Hmmm... dat is wel héél erg een open deur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
wat hebben de Duitsers jullie toch misdaan!!![]()
Heb je die kop van Kahn gezien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ok: als je nooit geschiedenisboekjes had gelezen, had je dan ook een hekel aan Duitsers?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:17 schreef DrDentz het volgende:
sympatieke kop
Je had moeten vragen wat de Duitsers ons de laatste 25 jaar hebben aangedaan. Dan moet ik je het antwoord idd verschuldigd blijven. Helaas stopt de geschiedenis niet in 1981maar is er daarvoor ook nog iets gebeurd. Het meest voor de hand liggende is nog steeds 1974 natuurlijk, maar ik weet zeker dat voor een aantal mensen ook nog meespeelt dat die aardige Oosterburen toch verantwoordelijk waren voor de enige twee wereldoorlogen die er tot nu toe zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ok: als je nooit geschiedenisboekjes had gelezen, had je dan ook een hekel aan Duitsers?
Same here.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef Hrvat het volgende:
Holland.
Ben die oranjegekte al beu, nog voor 't WK begon!
Na een nederlaag tegen Nederland in de 8e finalequote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
Portugal uiteraard. Ik wil C. Ronaldo zien huilen![]()
Portugal
Hoezo? Brazilië speelt zeer treurig. Duitsland speelt nog best mooi, zeker voor Duitse begrippenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik wou dat ik opnieuw mocht stemmen. Dan zou het zeker Duitsland worden.
Ik gun Brazilie het totaal niet, maar als de finale Brazilie tegen Duitsland is, dan toch maar Brazilie
Dat is waar, maar aangezien ik zeer zwaar tégen Duitsland ben, maakt me dat niet uit. En ze hebben vaak genoeg met zeer slecht voetbal wel gewonnen of zijn ver gekomen. Dus dat ze nu een keer (tegen tot nu toe matige landen) wel redelijk aanvallend spelen, boeit me dan weinig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoezo? Brazilië speelt zeer treurig. Duitsland speelt nog best mooi, zeker voor Duitse begrippen.
Ik denk dat ze dan juist hun leven gebeterd hebben, wat ik wel weer erg positief vind. Wat mij betreft mogen ze wel in de finale komen, alwaar Nederland ze van de mat veegt. Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar aangezien ik zeer zwaar tégen Duitsland ben, maakt me dat niet uit. En ze hebben vaak genoeg met zeer slecht voetbal wel gewonnen of zijn ver gekomen. Dus dat ze nu een keer (tegen tot nu toe matige landen) wel redelijk aanvallend spelen, boeit me dan weinig.
Je zult toch echt wat duidelijker in je antwoord moeten zijn! Er zijn nu 3 verschillende dingen die je ermee kunt bedoelen:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:57 schreef DrDentz het volgende:
lol.. de Duitsers verantwoordelijk voor de Eerste Wereldoorlog, wat een onzin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |