LOL... Wel meer, maar ik heb alleen de zogenaamde kanshebbers genomen... en zelfs daar zal niet iedereen het over eens zijn. Maar ik vond 10 keuzes wel genoegquote:Op maandag 19 juni 2006 01:12 schreef Monidique het volgende:
Ik mis Saoedi-Arabië.
Dat was mijn 1e keusquote:Op maandag 19 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb ook op Brazilië gestemd. Als ik nou 2x mocht stemmen was mijn 2e keus Frankrijk geweest![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb ook op Brazilië gestemd. Als ik nou 2x mocht stemmen was mijn 2e keus Frankrijk geweest![]()
idd, portugal]quote:Op maandag 19 juni 2006 04:06 schreef Joeriii het volgende:
Portugal.
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Italie, daar heb ik als het erop aan komt niks mee.
Hmmm... dat is wel héél erg een open deur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
wat hebben de Duitsers jullie toch misdaan!!![]()
Heb je die kop van Kahn gezien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ok: als je nooit geschiedenisboekjes had gelezen, had je dan ook een hekel aan Duitsers?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:17 schreef DrDentz het volgende:
sympatieke kop
Je had moeten vragen wat de Duitsers ons de laatste 25 jaar hebben aangedaan. Dan moet ik je het antwoord idd verschuldigd blijven. Helaas stopt de geschiedenis niet in 1981maar is er daarvoor ook nog iets gebeurd. Het meest voor de hand liggende is nog steeds 1974 natuurlijk, maar ik weet zeker dat voor een aantal mensen ook nog meespeelt dat die aardige Oosterburen toch verantwoordelijk waren voor de enige twee wereldoorlogen die er tot nu toe zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ok: als je nooit geschiedenisboekjes had gelezen, had je dan ook een hekel aan Duitsers?
Same here.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef Hrvat het volgende:
Holland.
Ben die oranjegekte al beu, nog voor 't WK begon!
Na een nederlaag tegen Nederland in de 8e finalequote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
Portugal uiteraard. Ik wil C. Ronaldo zien huilen![]()
Portugal
Hoezo? Brazilië speelt zeer treurig. Duitsland speelt nog best mooi, zeker voor Duitse begrippenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik wou dat ik opnieuw mocht stemmen. Dan zou het zeker Duitsland worden.
Ik gun Brazilie het totaal niet, maar als de finale Brazilie tegen Duitsland is, dan toch maar Brazilie
Dat is waar, maar aangezien ik zeer zwaar tégen Duitsland ben, maakt me dat niet uit. En ze hebben vaak genoeg met zeer slecht voetbal wel gewonnen of zijn ver gekomen. Dus dat ze nu een keer (tegen tot nu toe matige landen) wel redelijk aanvallend spelen, boeit me dan weinig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoezo? Brazilië speelt zeer treurig. Duitsland speelt nog best mooi, zeker voor Duitse begrippen.
Ik denk dat ze dan juist hun leven gebeterd hebben, wat ik wel weer erg positief vind. Wat mij betreft mogen ze wel in de finale komen, alwaar Nederland ze van de mat veegt. Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar aangezien ik zeer zwaar tégen Duitsland ben, maakt me dat niet uit. En ze hebben vaak genoeg met zeer slecht voetbal wel gewonnen of zijn ver gekomen. Dus dat ze nu een keer (tegen tot nu toe matige landen) wel redelijk aanvallend spelen, boeit me dan weinig.
Je zult toch echt wat duidelijker in je antwoord moeten zijn! Er zijn nu 3 verschillende dingen die je ermee kunt bedoelen:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:57 schreef DrDentz het volgende:
lol.. de Duitsers verantwoordelijk voor de Eerste Wereldoorlog, wat een onzin
Dat gaat komen tegen Nederlandquote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
Portugal uiteraard. Ik wil C. Ronaldo zien huilen![]()
Portugal
Lekker neerbuigend joh...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef DrDentz het volgende:
ik kraak je niet af joh, je bent in ieder geval lekker educatief bezig [bronnen zoeken enzo] zo tussen het voetballen door.. onthoud je beter dan uit een schoolboek!
vraag het anders maar een keer aan je meester
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Aequabilitas het volgende:
Eigenlijk gun ik geen ander land dan NL de wereldtitel![]()
dat jij nou zo'n hunk bentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker neerbuigend joh...
Ik heb je fotoboek even bekeken, maareh...
echt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef Nega het volgende:
Lijkt me duidelijk, Duitsland, pure haat.
Frankrijk is ook eng ja. Mogen samen met Duitsland en Italie snel naar huis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt?
als ik op vakantie was vroeger en ik kampeerde waren het juist de leukste op de camping. toen ik ouder werd en verveeld in mijn hotelzwembad lag het toevallig ook weer de duitser (innen) waren die voor vertier en afleiding zorgden. nu ik nog ouder ben ga ik lekker in september een weekje duitsland snuiven omdat mijn half-surinaamse vriendin, dus voor de helft een duitse pa heb.
frankrijk moet opzouten! enge gasten op het wereldtoneel als je de boeken goed leest.
Dat zijn mijn nummer 1 en 2 ook. Maar er zijn er nog veel meer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef MrMoon het volgende:
Moeilijke keuze.. Duitsland of Brazilië...
mja ik kan dus niet kiezen en ik kan maar 1 keer stemmenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn nummer 1 en 2 ook. Maar er zijn er nog veel meer.
Hee hee!quote:
Haha, wordt het niet eens tijd dat je Oranje wordt dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Aequabilitas het volgende:
Eigenlijk gun ik geen ander land dan NL de wereldtitel![]()
Het is gewoon standaard dat Nederland anti Duitsland is, als het om voetbal gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vind Frankrijk echt tegenvallen dus heb daarvoor gekozen.
Waarom stemmen er zoveel mensen anti Duitsland?
Kbedoel zo slecht spelen ze niet.
Nee, omdat ze altijd kut spelen in de grote wedstrijden tegen veel leuker voetballende landen en dan toch winnen in de laatste minuten met loopgravenvoetbal of penalties..quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het is gewoon standaard dat Nederland anti Duitsland is, als het om voetbal gaat.![]()
Dat is al jaren zo, vast omdat we door ze zijn verslagen in één of andere finale.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef DrDentz het volgende:
ik kraak je niet af joh, je bent in ieder geval lekker educatief bezig [bronnen zoeken enzo] zo tussen het voetballen door.. onthoud je beter dan uit een schoolboek!
vraag het anders maar een keer aan je meester
Het mag dan een andere discussie zijn maar dit is te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Je had moeten vragen wat de Duitsers ons de laatste 25 jaar hebben aangedaan. Dan moet ik je het antwoord idd verschuldigd blijven. Helaas stopt de geschiedenis niet in 1981maar is er daarvoor ook nog iets gebeurd. Het meest voor de hand liggende is nog steeds 1974 natuurlijk, maar ik weet zeker dat voor een aantal mensen ook nog meespeelt dat die aardige Oosterburen toch verantwoordelijk waren voor de enige twee wereldoorlogen die er tot nu toe zijn geweest.
Dus vragen wat ze ons hebben 'aangedaan' is niet echt een goedgekozen vraag. En als ik het zelf niet persoonlijk heb meegemaakt, wil dat niet zeggen dat het me niet boeit natuurlijk.
Dit is niet het juiste topic, maar anders zou ik nog wel een boompje met je willen opzetten over of het land Duitsland, dat twee keer een W.O. is begonnen en heeft verloren, 'uberhaupt' nog wel had mogen bestaan eigenlijk.
Maar zoals gezegd is dat weer een heel andere discussie.
Je mag zeggen wat je wiltquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zeg gebrek aan kennis en goedkope retoriek.
Voor het eerst in 30 jaar ofzo..quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Mwah ik vind ze toch wel overtuigend voetballen nu.
Dat zijn denk ik de mensen die een hekel hebben aan alle Oranje-gekte hier. Woonden ze in een ander land met fanatieke supporters, dan zouden ze tegen dat land zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat bijna 1 op de 10 stemmers zelfs op NL stemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |