.
[afbeelding]
Ik stond al midden op het terras.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jammer van de mensen... volgende keer bij het hekje van de brug gaan staan
img-tags gebruiken.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:58 schreef DennisP het volgende:
Oeps sorry ik dacht dat je de foto te zien zou krijgen....foutje
1 |
Applausquote:
Mooi momentquote:Op zondag 2 juli 2006 19:18 schreef DennisP het volgende:
[afbeelding]
Hier nog eentje ,...heb de smaak nu te pakken!!!
Ik heb het geprobeerd, maar dat paard wou niet meewerken, eigenwijs beest.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef snakelady het volgende:
Bij de onderste is de lucht prchtig alleen jammer van de bosjes op de achtergrond, misschien de volgende keer meer naar links en wat lager.
Helaas luisteren die beesten voor geen meter! Ik moet zeggen dat ik het al knap vond dat ik die beesten naar mij toe kreeg. Deze foto was dan ook een toevalstreffer. Misschien dat ik vanavond nog een keertje terug ga met suikerklontjesquote:Op maandag 3 juli 2006 08:09 schreef Yoni het volgende:
De bosjes zijn op zich wel leuk juist vind ik. Alleen had het paard eigenlijk zijn hoofd iets meer omhoog moeten hebben, zodat zijn kin niet overloopt in een bosje. Maar ja, paarden luisteren zo slecht he naar dat soort aanwijzingen
meer een vakantiefoto.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef Xebrozius het volgende:
met een simpel 2 megapixel toestelletje...
klik voor foto
Opgelost!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
@Maddy_K verklein je foto eens naar 550 pixels breedt, anders komen de mods je martellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |