nou vertel, wat was die oplossingquote:Op zondag 18 juni 2006 08:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Je doelt op WOII neem ik aan?
Ja, voor mensen zoals jij hadden ze daar ook een mooie oplossing voor.
Jij mag beginnen, jij had dat briljante idee.quote:
Haha.. of niet... als je gewent bent is het niet meer zo irritant meer....quote:Op zondag 18 juni 2006 08:33 schreef popolon het volgende:
Ach, 't is gewoon de Haagse gezelligheid.
Daar moet je even aan wennen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram..
Heb eigenlijk nauwelijks last in tram 6 (Escamp-centrum) en tram 9, een enkel keer irritatie door een mobieltje maar dat is het dan ook. Zolang je je niet irriteerd aan hoofddoeken is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:34 schreef ThaMadD3ViL het volgende:
tram6 dat was pas ergVanaf de stad lands Johan De Witt
en dan langs de haagse markt
![]()
Idd... tram6 is al niks... maar denk wel de ergste van allemaal.. dus de rest is helemaal rustigquote:Op zondag 18 juni 2006 13:34 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nauwelijks last in tram 6 (Escamp-centrum) en tram 9, een enkel keer irritatie door een mobieltje maar dat is het dan ook. Zolang je je niet irriteerd aan hoofddoeken is er weinig aan de hand.![]()
Tja, beveiliging kost wat. En als er zoveel mensen zwart rijden dan is het duurder voor degenen die wel betalen.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Meki het volgende:
moeten ze maar de prijs niet verhogen
Ja, de stoelen zijn kut in de tram, kutchauffeurs, we schoppen ze de tering in en neuken hun moeder! Daarnaast helpt het krassen in stoelen(die lekkere zachte) ook niet eht met het verbeteren ervan.quote:moeten ze maar met goede stoelen komen
Je gaat niet echt blij kijken van al die asocialen in de tram met gamala muziek op die iedereen lastig aan het vallen zijn, en als je er wat van zegt kans hebt op een mes in je donder.quote:moeten ze maar niet boos kijken
Idd erg irritant, maar geen reden om te doen wat er in dit bericht staat.quote:moeten ze maar op tijd komen
-stoelen zijn OKquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Meki het volgende:
moeten ze maar de prijs niet verhogen
moeten ze maar met goede stoelen komen
moeten ze maar niet boos kijken
moeten ze maar op tijd komen
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tja, beveiliging kost wat. En als er zoveel mensen zwart rijden dan is het duurder voor degenen die wel betalen.
[..]
Ja, de stoelen zijn kut in de tram, kutchauffeurs, we schoppen ze de tering in en neuken hun moeder! Daarnaast helpt het krassen in stoelen(die lekkere zachte) ook niet eht met het verbeteren ervan..
[..]
Je gaat niet echt blij kijken van al die asocialen in de tram met gamala muziek op die iedereen lastig aan het vallen zijn, en als je er wat van zegt kans hebt op een mes in je donder.
[..]
Idd erg irritant, maar geen reden om te doen wat er in dit bericht staat.
gratis OV is de oplossingquote:Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef gronk het volgende:
[..]
-stoelen zijn OK
-tramchauffeurs ook.
-trams komen vaak genoeg op tijd, alleen meki komt altijd te laat.
't zou alleen wat goedkoper kunnen. Zoals in belgie. Maar ja, 't belgische systeem hier invoeren mag niet, want 't belgische systeem kost flink wat overheidssubsidie, en dat vinden onze rechtse usertjes niet goed.![]()
Gratis/goedkoop OV? Daat ben ik als 'rechts usertje' groot voorstander van, maar de financiering is gewoon een probleem nu.. Hoewel mij lijkt dat de kosten van gratis/goedkoop OV zich snel terugverdienen door minder files, minder 'Kyoto-gassen'.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef gronk het volgende:
[..]
-stoelen zijn OK
-tramchauffeurs ook.
-trams komen vaak genoeg op tijd, alleen meki komt altijd te laat.
't zou alleen wat goedkoper kunnen. Zoals in belgie. Maar ja, 't belgische systeem hier invoeren mag niet, want 't belgische systeem kost flink wat overheidssubsidie, en dat vinden onze rechtse usertjes niet goed.![]()
Die stoelen worden niet uit zichzelf viesquote:Op zondag 18 juni 2006 15:52 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
niet dat ik neuk je moeder of anders goedkeur maar ik maak het zelf mee
ik heb een keer mijn kaartje vergeten kreeg gelijk een boete
ik stond vorige keer bijna 1 uur op Amsterdamse lijn 1 te wachten
ik wou stempelen en ze waren kapot die stempelautomaten
en de stoelen vies
en de mevrouw voornamelijk ouderen allemaal boos kijken en niet vriendelijk etc.
daar ga je toch geen 1,60 euro dure kaartje voor payen![]()
Je hebt volkomen gelijk wat betreft die prijs en de tijden dat ze komen, maar die mededeling heeft alleen niks in dit topic te doen, Geen van die dingen hoort tot uitlokking van zulke acties.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:52 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
niet dat ik neuk je moeder of anders goedkeur maar ik maak het zelf mee
ik heb een keer mijn kaartje vergeten kreeg gelijk een boete
ik stond vorige keer bijna 1 uur op Amsterdamse lijn 1 te wachten
ik wou stempelen en ze waren kapot die stempelautomaten
en de stoelen vies
en de mevrouw voornamelijk ouderen allemaal boos kijken en niet vriendelijk etc.
daar ga je toch geen 1,60 euro dure kaartje voor payen![]()
Je hebt verschillende smaken in rechtse users. Ik bedoel eigenlijk de McCarthy's (en aanverwante populisten).quote:Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Gratis/goedkoop OV? Daat ben ik als 'rechts usertje' groot voorstander van,
Ik denk dat automobilisten toch sneller voor de auto kiezen dna voor het ov hoor, dan kost het wel benzine maar het gemak is toch beter.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gratis/goedkoop OV? Daat ben ik als 'rechts usertje' groot voorstander van, maar de financiering is gewoon een probleem nu.. Hoewel mij lijkt dat de kosten van gratis/goedkoop OV zich snel terugverdienen door minder files, minder 'Kyoto-gassen'.
ik zie in amsterdam het gemak van een auto niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat automobilisten toch sneller voor de auto kiezen dna voor het ov hoor, dan kost het wel benzine maar het gemak is toch beter.
Hier in het centrum is het ook wat minder ja. Maar als het OV gratis wordt meoten ze wel vaker rijden, want het zit dan natuurlijk helemaal stampvol.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie in amsterdam het gemak van een auto niet.
whehe.. neuh ik sta altijd bij leeghwaterplein , maar de laatste maand niet meer op vaste tijden eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
En terug uiteraard, anders kom ik nooit meer thuis.
Ik vraag me nu ineens af of die lange gozer met donkerblond/lichtbruin haar die elke ochtend even voor 8:00u bij halte Oudemansstraat en soms halte Lorentzplein op 17 wacht hier op FOK! zit.
Nu zijn er meer mensen die daar dagelijks staan, maar hij lijkt me het enige type wat op FOK! zou kunnen rondhangen.
Volgens mij woont hij in de Oudemansstraat, maar dat weet ik niet zeker. Oh, en hij rookt.
Herken je jezelf, meld je dan even. Nee, geen contactadvertentie, dank u vriendelijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.. Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram.
.
Ik ga haast elke dag met de tram, maar die gasten die er zogenaamd voor de veiligheid zijn, zijn zelf bang om iets te doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rotterdam is inderdaad een stuk beter geregeld.
Hier in Rotterdam heb je van die Securicor gasten..quote:Op zondag 18 juni 2006 17:56 schreef Troeta het volgende:
Nou, daar heb ej een punt!
Die knakkers van de HTM security stelden eigenlijk geen moer voor.
Ja, ze zijn heel stoer met je broodje kaas afpakken in de tramtunnel, maar als er een dikke neger een meisje van 15 lastigvalt zijn ze ineens heel toevallig zó druk in gesprek met elkaar dat het meisje van ellende maar uitstapt om de volgende tram te nemen.
Echt wel! Ze hebben allemaal een zelfverdedigingscursusje genomenquote:En vrouwen in de beveiliging mogen ze van mij ook afschaffen, ik geloof er niet in dat Truus die van het CWI nu toch echt aan het werk moet mij kan beschermen als ik beroofd word.
Dat zei ik eerder in dit topic ook, goed initiatief, controleurs, het is iig veiloiger dan geen, maar als er wat is durven ze niks. Wel tof als zo'n oudere vrouw marokkaanse schoffies eruit kickt en een grote muil terug geeft, maar dan heb je ook een echte Rotterdamse vrouw he.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:06 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam heb je van die Securicor gasten..Precies hetzelfde, of als er van die kutgastjes achterin zitten, hoeven ze daar opeens niet te controleren
![]()
[..]
Echt wel! Ze hebben allemaal een zelfverdedigingscursusje genomen![]()
jij komt al laatst, dus jij mag beginnenquote:Op zondag 18 juni 2006 09:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij mag beginnen, jij had dat briljante idee.
Jij haalt de oorlog aan, ik neem aan dat je de deportaties en/of bombardementen bedoelt?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij komt al laatst, dus jij mag beginnen
quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram..
Ah, maar dit gaat er al op lijken.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:25 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[..]
Halte Oudemansstraat, maar dan echt niet vóór 8 uur, hoor. Meer zo tegen negenen.
En ik rook niet.
Ga nou niet zeggen dat je samen met haar naar de love-parade wilt.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef ook_gek het volgende:
hey Muus weet je he. Ik vind je lief ghihihihih
alleen als we met de HTM gaanquote:Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je samen met haar naar de love-parade wilt.
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef ook_gek het volgende:
En dat heeft daar mee te maken omdat..... ?quote:
Tot holland spoor, neem ik aan?quote:
Je hebt een afschuwelijke alienkop.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat heeft daar mee te maken omdat..... ?
Oh ja, wacht, omdat je er met woorden niet uit kan komen!
Ik ga zo even langs MUUS haar huis lopenquote:Op maandag 19 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat heeft daar mee te maken omdat..... ?
Oh ja, wacht, omdat je er met woorden niet uit kan komen!
Ja dus? Wat heeft een rotkop met lief zijn te maken? Snap je het zelf nog wel of probeer je altijd dingen te winnen door het over een compleet andere boeg te gooien in de hoop dat de ander zo overdonderd is en dan maar vlucht?quote:
Ja hoor, tuurlijk.quote:En ga nou niet snikkend bij een van je FA-vriendjes een banaanvraag te doen, ik moest het immers verwoorden.
quote:Op maandag 19 juni 2006 02:12 schreef K33T het volgende:
Je hebt een afschuwelijke alienkop.
Ik zou gaan slapeen Markquote:Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef ook_gek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |