Links: Adri van Tiggelenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
EK-finale in '88. Denk je dat die mensen weten wie er links en rechtsback stonden?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef 456 het volgende:
[..]
Links: Adri van Tiggelen
Rechts: Berry van Aerle
Ben het wel eens met je verhaal overigens
Ja, zijn contract is vlak voor de Tour verlengd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft Menchov eigenlijk?
Wuyts wist dit ook te melden en volgens hem was het met name met het oog op de voorjaarsklassiekers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Herbert had het erover dat Eisel naar Rabo gaat. Goede aankoop lijkt mij, maar klopt het ook?
Freire sprintte in de etappe die Calzati won ook al niet voor de punten.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:28 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt wat gedoe te zijn met Freire. Die was niet helemaal blij dat hij niet achter Popo aan moest. Is dus duidelijk een pact gesloten terwijl Freire anders had kunnen winnen. Daarom zou hij gisteren niet zijn gaan sprinten voor de groene trui. Maar volgens Breukink is er allemaal niks aan de hand en begrijpt Freire het teambelang. Daarom ging hij gisteren ook bidons voor onder meer Menchov halen.
Zo opereren Flecha, Boogerd en Erik Dekker inderdaad ook standaard. En Erik Dekker schreef vorig jaar nog dat ze Menchov hadden moeten uitleggen dat als hij in een ronde kopman is, dat hij dan niet zelf bidons moet gaan halen. Vond het ook goed om te zien dat Rasmussen ook zonder te morren voor Menchov reed.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat is nou precies het soort renner dat Rabo nodig heeft en ook bij Rabo goed functioneert, de ene dag kopman, de andere dag gewoon knecht.
Wat ik vooral goed vond, was dat hij zelf aangaf tegen Boogerd dat die sterker was en dat hij daarom wel het kopwerk zou doen in de aanloop naar de slotklim. Daarmee werd zijn kans om nog wat punten voor de bergtrui te pakken minimaal.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:52 schreef mbn het volgende:
[..]
Zo opereren Flecha, Boogerd en Erik Dekker inderdaad ook standaard. En Erik Dekker schreef vorig jaar nog dat ze Menchov hadden moeten uitleggen dat als hij in een ronde kopman is, dat hij dan niet zelf bidons moet gaan halen. Vond het ook goed om te zien dat Rasmussen ook zonder te morren voor Menchov reed.
Yup, niks op tegen. Sportdeel is altijd meer dan ok.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik vooral goed vond, was dat hij zelf aangaf tegen Boogerd dat die sterker was en dat hij daarom wel het kopwerk zou doen in de aanloop naar de slotklim. Daarmee werd zijn kans om nog wat punten voor de bergtrui te pakken minimaal.
Prima hoor, ik wilde alleen maar aanvullen dat Freire al eerder niet voor de punten sprintte, dus dat je uit het niet sprinten van gisteren niet de conclusie kunt trekken dat hij niet voor groen gaat. Dat was al eerder duidelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Yup, niks op tegen. Sportdeel is altijd meer dan ok.
@ Wombcat. Ik vertel alleen wat ik gelezen heb.
denk dat ze kijken per dag wie er het beste voorstaat ook ivm knechten voor Menchov en aan de hand daarvan kijken wie het beste de punten kan pakken die dag.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Boogerd niet eens gek ver achter in de bolletjestrui. Met Rasmussen uit vorm, zou hij er voor gaan??
Boogerd gaat voor de bolletjes trui (imo). Rasmussen is niet genoeg in vorm. Boogerd wel, en voor Rabobank is Boogerd in de bolletjes ook interessanter dan Rasmussen erin.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Boogerd niet eens gek ver achter in de bolletjestrui. Met Rasmussen uit vorm, zou hij er voor gaan??
Nee joh dat is lang zo leuk niet. Bij rabo horen gewoon een paar leuke vrijbuiters. De discovery tactiek is te saai.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:56 schreef JohnDDD het volgende:
die rabo-ploeg is zo goed, daar kunnen ze volgend jaar wel een heel treintje maken zoals discovery altijd deed
dan later ze die zeursprinter(s) gewoon eens thuis, en dan met rasmussen, boogerd, t. dekker, flecha, posthuma, heb je toch leuke jongens
Boogerd in de bollen is inderdaad comemrcieel zeer interessant voor Rabo. Spreekt ook veel meer aan in het land dan die maffe rus.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:14 schreef thijsdetweede het volgende:
Als boogerd dinsdag net zo sterk is als vorige week gaat tie hem pakken. Gewoon, omdat het niet teveel moeite hoeft te kosten om consistent heel wat punten te pakken en verder gewoon voor Menchov te blijven knechten. En omdat het commercieel in Nederland bijna net zo interessant is als Menchov die de ronde wint.
En omdat tie gewoon de beste klimmer van de tour is op het moment. Raar maar waar.
Inderdaad, zou een leuke bijkomstigheid zijn zolang hij zichzelf niet opblaast.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:16 schreef Robar het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer Boogerd de bolletjestrui verovert, maar ik zie liever dat Boogerd zichzelf niet opblaast en op de Alpe d'Huez iedereen met een demarage zijn derriere laat zien.
Of gewoon zoals in de etappe naar La Plagne, de hele dag in de aanval, overal bergpunten pakken en de etappe winnenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:16 schreef Robar het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer Boogerd de bolletjestrui verovert, maar ik zie liever dat Boogerd zichzelf niet opblaast en op de Alpe d'Huez iedereen met een demarage zijn derriere laat zien.
Dat zou heel mooi zijn, maar toen was de Rabobank niet in de strijd om het geel verwikkeld en was Boogerd meer een vrijbuiter. Nu is Boogerd de meesterknecht en zal hij zo lang mogelijk bij Menchevquote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Of gewoon zoals in de etappe naar La Plagne, de hele dag in de aanval, overal bergpunten pakken en de etappe winnen![]()
Ik denk het ook hoor. Maar misschien kan hij net overal bergpunten opeisen zodat hij de bolletjestrui krijgt, dat zou ik ook al mooi vindenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn, maar toen was de Rabobank niet in de strijd om het geel verwikkeld en was Boogerd meer een vrijbuiter. Nu is Boogerd de meesterknecht en zal hij zo lang mogelijk bij Menchevmoeten blijven . . .
Alleen op de laatste berg zal hij misschien mogen gaan.
Doe maar niet, het leuke is dat Rabo op alle fronten meedoetquote:Op zondag 16 juli 2006 20:56 schreef JohnDDD het volgende:
die rabo-ploeg is zo goed, daar kunnen ze volgend jaar wel een heel treintje maken zoals discovery altijd deed
dan later ze die zeursprinter(s) gewoon eens thuis, en dan met rasmussen, boogerd, t. dekker, flecha, posthuma, heb je toch leuke jongens
Mooi getimed van het kind.quote:Freire leave the Tour...for a day
Oscar Freire has left the Tour de France on Monday's rest day in order to visit his wife and newborn son in hospital in Switzerland. Oscar's wife gave birth to baby Marco on Sunday. The race director and jury gave Freire permission for the visit, and the Spaniard, who has two stage wins so far in the race, travelled in a private jet to Lugano, Switzerland.
Ja idd, mischien een goedmakertje voor die etape van Popovysch.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ach ja, de bank heeft toch geld genoeg voor een retourtje met een prive-jet. Vraag me af of ze dat ook hadden gedaan met Weening ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |