Ik keep voor 20!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,wat een nostalgie man
Wie gaat er straks met mij tienen?
Inderdaad, hulde voor degene die dat ooit heeft bedachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef VoreG het volgende:
Als jij de bal overschiet, maar je kan hem nog houden voordat hij de grond raakt en dan dus terug kan schieten dan ben je geen keeper.
Ik pleit meer voor het veldje achter de Biechten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
18, bij Robbie om de hoek hebben ze een mooi veldje.
Prima. Maar ik doe alleen mee als we gegarandeerd Robbie mogen kontjerausenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik pleit meer voor het veldje achter de Biechten.
Mooie zaalvoetbalgoaltjes en niet geheel onbelangrijk,een ballenvanger
Dat kan natuurlijk geregeld worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Prima. Maar ik doe alleen mee als we gegarandeerd Robbie mogen kontjerausen.
Was ook niet cool. Het mooiste waren de subtiele rollertjes in de verre hoek.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bij ons, alleen voluit uithalen mocht niet bij ons.
Heb ik gelijk een legitieme reden om TR af te raggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
We gaan gewoon een Fok-hooghouwertje-meet houden.
Robbie, DG, DD en ondergetekende maakt al 4, we kunnen beginnen!
Zal je toch niet lukkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ik gelijk een legitieme reden om TR af te raggen
welk team? Je bedoeld Yeahinho?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jou niet uiteraard, de rest van het team
![]()
Jij hebt een OV dus jij kan makkelijk naar hier komen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:25 schreef VoreG het volgende:
Utrecht is een goede locatie. Alleen tienen of die hele lijst afwerken incl. Buskannen (verstoppen met bal wegschieten
)
Ik heb alleen weekend OV, gratis vervoer klinkt wel oke!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij hebt een OV dus jij kan makkelijk naar hier komen.
Vooruit dan,pik ik je ook nog op van het station,mazzelpik!
Het leukste spel op het schoolplein ooit.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Panna knockout
Zoveel mogelijk proberen te poorten, als je dan iemand een panna gaf moest diegene naar een bepaald punt rennen (bijvoorbeeld een paal ofzo) en ondertussen mocht je 'm helemaal lam slaan.
Ik rende altijd via de mensen die ik wel aankon mocht het op een gevecht uitkomen, die kon je net iets makkelijker van je af schoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het leukste spel op het schoolplein ooit.
Regelmatig gezien dat mensen met tranen in de ogen maar net de paal bereikte.
Een keertje werd ik gepoort en ik kreeg direct daarna een vuist vol op m`n achterhoofd.
Die jongen die dat had gedaan had het wel geweten, ik maakte me niet meer druk om de boom te bereiken maar ik heb die jongen een pak slaag gegeven die hij zich nu nog steeds herinnert denk ik.
Sinds die dag mocht het ook niet meer bij ons op school.
Mijn tactiek was altijd om op de persoon af te rennen die wou slaan, dus eigenlijk er gewoon tegenop sprinten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik rende altijd via de mensen die ik wel aankon mocht het op een gevecht uitkomen, die kon je net iets makkelijker van je af schoppen.
idd,toen ik nog jong was noemde we dat LTS-voetballertjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef pfaf het volgende:
Aah, verrottrappertje! Dat daar zelfs al het gruwelijke panna-woord is ingeslopen!![]()
Lagere Technische Scholenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij noemden het ook overigens LTS-en. Maar weet nog steeds niet waar het voor staat.
Klopt,onder die naam heb ik het leren kennen omdat het "naar het schijnt" daar voor het eerst werd gespeeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Lagere Technische Scholen![]()
Ik hoorde dat ook wel eens voorbijkomen.
Komt omdat het voornamelijk op LTS scholen werd gedaan.
Al die dingen zjin geweldig leuk idd als je een beetje kunt voetballenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
LTS-en en Tienen (werd bij ons ook wel gewoon hooghoudertje genoemd) was koning inderdaad.
Vooral bij tienen als iemand af was kontje rausen. Met de broek op de enkels uiteraard.
Heuj! Ik weet heus wel wat jouw onderwijs wasquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,toen ik nog jong was noemde we dat LTS-voetballertje
De jongeren onder ons weten wsl niet eens wat "LTS" is
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,toen ik nog jong was noemde we dat LTS-voetballertje
De jongeren onder ons weten wsl niet eens wat "LTS" is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |