abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38946635
quote:
Katje gruwelijk mishandeld

ZWIJNDRECHT -Een gebroken staart met een diepe snee en een gevilde achterpoot. Jessica Moerkerken uit Zwijndrecht ...
hoopte dat haar kat Stippie ’gewoon’ aangereden bleek te zijn, maar de waarheid was harder: de net een jaar oude Stippie bleek gruwelijk te zijn mishandeld.

Afgelopen maandag kwam hij aanstrompelen in de achtertuin van Jessica en haar man, die op bedrijventerrein Develpoort in Zwijndrecht wonen. Zelfs de kussentjes onder zijn pootje waren weggehaald. ,,Hij kwam aanlopen met onze andere kat, die had niets,’’ vertelt Jessica.

Ze brachten hem meteen naar de dierenarts. ,,Die zei dat hij zoiets nog nooit gezien had,’’ vertelt de schokte eigenaresse.

,,Volgens hem kan Stippie niet zijn aangereden, omdat er helemaal geen plukjes vacht meer op de huid zaten en de pezen nog in tact waren.’’

Stippie kon wel geopereerd worden, maar dan zou hij zijn staart en poot missen en waarschijnlijk incontinent worden. ,,Hij was een echt buitendier en zou na de operatie niet meer naar buiten kunnen,’’ zegt Jessica. ,,Dus hebben we hem laten inslapen.’’

Wie er achter de mishandeling zit weet ze niet, maar Stippie ging meestal niet ver weg. ,,Misschien is hij wel door iemand meegenomen. Er is in de buurt nog een andere poes kwijt. Ik heb foldertjes bij mensen in de omgeving de bus gedaan met een waarschuwing dat ze hun dieren in de gaten moeten houden.’’

De politie wil graag met mensen in contact komen die iets verdachts hebben gezien. Zij kunnen bellen naar 0900-8844.

Jessica hoopt dat de dader gepakt wordt. ,,We krijgen er Stippie niet mee terug, maar dan gebeurt het in elk geval niet nog een keer.’’
Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article408112.ece

Ik vind dit te ziek voor woorden, ik heb echt zo'n schijthekel aan dierenmishandeling, en dit gebeurt ook nog eens in de stad waar ik in woon... En de Develpoort is hier helemaal niet ver vandaan.... Ik vraag me af wat ik zou doen als het mijn kat geweest was en ik wist wie het gedaan had....
† The 3 Kings †
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:43:33 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_38946676
Ik word echt ziek van zulke verhalen. Wat voor een mongool ben je als je dieren zo gaat zitten mishandelen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_38946689
Jeetje.. Het wordt steeds erger daar. De kat van onze oude buren was ook zo mishandeld.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:02:02 #4
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_38947220
Dit soort berichten vind ik echt maagomkerend..

Je verdiend van mij de kogel als je dit flikt, je bent dan minder dan een beest.
pi_38947306
Heel jammer dat deze zieke sadisten bijna nooit gepakt worden. En als ze gepakt worden, komen ze weg met een geldboete.
Wat bezielt iemand om zo iets te doen? Ik zal het echt nooit begrijpen...
pi_38947375
God waarom ben ik op deze achterlijke planeet beland. Ik haat mensen.

Laten ze maar zero tolerance invoeren hier nederland. Stelletje softies hier.

[ Bericht 65% gewijzigd door unstoppablemark op 17-06-2006 17:14:13 ]
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:10:51 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38947431
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article408112.ece

Ik vind dit te ziek voor woorden, ik heb echt zo'n schijthekel aan dierenmishandeling, en dit gebeurt ook nog eens in de stad waar ik in woon... En de Develpoort is hier helemaal niet ver vandaan.... Ik vraag me af wat ik zou doen als het mijn kat geweest was en ik wist wie het gedaan had....
mischien heeft de dierenarts het gedaan, het kost tegenwoordig 70 euro een kat te laten inslapen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:12:44 #8
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_38947468
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien heeft de dierenarts het gedaan, het kost tegenwoordig 70 euro een kat te laten inslapen.

Ook wel een gave, om echt overal een complot te zien
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:14:39 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38947512
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ook wel een gave, om echt overal een complot te zien
het is een mogelijkheid, je verdient er goud mee met katjes inslapen.
we hebben zelf nog niet al te lang geleden een bezoekje aan de dierenarts moeten brengen met een van onze katten aangereden, gebroken ruggetje, in laten slapen, PENG 70 euro kwijt.
volgende keer maar zelf afmaken dus.
pi_38947558
Wat zijn we toch met z'n alle een zieke levensvorm.
Pure vernietiging van deze gehandicapte misluke levensvorm is de enigste oplossing.
pi_38947561
Inderdaad. Dan maar op die manier.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:27:33 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38947808
dat die dierenartsen uberhaupt zoveel geld moeten krijgen voor het doden van een zwaar lijdend diertje
pi_38947839
Ik snap niet dat mensen zoiets met dieren kunnen doen....

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_38949320
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
dat die dierenartsen uberhaupt zoveel geld moeten krijgen voor het doden van een zwaar lijdend diertje
Dikzakken willen ook wat hé, hebben al zo weinig.
pi_38950338
Arm beestje.

Hoe kún je het toch over je hart verkrijgen zoiets gruwelijks te doen.
pi_38950572
Ik vraag me af wat iemand beweegt om zoiets te doen. Mislukte opvoeding? Altijd onderdrukt en zich nu machtig willen voelen? Aandacht tekort?

Hoewel mijn initiële reactie iets met een kogel te maken had. .
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:29:25 #17
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_38954485
Dit is echt te erg voor woorden en ziek gewoon. Dit soort mensen moeten gestraft worden: hetzelfde als wat ze zelf met de dieren hebben gedaan.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_38957307
Ik vind dit soort mensen echt gevaarlijk. Als iemand tot zoiets zieks in staat is moet ie echt TBS of iets dergelijks, en weg uit de maatschappij. ik vind dat met deze mate van mishandeling het verschil dier - mens niet benadrukt mag worden.

Als je een diertje zo kan toetakelen en je ziet de pijn of de angst van 't dier.. Dan ben je ook ziek genoeg om mensen te mishandelen, of erger.
pi_38957449
Als je de dader vind mag je het melden. Hebben zelf 3 katten moet niet besnuffelen dat iemand ooit 1 van onze katten wat aandoet.
JOHNNY HEITINGA
pi_38957491
Eng idee eigenlijk dat men dat gewoon doet..rare mensen heb je toch op de wereld..
Salsa Española
pi_38957668
is te belachelijk voor woorden paarden, katten of welke andere dieren dan ook verminken is gewoon het laagste wat men kan doen. ik hoop dat ze die klootzak te pakken krijgen en zijn eigen poten eronderuit snijden.
pi_38957999
Als iemand dat met 1 van mijn katten zou doen, vil ik hem levend. Zo laf om zulke mooie intilligente dieren aan te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_38959221
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:05 schreef raptorix het volgende:
Als iemand dat met 1 van mijn katten zou doen, vil ik hem levend. Zo laf om zulke mooie intilligente dieren aan te doen.
Ik zou naar de dierenarts gaan.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:50:31 #24
46960 StefanP
polemicist
pi_38959579
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:

,Hij was een echt buitendier en zou na de operatie niet meer naar buiten kunnen,’’ zegt Jessica.
Houd je smerige kutkat dan ook binnen. Sommige mensen zijn niet van je pissende, schijtende vlooienbaal gediend.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38959647
pi_38960617
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef StefanP het volgende:

[..]

Houd je smerige kutkat dan ook binnen. Sommige mensen zijn niet van je pissende, schijtende vlooienbaal gediend.
Aha, onze homohater is ook kattenhater. Is er nog iets wat je niet haat, zielig figuur dat je bent?
  zondag 18 juni 2006 @ 00:24:57 #27
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_38960671
quote:

[..]

Dat mag je vinden maar je hoort er met je poten van af te blijven!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 18 juni 2006 @ 00:25:49 #28
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38960699
quote:

[..]

Amerikanen zijn ook beesten die afgeslacht moeten worden. Blijf lekker in je eigen land.
Zyggie.
  zondag 18 juni 2006 @ 00:26:35 #29
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38960715
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Amerikanen zijn ook beesten die afgeslacht moeten worden. Blijf lekker in je eigen land.
= CIA doe lekker meew!1123131231!1!
Zyggie.
pi_38960748
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Kom op doe het. Wees nog kortzichtiger dan hij. Een prestatie van wereldformaat.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_38960816
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Overlast het volgende:

[..]

Kom op doe het. Wees nog kortzichtiger dan hij. Een prestatie van wereldformaat.
Nog kortzichtiger? Dan ben je gewoon blind.....
  zondag 18 juni 2006 @ 00:33:04 #32
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38960884
Natuurlijk trok ik de situatie in het extreme, ha-ha, om te laten zien dat hijzelf kansloos is. Argumenteren over de katten zelf lijkt me niet gepast bij dat soort, wat dommere mensen.
Zyggie.
  zondag 18 juni 2006 @ 00:37:09 #33
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_38961003
Verdomme!
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 18 juni 2006 @ 00:45:38 #34
521 ruby
Hell yeah!
pi_38961203
Ik zweer het je, als iemand mijn kat zou mishandelen, dan kan die persoon een jas van zes planken gaan bestellen! Smerige hufters.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 18 juni 2006 @ 00:47:29 #35
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38961253
Helaas zijn er zulke laffe 'mensen' op de wereld en helaas kunnen ze ook bijna nooit betrapt worden, laat staan bestraft. Als ik zo'n iemand zou betrappen, komt ie er echt niet heelhuids vanaf; of het nou een gore kutkind is of een volwassen 100 kilo wegende bullebak. KILL!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Crouton op 18-06-2006 00:58:07 ]
The Internets, I needs it..
  zondag 18 juni 2006 @ 00:57:15 #36
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_38961466
Het is natuurlijk heel erg maar ik ken ook mensen die gek worden van de kat van de buren die altijd in hun tuin moet schijten.

Als ze die dan niet binnen houden moet je ook weer niet gek staan te kijken als de buurman eens wat effectiever te werk gaat dan met een emmer water...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 18 juni 2006 @ 01:01:11 #37
6290 Dr_Crouton
pi_38961560
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef Napalm het volgende:
Het is natuurlijk heel erg maar ik ken ook mensen die gek worden van de kat van de buren die altijd in hun tuin moet schijten.

Als ze die dan niet binnen houden moet je ook weer niet gek staan te kijken als de buurman eens wat effectiever te werk gaat dan met een emmer water...
Emmer water kan nog net om het dier weg te jagen, maar een kat villen??? Ik begraaf de buurman in zijn eigen tuin.
  zondag 18 juni 2006 @ 01:46:18 #38
46960 StefanP
polemicist
pi_38962383
Dus je vindt het blijkbaar best om daar met geweld op te reageren? Vind je het dan ook best als ik je een pak slaag geef als ik je kat in mijn tuin tref? Of moet ik dat dan maar gewoon accepteren. Ja toch? Dat vind je toch? Zeg het maar, toe dan. Iedereen moet maar alles van je katten accepteren. Maar omgekeerd... wee de gebeente al kijk je maar naar mijn kat! "Hij MAG in jouw tuin schijten, dat is zijn aard en daar moet je niet over zeiken, alsof je van dat beetje last van hebt, kattenhater!" Hypocriete figuren.

Laat ik je vertellen dat ik vier jaar lang een appartement heb gehad met balkon, en dat ik dat uit ellende op den duur van voor tot achter met gaas heb moeten bespannen vanwege die smerige beesten. Waarom? Omdat ALLE katten uit de buurt mijn balkon als hun toilet zagen. Ik heb om het half jaar met een schop, jawel met een schop. de stront staan opscheppen: drie meter bij twee meter bij 5cm diep, een lekker verregende laag kattenstront zo diep dat je schoenen er helemaal in verdwenen. Omdat die kankerbeesten dat liever bij op mijn balkon deden dan thuis. Je kon het balkon niet eens meer op zonder Niets hielp en ga JIJ maar eens 24/7 je balkon bewaken of de eigenaren van die rotbeesten achterhalen. Excuseer me dus als ik een SCHURFThekel heb aan die beesten en nog meer aan hun laffe eigenaren. Als ik er eentje te pakken had gekregen, dan was hij in het beste geval van 3 hoog naar beneden gesodemieterd, daar had ik echt niet moeilijk over gedaan. Om maar niet te spreken van de enorme schade die katten aan flora en fauna aanrichten. Daar hoor je katteneigenaren niet over, want dat past niet in hun straatje. Bah, hypocriet.

Katten
Katteneigenaren
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38962485
  zondag 18 juni 2006 @ 01:57:46 #40
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38962523
quote:
Op zondag 18 juni 2006 01:46 schreef StefanP het volgende:
Vind je het dan ook best als ik je een pak slaag geef als ik je kat in mijn tuin tref?
Ja, graag! Want ik kan er iets aan doen als mijn kat jou overlast bezorgt. Dat beest zelf heeft niet de hersens om daar iets aan te kunnen doen.

Je woede koelen op dat beest is alsof je de kleuter die een kras op je auto maakt een schop geeft in plaats van dat je met zijn ouders gaat praten.
pi_38962538
quote:
Dus je vindt het blijkbaar best om daar met geweld op te reageren? Vind je het dan ook best als ik je een pak slaag geef als ik je kat in mijn tuin tref? Of moet ik dat dan maar gewoon accepteren. Ja toch? Dat vind je toch? Zeg het maar, toe dan. Iedereen moet maar alles van je katten accepteren. Maar omgekeerd... wee de gebeente al kijk je maar naar mijn kat! "Hij MAG in jouw tuin schijten, dat is zijn aard en daar moet je niet over zeiken, alsof je van dat beetje last van hebt, kattenhater!" Hypocriete figuren.

Laat ik je vertellen dat ik vier jaar lang een appartement heb gehad met balkon, en dat ik dat uit ellende op den duur van voor tot achter met gaas heb moeten bespannen vanwege die smerige beesten. Waarom? Omdat ALLE katten uit de buurt mijn balkon als hun toilet zagen. Ik heb om het half jaar met een schop, jawel met een schop. de stront staan opscheppen: drie meter bij twee meter bij 5cm diep, een lekker verregende laag kattenstront zo diep dat je schoenen er helemaal in verdwenen. Omdat die kankerbeesten dat liever bij op mijn balkon deden dan thuis. Je kon het balkon niet eens meer op zonder Niets hielp en ga JIJ maar eens 24/7 je balkon bewaken of de eigenaren van die rotbeesten achterhalen. Excuseer me dus als ik een SCHURFThekel heb aan die beesten en nog meer aan hun laffe eigenaren. Als ik er eentje te pakken had gekregen, dan was hij in het beste geval van 3 hoog naar beneden gesodemieterd, daar had ik echt niet moeilijk over gedaan. Om maar niet te spreken van de enorme schade die katten aan flora en fauna aanrichten. Daar hoor je katteneigenaren niet over, want dat past niet in hun straatje. Bah, hypocriet.

Katten
Katteneigenaren
Frustratie (Latijn:frustrari) is de emotionele toestand van iemand die belemmerd wordt zijn verwachtingen, behoeften of doel te verwezenlijken.

De oorzaak kan liggen door invloeden van buitenaf, bijvoorbeeld overmacht, en zich uiten door bepaalde karaktereigenschappen van de persoon in kwestie, zoals agressie of apathie.

(wikipedia.nl)

Speciaal voor Stefan, de meest hilarische fokker...
http://www.mentalhelp.net/psyhelp/chap7/chap7d.htm
  zondag 18 juni 2006 @ 02:00:59 #42
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38962562
quote:

Katten
Katteneigenaren
Sure, en iedereen gelooft jouw verhaal.

Je hebt tot je enkels in de kattenstront gestaan, natuurlijk, ik geloof je hoor, ik geloof je.
Maar hoe vaak kwam je dan eigenlijk op je balkon, dat er een vijf centimeter hoge laag van kattenstront lag?
---verdwijnt---
  zondag 18 juni 2006 @ 02:06:07 #43
127981 Misstique
11-07-2014
pi_38962614
Wat een laffe daad. .
Wat bezielt mensen toch om dit soort dingen te doen? Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 18 juni 2006 @ 02:16:07 #44
46960 StefanP
polemicist
pi_38962748
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:00 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Sure, en iedereen gelooft jouw verhaal.

Je hebt tot je enkels in de kattenstront gestaan, natuurlijk, ik geloof je hoor, ik geloof je.
Maar hoe vaak kwam je dan eigenlijk op je balkon, dat er een vijf centimeter hoge laag van kattenstront lag?
Het zal me werkelijk een rotzorg zijn wat jij wel en niet gelooft.
-Mark Steyn
  zondag 18 juni 2006 @ 02:19:06 #45
46960 StefanP
polemicist
pi_38962781
quote:
Op zondag 18 juni 2006 01:58 schreef EgelPrik het volgende:

[..]

Frustratie (Latijn:frustrari) is de emotionele toestand van iemand die belemmerd wordt zijn verwachtingen, behoeften of doel te verwezenlijken.

De oorzaak kan liggen door invloeden van buitenaf, bijvoorbeeld overmacht, en zich uiten door bepaalde karaktereigenschappen van de persoon in kwestie, zoals agressie of apathie.

(wikipedia.nl)

Nog altijd beter dan een laffaard die een kloontje tevoorschijn trekt omdat ie te bang is zelf te reageren.
-Mark Steyn
pi_38962852
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan een laffaard die een kloontje tevoorschijn trekt omdat ie te bang is zelf te reageren.
Hoi Sick Fuck !
Ga Rukke !

pi_38962891
quote:
Op zondag 18 juni 2006 01:58 schreef EgelPrik het volgende:

[..]

(wikipedia.nl)

quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:17 schreef Nee het volgende:
Wat zijn we toch met z'n alle een zieke levensvorm.
Pure vernietiging van deze gehandicapte misluke levensvorm is de enigste oplossing.
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:55 schreef MaceNL het volgende:
is te belachelijk voor woorden paarden, katten of welke andere dieren dan ook verminken is gewoon het laagste wat men kan doen. ik hoop dat ze die klootzak te pakken krijgen en zijn eigen poten eronderuit snijden.
goed bezig allemaal, klasse
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  zondag 18 juni 2006 @ 02:56:27 #48
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38963162
quote:

[..]

Haha, dus jij denkt dat ik een "kloontje" ben van iemand die je kent? Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik ken je helemaal niet, ik ken alleen je username.
---verdwijnt---
  zondag 18 juni 2006 @ 02:56:46 #49
6290 Dr_Crouton
pi_38963169
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:27 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

[..]

[..]

goed bezig allemaal, klasse
Nee, heropvoeding en praten heeft zin zeg.
pi_38963385
quote:

[..]

Ik ben geen katten-fan, maar jij reageert wel heel hill-billie. Ik zou zo'n beest nuiks aandoen, tenzij ze dat uitlokken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')