Doe ik zelf wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:23 schreef ivosnivo het volgende:
Afijn, met triceps extensions met kabeltje, moet je dan je armen verder omhoog laten komen als horizontaal? Omdat je dan een grotere bewegingsbaan maakt?
ik doe al de hele tijd tijdens de tentamens ongv om de 2 dage, soms elke dag 2-3 setjes van 5 closegrip pullups, 't gaat vlot en ik denk dat ik er al 10 kan uitpersenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:59 schreef LedZep het volgende:
Basher Sloper is weer bezig hoor.
In ieder geval, supinated chins zijn gewoon über voor je biceps en lats. Als je ze geregeld doet ga je gewoon uit je tshirt knappen
Dat ligt aan je lenigheid, maar afijn, het is niet bepaald de bedoeling om zover naar voren te zakken dat je rug haaks op je benen staat.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:26 schreef synthesix het volgende:
@led
Hmm, ook als je rug zeg maar haaks op je benen staat? Want dan kan ik mijn rug uberhaupt niet hol trekken volgens mij.
Maar ze hebben gewoon geen spiegels daar potverdegodver, dus ik kan het ook niet controleren
Fijn hoor![]()
Dips supersetted met hammer curls voor triceps en onderarmen was het toch?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Doe ik zelf wel.
Trouwens wel eens Hammer Curls gedaan voor je triceps?
niet je nek draaien terwijl je aan het liften ben hoor, dat kan echt verkeerd aflopen. Ik heb 't 'n keer gedaan terwijl ik slechts aan het warmdraaien was met 50 kg, toen voelde het echt al heel erg vervelend en heb een week lang last van me onderrugspieren gehadquote:Op maandag 19 juni 2006 12:26 schreef synthesix het volgende:
@led
Hmm, ook als je rug zeg maar haaks op je benen staat? Want dan kan ik mijn rug uberhaupt niet hol trekken volgens mij.
Maar ze hebben gewoon geen spiegels daar potverdegodver, dus ik kan het ook niet controleren
Fijn hoor![]()
bovenbenen gebogen op ong 45 graden, en rug iets boven horizontaal is toch prima?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat ligt aan je lenigheid, maar afijn, het is niet bepaald de bedoeling om zover naar voren te zakken dat je rug haaks op je benen staat.
Niks mis mee in principe. Alleen beginners gaan vaak te ver met hun rug naar beneden waardoor de kans op een bolling tamelijk groot is (als je niet weet hoe je dat kan verhelpen).quote:Op maandag 19 juni 2006 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
bovenbenen gebogen op ong 45 graden, en rug iets boven horizontaal is toch prima?
Ik wou zeggen, toch dapper, maar dat doe ik niet want anders moet ik ook foto's plaatsen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef LedZep het volgende:
Ik zit nog steeds met een technisch probleem wat de software van iRiver betreft, dus foto's komen nog wel, alleen ietsje later (wel in de komende dagen wss). Verwacht er niet teveel van, dat is het enige wat ik erover kan zeggen.
ik verwacht niets anders dan een grote beer van 200 kiloquote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef LedZep het volgende:
Ik zit nog steeds met een technisch probleem wat de software van iRiver betreft, dus foto's komen nog wel, alleen ietsje later (wel in de komende dagen wss). Verwacht er niet teveel van, dat is het enige wat ik erover kan zeggen.
mwa liever niet, persoonlijk hou ik van iets ehm huskier, niet te droog zeg maarquote:
Ja, maar dan ga ik er meestal bij liggen en beweeg ik de dumbel van me hoofd naar de gestrekte positie.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Doe ik zelf wel.
Trouwens wel eens Hammer Curls gedaan voor je triceps?
Is Een TE DIKKE man! ook goed?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:48 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
mwa liever niet, persoonlijk hou ik van iets ehm huskier, niet te droog zeg maar
Als je dan minimaal je eigen gewicht moet kunnen bankdrukken...quote:
Heb je het shirted world record met bijna 100kg verbetertquote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef BertV het volgende:
[..]
Als je dan minimaal je eigen gewicht moet kunnen bankdrukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |