Och. Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:43 schreef pekel het volgende:
Weer eens wat anders.
Spazio is aan de andere kant. Vlak bij de Konmar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto's?? Waar is Spazio trouwens? Is dat bij het brouwhuis?of zit ik dan verkeerd?
En dat kapotte servies, vast niet te verzekeren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
Beetje dom om tussen een vol terras te springen. Dat geeft allemaal koffie en thee vlekken op je kleding.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Of hij zag een leeg tafeltje en wilde er als eerst bij zijn![]()
Waar is de spazio nou precies?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:58 schreef Kanjer het volgende:
Nou, ik woon er 50 meter vandaan en merk of zie er niets van.
Ben net een kwartiertje terug van de Spazio.
Publiek winkelt nog, bandje speelt nog....
vlakbij centrum west. Onder die ufo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar is de spazio nou precies?
je hebt toch geen kakkerlakken he?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Kanjer het volgende:
Yep Burgerking het enige terras, zou mogelijk zijn als je vanaf die nieuwe flat zou springen, maar nogmaals, zie niks, hoor niks geen sirenes, geen gillend publiek etc. terwijl ik 50 meter verderop lekker op mijn balkonnetje zit, voor de Zoetermeer kenners, boven Brasserie de verleiding.
als je daar zit en je hoort of ziet niks is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Kanjer het volgende:
Yep Burgerking het enige terras, zou mogelijk zijn als je vanaf die nieuwe flat zou springen, maar nogmaals, zie niks, hoor niks geen sirenes, geen gillend publiek etc. terwijl ik 50 meter verderop lekker op mijn balkonnetje zit, voor de Zoetermeer kenners, boven Brasserie de verleiding.
Nope.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt toch geen kakkerlakken he?
Lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je daar zit en je hoort of ziet niks is er ook niks aan de hand.
En waar is hier precies?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:13 schreef pekel het volgende:
Ik zie vanaf hier ook niets.
Waarom sirenes? Kan me niet voorstellen dat ze nog haast hebben?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zou op zijn minst sirenes moeten hebben gehoord, bandje speelt nu verderop richting BK, geen enkele reactie van geschriollen mensen oid....
niet egoistischer dan jouw reactiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Lekker egoïstisch weer...
Volgens mij komen mensen tot dit soort daden doordat de medemens om hun heen zwaar egoïstisch is, weet niet..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik kom er ook net vandaan maar niks gemerkt hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:58 schreef Kanjer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja en moet je alles weer schoonmaken enzo...je zit wel 1e rang.. dat weer welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
Beetje dom om tussen een vol terras te springen. Dat geeft allemaal koffie en thee vlekken op je kleding.
Als ik naar rechts kijk, zie ik het politieburo, recht vooruit de visboer, schuin achter me de kroeg, perfect wonen ,wil nooit meer weg hier.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat betaal je eigenlijk in het centrum van zoetermeer qua huur voor appartement? Lijkt me gezellig wonen daar en dan voornamelijk bij politiebureau of het plein bij de hema enzo
ik probeer te zien wat ik nu zie op jouw plaatje, maar ik zie niet wat ik moet zien, dus wat moet ik nu precies zien, kijken of als ik het weet ik het wel ziequote:
Da's mijn konijn Bramquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik probeer te zien wat ik nu zie op jouw plaatje, maar ik zie niet wat ik moet zien, dus wat moet ik nu precies zien, kijken of als ik het weet ik het wel zie
het is egoistisch van iedereen die hem kende het niet te veranderen dat die man geen uitkomst meer wistquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Probleem is dan weer dat bij veel mensen het niet opgemerkt zal worden dat ze zelfmoord willen plegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is egoistisch van iedereen die hem kende het niet te veranderen dat die man geen uitkomst meer wistlamlul
waarom, ik heb zelf mensen gekend die zelfmoorpogingen deden, en serieuze ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Probleem is dan weer dat bij veel mensen het niet opgemerkt zal worden dat ze zelfmoord willen plegen
Hup ga aan je huiswerk over de psychologie enzo!
Ja, nou zie ik het!!!!!!!!!!!!quote:
Klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
en voor iedereen die de opmerking nog gaat maken dat *het de makkelijkste oplossing is* probeer jij maar eens zelfmoord te plegen, zul je zien dat het je niet lukt.
Je was er dus al tijdig bij toen ze het werkelijk gingen doen. Het tijdig opmerken van een negatief patroon bij een persoon is zeer lastig doordat het meestal gelijdelijk gaat, waardoor de omgeving er weinig aan zal merken. Daarbij lopen de mensen ook nog met oogkappen op omdat ze het leed om hun heen niet willen zien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom, ik heb zelf mensen gekend die zelfmoorpogingen deden, en serieuze ook.
ik heb zelfs aan de rand van het bed gezeten van iemand die net een idiote hoeveelheid slaappillen had ingenomen in de hoop dood te gaan, ik weet hoe het voor die mensen is en waarom ze geen andere uitweg zien, dus ik heb mijn huiswerk op dat gebied wel gehad hoor.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
en voor iedereen die de opmerking nog gaat maken dat *het de makkelijkste oplossing is* probeer jij maar eens zelfmoord te plegen, zul je zien dat het je niet lukt.
wat is dit nou weer voor walgelijke poging als een psycholoog uit over te komen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:16 schreef optifree het volgende:
[..]
Je was er dus al tijdig bij toen ze het werkelijk gingen doen. Het tijdig opmerken van een negatief patroon bij een persoon is zeer lastig doordat het meestal gelijdelijk gaat, waardoor de omgeving er weinig aan zal merken. Daarbij lopen de mensen ook nog met oogkappen op omdat ze het leed om hun heen niet willen zien.
Goed had je dat ook al bedacht? Of dacht je alleen aan hoe goed jezelf was?
Begrijpend lezen is ook een vak. Vooral omdat ik doelde op jou eigen goede gevoel dat je dat soort dingen kan spotten, want het helpen van mensen in zo'n situatie vind ik alleen maar goed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor walgelijke poging als een psycholoog uit over te komen.
ik kende die mensen goed, hoe durf je te stellen dat het mij mogelijk om mijn eigen goedheid ging![]()
Ik zeg ook niet dat mensen het zonder reden doen, ik zeg alleen dat het vaak niet te zien is aan mensen die het willen gaan doen. En ja het leven is meedogeloos, dat is moedernatuur ook. Het is ook niet erg dat er zoveel mensen doodgaan, er zijn genoeg mensen op de aarde en zoals Stalin zei: "De dood van één persoon is een tragedie, de dood van één miljoen mensen is slechts een cijfer". Kortom het is erg voor alle dierbaren, maar in het algemeen maakt het niet uit of de persoon nog leeft of dood is.quote:dat het niet altijd te herkennen is wil niet zeggen dat iemand zomaar zonder reden zichzelf van het leven berooft, het leven om hun heen kan meedogeloos zijn, zoals sommige mensen absoluut niet tegen flames kunnen op fora en zich daar heel erg klote door gaan voelen in het echte leven, kun je bijvoorbeeld daarvan zeggen dat de buitenwereld het niet had kunnen weten?
het is maar een voorbeeld hoor.
rightquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
als de wereld (en dat kan net zo goed een wijk zijn, of een persoonlijke kennissenkring) eens iedereen zo goed mogelijk zou behandelen, wanneer de druk en de lat niet zo hoog gelegd werd, men niet hoeft te werken voor de corporaties die nogsteeds aan slaven doen, etc etc, het gaat heel ver.
als de wereld een positieve weg bewandelde had je geen zelfmoorden,
elke zelfmoord is de schuld van ons allen.
ik weet tenminste waar ik over praat, jij duidelijk niet, is het enige wat je hier nog komt doen domme lachhuilsmilies plaatsen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
right![]()
sleep er anders even van alles bij, zeg![]()
Hier ben ik het deels mee eens. De prestatie druk op mensen kan gevaarlijk zijn, maar om gelijk weer met je corporaties verhaal aan te komen, terwijl ik jou nog nooit heb zien uitleggen wat er nou werkelijk zo mis is aan corporaties (als je dat wel hebt gedaan dan zie ik graag een linkje), behalve het verwijzen naar een film over corporaties, waar ze alles van één kant belichten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
als de wereld (en dat kan net zo goed een wijk zijn, of een persoonlijke kennissenkring) eens iedereen zo goed mogelijk zou behandelen, wanneer de druk en de lat niet zo hoog gelegd werd, men niet hoeft te werken voor de corporaties die nogsteeds aan slaven doen, etc etc, het gaat heel ver.
als de wereld een positieve weg bewandelde had je geen zelfmoorden,
oh god, hoor, jij weet waarover je praat en ik niet, want jij hebt ooit een poging gedaan, zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik weet tenminste waar ik over praat, jij duidelijk niet, is het enige wat je hier nog komt doen domme lachhuilsmilies plaatsen?
ik geef dat linkje omdat het verhaal zo breed is dat ik het onmogelijk even kan samenvatten, een topic erover maken zou net zo goed enkel vragen ophopen vvandaar dat ik die docu link omdat het alles uitlegd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:35 schreef optifree het volgende:
[..]
Hier ben ik het deels mee eens. De prestatie druk op mensen kan gevaarlijk zijn, maar om gelijk weer met je corporaties verhaal aan te komen, terwijl ik jou nog nooit heb zien uitleggen wat er nou werkelijk zo mis is aan corporaties (als je dat wel hebt gedaan dan zie ik graag een linkje), behalve het verwijzen naar een film over corporaties, waar ze alles van één kant belichten.
mischien lees je gewoon niks, kan best zijn hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:39 schreef milagro het volgende:
[..]
oh god, hoor, jij weet waarover je praat en ik niet, want jij hebt ooit een poging gedaan, zeker
je sleept er gewoon van alles bij, je eeuwige stokpaardje, de verrotte wereld, wat er geen zak mee te maken heeft, niet persé iig
dat jij nu zo in elkaar steekt, wil niet zeggen dat dat voor iedere levensmoede persoon zo was, meneer ikweetensnapallesenderestisdom.
en de baggerusers komen aan om te rediculiseren, ha - ha -haquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:43 schreef milagro het volgende:
djezus, iemand opent een sensatietopic over een zelfmoord die niet eens heeft plaatsgevonden ws, en ineens gaat het over corporaties en slavernij
Dat bandje toevallig "Beleza"? Want die zouden spelen in Winkelcentrum Seghwaert? Vriend van mij speelt daarbij gitaar. Dat lijkt me toch niet hetzelfde winkelcentrum.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:58 schreef Kanjer het volgende:
Ok dan zal ik even de film voor je afzeiken, want ja ik heb dat hoerending gezienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik geef dat linkje omdat het verhaal zo breed is dat ik het onmogelijk even kan samenvatten, een topic erover maken zou net zo goed enkel vragen ophopen vvandaar dat ik die docu link omdat het alles uitlegd.
bij deze maar weer www.thecorporation.com
De prestatie druk op mensen van de huidige maatschappij kan al genoeg zijn mensen ertoe aan te zetten niet meer te willen leven, de corporatie werkwijze van slavenarij zet hier gewicht achter (achter de werkdruk dus ja) in die context.
ja en omdat jij mensen kent die etc, geldt dat voor een ieder die er een einde aan wil maken, het komt allemaal door de maatschappij, de corporaties , de slavernij die dat met zich meebrengt, tuurlijk Baaj, jij je zin, hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien lees je gewoon niks, kan best zijn hoor
maar ik heb duidelijk gezegd dat ik mensen kende, en kennen wil zeggen weten hoe en wat en waarom.
dus ja ik weet en snap alles, en jij bent dom.
Ik wil nog wel even opmerken dat ik het slecht vind dat jij niet instaat bent om een film van een kleine 3 uur samentevatten in kernpunten (behalve dan: Corporaties zijn slecht en zorgen voor slavernij).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik geef dat linkje omdat het verhaal zo breed is dat ik het onmogelijk even kan samenvatten, een topic erover maken zou net zo goed enkel vragen ophopen vvandaar dat ik die docu link omdat het alles uitlegd.
bij deze maar weer www.thecorporation.com
De prestatie druk op mensen van de huidige maatschappij kan al genoeg zijn mensen ertoe aan te zetten niet meer te willen leven, de corporatie werkwijze van slavenarij zet hier gewicht achter (achter de werkdruk dus ja) in die context.
Ik denk dat BG niet meer gaat reageren nu wij hem de les hebben gelezen, want zo is hij dan ook weer wel. Zoek maar eens topics van hem op....en wat dan opvalt is dat als hem wat wordt uitgelegt (waar hij van liet blijken dat hij het niet wist) dat hij dan niks meer van zich laat horen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en omdat jij mensen kent die etc, geldt dat voor een ieder die er een einde aan wil maken, het komt allemaal door de maatschappij, de corporaties , de slavernij die dat met zich meebrengt, tuurlijk Baaj, jij je zin, hoor.
dat anderen ms hele andere ervaringen hebben, en dus een andere mening zijn toegedaan gebaseerd op die ervaringen, doet er niet toe, alleen die van jou gelden namelijk, welk onderwerp er ook wordt aangesneden.
je sleept er gewoon vanalles bij, wat er helemaal niet ten alle tijden bijgesleept hoeft te worden, ook al past het precies bij jouw ervaringen.
Ook jouw denken en handelen wordt deels bepaald door omgevingsinvloeden, hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Dat iemand labiel is wordt nu afgeschoven op de maatschappij en bedrijven?
Als je op de stoep landt dan val je toch op niemandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef okkie-man het volgende:
Als iemand zelfmoord wil plegen .. ga gerust je gang .. maar doe het NIET waar je er andere mensen mee lastig valt![]()
![]()
![]()
M'n vriendin is vandaag gaan shoppen in eindhoven en vertelde dat daar een lijk in een soortgelijke situatie lag.. kan het gewoon een verkeerde plaatsvermelding zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:24 schreef Conflict het volgende:
ik zie niks op die p2000 pagina.
hahaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
True.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
en bloed niet te vergetenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |