abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50659269
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er is nog hoop:
[..]

December zou je kunnen beschouwen als "dicht in de buurt" .
maart volgend jaar ook, in hun tijd begrippen
pi_50659580
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef mschol het volgende:

[..]

maart volgend jaar ook, in hun tijd begrippen
Is maar 4 maanden verder dan december, ik kan er wel mee leven .

Sowieso zal het grootste pluspunt van de game het feit zijn dat we er jarenlang naar toe hebben kunnen leven en over speculeren, dan is het daadwerkelijk uitkomen eigenlijk niet zo belangrijk meer .

Is een goed argument voor de anti-downloaders: "ZOMFG!!! Je hebt jarenlang plezier van het spel gehad en nou wil je er niet eens 50 euro voor betalen?!?!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50659645
Zouden ze al een opvolger in de planning hebben voor 2025?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_50659791
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Jordy-B het volgende:
Zouden ze al een opvolger in de planning hebben voor 2025?
Naar het schijnt hebben ze nogal wat moeite om te beslissen op welke platforms die allemaal uit moet komen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:55:47 #155
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_50660065
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zat gisteren duke nukem 3d de high resolution pack te spelen en toen kwam ik zowaar in het eerste level een kalender tegen bovenin in die videokamer. De datum op de kalender is dec 2007. Nou zat ik te fantaseren dat het toch wel heel mooi zou zijn als die kalender een stille hint zou zijn van 11 jaar geleden. Maar helaas werd ik toen weer wakker en dacht ik bij mezelf nee dat zou wel te mooi zijn om waar te zijn.
de High Resolution Pack is niet van 3D Realms zelf he. Dat is door een fan van Duke Nukem 3D gemaakt
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:10:14 #156
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_50677331
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef mschol het volgende:

[..]

als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)
Screenshot is van slechte kwaliteit, dus ik durf het nog niet te zeggen.

Zijn dat van die walkways op de muur, zoals in Prey? Waar je tegen de zwaartekracht in over kon lopen?
Nee jij bent lekker. =X
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:13:04 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50681752
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Screenshot is van slechte kwaliteit, dus ik durf het nog niet te zeggen.

Zijn dat van die walkways op de muur, zoals in Prey? Waar je tegen de zwaartekracht in over kon lopen?
Het is volgens mij een scan van een plaatje uit een tijdschrift.. daarom ziet het er zo crap uit.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:02:20 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50684595
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef mschol het volgende:

[..]

als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)
Tis eigenlijk exact van deze tijd, magoed...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:22:34 #159
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_50685174
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:24:21 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50685226
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Djaser het volgende:
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
Ik zeg UE3. Maar dan maar half gebruikt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_50685322
Ik vind het knap dat je met behulp van zo'n slechte scan uitspraken durft te doen over de grafische kwaliteit van het ding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:32:17 #162
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50685479
Eerder zijn er al een paar (postzegelformaat) screens vrijgegeven...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_50685549
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerder zijn er al een paar (postzegelformaat) screens vrijgegeven...
vage screens van poszegelformaat.

Dus met een slechte scan en enkele vage postzegeltjes kan jij wel bepalen hoe de grafische kwaliteit van het spel is... Mag ik je aanraken?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_50685830
hij komt mensen, heb geduld.

Hij is in de maak voor de PS4 en XBOX3
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:46:04 #165
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_50685921
Balls of steel!


Ik heb me helemaal kapot gelachen
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:47:10 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50685954
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

vage screens van poszegelformaat.

Dus met een slechte scan en enkele vage postzegeltjes kan jij wel bepalen hoe de grafische kwaliteit van het spel is... Mag ik je aanraken?
Hey, voor 6 miljoen baar ik zelfs je kinderen, maar de gebruikte techniek tussen de Unreal Engine 3 en de Doom3/Quake Wars engine verschilt nogal, daarnaast is zeker tweederde van de ontwikkeltijd gaan zitten in de Unreal Engine 2.x, wat in grote lijnen veel basis biedt voor de Unreal Engine 3.
De manier waarop levels gebouwd kunnen worden is namelijk nog steeds hetzelfde, de manier van animatie-management en dergelijke ook. Het is alleen verfijnder geworden en creatiever te gebruiken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:48:04 #167
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50685990
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:42 schreef Roellie80 het volgende:
hij komt mensen, heb geduld.

Hij is in de maak voor de PS4 en XBOX3
Noem het marketing, maar wedden dat de volgende Xbox er een 4 in heeft zitten? (inkoppertje: Xbox 4ever)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_50687248
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis eigenlijk exact van deze tijd, magoed...
nou wil nie lullig doen maar ik vind HL2 er beter uitzien
pi_50688120
Ik niet...

Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.

Maar DN is gewoon cool
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:57:16 #170
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_50688167
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik niet...

Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.

Maar DN is gewoon cool
Nou sorry hoor, Quake was misschien technisch gezien vooruitstrevender, maar de hoekerige polygoon mannetjes van Quake zagen er echt niet uit in vergelijking met de gedetaileerde sprites van Duke 3D.
pi_50688400
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik niet...

Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.

Maar DN is gewoon cool
Duke Nukem was gewoon leuker dan quake. Maar ID software was en misschien zijn ze dat nog steeds wel, gewoon heel goed in het maken van 3d engines. De spellen zelf van ze vind ik vaak ook niet zo geweldig.
pi_50688503
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Djaser het volgende:
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
Ach dan kunnen ze DNF altijd nog over vier jaar uitbrengen op de Wii. Veel verder dan Doom3 graphics komt de Wii toch niet
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:12:59 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50688655
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, Quake was misschien technisch gezien vooruitstrevender, maar de hoekerige polygoon mannetjes van Quake zagen er echt niet uit in vergelijking met de gedetaileerde sprites van Duke 3D.
Daarnaast had je voor Quake een 3DFX kaart van 300 gulden (nu lachen we daarom, maar toch, voor een add-on kaart...) nodig wilde je het in volle glorie spelen. Revolutionair? Jazeker. Maar meteen mooi? Neuh, niet echt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_50688956
Een fatsoenlijke geluidskaart was toen ook 500 gulden. De 3DFX was z'n geld gewoon dubbel en dwars waard, hoor. Doordat het de eerste 3D-kaart was, was de verbetering in grafische kwaliteit gigantisch.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_50689060
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daarnaast had je voor Quake een 3DFX kaart van 300 gulden (nu lachen we daarom, maar toch, voor een add-on kaart...) nodig wilde je het in volle glorie spelen. Revolutionair? Jazeker. Maar meteen mooi? Neuh, niet echt.
Quake had helemaal geen 3d kaart nodig. Dat kwam later pas allemaal. Quake draaie ik gewoon op een Cyrix 150+ processor met een simpele 1mb videokaart. Net als Duke 3d trouwens.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:46:17 #176
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_50689891
De graphics interesseren mij ook niet zo heel veel. Als de game maar dezelfde humor en speelbaarheid heeft als D3D
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_50694258
Nou ja, het mag er best een beetje netjes uitzien natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:51:36 #178
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_50696700
Mág wel, maar als de graphics gelijk zijn aan games van bijv. een jaar terug, maakt mij dat niet uit
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:12:02 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_50714666
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Quake had helemaal geen 3d kaart nodig. Dat kwam later pas allemaal. Quake draaie ik gewoon op een Cyrix 150+ processor met een simpele 1mb videokaart. Net als Duke 3d trouwens.
Welk deel van volle glorie snap je niet?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 juni 2007 @ 01:14:17 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50714730
ik heb duke 1 weer eens gespeeld
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')