Tottenham, Fiorentina, Genkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:51 schreef twi het volgende:
Babel kan natuurlijk alleen met een verdedigende linkermiddenvelder een beetje een hangende rol op links spelen. Met een Sneijder achter 'm heeft 'ie die ruimte niet.
[..]
Tsja, aan wie? Een Nederlandse eredivisionist niet, daar zal 'ie zich na een WK niet in kunnen vinden. Buitenlandse subtopper? Jaartje Tottenham ofzo, in ruil voor Davids
HTC zegt dat alles voor het resultaat gaat, dus dat betekent ook 442 spelen, nou daar kan je Babel best voor gebruikenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Babel gewoon een jaartje verhuren met de optie: "Kan terug gehaald worden"
Lindenberg ben ik weer geen fan van, Schilder is te licht. Ben met je eens dat het nog maar afwachten is hoe Gabri en Garcia uitpakken, het kan nl ook helemaal niets zijn. Persoonlijk denk ik dat Emanuelson daar wel zal spelen en vermalen links achter. Aangezien een van de centrale verdedigers toch op zal komen sta je dan nog met 3 man (rechtsback, centrale en linksback) achterin, terwijl het eigenlijk allemaal centrale spelers zijn....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Roger is de enige échte linkshalf, Wesley Sneijder is meer een tien en kan er eventueel ook spelen. Kenneth Perez is een linksbuiten of tien, maar geen linkshalf en Urby Emanuelson zou er eventueel ook nog kunnen spelen, maar dat is de enige linksback in de selectie. Verder heb je Olaf Lindenbergh en Robbert Schilder nog, maar die zijn (nog) te licht. Op de rechtshalfpositie geldt hetzelfde, daar heb je alleen Gabri, aangezien Hedwiges Maduro centraal hoort te spelen. De alternatieven zijn Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Murat Yildirim, maar allen (nog) te licht.
quote:Frank de Boer zal vanaf de zomer stage gaan lopen bij Ajax. De voormalige speler van Ajax zal in het kader van de cursus Coach betaald voetbal meelopen met het eerste elftal. Daarnaast wordt hij, zoals bekend, trainer van Ajax D1.
Net als Frank de Boer zal ook hoofd jeugdopleiding John van den Brom en assistent-trainer Fons Groenendijk de cursus Coach Betaald Voetbal volgen. In Nederland zijn er ongever 200 coaches met dit diploma. Belangrijk onderdeel in de cursus is het lopen van stage. De Boer gaat dat dus onder Henk ten Cate doen bij Ajax 1.
De eerste training van Ajax is, onder voorbehoud, op maandag 3 juli om 14.30 uur.
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
staat sinds 19 juni op de ajax site.... (was het ook bekend dat hij dus ooknaar het eerste gaat?)
In de CL misschien 4-3-3 (wél met de punt naar voren) en in NL gewoon 3-4-3.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar dat link doen met drie verdedigers. En Emanuelson op het middenveld posteren is veel te link nog.
De opstelling van Nashje denk ik ook aan.
Waarom link?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar dat link doen met drie verdedigers. En Emanuelson op het middenveld posteren is veel te link nog.
Hier kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Sneijder - Roger
Rosenberg - Huntelaar - Perez
Staan ook op de Ajax DVD grotendeels. Behalve die goals in Oranje.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:18 schreef Houniet het volgende:
leuke beelden van Frank de Boer toen hij nog speelde.. @ de nos
OgaRARU is hetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is geen link, maar gewoon 4 verdedigers op lijn, waarbij Heitinga opkomt (als de vroegere Blind) en de vleugelverdedigers iets naar binnen komen...
Ogaguru had ik van montana overgeschreven, Gúrú
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |