Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article408112.ecequote:Katje gruwelijk mishandeld
ZWIJNDRECHT -Een gebroken staart met een diepe snee en een gevilde achterpoot. Jessica Moerkerken uit Zwijndrecht ...
hoopte dat haar kat Stippie ’gewoon’ aangereden bleek te zijn, maar de waarheid was harder: de net een jaar oude Stippie bleek gruwelijk te zijn mishandeld.
Afgelopen maandag kwam hij aanstrompelen in de achtertuin van Jessica en haar man, die op bedrijventerrein Develpoort in Zwijndrecht wonen. Zelfs de kussentjes onder zijn pootje waren weggehaald. ,,Hij kwam aanlopen met onze andere kat, die had niets,’’ vertelt Jessica.
Ze brachten hem meteen naar de dierenarts. ,,Die zei dat hij zoiets nog nooit gezien had,’’ vertelt de schokte eigenaresse.
,,Volgens hem kan Stippie niet zijn aangereden, omdat er helemaal geen plukjes vacht meer op de huid zaten en de pezen nog in tact waren.’’
Stippie kon wel geopereerd worden, maar dan zou hij zijn staart en poot missen en waarschijnlijk incontinent worden. ,,Hij was een echt buitendier en zou na de operatie niet meer naar buiten kunnen,’’ zegt Jessica. ,,Dus hebben we hem laten inslapen.’’
Wie er achter de mishandeling zit weet ze niet, maar Stippie ging meestal niet ver weg. ,,Misschien is hij wel door iemand meegenomen. Er is in de buurt nog een andere poes kwijt. Ik heb foldertjes bij mensen in de omgeving de bus gedaan met een waarschuwing dat ze hun dieren in de gaten moeten houden.’’
De politie wil graag met mensen in contact komen die iets verdachts hebben gezien. Zij kunnen bellen naar 0900-8844.
Jessica hoopt dat de dader gepakt wordt. ,,We krijgen er Stippie niet mee terug, maar dan gebeurt het in elk geval niet nog een keer.’’
mischien heeft de dierenarts het gedaan, het kost tegenwoordig 70 euro een kat te laten inslapen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article408112.ece
Ik vind dit te ziek voor woorden, ik heb echt zo'n schijthekel aan dierenmishandeling, en dit gebeurt ook nog eens in de stad waar ik in woon... En de Develpoort is hier helemaal niet ver vandaan.... Ik vraag me af wat ik zou doen als het mijn kat geweest was en ik wist wie het gedaan had....![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien heeft de dierenarts het gedaan, het kost tegenwoordig 70 euro een kat te laten inslapen.
![]()
het is een mogelijkheid, je verdient er goud mee met katjes inslapen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook wel een gave, om echt overal een complot te zien![]()
Dikzakken willen ook wat hé, hebben al zo weinig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
dat die dierenartsen uberhaupt zoveel geld moeten krijgen voor het doden van een zwaar lijdend diertje
Ik zou naar de dierenarts gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:05 schreef raptorix het volgende:
Als iemand dat met 1 van mijn katten zou doen, vil ik hem levend. Zo laf om zulke mooie intilligente dieren aan te doen.
Houd je smerige kutkat dan ook binnen. Sommige mensen zijn niet van je pissende, schijtende vlooienbaal gediend.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
,Hij was een echt buitendier en zou na de operatie niet meer naar buiten kunnen,’’ zegt Jessica.
Aha, onze homohater is ook kattenhater. Is er nog iets wat je niet haat, zielig figuur dat je bent?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Houd je smerige kutkat dan ook binnen. Sommige mensen zijn niet van je pissende, schijtende vlooienbaal gediend.
Dat mag je vinden maar je hoort er met je poten van af te blijven!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Houd je smerige kutkat dan ook binnen. Sommige mensen zijn niet van je pissende, schijtende vlooienbaal gediend.
Amerikanen zijn ook beesten die afgeslacht moeten worden. Blijf lekker in je eigen land.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
=quote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Amerikanen zijn ook beesten die afgeslacht moeten worden. Blijf lekker in je eigen land.
Kom op doe het. Wees nog kortzichtiger dan hij. Een prestatie van wereldformaat.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Amerikanen zijn ook beesten die afgeslacht moeten worden. Blijf lekker in je eigen land.
Nog kortzichtiger? Dan ben je gewoon blind.....quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Overlast het volgende:
[..]
Kom op doe het. Wees nog kortzichtiger dan hij. Een prestatie van wereldformaat.
Emmer water kan nog net om het dier weg te jagen, maar een kat villen??? Ik begraaf de buurman in zijn eigen tuin.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef Napalm het volgende:
Het is natuurlijk heel erg maar ik ken ook mensen die gek worden van de kat van de buren die altijd in hun tuin moet schijten.
Als ze die dan niet binnen houden moet je ook weer niet gek staan te kijken als de buurman eens wat effectiever te werk gaat dan met een emmer water...
Ja, graag! Want ik kan er iets aan doen als mijn kat jou overlast bezorgt. Dat beest zelf heeft niet de hersens om daar iets aan te kunnen doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:46 schreef StefanP het volgende:
Vind je het dan ook best als ik je een pak slaag geef als ik je kat in mijn tuin tref?
Frustratie (Latijn:frustrari) is de emotionele toestand van iemand die belemmerd wordt zijn verwachtingen, behoeften of doel te verwezenlijken.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:46 schreef StefanP het volgende:
Dus je vindt het blijkbaar best om daar met geweld op te reageren? Vind je het dan ook best als ik je een pak slaag geef als ik je kat in mijn tuin tref? Of moet ik dat dan maar gewoon accepteren. Ja toch? Dat vind je toch? Zeg het maar, toe dan. Iedereen moet maar alles van je katten accepteren. Maar omgekeerd... wee de gebeente al kijk je maar naar mijn kat! "Hij MAG in jouw tuin schijten, dat is zijn aard en daar moet je niet over zeiken, alsof je van dat beetje last van hebt, kattenhater!" Hypocriete figuren.
Laat ik je vertellen dat ik vier jaar lang een appartement heb gehad met balkon, en dat ik dat uit ellende op den duur van voor tot achter met gaas heb moeten bespannen vanwege die smerige beesten. Waarom? Omdat ALLE katten uit de buurt mijn balkon als hun toilet zagen. Ik heb om het half jaar met een schop, jawel met een schop. de stront staan opscheppen: drie meter bij twee meter bij 5cm diep, een lekker verregende laag kattenstront zo diep dat je schoenen er helemaal in verdwenen. Omdat die kankerbeesten dat liever bij op mijn balkon deden dan thuis. Je kon het balkon niet eens meer op zonder Niets hielp en ga JIJ maar eens 24/7 je balkon bewaken of de eigenaren van die rotbeesten achterhalen. Excuseer me dus als ik een SCHURFThekel heb aan die beesten en nog meer aan hun laffe eigenaren. Als ik er eentje te pakken had gekregen, dan was hij in het beste geval van 3 hoog naar beneden gesodemieterd, daar had ik echt niet moeilijk over gedaan. Om maar niet te spreken van de enorme schade die katten aan flora en fauna aanrichten. Daar hoor je katteneigenaren niet over, want dat past niet in hun straatje. Bah, hypocriet.
Katten
Katteneigenaren
Sure, en iedereen gelooft jouw verhaal.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:46 schreef StefanP het volgende:
Dus je vindt het blijkbaar best om daar met geweld op te reageren? Vind je het dan ook best als ik je een pak slaag geef als ik je kat in mijn tuin tref? Of moet ik dat dan maar gewoon accepteren. Ja toch? Dat vind je toch? Zeg het maar, toe dan. Iedereen moet maar alles van je katten accepteren. Maar omgekeerd... wee de gebeente al kijk je maar naar mijn kat! "Hij MAG in jouw tuin schijten, dat is zijn aard en daar moet je niet over zeiken, alsof je van dat beetje last van hebt, kattenhater!" Hypocriete figuren.
Laat ik je vertellen dat ik vier jaar lang een appartement heb gehad met balkon, en dat ik dat uit ellende op den duur van voor tot achter met gaas heb moeten bespannen vanwege die smerige beesten. Waarom? Omdat ALLE katten uit de buurt mijn balkon als hun toilet zagen. Ik heb om het half jaar met een schop, jawel met een schop. de stront staan opscheppen: drie meter bij twee meter bij 5cm diep, een lekker verregende laag kattenstront zo diep dat je schoenen er helemaal in verdwenen. Omdat die kankerbeesten dat liever bij op mijn balkon deden dan thuis. Je kon het balkon niet eens meer op zonder Niets hielp en ga JIJ maar eens 24/7 je balkon bewaken of de eigenaren van die rotbeesten achterhalen. Excuseer me dus als ik een SCHURFThekel heb aan die beesten en nog meer aan hun laffe eigenaren. Als ik er eentje te pakken had gekregen, dan was hij in het beste geval van 3 hoog naar beneden gesodemieterd, daar had ik echt niet moeilijk over gedaan. Om maar niet te spreken van de enorme schade die katten aan flora en fauna aanrichten. Daar hoor je katteneigenaren niet over, want dat past niet in hun straatje. Bah, hypocriet.
Katten
Katteneigenaren
Het zal me werkelijk een rotzorg zijn wat jij wel en niet gelooft.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:00 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Sure, en iedereen gelooft jouw verhaal.![]()
Je hebt tot je enkels in de kattenstront gestaan, natuurlijk, ik geloof je hoor, ik geloof je.
Maar hoe vaak kwam je dan eigenlijk op je balkon, dat er een vijf centimeter hoge laag van kattenstront lag?![]()
Nog altijd beter dan een laffaard die een kloontje tevoorschijn trekt omdat ie te bang is zelf te reageren.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:58 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Frustratie (Latijn:frustrari) is de emotionele toestand van iemand die belemmerd wordt zijn verwachtingen, behoeften of doel te verwezenlijken.
De oorzaak kan liggen door invloeden van buitenaf, bijvoorbeeld overmacht, en zich uiten door bepaalde karaktereigenschappen van de persoon in kwestie, zoals agressie of apathie.
(wikipedia.nl)
Speciaal voor Stefan, de meest hilarische fokker...
http://www.mentalhelp.net/psyhelp/chap7/chap7d.htm
Hoi Sick Fuck !quote:Op zondag 18 juni 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een laffaard die een kloontje tevoorschijn trekt omdat ie te bang is zelf te reageren.
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:58 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Frustratie (Latijn:frustrari) is de emotionele toestand van iemand die belemmerd wordt zijn verwachtingen, behoeften of doel te verwezenlijken.
De oorzaak kan liggen door invloeden van buitenaf, bijvoorbeeld overmacht, en zich uiten door bepaalde karaktereigenschappen van de persoon in kwestie, zoals agressie of apathie.
(wikipedia.nl)
Speciaal voor Stefan, de meest hilarische fokker...
http://www.mentalhelp.net/psyhelp/chap7/chap7d.htm
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:17 schreef Nee het volgende:
Wat zijn we toch met z'n alle een zieke levensvorm.
Pure vernietiging van deze gehandicapte misluke levensvorm is de enigste oplossing.
goed bezig allemaal, klassequote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:55 schreef MaceNL het volgende:
is te belachelijk voor woorden paarden, katten of welke andere dieren dan ook verminken is gewoon het laagste wat men kan doen. ik hoop dat ze die klootzak te pakken krijgen en zijn eigen poten eronderuit snijden.
Haha, dus jij denkt dat ik een "kloontje" ben van iemand die je kent? Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik ken je helemaal niet, ik ken alleen je username.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een laffaard die een kloontje tevoorschijn trekt omdat ie te bang is zelf te reageren.
Nee, heropvoeding en praten heeft zin zeg.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:27 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
[..]
[..]
goed bezig allemaal, klasse
Ik ben geen katten-fan, maar jij reageert wel heel hill-billie. Ik zou zo'n beest nuiks aandoen, tenzij ze dat uitlokken...quote:Op zondag 18 juni 2006 02:19 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat voor zin wil je dat het heeft ? Als die zin is het stillen van je eigen wraak gevoelens dan zal heropvoeding en praten zeker geen "zin" hebben. Het enige wat we die mensen te bieden hebben is geestelijke hulp, en goede hoop dat we die kronkels in hun gedachten recht kunnen trekken.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nee, heropvoeding en praten heeft zin zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |