abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38991649
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja dus? Wat heeft een rotkop met lief zijn te maken? Snap je het zelf nog wel of probeer je altijd dingen te winnen door het over een compleet andere boeg te gooien in de hoop dat de ander zo overdonderd is en dan maar vlucht?
Bijzondere redenatie heb je dan.

Ik vind het alleen vreemd dat ook_gek op je valt, en om dat te staven prop ik je foto bij. Vervolgens beticht je me ervan dat ik het niet kan verwoorden. Ok.. en nou zit je te tieren tegen mij.

Het is ook nooit goed hé.
pi_38991660
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:24 schreef K33T het volgende:

[..]

Ik vind het alleen vreemd dat ook_gek op je valt, en om dat te staven prop ik je foto bij. Vervolgens beticht je me ervan dat ik het niet kan verwoorden. Ok.. en nou zit je te tieren tegen mij.

Bijzondere manier van lezen heb jij.

Hij zegt dat hij me lief vindt, niet dat hij op me valt.

Nou doei hè.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 19 juni 2006 @ 02:25:49 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38991665
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:12 schreef K33T het volgende:

Je hebt een afschuwelijke alienkop.
Kan best zijn, maar als ik ergens alleen op een ruimteschip zou zitten, dan liever met een sigourney weaver lookalike dan met jou

Hoewel, 't is natuurlijk wel handig om een slachtoffer te hebben om voor de aliens op te offeren
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 19 juni 2006 @ 07:13:29 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38992629
wheheh mensen mensen ik vas gisteren zo dronken als een hoerentoeter

Maar MUUS jij bent een mooie vrouw en ja ik vind je lief. En neeeeee ik val nergens op
al ben ik gisteren wel op mijn bek gegaan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_38993204
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Bron: AD.nl

Welkom in Nederland, en dit gebeurt gewoon in de stad waar onze regering zetelt. En politieagenten maar boetes uitdelen voor door rood licht lopen.
Dus het probleem is opgelost als de politie geen boetes meer uitdeelt voor te hard rijden en we allemaal massaal te hard gaan rijden?

Verder weer een goed topic hoor meneer berends kunnen we allemaal weer lekker onze vooroordelen spuwen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_38993779
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:56 schreef Troeta het volgende:
Nou, daar heb ej een punt!
Die knakkers van de HTM security stelden eigenlijk geen moer voor.
Ja, ze zijn heel stoer met je broodje kaas afpakken in de tramtunnel, maar als er een dikke neger een meisje van 15 lastigvalt zijn ze ineens heel toevallig zó druk in gesprek met elkaar dat het meisje van ellende maar uitstapt om de volgende tram te nemen.

En vrouwen in de beveiliging mogen ze van mij ook afschaffen, ik geloof er niet in dat Truus die van het CWI nu toch echt aan het werk moet mij kan beschermen als ik beroofd word.
AMEN!!

Kreeg vorige keer ruzie met een groep Marokkanen omdat ze zonodig niet van mijn vriendinnen af konden blijven, wij liep de tram uit. Krijgt een vriendin van me nog even een schop na terwijl de deuren dichtgaan (in haar rug). Zij wil die tram weer invliegen, wat doen die beveiligers trekken haar weg en laten de tram vertrekken. Helden...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 19 juni 2006 @ 09:33:22 #207
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_38993870
quote:
Op maandag 19 juni 2006 08:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dus het probleem is opgelost als de politie geen boetes meer uitdeelt voor te hard rijden en we allemaal massaal te hard gaan rijden?

Verder weer een goed topic hoor meneer berends kunnen we allemaal weer lekker onze vooroordelen spuwen.
Dat je het nog vooroordelen durft te noemen joh

Zo'n beetje iedereen heeft dezelfde ervaringen, het zijn gewoon in BIJNA alle gevallen buitenlanders . Jammer dat jij nog in je Ad Melkert-jaren bent blijven hangen want het mag tegenwoordig gelukkig gewoon gezegd worden hoor
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39020414
Mijn broer werkt bij de HTM als controleur. Je wil echt niet weten waar hij allemaal te amken krijgt. Ik snap niet hoe hij het al die jaren heeft volgehouden. Een vechtpartij is eerder regel dan uitzondering. Bedreigingen routine. Een keer heeft ie een hersenschudding op gelopen. Meerdere keren werd er een mes getrokken.

Laatst werd hij bespuugd door iemand die de tram verlaat. Waarop hij dus achter die gast aangaat en hem vervolgens inrekent mbv een passagier terwijl zijn collegas erbij staan en na afloop tegen em zeggen dat ie et gewoon wat rustiger aan moet doen

Waar hij het meeste over klaagt zijn niet die kut Marokkaantjes en kut Antiliaantjes (no offence intended ) waar het 7 van de 10 keer over gaat, maar om het softe beleid van de HTM.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 juni 2006 @ 23:23:10 #209
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39020843
Ja, en de oplossing is, conducteurs in de tram.

Maar dat kost geld, dus, hard geweld is goedkoper.

Ik zal er overigens wel blind voor zijn, en een geitenwollensok over mijn linkse kop hebben getrokken, maar veel heb ik de HTM-trams nog niet meegemaakt. Ja, een zwerver die ging kotsen achterin, en een paar jonge mensen, met alle huidskleuren die je kan bedenken, met hun nieuwe mobiel op speakerfunctie, die dan zo'n achterlijk hard lelijk muziekje af gaan spelen.

Maar dan zit iedereen met z'n consumerende gezicht als een schaap vooruit te staren, wachtend op ingehuurde personen, eigen verantwoordelijk afschuivend, om er wat van te zeggen.

Ik vraag dan vaak of ze geen oordopjes bij zich hebben. Vaak hebben ze die bij, en doen ze die gewoon in. Anders snappen ze de hint ook wel.

Natuurlijk zijn er ook geweldsmidrijven in de tram, die inderdaad niet af te doen zijn als incidenten. Ze komen inderdaad voor. En een passieve camera, of periodieke controles op wapens of wat dan ook helpt dan naar mijn mening geen zier. Wat wél werkt, is, zoals misschien in Amsterdam, meer personeel aanwezig in de tram houden. Ik weet niet of dat veiliger is, want ik heb er geen cijfers van, het is maar een suggestie.

[ Bericht 33% gewijzigd door Yildiz op 19-06-2006 23:34:23 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 19 juni 2006 @ 23:27:15 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39020981
ik vind MUUS ook lief
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 19 juni 2006 @ 23:31:43 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39021152
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:12 schreef K33T het volgende:

[..]

Je hebt een afschuwelijke alienkop.

En ga nou niet snikkend bij een van je FA-vriendjes een banaanvraag te doen, ik moest het immers verwoorden.
zeg wat voor een idioot ben jij wel niet dat je dat over muus haar fotos zegt, ze ziet er hardstikke goed uit man, eikel.
ga met je barbies spelen frusti.
  maandag 19 juni 2006 @ 23:33:45 #212
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39021221
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:24 schreef K33T het volgende:

[..]

Hoe lief, dat doe je hier ook al:
Misdaad en straf
Goed hoor. Heel tof. Ga je nu ook mijn foto posten?
  maandag 19 juni 2006 @ 23:36:55 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39021335
of mijn foto, die van mij is emo!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:49:48 #214
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_39034015
quote:
Maar dan zit iedereen met z'n consumerende gezicht als een schaap vooruit te staren, wachtend op ingehuurde personen, eigen verantwoordelijk afschuivend, om er wat van te zeggen.
Dat is het ook veel inderdaad. Ik woon ook in Den Haag, en zit ook regelmatig in de 17. Ik heb een aantal keren wat jonge knulletjes aangesproken (Eén wilde een oude vrouw te lijf omdat ze zijn schouder aantike: of ie even zijn sigaret uit wilde maken?). Als ik dat doe dan blijven mede passagiers zo apatisch mogelijk uit het raam staren. Dat valt me zo tegen. Met zijn tweeën of drieën maak je zoveel meer indruk..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_39036905
Geen greintje medelijden mee. Die HTM bestuurders zijn zelf ook geen lieverdjes. Zo klantonvriendelijk als de tering. De agressie tegen hen is natuurlijk niet goed te praten, maar de hand in eigen boezem steken, mogen ze ook wel eens doen. Met wat meer respect met je klanten omgaan zou een eerste stap zijn.
pi_39037062
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:33 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Dat je het nog vooroordelen durft te noemen joh

Zo'n beetje iedereen heeft dezelfde ervaringen, het zijn gewoon in BIJNA alle gevallen buitenlanders . Jammer dat jij nog in je Ad Melkert-jaren bent blijven hangen want het mag tegenwoordig gelukkig gewoon gezegd worden hoor
fijn dat je weet welke ervaring bijna iedereen heeft, ik heb echter liever dat je niet voor mij spreekt en jah ik val ook onder bijna iedereen.
Leuk ook dat je weet dat ik in de Ad Melkert-jaren ben blijven hangen en fijn voor je dat je denkt dat je tegenwoordig dus wel mag discrimineren de wereld zal er een stuk beter op worden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39037299
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef Vhiper het volgende:
Geen greintje medelijden mee. Die HTM bestuurders zijn zelf ook geen lieverdjes. Zo klantonvriendelijk als de tering. De agressie tegen hen is natuurlijk niet goed te praten, maar de hand in eigen boezem steken, mogen ze ook wel eens doen. Met wat meer respect met je klanten omgaan zou een eerste stap zijn.
De meeste bestuurders zijn allemaal van die Haagse Harrys waar je niets mee kan inderdaad. Een cursus klantvriendelijkheid zou echt geen kwaad kunnen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39037634
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:23 schreef Yildiz het volgende:

Ja, en de oplossing is, conducteurs in de tram.
Dat werkt in Rotterdam vrij aardig voorzover ik dat kan bekijken.

Maar dan dit, recentelijk stap ik in de tram, de trambestuurder sluit de deuren maar de tram blijft staan. Blijkbaar was er iemand in de tram die zich misdragen had en men (conducteurs) had om assistentie verzocht, duurde even voordat die arriveerde en ja hoor, dan beginnen de reizigers te mekkeren dat de tram blijft stilstaan. Ja hallo, mensen, willen jullie nu een veilige tram of niet?
pi_39037719
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Tijger_m het volgende:

Maar dan dit, recentelijk stap ik in de tram, de trambestuurder sluit de deuren maar de tram blijft staan. Blijkbaar was er iemand in de tram die zich misdragen had en men (conducteurs) had om assistentie verzocht, duurde even voordat die arriveerde en ja hoor, dan beginnen de reizigers te mekkeren dat de tram blijft stilstaan. Ja hallo, mensen, willen jullie nu een veilige tram of niet?

Waar zijn we ook alweer heel goed in?
-Rabia Al-Basri
pi_39038661
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat werkt in Rotterdam vrij aardig voorzover ik dat kan bekijken.

Dan zou die bestuurder natuurlijk kunnen omroepen dat ie expres blijft staan vanwege de politie. Als je je passagiers duidelijk informeerd zijn ze meer geneigd oponthoud te accepteren. Bij de NS hebben ze dat ook vaak. Staan ze een kwartier in de middle of nowhere stil, zonder enig bericht, hoor je iedereen mopperen. Dat mopperen valt meteen stil als ze horen waarom.

Men wil gewoon weten waarom er oponthoud is en dat vind ik zo vreemd nog niet.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:13:42 #221
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_39039386
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat is het ook veel inderdaad. Ik woon ook in Den Haag, en zit ook regelmatig in de 17. Ik heb een aantal keren wat jonge knulletjes aangesproken (Eén wilde een oude vrouw te lijf omdat ze zijn schouder aantike: of ie even zijn sigaret uit wilde maken?). Als ik dat doe dan blijven mede passagiers zo apatisch mogelijk uit het raam staren. Dat valt me zo tegen. Met zijn tweeën of drieën maak je zoveel meer indruk..
Mja, dat is precies het probleem met alle bullies, ongeacht leeftijd, klasse, of afkomst. Ze zijn o zo dapper als ze een groepje bij zich hebben. Ben je met meer dan één dan wordt er snel ingebonden.
Maar dat is precies waar we zo slecht in zijn: we willen niet "betrokken worden". Het "heeft niks met ons te maken". He zijn "anderen" die het moeten oplossen.

Als we wat meer groepsgevoel zouden hebben dan zou een hoop asociaal gedrag (en sociopathisch gedrag. Een oud vrouwtje aanvallen omdat ze je vraagt een peuk uit te maken? Wat een f*cking freak!) niet voorkomen.

Maar dat doen we niet, en dat is precies waar bullies op rekenen en waar ze gebruik van maken.
Er zijn intussen ook al tientallen studies gedaan naar de apathische omstander, en terwijl we de dybamiek van het niet-ingrijpen op zich redelijk begrijpen, is er nog steeds geen echt handvat uitgekomen hoe we ingrijpen (en groepsgevoel) kunnen leren.
Alle Postbus 51 spotjes ten spijt.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_39039473
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef Vhiper het volgende:

Men wil gewoon weten waarom er oponthoud is en dat vind ik zo vreemd nog niet.
Eh, die informatie werd vrijwel meteen gegeven dus daar lag het niet aan.

Ik had ook een afspraak maar ik ga echt niet lopen zeuren als de tram 5-10 minuten vertraagd wordt om een dergelijke reden, voor mij is het feit dat de tram schoner, veiliger en in zijn algemeenheid prettiger is dan voorheen meer dan genoeg compensatie voor een dergelijk voorval.
pi_39039641
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef Pundit_wannabe het volgende:

Mja, dat is precies het probleem met alle bullies, ongeacht leeftijd, klasse, of afkomst. Ze zijn o zo dapper als ze een groepje bij zich hebben. Ben je met meer dan één dan wordt er snel ingebonden.
Maar dat is precies waar we zo slecht in zijn: we willen niet "betrokken worden". Het "heeft niks met ons te maken". He zijn "anderen" die het moeten oplossen.

Als we wat meer groepsgevoel zouden hebben dan zou een hoop asociaal gedrag (en sociopathisch gedrag. Een oud vrouwtje aanvallen omdat ze je vraagt een peuk uit te maken? Wat een f*cking freak!) niet voorkomen.

Maar dat doen we niet, en dat is precies waar bullies op rekenen en waar ze gebruik van maken.
Er zijn intussen ook al tientallen studies gedaan naar de apathische omstander, en terwijl we de dybamiek van het niet-ingrijpen op zich redelijk begrijpen, is er nog steeds geen echt handvat uitgekomen hoe we ingrijpen (en groepsgevoel) kunnen leren.
Alle Postbus 51 spotjes ten spijt.
Precies!

Nou, sorry, ik verdom het om mijn mond te houden of om de andere kant op te kijken en mijn ervaring is dat de enkele keer dat het nodig is om iets te zeggen het feit dat een persoon reageert een katalyst kan zijn waardoor iedereen ineens niet meer de andere kant op kijkt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2006 16:22:31 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:41:16 #224
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39044263
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

De meeste bestuurders zijn allemaal van die Haagse Harrys waar je niets mee kan inderdaad. Een cursus klantvriendelijkheid zou echt geen kwaad kunnen.
Wat de meest voorkomende reden is dat men bestuurders onvriendelijk vind, naar mijn idee, is dat 'de chaffeur altijd wegrijdt als je aan komt rennen'. Dan denk ik, ja ho eens. Als je dan zorgt dat je 1 minuut eerder er bent, kan je wel gewoon instappen, en omdat de chaffeur op tijd wegrijdt, blijf je niet 2 minuten bij elke halte wachten. Lijkt me wel zo handig.

Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met chaffeurs, en ook niet gezien dat mensen er problemen mee hadden. Klantvriendelijk naar een uitzondering, zoals 'wachten op die ene die aan komt rennen' is weer klantonvriendelijk naar anderen. Dat is een paradox.

Oja, ik heb wel 1 keer een 'live vernieling' van een stoel meegemaakt, maar dat waren blanke soft-drugsgebruikers (ze hadden het over de weet ik veel wat waar wiet halen in scheveningen) maar daar wordt tegenwoordig niet meer naar geluisterd, omdat zo de indruk kan ontstaan dat je daarmee problemen met allochtonen aan het ontkennen bent.
pi_39044555
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat de meest voorkomende reden is dat men bestuurders onvriendelijk vind, naar mijn idee, is dat 'de chaffeur altijd wegrijdt als je aan komt rennen'. Dan denk ik, ja ho eens. Als je dan zorgt dat je 1 minuut eerder er bent, kan je wel gewoon instappen, en omdat de chaffeur op tijd wegrijdt, blijf je niet 2 minuten bij elke halte wachten. Lijkt me wel zo handig.

Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met chaffeurs, en ook niet gezien dat mensen er problemen mee hadden. Klantvriendelijk naar een uitzondering, zoals 'wachten op die ene die aan komt rennen' is weer klantonvriendelijk naar anderen. Dat is een paradox.
Inderdaad is het heel vrusterend dat als je aankomt rennen en dat ie em peert en soms zelfs zijn deuren dicht gooit nog effe wacht terwijl hij je vriendelijk aankijkt Het is gewoon een bepaalde keuze die je maakt als bedrijf, lijkt me.
Toen ik regelmatig in Rotterdam kwam was het voor mij een echte culture schok, omdat die bestuurders echt gewoon op je ging wachten als je aankwam rennen. Een keer kreeg ik zelfs een handgebaar van doe maar rustigaan. Bij de HTM is het toch effe anders.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:56:01 #226
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39044675
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef Slayage het volgende:

Bij de HTM is het toch effe anders.
Soms wel, vaak ook niet.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39044702
Ik moet zeggen mensen die aan komen rennen en dan op het eind rustig aan komen lopen heb ik ook een verschrikelijke hekel aan. Je betn gewoon te laat klaar en omdat jij te laat bent, en omdat de bestuurder zo vriendelijk is om op jou te wachten kom ik weer te laat (vage zin).
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_39044742
Grappig....jaar geleden ook ruzie gekregen met een buschauffer. Meneer vond het nodig in onze discussie mij uit te gaan schelden voor 'studentje'. Ik moest de bus uit, anders zou hij de politie er wel bijhalen. Hij werd nog agresiefer toen ik opmerkte dat hij zijn school ook had kunnen afmaken en dat hij dan mij niet hoefde te vervoeren. Type gouden armbanden+ tatoe's.

Grote bek tegen 'medelanders', maar tegen alochtonen zijn ze o zo stil en lief.
pi_39044769
(HTM trambestuurders vinden het ook zo leuk om de deur zo'n beetje voor je neus dicht te rammen als je net je 1e been buiten de tram hebt gezet, had je maar sneller buiten moeten staan)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:02:25 #230
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39044873
Of je gaat op tijd de tram uit. Is natuurlijk moeilijk met je door wiet benevelde hoofd, maar goed
pi_39045167
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:02 schreef gronk het volgende:
Of je gaat op tijd de tram uit. Is natuurlijk moeilijk met je door wiet benevelde hoofd, maar goed

Ze hebben hier ook een aantal keer de deur voor me neust dichtgedaan, toen ik eerst een ouder echtpaar liet uitstappen en toen wou ik er nog in, maar dat wou John (spreek uit als: SSSSJON blijkbaar niet.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:11:14 #232
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39045215
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ze hebben hier ook een aantal keer de deur voor me neust dichtgedaan, toen ik eerst een ouder echtpaar liet uitstappen en toen wou ik er nog in, maar dat wou John (spreek uit als: SSSSJON blijkbaar niet.
Dan doe je gewoon simpel je voet tussen de deur? Gaat ie vanzelf weer open hoor. Of je knijpt even in dat rubber wat aan die randen van de deur zit, werkt ook.
pi_39045978
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan doe je gewoon simpel je voet tussen de deur? Gaat ie vanzelf weer open hoor. Of je knijpt even in dat rubber wat aan die randen van de deur zit, werkt ook.
Dat weet ik ook wel, maar daar heb ik het nu niet over. Ook vaak genoeg gezien dat die deuren dicht worden gedaan terwijl er vrouwen met kinderwagens door heen lopen. Maarja bestuurder is meestal druk bezig met bellen/ lullen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:35:38 #234
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39046104
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar daar heb ik het nu niet over. Ook vaak genoeg gezien dat die deuren dicht worden gedaan terwijl er vrouwen met kinderwagens door heen lopen. Maarja bestuurder is meestal druk bezig met bellen/ lullen.
Dát is inderdaad aardig onvriendelijk. Wat ik ook wel eens onvriendelijk vind, over kinderwagens gesproken, is dat als iemand in of uit wil stappen met een kinderwagen, men weer apathisch voor zich uit zit te kijken in de tram, en geen hulp aanbiedt. Ook niet als de persoon in kwestie loopt te prutsen. Vorige week stond ik midden tussen 2 deuren, zeg maar op dat 'scharnier', en der zat weer zo iemand te prutsen. Overvolle tram, maar niemand die helpt.

Uit een soort vorm van wanhoop heb ik dat voorwiel van die kinderwagen maar in de tram geholpen, de rest ging vanzelf. Ik vraag mezelf dan zachtjes van binnen af waarom de rest niet wou helpen... Ze zag er niet eens buitenlands uit.
pi_39046154
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dát is inderdaad aardig onvriendelijk. Wat ik ook wel eens onvriendelijk vind, over kinderwagens gesproken, is dat als iemand in of uit wil stappen met een kinderwagen, men weer apathisch voor zich uit zit te kijken in de tram, en geen hulp aanbiedt. Ook niet als de persoon in kwestie loopt te prutsen. Vorige week stond ik midden tussen 2 deuren, zeg maar op dat 'scharnier', en der zat weer zo iemand te prutsen. Overvolle tram, maar niemand die helpt.

Uit een soort vorm van wanhoop heb ik dat voorwiel van die kinderwagen maar in de tram geholpen, de rest ging vanzelf. Ik vraag mezelf dan zachtjes van binnen af waarom de rest niet wou helpen... Ze zag er niet eens buitenlands uit.
En allemaal heel geconentreerd naar buiten kijken Zelfde geld voor opstaan voor een oud/kreupel persoon, allemaal de andere kant op kijken hopen dat het niet gezien wordt.

(tering moet echt weer wat aan me Nederlands doen, 4e jaar HBO en bak er nog steeds niets van na me HAVO )
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:42:18 #236
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39046354
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En allemaal heel geconentreerd naar buiten kijken Zelfde geld voor opstaan voor een oud/kreupel persoon, allemaal de andere kant op kijken hopen dat het niet gezien wordt.
Of inderdaad een beetje overdwars met de knieën zitten, of aan de buitenstoel zitten.
Of een rugtas aan de raamzijde zetten, en zelf bij het gangpad gaan zitten, wéér met de geconcentreerde blik inderdaad.
Wat was het, vorige week kwam ik van het strand, ik zat aan de rechterkant, je weet wel, de losse stoelen, niet de banken, en naast me, op de banken, zat een jong latino moedertje met een baby, en een meid van een jaar of 17. Toen de tram wat rustig was, vanaf het strand, werd de baby een paar keer heen en weer getild tussen beide stoelen. Zelf zaten de 2 'oudere' mensen natuurlijk aan het gangpad. Niks mis mee, tot zover.

Toen werd de baby op gegeven moment naast de vermoedelijke moeder neergezet, aan de raamzijde, en de moeder aan het gangpad. De moeder kon natuurlijk de baby op schoot nemen in een volle tram, maar soit, daar maak ik me niet druk om. Het 17 jarige meisje had echter niks meer om de bank vrij te houden, en toen de hele tram al volstond, besloot iemand in een dappere daad naast haar te zitten.

Ze kreisde een opmerking eruit als "Mensen sein soooo onbeleefd tegenwoordig!" inc. 'talk to the hand - attitude'.

Toen dacht ik ook, tsja.

Nu we het over ouderen hebben, ik sta daar dus wel voor op, en heb dan vaak wel een gezellig gesprekje met dat clubje oude mensen. Over hoe de buurt 50 jaar geleden was enzo. Ik vind dat wel wat hebben...
pi_39046582
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Of inderdaad een beetje overdwars met de knieën zitten, of aan de buitenstoel zitten.
Of een rugtas aan de raamzijde zetten, en zelf bij het gangpad gaan zitten, wéér met de geconcentreerde blik inderdaad.
Wat was het, vorige week kwam ik van het strand, ik zat aan de rechterkant, je weet wel, de losse stoelen, niet de banken, en naast me, op de banken, zat een jong latino moedertje met een baby, en een meid van een jaar of 17. Toen de tram wat rustig was, vanaf het strand, werd de baby een paar keer heen en weer getild tussen beide stoelen. Zelf zaten de 2 'oudere' mensen natuurlijk aan het gangpad. Niks mis mee, tot zover.

Toen werd de baby op gegeven moment naast de vermoedelijke moeder neergezet, aan de raamzijde, en de moeder aan het gangpad. De moeder kon natuurlijk de baby op schoot nemen in een volle tram, maar soit, daar maak ik me niet druk om. Het 17 jarige meisje had echter niks meer om de bank vrij te houden, en toen de hele tram al volstond, besloot iemand in een dappere daad naast haar te zitten.

Ze kreisde een opmerking eruit als "Mensen sein soooo onbeleefd tegenwoordig!" inc. 'talk to the hand - attitude'.

Toen dacht ik ook, tsja.

Nu we het over ouderen hebben, ik sta daar dus wel voor op, en heb dan vaak wel een gezellig gesprekje met dat clubje oude mensen. Over hoe de buurt 50 jaar geleden was enzo. Ik vind dat wel wat hebben...
hahahahahahaha....en niet nadenkend dat ze zichzelf zo voor lul zet.

Die beveiligers zijn ook zo prachtig om te observeren Heel stoer/ gevaarlijk/ serieus voor zich uitkijkend (net 18/19 jaar) en willen je er nog net langs laten als je naar de andere kant van de tram loopt.

Of die 'undercover' controleurs. Ze mogen dan altijd hun eigen kloffie aan, nou ziet er natuurlijk niet uit. Kijken al een paar haltjes zenuwachtig om zich heen en opeens gaan ze controleren, en alsnog rent half Afrika de tram uit.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:53:42 #238
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39046796
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

hahahahahahaha....en niet nadenkend dat ze zichzelf zo voor lul zet.

Die beveiligers zijn ook zo prachtig om te observeren Heel stoer/ gevaarlijk/ serieus voor zich uitkijkend (net 18/19 jaar) en willen je er nog net langs laten als je naar de andere kant van de tram loopt.

Of die 'undercover' controleurs. Ze mogen dan altijd hun eigen kloffie aan, nou ziet er natuurlijk niet uit. Kijken al een paar haltjes zenuwachtig om zich heen en opeens gaan ze controleren, en alsnog rent half Afrika de tram uit.
Mja, ik heb liever enkele zwartrijders dan een detectiepoort en die OV-chip die mijn reisbewegingen bijhoudt, maar dat terzijde. Wellicht is het een idee om de tram tussen 2 haltes stil te zetten, de voordeur open doen, alwaar wat controleurs instappen? Of is dat onmogelijk?

Maar even serieus, ik denk dat dit er wel eens mee te maken zou kunnen hebben, het 'er niet mee willen bemoeien'. Ik heb zelf ook 1 of andere vage poster op de kop getikt, met allemaal Escher-achtige treinen die door een stad rijden. Zwevende sporen, dat soort dingen. Maar ook daar zie je iedereen heel depri naar buiten kijken.

Wat is de oorzaak dat men zich er niet mee wil bemoeien, wel over wilt klagen, en wacht op een persoon die het voor hun doet, het liefst eigenlijk zonder er zelf voor te betalen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:54:05 #239
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39046814
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef Yildiz het volgende:

Ook irritant: yuppen die hun koffertje gebruiken als 'wapen' door 't hoog te houden en zo zich naar binnen rammen. Hoewel je die vaker in de trein tegenkomt. Wat dan wel weer amusant is: een tik tegen dat koffertje geven en dan de blik van verbijstering op hun gezicht zien.

[sub] weet iemand trouwens of je zo'n koffertje ook open kan laten klikken door d'r op te meppen? [sub]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:56:11 #240
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39046893
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Ook irritant: yuppen die hun koffertje gebruiken als 'wapen' door 't hoog te houden en zo zich naar binnen rammen. Hoewel je die vaker in de trein tegenkomt. Wat dan wel weer amusant is: een tik tegen dat koffertje geven en dan de blik van verbijstering op hun gezicht zien.

[sub] weet iemand trouwens of je zo'n koffertje ook open kan laten klikken door d'r op te meppen? [sub]
Je kan bij sommige types die 2 klemmetjes naast het handvat omhoog klikken. Op zich is dat best makkelijk, al heb je wel even 2 snelle handen nodig. Zelf heb ik dat nooit gedaan, maar het lijkt me logisch dat dat ding zo open klikt, zodat de bananenhouder, het brooddoosje van thuis, de thermoskan, de agenda en wat louche rapporten er zo uit vallen.

Wellicht krijg je dan wel ruzie.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:59:33 #241
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39047031
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:

Wellicht krijg je dan wel ruzie.
Daar moet je inderdaad op voorbereid zijn, maar ik vermoed dat onze rat helemaal beduusd zal zijn omdat-ie moet kiezen tussen

-degene die dat net deed 'n rotschop geven
-z'n dierbare spulletjes bijelkaargraaien
-niet overhoop worden gelopen.

Best lastig hoor, dat soort afwegingen.
pi_39047437
Deze toestanden krijg je als je het land weggeeft aan onderontwikkelde volkeren. Het zal nog veel erger worden.

Elk volk krijgt wat ze verdient.................................
pi_39047604
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef Vhiper het volgende:
Rezzzzzpect moet je eerst verdienen voor je dat kan geven.
pi_39047624
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Deze toestanden krijg je als je het land weggeeft aan onderontwikkelde volkeren. Het zal nog veel erger worden.

pi_39047774
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

Das toch een citaat van Hitler.
-Rabia Al-Basri
pi_39047880
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:53 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mja, ik heb liever enkele zwartrijders dan een detectiepoort en die OV-chip die mijn reisbewegingen bijhoudt, maar dat terzijde. Wellicht is het een idee om de tram tussen 2 haltes stil te zetten, de voordeur open doen, alwaar wat controleurs instappen? Of is dat onmogelijk?
Inderdaad....gewoon stilzetten en binne laten komen of die grote controle's op de perrons doen ze hier in Leidschendam wel eens. Hele peroon vol met politie + controle, iedereen wordt gecontroleerd ook diegene die uitstappen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:30:14 #247
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_39048286
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Das toch een citaat van Hitler.
Nee, het hele citaat is
quote:
Toute nation a le gouvernement qu’elle mérite
(ieder land heeft de regering die het verdient)
en is van Joseph de Maistre, een 18e eeuwse Franse diplomaat.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_39048600
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:41 schreef pberends het volgende:
En politieagenten maar boetes uitdelen voor door rood licht lopen.
Oh, enlighten me
pi_39051071
Maarja. we zullen zien wat de HTM hiermee gaat doen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:31:38 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39051278
rien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: