abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 05:21:27 #76
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38963704
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het woord huisdieren. Kortom dieren die bedoeld zijn om binnen te houden, niet buiten, waar ze naast mijn auto en planten, ook nog de inheemse diersoorten schade toe brengen.
Ja een huisdier hoort ook wel eens naar buiten te gaan, je laat de hond uit, je zet je vogeltjes ook wel eens buiten als het warm is.
En je doet de kat ook naar buiten als hij naar buiten wil.
Wij hadden juist een kat die niet graag binnen zat, meneer zat binnen voor een half uurtje en ging meteen weer naar buiten.
Een kat is een dier met een eigen wil, die kun je niet binnenhouden als hij niet binnen wil blijven.
pi_38963722
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:21 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ja een huisdier hoort ook wel eens naar buiten te gaan, je laat de hond uit, je zet je vogeltjes ook wel eens buiten als het warm is.
En je doet de kat ook naar buiten als hij naar buiten wil.
Wij hadden juist een kat die niet graag binnen zat, meneer zat binnen voor een half uurtje en ging meteen weer naar buiten.
Een kat is een dier met een eigen wil, die kun je niet binnenhouden als hij niet binnen wil blijven.
Hou geen katten of lijn de kat aan. De oplossing is simpel....
  zondag 18 juni 2006 @ 05:46:21 #78
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38963724
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hou geen katten of lijn de kat aan. De oplossing is simpel....
Nog 1 keer dan, een kat heeft een eigen wil.
Dus een kat aanlijnen heeft geen zin, omdat dat beest veel andere dingen wil doen dan alleen een rondje lopen.
Katten willen jagen, sluipen en spelen dat kan niet als hij aangelijnd is.
pi_38963726
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:46 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Nog 1 keer dan, een kat heeft een eigen wil.
Dus een kat aanlijnen heeft geen zin, omdat dat beest veel andere dingen wil doen dan alleen een rondje lopen.
Katten willen jagen, sluipen en spelen dat kan niet als hij aangelijnd is.
Dan neem je geen kat, een baas is verantwoordelijk voor zijn huisdier. Deze baas moet zijn huisdier een omgeving zonder gevaren kunnen bieden, als dat niet mogelijk is neem dan niet de verantwoordelijkheid voor dat huisdier op je.
  zondag 18 juni 2006 @ 05:52:58 #80
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38963727
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:50 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dan neem je geen kat, een baas is verantwoordelijk voor zijn huisdier. Deze baas moet zijn huisdier een omgeving zonder gevaren kunnen bieden, als dat niet mogelijk is neem dan niet de verantwoordelijkheid voor dat huisdier op je.
Maar je kan van te voren niet zien hoe het beestje is.
Sommige blijven liever binnen, in ons geval was die van ons liever buiten.
Het is een kat z`n persoonlijkheid, dan moeten ze katten maar helemaal verbieden.
pi_38963734
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:52 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar je kan van te voren niet zien hoe het beestje is.
Sommige blijven liever binnen, in ons geval was die van ons liever buiten.
Het is een kat z`n persoonlijkheid, dan moeten ze katten maar helemaal verbieden.
In verboden zie ik niets, een kattenhouder moet gewoon het besef hebben dat het het dier ten alle tijden onder controle moet kunnen houden. Hoe dit bewerktstelligd wordt kan mij niks schelen.
pi_38963740
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:02 schreef Steijn het volgende:

[..]

gebruik ik ook vaak een honkbal, ben pitcher geweest dus werp met gemakt boven de 90 km/u. Heb al twee keer raak gegooid, die beesten schrikken zich dan de pleuris.
als ik met volle vaart een honkbal op een kat gooi dan is die dood, wat voor pitcher ben jij zeg?
pi_38963742
quote:
Op zondag 18 juni 2006 06:06 schreef rival het volgende:

[..]

als ik met volle vaart een honkbal op een kat gooi dan is die dood, wat voor pitcher ben jij zeg?
Stevige katten hier in de buurt want ze overleven het. Maar ik heb ze dan ook nog nooit tegen het hoofd geraakt. Als dat wel zo is blijven ze wel liggen denk ik.
pi_38963747
quote:
Op zondag 18 juni 2006 06:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Stevige katten hier in de buurt want ze overleven het. Maar ik heb ze dan ook nog nooit tegen het hoofd geraakt. Als dat wel zo is blijven ze wel liggen denk ik.
als je voluit werpt en het beestje daadwerkelijk raakt, is het hoofdje niet eens nodig!

m.a.w ik geloof jou niet! liegert!
pi_38963751
quote:
Op zondag 18 juni 2006 06:18 schreef rival het volgende:
als je voluit werpt en het beestje daadwerkelijk raakt, is het hoofdje niet eens nodig!

m.a.w ik geloof jou niet! liegert!
Ik heb echt raak gegooid. Onze tuin is zo diep (80 meter) dat ze niet met de volle 110 km/u aan zullen komen maar het blijkt dat ze een flink harde worp kunnen overleven.
pi_38963753
oke, wordt iets geloofwaardiger!
pi_38963756
quote:
Op zondag 18 juni 2006 06:25 schreef rival het volgende:
oke, wordt iets geloofwaardiger!
Bedenk dat een val van een meter of 20 ook overleefd wordt. Katten zijn behoorlijk taai en flexibel. En op 19 meter wierp ik echt 110 km/u, maar m'n elleboog is nu helaas ook aan gort, ik kan nog maar een paar keer achter elkaar echt hard werpen.
  zondag 18 juni 2006 @ 10:53:46 #88
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38965073
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
Wat een laffe daad. .
Wat bezielt mensen toch om dit soort dingen te doen? Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij.
Idd een hele zieke daad
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 18 juni 2006 @ 10:56:35 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38965124
quote:
Op zondag 18 juni 2006 06:29 schreef Steijn het volgende:

[..]

Bedenk dat een val van een meter of 20 ook overleefd wordt. Katten zijn behoorlijk taai en flexibel. En op 19 meter wierp ik echt 110 km/u, maar m'n elleboog is nu helaas ook aan gort, ik kan nog maar een paar keer achter elkaar echt hard werpen.
dat is de straf van god omdat je op katten gooit
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38966644
't Valt me steeds weer op dat, wanneer er een topic over dierenmishandeling wordt geplaatst, en telkens weer figuren zijn die even moeten laten weten hoeveel ze (huis)dieren haten ("als ik met volle vaart een honkbal op een kat gooi dan is die dood"). Deze misselijke wezentjes zouden zich met naam en adres bekend moeten maken, zodat de rest van ons (die wèl van dieren houdt) er tenminste de Dierenbescherming op af zou kunnen sturen. Kom op, lafbekkies, laat de zwerfdieren met rust, en als je dat niet kan, laat 's weten waar je precies uithangt. Niet die zwerfkat is hier schuldig aan een en ander, maar jullie zijn zelf enge gefrustreerde figuurtjes met een heel zieke geest. Trouwens, heb je nog lieveheersbeestjes en miertjes verbrand vandaag met het vergrootglas van je pappa? Om overhéén te kotsen zijn jullie!
pi_38967758
quote:
Op zondag 18 juni 2006 03:32 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

Wat voor zin wil je dat het heeft ? Als die zin is het stillen van je eigen wraak gevoelens dan zal heropvoeding en praten zeker geen "zin" hebben. Het enige wat we die mensen te bieden hebben is geestelijke hulp, en goede hoop dat we die kronkels in hun gedachten recht kunnen trekken.

Lijkt mij beter dan die mensen door geweld te laten boeten voor iets waarvan ze nooit de fout zullen inzien, immers hun kijken vanuit hun perspectief tegen de wereld aan gevormd door eerdere ervaringen en zal dus niet gelijk zijn aan dat van anderen.

*slapen gaat*
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk....
Ikzelf moet ook eigenlijk niet reageren op dit soort figuren, omdat het geen zin heeft.

'Alles van waarde is weerloos'
pi_38968948
quote:
Op zondag 18 juni 2006 05:50 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik ben verantwoordelijk voor fascisten zoals jij die met een honkbal naar katten gooien?

Wees zo dapper om je naam en adres te posten, dan doe ik alsnog aangifte tegen je: gore klootzak die je bent.
  zondag 18 juni 2006 @ 13:25:58 #93
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_38969004
Ik las Katja gruwelijk mishandeld
Maar dit is ook erg.
A spoonful of sugar...
pi_38969027
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:25 schreef Sasandra het volgende:
Ik las Katja gruwelijk mishandeld
pi_38976048
quote:
Op zondag 18 juni 2006 04:44 schreef MissBliss het volgende:

Dat is hier vlakbij
Echt, sommige mensen mogen dood... Eerst knieschijven eraf schieten dan
offtopic

Woon je ook in Zwijndrecht dan?
† The 3 Kings †
pi_38976088
Gisteravond wou onze oudste kat ook niet naar binnen komen, normaal als je met zn snoepjes rammelt komt ie gelijk, nu dus niet, en dan ga je gelijk dit soort vage dingen denken..... Ik mag hopen dat ze die gast snel pakken..... En dan nog, hij komt er vanaf met 2 uur taakstraf ofzo
† The 3 Kings †
  zondag 18 juni 2006 @ 17:59:13 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38976165
quote:
Deze baas moet zijn huisdier een omgeving zonder gevaren kunnen bieden
adres dan ff posten, dan kunnen de bazen dat ook he.
ik bedoel moet je wel doen wat je preached.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 juni 2006 @ 17:59:53 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38976183
ik krijg steeds meer het gevoel dat er een topic geopend moet worden waarin de totstandkoming van een groep fok!vigilanten besproken wordt die wel raad weet met dit soort klootzakken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 18 juni 2006 @ 18:01:22 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38976215
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik krijg steeds meer het gevoel dat er een topic geopend moet worden waarin de totstandkoming van een groep fok!vigilanten besproken wordt die wel raad weten met dit soort klootzakken.
im in.
  zondag 18 juni 2006 @ 18:01:40 #100
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38976225
(mits bier overigens, dan mep ik harder)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')