ja, dat zei ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef $tranger het volgende:
[..]
Nee, ik geef het hele verhaal een andere inkijk
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:11 schreef Rev- het volgende:
krijg je trouwens ook een papieren zak met 2 gaten bij de kit?
Jawel, want ik woon ook in Delft en zal iedereen tegen je opstokenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik wel, zoals ik al zei.. de bodykit vind ik heel erg mooi, en als ik geen ferrari logo dr op zet niemand die zeikt hoor
Dat lijkt me ook niet, dan stuurt ie niet meer...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zag ergens staan dat er 23 cm spoorverbreders bij die kit horen
Dat zal toch wel niet kloppen hoop ik, want dan rijdt je auto echt niet meer
Ja.. als je de auto van jouw vriend (camplo) ziet wil ik dat graag gelovenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waar bazeer jij op dat ik niet kan rijden spellen dan?
Wat is dat? Een fiat croma met 156 bodykit?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef jdmorpheus het volgende:
hier heb je een echte auto:
[afbeelding]
Ja maar die heeft wel ruim 250PK hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. als je de auto van jouw vriend (camplo) ziet wil ik dat graag geloven![]()
[afbeelding]
ja, een echte auto met 250 pk op de voorwielen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef jdmorpheus het volgende:
hier heb je een echte auto:
[afbeelding]
Toevallig zag ik er gisteren een rijden vlak bij het Porschemuseum (zou iemand hem hebben gestuurd zodat hij kon zien hoe een auto eruit hoort te zien?). Wat een lelijk hok is dat zeg (en een behoorlijk slecht geslaagde kit...).quote:
nee jij bent een lekkere pooier?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef pooier het volgende:
Serieus gast, zoek een andere hobby.
Een ferrari bodykit op een MR2
zo triest om mensen te zien die van een auto een snellere/duurdere type proberen te maken door een bodykitje en wat andere logo's. Als je het geld niet hebt, probeer het dan ook niet te evenaren.
Een MR2 is een mooie wagen, zet er dan een andere "normale" bodykit op ofzo. Dan bespaar je ook nog is ff dikke centen, en je komt niet over als een loser...
Je bent net 22, wat moet iedereen wel niet denken als jij stoer in je wannabe ferraritje rond rijdt
echt van een japanner kan je geen echte Itiliaan maken! hoezo verkrachten???
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. als je de auto van jouw vriend (camplo) ziet wil ik dat graag geloven![]()
[afbeelding]
Misschien dat het aan mij ligt, maar als je het geld heb om zo'n auto te kopen dan zullen die paar tientjes voor het uitgaan er ook niet om hangen. Als je het al voor elkaar krijgt om hem te kopen met alleen sparen dan heb je ook nog het niet goedkope onderhoud, verzekering etc. Ik wil zelf ook ooit nog eens zo'n auto hebben, maar de realiteit is gewoon dat je zo'n wagen niet kan kopen en houden als je niet een boven gemiddelde baan hebt (of je moet je leven ervoor opgeven en blijven sparen maar dat wil jij dus niet) en als je een goede baan hebt boeit dat geld voor uitgaan ook niet meer op zulke bedragen.quote:
anders lees je ff voor je postquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar als je het geld heb om zo'n auto te kopen dan zullen die paar tientjes voor het uitgaan er ook niet om hangen. Als je het al voor elkaar krijgt om hem te kopen met alleen sparen dan heb je ook nog het niet goedkope onderhoud, verzekering etc. Ik wil zelf ook ooit nog eens zo'n auto hebben, maar de realiteit is gewoon dat je zo'n wagen niet kan kopen en houden als je niet een boven gemiddelde baan hebt (of je moet je leven ervoor opgeven en blijven sparen maar dat wil jij dus niet) en als je een goede baan hebt boeit dat geld voor uitgaan ook niet meer op zulke bedragen.
Anyway hoop dat bij mij ooit nog eens een F430 of Enzo komt te staan (of een F40 maar dat is een drama op de openbare weg)
Het is dus geen Ferrariquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Heb ik gedaan. Ik zou me vrienden lekker laten lopen als ik een Ferrari zou kunnen kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |