abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38956709
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:26 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

IMC zit inderdaad vlakbij het station, dan moet het haast wel Atlas zijn want volgens mij heeft Rijswijk maar 2 middelbare scholen?
Nee, het Atlas is het niet. (Heet dat tegenwoordig ook niet anders?)

Ach, maakt het ook uit waar ze vandaan komen, het is tuig. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:30:31 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_38956719
Godsamme, wat is dat voor een stad? Bouw er snel een muur omheen zodat die mongolen niet de rest van het land gaan besmetten.
For great justice!
pi_38956832
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Q. het volgende:
Godsamme, wat is dat voor een stad? Bouw er snel een muur omheen zodat die mongolen niet de rest van het land gaan besmetten.
Vergeet niet dat Den Haag zowat het grootste verschil heeft tussen rijk en arm.
pi_38956869
quote:
te laat
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38957890
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En nog het Mondriaan MBO (of is dat officieel al Delft?). En natuurlijk de schavuiten van de technische hogeschool.
Mondriaan is Delft.

Ik denk trouwens niet dat de scholieren van de technische hogeschool de grootste lastpakken zijn hoor.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:35:38 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38959087
ik ga al jaren met het openbaar vervoer. En ja het is allemaal erg wat er gebeurd. Maar gelukkig gebeuren er nog hele leuke dingen. Zo heb je opeens de gekste gesprekken onverwachts met onbekende mensen.

Zo vraagt iemand aan mij of ik nou begrijp of hij wel of niet voor moet komen. Die man was net vrij vertelde hij en nu had hij al weer een dag vaarding voor het slopen van een politie auto

Ouwe mensen die over het ouwe scheveningen praten.

Een leuk meisje met haar nichtje die naar het strand gaat. En voor je het weet heb je een heel gesprek met dat kleine meisje over zandkastelen bouwen. Leuke er van is dat je haar leuke nicht ook spreek Het werd alleen even stil toen het kleine meisje vroeg of ik ook mee naar het strand ging. Dat zou haar nicht volgens haar wel erg leuk vinden

en zo kan ik een heel boek schrijven. Gelukkig gebeuren er meer leuke dan vervelende dingen. En ben ik maar wat blij dat ik in den haag woon en met het openbaar vervoer ga. Want geen 1 dag is het zelfde

En met een beetje geluk kom ik Muus tegen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_38961101
Ik moest altijd de tram hebben die langs Madurodam reed naar Scheveningen, fijne tram op zich wel . Leuke meisjes ook, en veel militairen enzo.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 18 juni 2006 @ 00:50:03 #128
71115 Rnej
I walk the line
pi_38961312
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik kom hem heel af en toe tegen hier in Laakkwartier en dan pakt hij 17 naar Rijswijk.

En inderdaad als hij alleen is, weet hij toch áltijd waar hij moet uitstappen. Geen hond die voor hem opstaat of even opzij gaat natuurlijk.

Ik zit heel soms in 23 en 1 en 16, maar mijn dagelijkse kwelling is 17. Wie weet, tik me maar aan als je me ziet. .
hmm welk traject rij je dan? ik zit ook regelmatig in 17 (woon bij halte leeghwaterplein) ...

ontopic:

die kleine koters probeer ik af en toe te heropvoeden met een blik van: "doe normaal" ... en soms helpt t ... meestal zetten ze alleen nog maar een grotere bek op......

maar tis idd niet normaal, maarreh, er hangen toch cameras in die trams?... als een tramchauffeur terugslaat is er dan toch bewijs dat hij niet begon?
pi_38961681
quote:
Ze moeten dat soort tuig er gewoon door een dikke kale gast met stierennek uit laten schoppen. En niet slapjes, gewoon de tram uit tiefen.
RIJDEND

Maar ff serieus, heb meerdere malen met de tram gereisd in Den Haag, en al voelde ik me niet op m'n gemak (kom uit het hoge noorden.. behoorlijk verschil!), toch voelde ik me stukken minder bedreigd dan in de metro in Rome... Verder in trams in Den Haag nooit echt vervelende/scheldende/spugende mensen meegemaakt. Sommige stonken wel onwijs, maarja, wie de snor niet wast...
  zondag 18 juni 2006 @ 01:11:23 #130
140245 base3ball
State Of Mind
pi_38961803
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, het Atlas is het niet. (Heet dat tegenwoordig ook niet anders?)

Ach, maakt het ook uit waar ze vandaan komen, het is tuig. .
Nee het is IMC, zoals eerder gezegd vlakbij brandweer Rijswijk en Politie Rijswijk. Waarom weet ik dit, omdat dat mijn uitstaphalte is . De ene keer valt het heel erg mee. Maar soms is het gewoon elke dag prijs. Meestal is er al wat gebeurd voor ik er erg in heb (niet met mezelf). Maar dat komt dan door mp3, en gedachten heel ergens anders. Maar t zijn vooral die *peep* kinderen van IMC. Waar ik op mijn werk al genoeg over hoor. Wat betrefd hebben ze het Politiebureau goed geplaatst .

Zelf een incidentje meegemaakt (stelt niet veel voor maar goed). Zat achterin ergens (moment van domheid zullen we maar zeggen) waren veel plaatsen vrij dus ging op een bank zitten en had mijn tas naast me. Bij HS stappen er twee gasten in (ja toevallig...) de een gaat rechts zitten de ander naast mij (terwijl er genoeg plaats was) boven op mijn tas waar mijn zonnebril inzat (ochtend zon, namiddag wolken,vandaar) dus ik trok met een ruk mijn rugtas onder zijn zitvlak vandaan, maar zei verder niks. Vond ook niet nodig om dan tegen m te gaan zeiken. Maar hij werd pissig . Zegt ie:"wat maak jij nou" waarop ik zei: "wat maak JIJ nou". En zo ging die nog een paar keer door. Waarop ik elke keer hetzelfde terugzei, maar dan wat directer. Om maar even te benadrukken hoe creatief hij met woorden was. Uiteindelijk stond ie op. En ik moest er toch uit bij Leeghwaterplein dus ja. Ik ben altijd een heel rustig iemand, maar was nu echt klaar om uit te halen , als hij iets in die richting zou doen. Dit zeg ik niet om op te scheppen ofzo, want vind slaan niet nodig.

Ik denk dat veel mensen gewoon mazzel hebben gehad, dat het steeds rustig is in hun trams en bussen (ik ook eigenlijk wel), want wat in het bericht staat zal heus wel waar zijn. Het is heus niet, omdat je het zelf niet op jouw lijn meemaakt dat het niet gebeurd.

Zo nu maar eens . Morgen weer drukke dag.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 18 juni 2006 @ 01:13:46 #131
140245 base3ball
State Of Mind
pi_38961862
Ik moet zeggen dat een ietwat boze blik op oneindig behoorlijk helpt met opmerkingen enz. En dan met name dergelijke gasten en wijven negeren. Behalve bovenstaand incidentje gelukkig nog niks meegemaakt. *klopt af op tramdeur*
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 18 juni 2006 @ 01:41:51 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38962322
Typisch. Ik tram zo nu en dan wel eens wat in den haag, als m'n fiets weer eens gejat is, of 't te hard regent, of als ik te lam ben om te fietsen, maar heb nog nooit zoiets als wat jullie beschrijven meegemaakt. Kan misschien komen omdat ik nooit veel verder kom dan voorburg <--> HS, of voorburg <-->delft met een enkel uitstapje richting scheveningen.

('t is natuurlijk wel 't lot verzoeken om zoiets te posten )

Weet iemand trouwens waar dat kleine mannetje vandaan komt wat in de buurt van oostinje uitstapt, en die continu loopt te vloeken tegen alles en iedereen?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38962641
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

hmm welk traject rij je dan? ik zit ook regelmatig in 17 (woon bij halte leeghwaterplein) ...
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:21 schreef MUUS het volgende:

[..]

Van Laakkwartier tot Rijswijk Ravesteijnplein.
En terug uiteraard, anders kom ik nooit meer thuis.

Ik vraag me nu ineens af of die lange gozer met donkerblond/lichtbruin haar die elke ochtend even voor 8:00u bij halte Oudemansstraat en soms halte Lorentzplein op 17 wacht hier op FOK! zit.
Nu zijn er meer mensen die daar dagelijks staan, maar hij lijkt me het enige type wat op FOK! zou kunnen rondhangen.
Volgens mij woont hij in de Oudemansstraat, maar dat weet ik niet zeker. Oh, en hij rookt.

Herken je jezelf, meld je dan even. Nee, geen contactadvertentie, dank u vriendelijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. . Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 18 juni 2006 @ 02:11:47 #134
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38962684
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram. .
Whehehehe.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 18 juni 2006 @ 02:12:34 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38962692
zat laatst ook in de tram vanuit kijkduin naar cs. is wel de laatste keer dat ik achterin zat in den haag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 18 juni 2006 @ 02:13:20 #136
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38962701
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
zat laatst ook in de tram vanuit kijkduin naar cs. is wel de laatste keer dat ik achterin zat in den haag.
Want? Je kon niet tegen al die fok!kers in de tram?
  Moderator zondag 18 juni 2006 @ 02:20:54 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_38962795
ik neuk je moeder :/ zoooooo 2001
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 18 juni 2006 @ 02:29:33 #138
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38962913
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:20 schreef Jimbo het volgende:
ik neuk je moeder :/ zoooooo 2001
Ja, ga jij even tegen die marokkaanse koters zeggen dat ze vijf jaar achterlopen qua hipheid.
  zondag 18 juni 2006 @ 02:35:37 #139
136837 ladurance
tubgirl.rar
pi_38962980
Ik zit altijd in tram 15, nootdorp - cs.
Ook een keer om 8 uur in de ochtend lastig gevallen door een turk die dacht dat hij wel even naar mijn muziek mocht luisteren.
Zijn dr trouwens meer Fok!kers die horeca en toerisme op het mondriaan doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door ladurance op 18-06-2006 02:44:35 ]
Ik haat signatures!
pi_38963064
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:44 schreef -Wolf- het volgende:
Het is inderdaad erg in de trams in Den Haag.
Mwoah... zolang je niet achteraan in de tram zit na een uurtje of 9 zit je toch wel oke in de tram.
pi_38963106
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef Bhai het volgende:
Ik ga vaak met de tram en het zijn ALTIJD (~99%) Marokkanen. ALTIJD zitten ze standaard te schreeuwen en problemen te zoeken.

Gevolg is wel dat de 1% van de Marokkanen die zich wél normaal kan gedragen gediscrimineerd wordt....
Pff 1 procent... Nou moet je niet te hoog schatten hè, het zijn en blijven uiteindelijk wel Marokkanen!
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_38963718
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef MUUS het volgende:

[..]

[..]

Herken je jezelf, meld je dan even. Nee, geen contactadvertentie, dank u vriendelijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. . Volgens mij zit ik dagelijks bij FOK!kers in de tram. .
Ik pak bijna dagelijks lijn 16/17 vanaf jonckbloetplein.
Ben trouwens niet de gozer waarover je praat
Profiel opgeheven.
pi_38963723
quote:
Na een urenlange waterval van voorbeelden van agressie die variëren van opmerkingen als ‘ik neuk je moeder’ door zwartrijdende Marokkaanse gastjes van 8, 9 jaar en vrouwelijke medewerkers die vertellen dat ‘op de tram je voornaam hoer is’,
ik zou ze hardop uitlachen.
pi_38963849
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is gewoon een stukje opvoeding. Jongeren die die wel genieten, zeggen nog steeds keurig "u". Tenzij ze in die puberperiode zitten van "ik spreek lekker niemand met u aan" die veel gastjes van een niveau à 14 jaar hebben.
Of iemand een "goede morgen/middag/avond" wensen hoort er ook al niet meer bij. En dan beledigt zijn als de chauffeur vraagt waarom hij geen goede dag verdient
  zondag 18 juni 2006 @ 08:19:04 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38963868
trouwens, nederlanders mogen wel eens wat meer opkomen voor hun medelander.
wat ze zeggen klopt, niemand die je helpt als je n groepje tegenover je krijgt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_38963885
Ik zat gister in de bus naar wijk bij duurstede... daar ging het er ook hard aan toe hoor.
pi_38963896
Oja ik heb nog nooit in een tram gezeten .
  zondag 18 juni 2006 @ 08:33:32 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38963914
Ach, 't is gewoon de Haagse gezelligheid.

Daar moet je even aan wennen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Eindredactie Games zondag 18 juni 2006 @ 08:47:07 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_38963986
quote:
in de oorlog hadden ze er ook een mooie oplossing voor...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 18 juni 2006 @ 08:55:44 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38964025
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:47 schreef donald_dick het volgende:

[..]

in de oorlog hadden ze er ook een mooie oplossing voor...
Je doelt op WOII neem ik aan?

Ja, voor mensen zoals jij hadden ze daar ook een mooie oplossing voor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')