Lekker zuinig in ieder gevalquote:Op zondag 18 juni 2006 19:10 schreef aKra het volgende:
Ik heb een model ervoor ook met de 1.4 TDI motor en is best grappige motor moet ik zeggen, maar langzaam
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
en toen brak mijn achterwielophanging af....![]()
Ja, bout uit achterwielophanging doorgebroken... Ben er wel nog mee naar huis gereden, max snelheid 15km/h in de CRX...quote:
Pas maar op, straks opent ijsmeis nog een centraal topic in GC waar je al je tvp's neer moet gaan zettenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
TVP!
Ik zit er ook aan te denken om elke keer dat ze gaat zeiken een topic voor haar te openen in Klaagbaakquote:Op zondag 18 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas maar op, straks opent ijsmeis nog een centraal topic in GC waar je al je tvp's neer moet gaan zetten
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas maar op, straks opent ijsmeis nog een centraal topic in GC waar je al je tvp's neer moet gaan zetten
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef Fugie het volgende:
post die plaatjes ff lekker in een apart topic
Als iemand die 15 jaar motor heeft gereden het je ernstig afraad tjaquote:Op zondag 18 juni 2006 20:07 schreef BoJo het volgende:
Maar Bara je gaat echt kappen nu met motorrijles ?![]()
Doet dat niet pijn? Dat mensen constant op je pik trappen?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om elke keer dat ze gaat zeiken een topic voor haar te openen in Klaagbaak![]()
maar ik denk dat het een fulltime job gaat worden als ik daaraan moet gaan beginnen![]()
zonde van je geld man dat motor gebeurenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als iemand die 15 jaar motor heeft gereden het je ernstig afraad tja
Ik denk er nog even over na
He must be hung like a horsequote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doet dat niet pijn? Dat mensen constant op je pik trappen?
Geen ring-racer?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch maar apart zetten voor een bankstel dan?
Dan lijkt die bodykit voor die MR2 toch beterquote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog een Ferrari Enzo 1.6l 16v kopen trouwens?
Ik zat even te kijken naar de goedkoopste ferrari om daar te spammen, maar 2e hands betaal je je nog blauw voor zo'n stuk blikquote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan lijkt die bodykit voor die MR2 toch beter
Zo'n advertentie gaat toch helemaal niemand op inquote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog een Ferrari Enzo 1.6l 16v kopen trouwens?
Jij hebt overduidelijk geen benul van de gedachtengang van een sjonnie.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n advertentie gaat toch helemaal niemand op in
dan wil je je auto echt niet kwijt
er is vast wel iemand die ervoor valtquote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n advertentie gaat toch helemaal niemand op in
dan wil je je auto echt niet kwijt
Zo'n 355 dat is echt een droom ferrariquote:Op zondag 18 juni 2006 21:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken naar de goedkoopste ferrari om daar te spammen, maar 2e hands betaal je je nog blauw voor zo'n stuk blik
Uberhaupt, een ferrari (look-alike) in Nederland. Dat doe je alleen als je aandachtstekort hebt gezien alle afgunst die je over je heen gaat krijgenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n 355 dat is echt een droom ferrari![]()
zo'n ruitenwisser is dan wel weer stoer :xquote:Op zondag 18 juni 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
als ik ff verder kijk kom ik deze tegen![]()
[afbeelding]
Mijn god, "de Grote Beurt" auto'squote:Op zondag 18 juni 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
als ik ff verder kijk kom ik deze tegen![]()
[afbeelding]
!! gyanelly sportuitlaad t.w.v 7000 euro !! ( schitterend maar niet overheersend F1 geluid)quote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ferrari 355 GTB
Hoe kom ik aan 60000 euro?
Een ferrari met een laadklep?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
!! gyanelly sportuitlaad t.w.v 7000 euro !! ( schitterend maar niet overheersend F1 geluid)
wat is een uitlaad en waarom wil iemand daar 7000 euro voor neerleggen (zoveel kost een sjonnie CRX nog niet eens
Als ik stik van het geld waarom zou ik niet een uitlaat van 7000 euro betalenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
!! gyanelly sportuitlaad t.w.v 7000 euro !! ( schitterend maar niet overheersend F1 geluid)
wat is een uitlaad en waarom wil iemand daar 7000 euro voor neerleggen (zoveel kost een sjonnie CRX nog niet eens
Waarom vergelijk je een uitlaat met een CRX vraag ik mij afquote:Op zondag 18 juni 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zou er eerst 'mijn Rover' neerzetten, maar besloot om gewhine van bepaalde meisjes te voorkomen maar het eerste aandachtstekortkomende sjonnie automodel wat in me opkwam er neer te zettenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je een uitlaat met een CRX vraag ik mij af
Omdat de standaard uitlaa'd' ook al bijzonder goed klinkt, hoop ikquote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik stik van het geld waarom zou ik niet een uitlaat van 7000 euro betalen
Ja zo'n bak zou ik fijn bij kroymans inleveren voor een leuke prijsquote:Op zondag 18 juni 2006 21:17 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste is nog wel dat ie'm op marktplaats zet, hoop potentiele klanten daar
Geld moet rollen dus koop je een uitlaatquote:Op zondag 18 juni 2006 21:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Omdat de standaard uitlaa'd' ook al bijzonder goed klinkt, hoop ik
Daar zal hij verhoudingsgewijs wel een stuk minder krijgen... Aan de andere kant zou ik zelf niet de gok nemen bij een auto van 60k om die particulier zonder garantie te kopenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ja zo'n bak zou ik fijn bij kroymans inleveren voor een leuke prijs
Kom nou niet aan met die gekke kwats van je, nooit Tubistyle uitlaten gehoord zeker?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Omdat de standaard uitlaa'd' ook al bijzonder goed klinkt, hoop ik
kolere wat een lekker geluidjequote:Op zondag 18 juni 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
http://www.leeder.nl/hugo/Quattroporte_with_Kreissieg.mpg
puikDan hoor je toch wel echt dat er een Ferrari in ligt
![]()
[afbeelding]
Zitten bij jou ook zo tering veel muggen?quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
![]()
[afbeelding]
0quote:Op zondag 18 juni 2006 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zitten bij jou ook zo tering veel muggen?
Als je hier nu in t shirt en korte broek buiten gaat zitten freten ze je levend op
Die had ik ook nog wel op mijn HD staanquote:Op zondag 18 juni 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
![]()
[afbeelding]
Gast wat maakt een uitlaat van 7000 euro nou uit als je een ferrari kan kopenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die had ik ook nog wel op mijn HD staan
Maar een uitlaat van 7k onder je auto jassen omdat je de originele net wat minder lekker vind klinken
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:49 schreef Googolplexian het volgende:
Holy crap! Ik ben in zo'n godvergeten kutbui dat ik de eerste de beste ruft-hippie binnen slagbereik zonder pardoes tandloos zou slaan tot het sopt
- en wacht op een vrijwilliger
Gaat er niet om of je me ooit wat hebt misdaan ... heb gewoon zin in zinloos geweldquote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit wat misdaan godverdomme![]()
Je wacht maar op de volgende![]()
Ik niet, dus je zoekt maar ff verderquote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat er niet om of je me ooit wat hebt misdaan ... heb gewoon zin in zinloos geweld
Rot dan godver maar op naar je stinkende meur-zak ook, gekkenhuis!quote:Op zondag 18 juni 2006 22:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik niet, dus je zoekt maar ff verder![]()
En nu ben ik slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |