Nee, het Atlas is het niet. (Heet dat tegenwoordig ook niet anders?)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:26 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
IMC zit inderdaad vlakbij het station, dan moet het haast wel Atlas zijn want volgens mij heeft Rijswijk maar 2 middelbare scholen?

Vergeet niet dat Den Haag zowat het grootste verschil heeft tussen rijk en arm.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Q. het volgende:
Godsamme, wat is dat voor een stad? Bouw er snel een muur omheen zodat die mongolen niet de rest van het land gaan besmetten.

te laatquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Q. het volgende:
Godsamme, wat is dat voor een stad? Bouw er snel een muur omheen zodat die mongolen niet de rest van het land gaan besmetten.

Mondriaan is Delft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En nog het Mondriaan MBO (of is dat officieel al Delft?). En natuurlijk de schavuiten van de technische hogeschool.

hmm welk traject rij je dan? ik zit ook regelmatig in 17 (woon bij halte leeghwaterplein) ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik kom hem heel af en toe tegen hier in Laakkwartier en dan pakt hij 17 naar Rijswijk.
En inderdaad als hij alleen is, weet hij toch áltijd waar hij moet uitstappen. Geen hond die voor hem opstaat of even opzij gaat natuurlijk.
Ik zit heel soms in 23 en 1 en 16, maar mijn dagelijkse kwelling is 17. Wie weet, tik me maar aan als je me ziet..

RIJDENDquote:Ze moeten dat soort tuig er gewoon door een dikke kale gast met stierennek uit laten schoppen. En niet slapjes, gewoon de tram uit tiefen.

Nee het is IMC, zoals eerder gezegd vlakbij brandweer Rijswijk en Politie Rijswijk. Waarom weet ik dit, omdat dat mijn uitstaphalte isquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, het Atlas is het niet. (Heet dat tegenwoordig ook niet anders?)
Ach, maakt het ook uit waar ze vandaan komen, het is tuig..

quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmm welk traject rij je dan? ik zit ook regelmatig in 17 (woon bij halte leeghwaterplein) ...
En terug uiteraard, anders kom ik nooit meer thuis.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Van Laakkwartier tot Rijswijk Ravesteijnplein.

Whehehehe.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram..

Want? Je kon niet tegen al die fok!kers in de tram?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
zat laatst ook in de tram vanuit kijkduin naar cs. is wel de laatste keer dat ik achterin zat in den haag.

Ja, ga jij even tegen die marokkaanse koters zeggen dat ze vijf jaar achterlopen qua hipheid.quote:

Mwoah... zolang je niet achteraan in de tram zit na een uurtje of 9 zit je toch wel oke in de tram.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:44 schreef -Wolf- het volgende:
Het is inderdaad erg in de trams in Den Haag.

Pff 1 procent... Nou moet je niet te hoog schatten hè, het zijn en blijven uiteindelijk wel Marokkanen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef Bhai het volgende:
Ik ga vaak met de tram en het zijn ALTIJD (~99%) Marokkanen. ALTIJD zitten ze standaard te schreeuwen en problemen te zoeken.
Gevolg is wel dat de 1% van de Marokkanen die zich wél normaal kan gedragen gediscrimineerd wordt....

Ik pak bijna dagelijks lijn 16/17 vanaf jonckbloetplein.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Herken je jezelf, meld je dan even. Nee, geen contactadvertentie, dank u vriendelijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.. Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram.
.

ik zou ze hardop uitlachen.quote:Na een urenlange waterval van voorbeelden van agressie die variëren van opmerkingen als ‘ik neuk je moeder’ door zwartrijdende Marokkaanse gastjes van 8, 9 jaar en vrouwelijke medewerkers die vertellen dat ‘op de tram je voornaam hoer is’,

Of iemand een "goede morgen/middag/avond" wensen hoort er ook al niet meer bij. En dan beledigt zijn als de chauffeur vraagt waarom hij geen goede dag verdientquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een stukje opvoeding. Jongeren die die wel genieten, zeggen nog steeds keurig "u". Tenzij ze in die puberperiode zitten van "ik spreek lekker niemand met u aan" die veel gastjes van een niveau à 14 jaar hebben.

in de oorlog hadden ze er ook een mooie oplossing voor...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Q. het volgende:

Je doelt op WOII neem ik aan?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in de oorlog hadden ze er ook een mooie oplossing voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |