abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zondag 18 juni 2006 @ 09:15:04 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_38964095
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:55 schreef popolon het volgende:

[..]

Je doelt op WOII neem ik aan?

Ja, voor mensen zoals jij hadden ze daar ook een mooie oplossing voor.
nou vertel, wat was die oplossing
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 18 juni 2006 @ 09:16:45 #152
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38964101
quote:
Op zondag 18 juni 2006 09:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nou vertel, wat was die oplossing
Jij mag beginnen, jij had dat briljante idee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_38967291
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:33 schreef popolon het volgende:
Ach, 't is gewoon de Haagse gezelligheid.

Daar moet je even aan wennen.
Haha.. of niet... als je gewent bent is het niet meer zo irritant meer....

de Fok!ers praten hier over tram17 enzo.. daar zit ik elke dag in en is echt rustig voor verhuist was zat in tram6 dat was pas erg Vanaf de stad lands Johan De Witt en dan langs de haagse markt
pi_38968378
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram. .
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38969084
Ach, zo gaat het al zolang ik me kan herrinneren in de haagse trams...en je went eraan..
Gewoon strak voor je uit kijken en nergens mee bemoeien.
Maar als je dan een kind krijgt en met je kind vaak moet gaan trammen kijk je er denk ik ineens heel anders naar.

gelukkig hoef ik voorlopig niet met het openbaar vervoer, want ik heb een brommer aangeschaft, als die gepikt word meld ik me ook weer in de tram
  zondag 18 juni 2006 @ 13:34:13 #156
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_38969202
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:34 schreef ThaMadD3ViL het volgende:

tram6 dat was pas erg Vanaf de stad lands Johan De Witt en dan langs de haagse markt
Heb eigenlijk nauwelijks last in tram 6 (Escamp-centrum) en tram 9, een enkel keer irritatie door een mobieltje maar dat is het dan ook. Zolang je je niet irriteerd aan hoofddoeken is er weinig aan de hand.
pi_38969262
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:34 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Heb eigenlijk nauwelijks last in tram 6 (Escamp-centrum) en tram 9, een enkel keer irritatie door een mobieltje maar dat is het dan ook. Zolang je je niet irriteerd aan hoofddoeken is er weinig aan de hand.
Idd... tram6 is al niks... maar denk wel de ergste van allemaal.. dus de rest is helemaal rustig
  zondag 18 juni 2006 @ 13:42:06 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38969411
die van kijkduin naar cs was achterin voorzien van een arabischklinkende boxending. paar lamlendige gastjes die echt alles en iedereen lastig vielen. maar dat was dus idd achter in, is de nieuwe code in den haag blijkbaar. ergo: voorin gaan zitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 18 juni 2006 @ 14:04:25 #159
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_38969909
En ik maar denken dat het hier in Amsterdam af en toe erg was. (dan praat ik overigens over de metro, de tram gebeurt bijna nooit iets) Maar zelfs in de metro maak ik dit soort dingen niet mee. Iemand draait eens een blowtje of heeft z'n muziek aan. Maar van die muziek zegt men eigenlijk altijd wat als er maar 1 mee begint. En anders ga je gewoon luidruchtig je beklag erover doen tegen een medereiziger. Dan zetten ze die klereherrie snel genoeg uit. Ze doen zich namelijk stoer voor maar bang zijn ze toch wel voor de wat oudere lange blanken.

Heb het 1 keer meegemaakt in de metro vanaf Sloterdijk bij de postjesweg ( ) dat zo'n klein Marokkaantje het nodig vond om wat te zeggen over het feit dat ik 'm wegduwde toen ik eruitmoest. Heb m'n borst wat breder gemaakt en 'm weggeduwd, zei ook niks meer.
Het is probleem is ook gewoon dat de natives en de normalen er helemaal niks van durven te zeggen. Zou al aardig wat oplossen, net als een leuke stungun overigens.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zondag 18 juni 2006 @ 14:23:19 #160
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38970352
GC -> NWS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 18 juni 2006 @ 14:52:59 #161
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_38971117
Geflikker altijd met die tyfuslijers als ik naar het NFI moet. Een jaar daar gewerkt, en ik moest vanuit Leiden komen. Wat een zootje in die trams zeg. Ook een keer met vriendin naar Scheveningen geweest, en dan om half 10 terug naar HS. Onderweg waren ik en mijn vriendin de enige autochtonen, en werden er onderweg stenen tegen de ruiten van de tram gegooid door die kutflikkertjes van 11 jaar, en werd er agressief over en weer gereageerd op elkaar. Laatst had ik een verjaardag in Den Haag, en toen stapte ik uit met mijn vriendin, en waren er van die kutmurken die mij zonodig zonder enige reden voor dingen uit moesten maken. Er komt een dag dat ik niet meer toerekeningsvatbaar ben, en er in vlieg. Want in Nederland is mijn tolerantiegrens bijna bereikt.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_38972516
moeten ze maar de prijs niet verhogen
moeten ze maar met goede stoelen komen
moeten ze maar niet boos kijken
moeten ze maar op tijd komen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_38972551
In Amsterdam komt tram 17 en 1 altijd laat
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 15:46:37 #164
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_38972628
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Meki het volgende:
Tja, beveiliging kost wat. En als er zoveel mensen zwart rijden dan is het duurder voor degenen die wel betalen.
quote:
Ja, de stoelen zijn kut in de tram, kutchauffeurs, we schoppen ze de tering in en neuken hun moeder! Daarnaast helpt het krassen in stoelen(die lekkere zachte) ook niet eht met het verbeteren ervan. .
quote:
Je gaat niet echt blij kijken van al die asocialen in de tram met gamala muziek op die iedereen lastig aan het vallen zijn, en als je er wat van zegt kans hebt op een mes in je donder.
quote:
Idd erg irritant, maar geen reden om te doen wat er in dit bericht staat.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  zondag 18 juni 2006 @ 15:51:09 #165
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38972772
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Meki het volgende:
-stoelen zijn OK
-tramchauffeurs ook.
-trams komen vaak genoeg op tijd, alleen meki komt altijd te laat.

't zou alleen wat goedkoper kunnen. Zoals in belgie. Maar ja, 't belgische systeem hier invoeren mag niet, want 't belgische systeem kost flink wat overheidssubsidie, en dat vinden onze rechtse usertjes niet goed.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38972802
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Tja, beveiliging kost wat. En als er zoveel mensen zwart rijden dan is het duurder voor degenen die wel betalen.
[..]

Ja, de stoelen zijn kut in de tram, kutchauffeurs, we schoppen ze de tering in en neuken hun moeder! Daarnaast helpt het krassen in stoelen(die lekkere zachte) ook niet eht met het verbeteren ervan. .
[..]

Je gaat niet echt blij kijken van al die asocialen in de tram met gamala muziek op die iedereen lastig aan het vallen zijn, en als je er wat van zegt kans hebt op een mes in je donder.
[..]

Idd erg irritant, maar geen reden om te doen wat er in dit bericht staat.

niet dat ik neuk je moeder of anders goedkeur maar ik maak het zelf mee
ik heb een keer mijn kaartje vergeten kreeg gelijk een boete
ik stond vorige keer bijna 1 uur op Amsterdamse lijn 1 te wachten
ik wou stempelen en ze waren kapot die stempelautomaten
en de stoelen vies
en de mevrouw voornamelijk ouderen allemaal boos kijken en niet vriendelijk etc.

daar ga je toch geen 1,60 euro dure kaartje voor payen
pi_38972830
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef gronk het volgende:

[..]

-stoelen zijn OK
-tramchauffeurs ook.

't zou alleen wat goedkoper kunnen. Zoals in belgie. Maar ja, 't belgische systeem hier invoeren mag niet, want 't belgische systeem kost flink wat overheidssubsidie, en dat vinden onze rechtse usertjes niet goed.
gratis OV is de oplossing
dan gaat dit zeker veranderen

pi_38972877
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef gronk het volgende:

[..]

-stoelen zijn OK
-tramchauffeurs ook.

Gratis/goedkoop OV? Daat ben ik als 'rechts usertje' groot voorstander van, maar de financiering is gewoon een probleem nu.. Hoewel mij lijkt dat de kosten van gratis/goedkoop OV zich snel terugverdienen door minder files, minder 'Kyoto-gassen'.

Maar goed, dat staat los van het absurde geweld e.d.
pi_38972896
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:52 schreef Meki het volgende:

[..]

en de stoelen vies
en de mevrouw voornamelijk ouderen allemaal boos kijken en niet vriendelijk etc.

Die stoelen worden niet uit zichzelf vies
de automaten gaan niet vanzelf kapot
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 15:56:09 #170
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_38972904
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:52 schreef Meki het volgende:

[..]

en de stoelen vies

Je hebt volkomen gelijk wat betreft die prijs en de tijden dat ze komen, maar die mededeling heeft alleen niks in dit topic te doen, Geen van die dingen hoort tot uitlokking van zulke acties.
En je kaartje vergeten is je eigen schuld, geen kaartje is boete. Anders kan iedereen zeggen dat ze hun kaart vergeten zijn. .

Stoelen vies? Door tuig dat hun poten erop leggen ja.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  zondag 18 juni 2006 @ 15:57:39 #171
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38972946
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:

Gratis/goedkoop OV? Daat ben ik als 'rechts usertje' groot voorstander van,
Je hebt verschillende smaken in rechtse users. Ik bedoel eigenlijk de McCarthy's (en aanverwante populisten).
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 15:57:50 #172
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_38972952
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Gratis/goedkoop OV? Daat ben ik als 'rechts usertje' groot voorstander van, maar de financiering is gewoon een probleem nu.. Hoewel mij lijkt dat de kosten van gratis/goedkoop OV zich snel terugverdienen door minder files, minder 'Kyoto-gassen'.
Ik denk dat automobilisten toch sneller voor de auto kiezen dna voor het ov hoor, dan kost het wel benzine maar het gemak is toch beter.
  zondag 18 juni 2006 @ 16:09:44 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38973341
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ik denk dat automobilisten toch sneller voor de auto kiezen dna voor het ov hoor, dan kost het wel benzine maar het gemak is toch beter.
ik zie in amsterdam het gemak van een auto niet.
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 16:10:51 #174
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_38973379
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie in amsterdam het gemak van een auto niet.
Hier in het centrum is het ook wat minder ja. Maar als het OV gratis wordt meoten ze wel vaker rijden, want het zit dan natuurlijk helemaal stampvol. .
  zondag 18 juni 2006 @ 16:12:31 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38973424
niks gratis. gewoon beseffen dat vervoer geld kost. net als gezond eten. en keihard optreden tegen dit soort wan toestanden.
  zondag 18 juni 2006 @ 16:13:58 #176
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38973474
  zondag 18 juni 2006 @ 16:39:37 #177
71115 Rnej
I walk the line
pi_38974206
quote:

[..]

[..]

En terug uiteraard, anders kom ik nooit meer thuis.

Ik vraag me nu ineens af of die lange gozer met donkerblond/lichtbruin haar die elke ochtend even voor 8:00u bij halte Oudemansstraat en soms halte Lorentzplein op 17 wacht hier op FOK! zit.
Nu zijn er meer mensen die daar dagelijks staan, maar hij lijkt me het enige type wat op FOK! zou kunnen rondhangen.
Volgens mij woont hij in de Oudemansstraat, maar dat weet ik niet zeker. Oh, en hij rookt.

Herken je jezelf, meld je dan even. Nee, geen contactadvertentie, dank u vriendelijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. . Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram. .
whehe.. neuh ik sta altijd bij leeghwaterplein , maar de laatste maand niet meer op vaste tijden eigenlijk

altijd rond 5 uur richting cs zegmaar... maar nu heb ik vakantie
pi_38975936
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Rotterdam is inderdaad een stuk beter geregeld.
Ik ga haast elke dag met de tram, maar die gasten die er zogenaamd voor de veiligheid zijn, zijn zelf bang om iets te doen.
Ikzelf heb nog nooit wat meegemaakt ofzo, maar vaak heb je gewoon 2 dikke oude vrouwen ofzo die moeten controleren. No way dat die je ooit kunnen helpen als je in de problemen bent. En als er dan "normale" gasten moeten controleren durven die vaak ook niet veel...
pi_38976106
Nou, daar heb ej een punt!
Die knakkers van de HTM security stelden eigenlijk geen moer voor.
Ja, ze zijn heel stoer met je broodje kaas afpakken in de tramtunnel, maar als er een dikke neger een meisje van 15 lastigvalt zijn ze ineens heel toevallig zó druk in gesprek met elkaar dat het meisje van ellende maar uitstapt om de volgende tram te nemen.

En vrouwen in de beveiliging mogen ze van mij ook afschaffen, ik geloof er niet in dat Truus die van het CWI nu toch echt aan het werk moet mij kan beschermen als ik beroofd word.
pi_38976330
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:56 schreef Troeta het volgende:
Nou, daar heb ej een punt!
Die knakkers van de HTM security stelden eigenlijk geen moer voor.
Ja, ze zijn heel stoer met je broodje kaas afpakken in de tramtunnel, maar als er een dikke neger een meisje van 15 lastigvalt zijn ze ineens heel toevallig zó druk in gesprek met elkaar dat het meisje van ellende maar uitstapt om de volgende tram te nemen.
Hier in Rotterdam heb je van die Securicor gasten.. Precies hetzelfde, of als er van die kutgastjes achterin zitten, hoeven ze daar opeens niet te controleren
quote:
En vrouwen in de beveiliging mogen ze van mij ook afschaffen, ik geloof er niet in dat Truus die van het CWI nu toch echt aan het werk moet mij kan beschermen als ik beroofd word.
Echt wel! Ze hebben allemaal een zelfverdedigingscursusje genomen
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 18:18:02 #181
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_38976583
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:06 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Hier in Rotterdam heb je van die Securicor gasten.. Precies hetzelfde, of als er van die kutgastjes achterin zitten, hoeven ze daar opeens niet te controleren
[..]

Echt wel! Ze hebben allemaal een zelfverdedigingscursusje genomen
Dat zei ik eerder in dit topic ook, goed initiatief, controleurs, het is iig veiloiger dan geen, maar als er wat is durven ze niks. Wel tof als zo'n oudere vrouw marokkaanse schoffies eruit kickt en een grote muil terug geeft, maar dan heb je ook een echte Rotterdamse vrouw he. .
  Eindredactie Games zondag 18 juni 2006 @ 18:18:13 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_38976588
quote:
Op zondag 18 juni 2006 09:16 schreef popolon het volgende:

[..]

Jij mag beginnen, jij had dat briljante idee.
jij komt al laatst, dus jij mag beginnen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 18 juni 2006 @ 18:28:02 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38976830
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jij komt al laatst, dus jij mag beginnen
Jij haalt de oorlog aan, ik neem aan dat je de deportaties en/of bombardementen bedoelt?

Nou ja, dan ga ik er verder niet op in als je het niet erg vindt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:15:08 #184
73833 Xenwolfie
Kiekeboe!
pi_38987410
Ik denk dat de RET dan beter is. Ze zien mij dan wel als potentiel crimineel (telkens zo'n conducteur die mij komt controleren terwijl Truus en Bep van 60 die ook vaak in de tram zitten niet gecontroleerd word) maar het is veel beter dan dat in die Haagse trams zeg.
Ich bin der Führer.
  maandag 19 juni 2006 @ 01:25:26 #185
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_38990887
quote:
Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram. .

Halte Oudemansstraat, maar dan echt niet vóór 8 uur, hoor. Meer zo tegen negenen.
En ik rook niet.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_38991137
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:25 schreef Pundit_wannabe het volgende:

[..]

Halte Oudemansstraat, maar dan echt niet vóór 8 uur, hoor. Meer zo tegen negenen.
En ik rook niet.
Ah, maar dit gaat er al op lijken. .

Het is net als die site van de NS. "Ik zag jou, afgelopen maandag, in de trein.... je had alleen een gele string aan en een cowboyhoed op."

Maar dan zonder de sneue liefdesverklaringen. .

Jij bent 36. Ik schat die gozer iets jonger, hoewel ik in schatten nooit goed ben geweest. Wel leuk om al die (bijna) tramgenoten hier te vinden.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 19 juni 2006 @ 01:52:49 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38991286
hey Muus weet je he. Ik vind je lief ghihihihih
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 19 juni 2006 @ 01:55:09 #188
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38991322
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:52 schreef ook_gek het volgende:
Ga nou niet zeggen dat je samen met haar naar de love-parade wilt.
  maandag 19 juni 2006 @ 01:56:09 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38991334
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Ga nou niet zeggen dat je samen met haar naar de love-parade wilt.
alleen als we met de HTM gaan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 19 juni 2006 @ 01:59:37 #190
90437 Moeizaam
Signature?
pi_38991379
Triest, vroeger gebeurde dit niet.
Misschien ook wel omdat ze toen andere persoonlijkheden als tramchauffeur hadden.
Geldt overigs ook voor de controlleurs.

Goed voorbeeld. In de taxibrach hebben ze dit probleem niet.
Stap maar in op Den Haag centraal bij een een vrouwelijke taxichaffeuse en zeg "he hoer, breng me ff naar ...".
pi_38991459
quote:

.
pi_38991488
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:06 schreef K33T het volgende:

[..]

[afbeelding]

.
En dat heeft daar mee te maken omdat..... ?

Oh ja, wacht, omdat je er met woorden niet uit kan komen!
Oi!
  maandag 19 juni 2006 @ 02:10:03 #193
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38991503
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

alleen als we met de HTM gaan
Tot holland spoor, neem ik aan?
pi_38991539
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:

[..]

Je hebt een afschuwelijke alienkop.

En ga nou niet snikkend bij een van je FA-vriendjes een banaanvraag te doen, ik moest het immers verwoorden.
pi_38991547
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik ga zo even langs MUUS haar huis lopen ff aankloppen en bakkie doen
pi_38991582
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:12 schreef K33T het volgende:

[..]

Ja dus? Wat heeft een rotkop met lief zijn te maken? Snap je het zelf nog wel of probeer je altijd dingen te winnen door het over een compleet andere boeg te gooien in de hoop dat de ander zo overdonderd is en dan maar vlucht?
quote:
En ga nou niet snikkend bij een van je FA-vriendjes een banaanvraag te doen, ik moest het immers verwoorden.
Ja hoor, tuurlijk. .
Oi!
  maandag 19 juni 2006 @ 02:16:56 #197
82136 Xennia
gekroond
pi_38991589
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:12 schreef K33T het volgende:

MUUS is van een klasse waar jij alleen maar kwijlend naar mag kijken als zij het niet ziet
pi_38991612
Och, en schattig doen in mijn fotoboek, maar zelf geen foto's hebben en zelfs de optie om te reageren uit hebben staan.

Held. .
Oi!
pi_38991624
quote:
Ik zou gaan slapeen Mark
pi_38991628
MUUS ziet er juist lief uit zo zal jij ze nooit krijgen Dus laat haar met rust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo