Links: Adri van Tiggelenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
EK-finale in '88. Denk je dat die mensen weten wie er links en rechtsback stonden?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef 456 het volgende:
[..]
Links: Adri van Tiggelen
Rechts: Berry van Aerle
Ben het wel eens met je verhaal overigens
Ja, zijn contract is vlak voor de Tour verlengd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft Menchov eigenlijk?
Wuyts wist dit ook te melden en volgens hem was het met name met het oog op de voorjaarsklassiekers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Herbert had het erover dat Eisel naar Rabo gaat. Goede aankoop lijkt mij, maar klopt het ook?
Freire sprintte in de etappe die Calzati won ook al niet voor de punten.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:28 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt wat gedoe te zijn met Freire. Die was niet helemaal blij dat hij niet achter Popo aan moest. Is dus duidelijk een pact gesloten terwijl Freire anders had kunnen winnen. Daarom zou hij gisteren niet zijn gaan sprinten voor de groene trui. Maar volgens Breukink is er allemaal niks aan de hand en begrijpt Freire het teambelang. Daarom ging hij gisteren ook bidons voor onder meer Menchov halen.
Zo opereren Flecha, Boogerd en Erik Dekker inderdaad ook standaard. En Erik Dekker schreef vorig jaar nog dat ze Menchov hadden moeten uitleggen dat als hij in een ronde kopman is, dat hij dan niet zelf bidons moet gaan halen. Vond het ook goed om te zien dat Rasmussen ook zonder te morren voor Menchov reed.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat is nou precies het soort renner dat Rabo nodig heeft en ook bij Rabo goed functioneert, de ene dag kopman, de andere dag gewoon knecht.
Wat ik vooral goed vond, was dat hij zelf aangaf tegen Boogerd dat die sterker was en dat hij daarom wel het kopwerk zou doen in de aanloop naar de slotklim. Daarmee werd zijn kans om nog wat punten voor de bergtrui te pakken minimaal.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:52 schreef mbn het volgende:
[..]
Zo opereren Flecha, Boogerd en Erik Dekker inderdaad ook standaard. En Erik Dekker schreef vorig jaar nog dat ze Menchov hadden moeten uitleggen dat als hij in een ronde kopman is, dat hij dan niet zelf bidons moet gaan halen. Vond het ook goed om te zien dat Rasmussen ook zonder te morren voor Menchov reed.
Yup, niks op tegen. Sportdeel is altijd meer dan ok.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik vooral goed vond, was dat hij zelf aangaf tegen Boogerd dat die sterker was en dat hij daarom wel het kopwerk zou doen in de aanloop naar de slotklim. Daarmee werd zijn kans om nog wat punten voor de bergtrui te pakken minimaal.
Prima hoor, ik wilde alleen maar aanvullen dat Freire al eerder niet voor de punten sprintte, dus dat je uit het niet sprinten van gisteren niet de conclusie kunt trekken dat hij niet voor groen gaat. Dat was al eerder duidelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Yup, niks op tegen. Sportdeel is altijd meer dan ok.
@ Wombcat. Ik vertel alleen wat ik gelezen heb.
denk dat ze kijken per dag wie er het beste voorstaat ook ivm knechten voor Menchov en aan de hand daarvan kijken wie het beste de punten kan pakken die dag.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Boogerd niet eens gek ver achter in de bolletjestrui. Met Rasmussen uit vorm, zou hij er voor gaan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |