Ogararu, Timiselaquote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef daaaaan het volgende:
Wie zijn die 2e en laatste knakker in de verdediging?
Als Castelen, Greene en Hofs bij Ajax of AZ speelden, zaten ze gewoon bij Oranje hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef maxamius het volgende:
hmms hebben ze bij feyenoord geen last van daar spelen ze toch bijna allemaal geen wk
Ook de play-offs tegen Feyenoord en Groningen??quote:Op maandag 19 juni 2006 15:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laatste paar wedstrijden als rechtsback van vorig seizoen gespeeld... idd een jeugdspeler...
Toen speelde Boakye volgens mij.....quote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ook de play-offs tegen Feyenoord en Groningen??
Neequote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Green beter dan Heitingaquote:Op maandag 19 juni 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Castelen, Greene en Hofs bij Ajax of AZ speelden, zaten ze gewoon bij Oranje hoor
Ok flauw, maar zoveel beter zijn Babel, Sneijder en Heitinga niet.
Nee volgens mij niet. Timisela scoorde overigens wel in zijn debuutwedstrijd, weet alleen niet meer welke dat was.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat vind ik ja.quote:
Hij heeft totaal 5 wedstrijden gespeeld waarvan 3 als invaller. 4 in de competitie en 1 in de sportdrankjes cup. Heeft 1 keer gescoord tegen Heracles.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ach, Serginho Greene is flink overschat. Die wisselt telkens van positie, tot ze weer een beter alternatief hebben, denk dat hij komend seizoen verhuist naar de reservebank.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat vind ik ja.![]()
Heitinga speelde alleen gewoon goed de laatste weken en Greene schijnt niet in Marco's plan te passen.
Ja hoor, het zal aan zijn plan liggenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat vind ik ja.![]()
Heitinga speelde alleen gewoon goed de laatste weken en Greene schijnt niet in Marco's plan te passen.
green is inderdaad een leuke speler voor feyenoord.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, Serginho Greene is flink overschat. Die wisselt telkens van positie, tot ze weer een beter alternatief hebben, denk dat hij komend seizoen verhuist naar de reservebank.
Greene past daar niet, omdat Greene gewoonweg niet goed genoeg is.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat vind ik ja.![]()
Dat is idd Heitinga's voordeel en ook een belangerijke reden dat ie mee is naar Duitsland. Als Greene echter die jaren Europese ervaring had, had ik in hem een betere speler gezien.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal aan zijn plan liggen
Wat heeft Greene nou gepresteerd man, of heb ik die paar jaar CL ervaring over het hoofd gezien?![]()
Dat AZ-matriaal zoals Jaliens wel dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:00 schreef maxamius het volgende:
[..]
green is inderdaad een leuke speler voor feyenoord.
maar bij oranje nee daar zit die terecht niet bij
Ik denk dat iedereen op FOK! verbaast is over Jaliens hoor, niet alleen jij, maar inderdaad, Jaliens en Greene zijn wel van een vergelijkbaar niveau, beiden Oranje-onwaardig.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat AZ-matriaal zoals Jaliens wel dan?
Terrechtquote:Vandaag heeft een 17-jarige Ajax-hooligan vier jaar celstraf tegen zich horen eisen waarvan één jaar voorwaardelijk, zo meldt het ANP. Hij wordt ervan verdacht dat hij samen met tientallen anderen het ADO-honk had aangevallen.
Bij die bestorming van de Ajax-hooligans vielen er acht gewonden. Vandaag en de rest van deze week komen er nog zestien hooligans voor. Buiten de rechtbank raakten opnieuw hooligans van ADO en Ajax slaags. De ME moest ingrijpen en beide kanten uit elkaar houden. Het is onbekend of er gewonden zijn gevallen.
Dat lijkt me van Babel niet slim. Bij Ajax moet hij weg, die gaan hem niet goed gebruiken. Hij moet naar een club die 4-4-2 speelt, maar wel één waar hij veel kan spelen. Type HSV, Fiorentina.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef Ordinair het volgende:
Ze zeggen dat AC Milan Babel wil hebben voor 10 miljoen. Maar ik denk dat Ten Cate hem dit jaar iets meer speelminuten moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |