wordt helemaal vervangen bij deze kit, daarom is hij zo duurquote:Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef Ridocar het volgende:
Met alle respect, TS:
Dit doet me denken aan die RC-benzinewagentjes, waarbij je zo'n stuk plastic als bodykit overheen zet. Het zal toch niet zo zijn?
Nu vraag ik me af, wordt zo'n bodykit over de normale carrosserie gezet?
Of wordt gewoon het MR2 plaatwerk allemaal vervangen voor Ferrari-schermen?
Nog net even iets anders...quote:Op zondag 18 juni 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwag, ik giet thuis rustig mn aldi cola over in Coca Cola flesjes van een halve liter, is gewoon handiger om mee naar het werk. En ik hoef daar echt geen schijn hoog te houden, ik werk namelijk op een soort sociale werkplaats voor paupers
heel mooi uitgedrukt lexquote:Op zondag 18 juni 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, ik giet thuis rustig mn aldi cola over in Coca Cola flesjes van een halve liter, is gewoon handiger om mee naar het werk. En ik hoef daar echt geen schijn hoog te houden, ik werk namelijk op een soort sociale werkplaats voor paupers
Misschien ook omdat mijn vriendin gewoon een "normale" auto heeft, maar ik herken mij hier niet in. Heb zelf een 2+2 voor dagelijks gebruik. Ik rij er meestal zonder baggage en alleen in. De komende dagen gaan we naar Stuttgart en we nemen mijn auto mee, ook al zullen we daar met vrienden wat rondrijden, dus met vier personen in de auto.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb zelf nu een tweezitter (ja, er zit een achterbank in maar iemand van meer dan 1,50 lang wil je daar niet verder dan 5km in laten zitten) en ik vind het tegenwoordig ontzettend irritant, als je eens met wat meer mensen (of met wat bagage) weg moet moet je een auto lenen of iemand anders laten rijden, ik zou nooit meer een auto voor 2 personen kopen (of natuurlijk puur als extra auto)
Zo duur vind ik hem eigenlijk nietquote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wordt helemaal vervangen bij deze kit, daarom is hij zo duur
aan de ene kant is de MR2 standaard mooi, maar ik vind hem niet mooi genoeg standaard.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Om te beginnen; ik koop een auto voor mezelf, niet voor m'n vrienden, die kopen zelf maar lekker een auto. Ze mogen er pas iets over zeggen als ze kilometervergoeding en onderhoudskosten gaan betalen... En dat zie ik ze nog niet doen...
Daarnaast; een originele MR2 met misschien wat motorische tuning is leuker dan een nep-ferrari...
Vind de MR2 een leuk uitgebalanceerd design hebben, wat door deze cartoon-kit redelijk om zeep wordt geholpen...
Voor zo'n auto zou ik mijn vrienden echt niet laten staanquote:
waar bazeer jij op dat ik niet kan rijden dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:11 schreef MaximumRush het volgende:
[afbeelding]
Toekomst van TS z'n auto.
je probeert het goed te praten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:32 schreef $tranger het volgende:
Weet je, de bodykit is niet eens zo erg. Ik heb hetzelfde overwogen, waarschijnlijk met dezelfde kit als TS overweegt. Die is tenminste nog het meest overeenstemmend.
Echter, wat het een anders verhaal maakt is als je die nep Ferrari logo's lekker meteen door de plee spoelt ipv op je auto plakt. WTF, het is geen Ferrari en dat zal het nooit worden. Echter een MR2 met een uiterlijk geinspireerd op een 355 lijkt me verder weinig mis mee ;-)
Werk jij voor fok! PTA ?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik werk namelijk op een soort sociale werkplaats voor paupers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |