quote:Op zondag 18 juni 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik niet, lekker boeiend, er zitten wat kattensporen op je auto. Er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken, lijkt mij.
Dan sla je je vuist maar stuk op een muur ofzo. Wedden dat die muur het wintquote:Op zondag 18 juni 2006 04:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja zoals 'Oorlogen in de wereld, moorden, meisjes die verdwijnen in België en het WK' zeker, nou ik kan het wat betreft die auto me goed voorstellen. Het is gewoon een impulsieve daad, soms kun je nogal driftig worden.
Ja maar je bent niet boos op die muur, maar wel op die kat.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
Dan sla je je vuist maar stuk op een muur ofzo. Wedden dat die muur het wint![]()
Die kat gaat echt niet zitten wachten op jou, dus veel plezier met die muurquote:Op zondag 18 juni 2006 04:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja maar je bent niet boos op die muur, maar wel op die kat.Ik herken het wel, normaal ben ik best aardig enzo, maar als iemand me boos maakt wil ik die persoon echt kapot maken, zoiets overkomt me ook bij katten.
Ik heb er met mijn Supersoaker wel eens een paar nat gespoten.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
Die kat gaat echt niet zitten wachten op jou, dus veel plezier met die muur![]()
Ja, da's heel wat anders natuurlijk. Ik ken ook mensen die hun kat "opvoeden" met een sproeier. Maar niet door ze te stropen.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er met mijn Supersoaker wel eens een paar nat gespoten.
Als ik de kans kreeg gingen ze op de BBQ, helaas zijn die dingen nogal lastig te vangen. Naast de Supersoaker gebruik ik ook vaak een honkbal, ben pitcher geweest dus werp met gemakt boven de 90 km/u. Heb al twee keer raak gegooid, die beesten schrikken zich dan de pleuris.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:55 schreef Clourhide het volgende:
Ja, da's heel wat anders natuurlijk. Ik ken ook mensen die hun kat "opvoeden" met een sproeier. Maar niet door ze te stropen.![]()
Dat verhaalquote:Op zondag 18 juni 2006 01:46 schreef StefanP het volgende:
Laat ik je vertellen dat ik vier jaar lang een appartement heb gehad met balkon, en dat ik dat uit ellende op den duur van voor tot achter met gaas heb moeten bespannen vanwege die smerige beesten. Waarom? Omdat ALLE katten uit de buurt mijn balkon als hun toilet zagen. Ik heb om het half jaar met een schop, jawel met een schop. de stront staan opscheppen: drie meter bij twee meter bij 5cm diep, een lekker verregende laag kattenstront zo diep dat je schoenen er helemaal in verdwenen. Omdat die kankerbeesten dat liever bij op mijn balkon deden dan thuis. Je kon het balkon niet eens meer op zonder Niets hielp en ga JIJ maar eens 24/7 je balkon bewaken of de eigenaren van die rotbeesten achterhalen. Excuseer me dus als ik een SCHURFThekel heb aan die beesten en nog meer aan hun laffe eigenaren. Als ik er eentje te pakken had gekregen, dan was hij in het beste geval van 3 hoog naar beneden gesodemieterd, daar had ik echt niet moeilijk over gedaan. Om maar niet te spreken van de enorme schade die katten aan flora en fauna aanrichten. Daar hoor je katteneigenaren niet over, want dat past niet in hun straatje. Bah, hypocriet.
Katten
Katteneigenaren
Ja, en wie is nu de "kloon" hier hé?quote:Op zondag 18 juni 2006 05:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik de kans kreeg gingen ze op de BBQ, helaas zijn die dingen nogal lastig te vangen. Naast de Supersoaker gebruik ik ook vaak een honkbal, ben pitcher geweest dus werp met gemakt boven de 90 km/u. Heb al twee keer raak gegooid, die beesten schrikken zich dan de pleuris.
quote:Op zondag 18 juni 2006 05:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat verhaal![]()
![]()
Jij spoort echt niet hoor als je een kat zomaar naar beneden gooit, als het mijn kat was gooide ik je er recht achteraan.
Ik vind het nogal een lachwekkend verhaal, als alle katten uitgerekend op jouw balkon gaan schijten dan zal dat met een reden zijn.
Dieren voelen nu eenmaal of je een goed of slecht persoon bent.
Maar volgens mij heb je dit verhaaltje echt verzonnen, hoe moet een kat uitgerekend op jouw balkon komen en nog gaan schijten.
Er is toch een afbakening en mischien niet 10 centimeter breedte om over te lopen.
Dus wat je zegt is gewoon onmogelijk.
Ik heb klonen ja, maar post nu toch echt in hoogst eigen persoon.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:07 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, en wie is nu de "kloon" hier hé?![]()
Mijn "hoogst eigen" persoon is de vroegere user "Klemvast". Zo nu weet je het, en ik heb in ieder geval geen schrik om dat te zeggen (aangezien ik op die vroegere account niet geband ben of wat dan ook).quote:Op zondag 18 juni 2006 05:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb klonen ja, maar post nu toch echt in hoogst eigen persoon.
Ja een huisdier hoort ook wel eens naar buiten te gaan, je laat de hond uit, je zet je vogeltjes ook wel eens buiten als het warm is.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord huisdieren. Kortom dieren die bedoeld zijn om binnen te houden, niet buiten, waar ze naast mijn auto en planten, ook nog de inheemse diersoorten schade toe brengen.
![]()
Hou geen katten of lijn de kat aan. De oplossing is simpel....quote:Op zondag 18 juni 2006 05:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja een huisdier hoort ook wel eens naar buiten te gaan, je laat de hond uit, je zet je vogeltjes ook wel eens buiten als het warm is.
En je doet de kat ook naar buiten als hij naar buiten wil.
Wij hadden juist een kat die niet graag binnen zat, meneer zat binnen voor een half uurtje en ging meteen weer naar buiten.
Een kat is een dier met een eigen wil, die kun je niet binnenhouden als hij niet binnen wil blijven.
Nog 1 keer dan, een kat heeft een eigen wil.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hou geen katten of lijn de kat aan. De oplossing is simpel....
Dan neem je geen kat, een baas is verantwoordelijk voor zijn huisdier. Deze baas moet zijn huisdier een omgeving zonder gevaren kunnen bieden, als dat niet mogelijk is neem dan niet de verantwoordelijkheid voor dat huisdier op je.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan, een kat heeft een eigen wil.
Dus een kat aanlijnen heeft geen zin, omdat dat beest veel andere dingen wil doen dan alleen een rondje lopen.
Katten willen jagen, sluipen en spelen dat kan niet als hij aangelijnd is.
Maar je kan van te voren niet zien hoe het beestje is.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan neem je geen kat, een baas is verantwoordelijk voor zijn huisdier. Deze baas moet zijn huisdier een omgeving zonder gevaren kunnen bieden, als dat niet mogelijk is neem dan niet de verantwoordelijkheid voor dat huisdier op je.
In verboden zie ik niets, een kattenhouder moet gewoon het besef hebben dat het het dier ten alle tijden onder controle moet kunnen houden. Hoe dit bewerktstelligd wordt kan mij niks schelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar je kan van te voren niet zien hoe het beestje is.
Sommige blijven liever binnen, in ons geval was die van ons liever buiten.
Het is een kat z`n persoonlijkheid, dan moeten ze katten maar helemaal verbieden.
als ik met volle vaart een honkbal op een kat gooi dan is die dood, wat voor pitcher ben jij zeg?quote:Op zondag 18 juni 2006 05:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
gebruik ik ook vaak een honkbal, ben pitcher geweest dus werp met gemakt boven de 90 km/u. Heb al twee keer raak gegooid, die beesten schrikken zich dan de pleuris.
Stevige katten hier in de buurt want ze overleven het.quote:Op zondag 18 juni 2006 06:06 schreef rival het volgende:
[..]
als ik met volle vaart een honkbal op een kat gooi dan is die dood, wat voor pitcher ben jij zeg?![]()
als je voluit werpt en het beestje daadwerkelijk raakt, is het hoofdje niet eens nodig!quote:Op zondag 18 juni 2006 06:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Stevige katten hier in de buurt want ze overleven het.Maar ik heb ze dan ook nog nooit tegen het hoofd geraakt. Als dat wel zo is blijven ze wel liggen denk ik.
Ik heb echt raak gegooid. Onze tuin is zo diep (80 meter) dat ze niet met de volle 110 km/u aan zullen komen maar het blijkt dat ze een flink harde worp kunnen overleven.quote:Op zondag 18 juni 2006 06:18 schreef rival het volgende:
als je voluit werpt en het beestje daadwerkelijk raakt, is het hoofdje niet eens nodig!
m.a.w ik geloof jou niet!liegert!
Bedenk dat een val van een meter of 20 ook overleefd wordt. Katten zijn behoorlijk taai en flexibel. En op 19 meter wierp ik echt 110 km/u, maar m'n elleboog is nu helaas ook aan gort, ik kan nog maar een paar keer achter elkaar echt hard werpen.quote:
Idd een hele zieke daadquote:Op zondag 18 juni 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
Wat een laffe daad..
Wat bezielt mensen toch om dit soort dingen te doen? Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij.
dat is de straf van god omdat je op katten gooitquote:Op zondag 18 juni 2006 06:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bedenk dat een val van een meter of 20 ook overleefd wordt. Katten zijn behoorlijk taai en flexibel. En op 19 meter wierp ik echt 110 km/u, maar m'n elleboog is nu helaas ook aan gort, ik kan nog maar een paar keer achter elkaar echt hard werpen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |