Die havenfoto is erg mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:42 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn foto's van gister avond! Met die haven foto nog de politie op me dak gehad wat we daar wel niet aan het fotograferen waren.... nou very simple... de zonsondergang. maar gelukkig was er niks aan het handje... ik stond er immers met me handleiding van me camera hehe
wat voor camera gebruik je eigenlijk?quote:
Canon EOS 350Dquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
wat voor camera gebruik je eigenlijk?
Ik weet het niet, maar door die plant en het beeldje vind ik het nogal druk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef BadRabbit het volgende:
Vandaag deze foto gemaakt van onze hond met m'n nieuwe aanwinst (Nikon D70s)
[afbeelding]
Ik ben ook nog geen ster in fotografie dus tips en krittiek e.d. zijn altijd welkom hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar door die plant en het beeldje vind ik het nogal druk.![]()
Ik weet ook niet voor van fotograferen, maar ik beoordeel het gewoon op m'n eigen smaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:47 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen ster in fotografie dus tips en krittiek e.d. zijn altijd welkom hoorIk vond het wel leuk dat de hond naast het beeldje lag alsof het zijn maatje was
![]()
Jammer van de mensen... volgende keer bij het hekje van de brug gaan staanquote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
Net terug van Friesland Vaart, voor de fotograaf was dit vast tof. Een enkele die ik gemaakt heb, lekker standaard kiekje met A345.
[afbeelding]
Ik stond al midden op het terras.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jammer van de mensen... volgende keer bij het hekje van de brug gaan staan
img-tags gebruiken.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:58 schreef DennisP het volgende:
Oeps sorry ik dacht dat je de foto te zien zou krijgen....foutje
1 |
Applausquote:
Mooi momentquote:Op zondag 2 juli 2006 19:18 schreef DennisP het volgende:
[afbeelding]
Hier nog eentje ,...heb de smaak nu te pakken!!!
Ik heb het geprobeerd, maar dat paard wou niet meewerken, eigenwijs beest.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef snakelady het volgende:
Bij de onderste is de lucht prchtig alleen jammer van de bosjes op de achtergrond, misschien de volgende keer meer naar links en wat lager.
Helaas luisteren die beesten voor geen meter! Ik moet zeggen dat ik het al knap vond dat ik die beesten naar mij toe kreeg. Deze foto was dan ook een toevalstreffer. Misschien dat ik vanavond nog een keertje terug ga met suikerklontjesquote:Op maandag 3 juli 2006 08:09 schreef Yoni het volgende:
De bosjes zijn op zich wel leuk juist vind ik. Alleen had het paard eigenlijk zijn hoofd iets meer omhoog moeten hebben, zodat zijn kin niet overloopt in een bosje. Maar ja, paarden luisteren zo slecht he naar dat soort aanwijzingen
meer een vakantiefoto.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef Xebrozius het volgende:
met een simpel 2 megapixel toestelletje...
klik voor foto
Opgelost!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
@Maddy_K verklein je foto eens naar 550 pixels breedt, anders komen de mods je martellen..
Wel leuk? Ik vind em hartstikke goed!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:28 schreef Degro het volgende:
Hoi,
Deze heb ik weleswaar niet vandaag gemaakt maar ik vond um wel leuk:
[afbeelding]
Wist ff niet waar ik um het best neer kon zetten. Daarom hier maar.
Groet,
Degro
Netjesquote:
ja die zijn niet scherp inderdaad, maarja, verder vind ik de sfeer wel goed geluktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NetjesJe zou alleen ff die vogels weg moeten clonen
Dan zou-ie nog beter zijn
Okee, maffe kleuren van het water, mooi.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef izkander het volgende:
[..]
in het geheel niet, alleen horizon 0.2 graden rechtgetrokken.
ik merkte eerder al met een vriend op dat het water een beetje groen/blauw was, algen denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, maffe kleuren van het water, mooi.
Met welk toestel maak jij je foto's? Met een Sony toevallig?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:44 schreef izkander het volgende:
[..]
ik merkte eerder al met een vriend op dat het water een beetje groen/blauw was, algen denk ik
Trouwens, voor diegenen die de rest van de serie willen zien
http://jammerjoh.xs4all.nl/pics3/scheveningen/
Beetje met polarfilter zitten spelen ook enzo![]()
Canon EOS 350Dquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:15 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Met welk toestel maak jij je foto's? Met een Sony toevallig?
De foto-n00b zegt ook ff wat:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:39 schreef Tin-Tin het volgende:
Niet helemaal vandaag, maar tijdens mijn vakantie genomen. Deze foto is uit de polders rond Amersfoort.
[[url=http://www.mergemind.com/fok/20060704-1-thumb.jpg]afbeelding][/url]
Klik op de foto voor de vergroting.
info voor de geïnteresseerde:
camera: D70s Nikon
focuslengte: 300 mm
diafragma: F9
sluitertijd: 1/400 sec
Volgens mij zijn beide vogels niet scherp. Vooral niet voor een D70...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:22 schreef WurM het volgende:
[..]
De foto-n00b zegt ook ff wat:
Jammer dat de vogel waarvan je het gezicht kan zien er niet zo scherp op staat![]()
hij is wat donkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef DennisP het volgende:
Deze foto heb ik genomen bij het strand van Hoek van Holland.
ik vond hem wel aardig, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik hoor graar wat er goed en wat er fout is aan deze foto.
[afbeelding]
Nikkon D50, Nikkor 18-55
Om het wat minder donker te maken had je misschien ook nog even kunnen tegenflitsen, dan staat de persoon er duidelijker op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef DennisP het volgende:
Deze foto heb ik genomen bij het strand van Hoek van Holland.
ik vond hem wel aardig, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik hoor graar wat er goed en wat er fout is aan deze foto.
[afbeelding]
Nikkon D50, Nikkor 18-55
wat zaten we toen lekker te kankeren dat het koud was hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:15 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Deze foto heb ik vorig jaar winter gemaakt vanuit mijn slaapkamerraam. Zwart/wit foto, Ilford HP4 en zelf ontwikkelt in mijn dokaatje. Was een probeersel maar is wel lekker om te zien met deze hitte.
gewoon een vakantiefoto. Niks bijzonders. Sorry!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef Degro het volgende:
Ok ik probeer er nog eentje:
[afbeelding]
verbeterpunten hoor ik graag![]()
die laatste vind ik erg leuk. die eerste twee niet echt. maar ik ben geen bloemen fanquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Esto het volgende:
Van gister:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een leuke vakantiefoto is het inderdaad...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef Degro het volgende:
Ok ik probeer er nog eentje:
[afbeelding]
verbeterpunten hoor ik graag![]()
Thanksquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die laatste vind ik erg leuk. die eerste twee niet echt. maar ik ben geen bloemen fan
enkel jammer dat het kraantje niet in zijn geheel scherp is!
Dat was mijn eerste indruk ook, maar ik vind het erg leuk dat de aandacht wordt gericht op de druppel. Precies op het goede moment geschoten, imo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
enkel jammer dat het kraantje niet in zijn geheel scherp is!
580 max.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef Yoni het volgende:
MotionMan, resize je plaatjes effies. Hij is te groot (550 pixels max)
Jammer dat hij scheef staat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef Faux het volgende:
[[url=http://faux.nl/personal/ck_be02_575.jpg]afbeelding][/url]
Jeuhj. Foto.
Je moet niet op de root van je site kijken http://jammerjoh.xs4all.nl/ want dan krijg ik gelijk een virusmelding om mijn oren...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:44 schreef izkander het volgende:
[..]
ik merkte eerder al met een vriend op dat het water een beetje groen/blauw was, algen denk ik
Trouwens, voor diegenen die de rest van de serie willen zien
http://jammerjoh.xs4all.nl/pics3/scheveningen/
Beetje met polarfilter zitten spelen ook enzo![]()
Mag ik ff zeggen dat je flink vooruit gaat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Esto het volgende:
Van gister:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank uquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Mag ik ff zeggen dat je flink vooruit gaat?![]()
Je foto's zijn al veel minder aan de donkere kant en al veel scherper dan in het begin.(deze mag ook nog iets lichter, misschien ligt het aan je scherm?)
De kraan is idd leuk....jammer van de scherpte, maar als je hem nog eens doet, krijg je een dikke voldoende van me![]()
Tof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef Faux het volgende:
Goed punt. Nu niet meer.
3 vind ik erg leuk, maar als je um een volgende keer maakt kan je proberen een groter diafragma te nemen, dan wordt de achtergrpnd onscherp en dan komt de kat wat meer 'los' denk dat nog leuker zou zijn..quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:34 schreef Londemanmp het volgende:
Mijn bijdrage :
( de foto's zijn klikbaar )
Graag hoor ik jullie mening
jah, waarmee die hele 550 px breedte eigelijk wel overboord magquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef Londemanmp het volgende:
Ze zijn ook +/- 2 MB per foto, en komen vanaf een webserver.
Toelichten waarom is netjes, er even wat aan doen zou nog fijner zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef Londemanmp het volgende:
Ze zijn ook +/- 2 MB per foto, en komen vanaf een webserver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |